Adobe به ممنوعیت تبلیغات سیاسی بر روی پلت فرم آن

Adobe روز جمعه گفت آن متوقف خواهد شد اجازه می دهد تبلیغات سیاسی بر روی پلت فرم آن در اوت. 30 ساخت آن از آخرین تکنولوژی شرکت برای محدود کردن تبلیغات سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری.

حرکت زیر توییتر آشکار ممنوعیت تبلیغات سیاسی در وب سایت خود را در سال گذشته و Google و Facebook اضافه کردن محدودیت های سیاسی و تبلیغات در حال اجرا بر روی سیستم عامل خود را.

“سیاسی و دسته دیگر راستا به ما تبلیغ ابر کسب و کار اهداف” Adobe سخنگوی Ryan لویت در بیانیه ای گفت. به عنوان یک نتیجه شرکت خواهد کرد ممنوعیت تمام تبلیغات سیاسی بر روی آن نرم افزار Adobe تبلیغات ابر — یک پلت فرم برای تبلیغ به خرید فضا در وب سایت, وب سایت تلفن همراه و تلویزیون است. لویت را ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد دلیل این تصمیم است.

“ما درک می کنیم که این تغییر ممکن است مخل به برخی از مشتریان و ما متعهد به کمک به آنها را در مهاجرت عملیات به یکی دیگر از پلت فرم” لویت گفت.

Adobe ندارد, زیادی, حضور, در, سیاسی, فضای آگهی. دموکراتیک دیجیتال عمل که اعطا شد گمنامی به صحبت آزادانه گفت: “بسیار کمی” سیاسی عملیات با استفاده از پلت فرم.

اما ادوبی است که یک بازیکن در تبلیغات فن بازار است که کمک می کند تا در خدمت خرید و فروش, تبلیغات آنلاین و وب سایت تلفن همراه. در حالی که استفاده نمی شود به عنوان اغلب به عنوان گوگل محصولات Adobe تبلیغات Cloud عمده مقصد برای تبلیغ است. این شرکت به ارمغان آورد در 3.2 میلیارد دلار درآمد در سال گذشته از تبلیغات است.

به عنوان یک نتیجه سیاسی تبلیغ که نمی خواهید به تطابق با گوگل محدودیت های بیشتری داشته باشند گزینه های محدود. گوگل محدودیت در چه تبلیغات سیاسی می توان هدف محدود کردن تبلیغ به سن و جنسیت و کد پستی و منع هدف بر اساس وابستگی حزبی و یا قبل از رای گیری از تاریخ است. این شرکت همچنین اعلام کرد جمعه که آن را در حد تبلیغات است که به دنبال نشان می دهد و یا به دنبال توزیع هک مواد.

ادوبی تصمیم گرفت اولین گزارش وال استریت ژورنال.

نانسی اسکولا کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *