Alitalia: بیش از حد ایتالیایی به شکست

Category: پلیتیکو Comments: No comments

ایتالیا فقط نمی تواند شکستن تا با Alitalia.

و آن را گران ارتباط است. پس از حداقل شش شکست خورده نجات قصد دارد بیش از 12 سال گذشته دولت ایتالیا بار دیگر پا به سرپا نگه داشتن آن پرچم حامل در حال حاضر bludgeoned توسط coronavirus بحران است. رم تصمیم گرفته است به renationalize آن با بیش از €3 میلیارد دلار از پول است.

برای هر دو عادی ایتالیایی رای دهندگان و مقامات کمیسیون اروپا پلیس یارانه های دولتی, سوالات در مورد چه مدت ایتالیا می تواند به خاطر درمان یک شرکت هواپیمایی به عنوان مقدس ترین گاو (و نگه داشتن پول پارو به یک سیاه چاله) فقط در حال رشد بلندتر.

“ایتالیایی ها دیدن Alitalia به عنوان یک اسپاگتی صافی — شما پور در پول می آید و آن را مستقیما” گفت: یک مدیر سابق.

در واقع شرکت های سوخته شده از طریق یک چشم آبیاری €10 میلیارد دلار کمک مالی و وام های پس از آن را به بخش خصوصی واگذار شد در سال 2008.

“شما می توانید می گویند coronavirus شده است هر دو بدترین چیز و بهترین چیز برای Alitalia” این مدیر ادامه داد. “ضرر و زیان شده اند enormous, اما آن را به دولت بهانه ای برای ملی.”

این ملی است و باعث انتقاد نه تنها از احزاب مخالف که مورد علاقه یک سرمایه گذار خصوصی بلکه از برخی از سیاستمداران در داخل حاکم بر اکثریت که در حال پرسش از حکمت و در عین حال یکی دیگر از نجات بسته است.

در بروکسل سوال بزرگ این است که آیا ایتالیا را نقض کرده rulebook در کمک به دولت و یک چارچوب جدید به طور خاص در coronavirus مربوط به کمک های اولیه.

Alitalia برد peculiarly talismanic وضعیت تحت پی در پی دولت ایتالیا.

نخست وزیران از سیلویو برلوسکونی به ماتئو رنتسی به نمایندگی از هر دو سمت چپ و راست متمایل به دولت را مبارزه برای حفظ حامل در آسمان با وجود ضرر و زیان از €200 میلیون€300 میلیون دلار در سال برای پنج سال گذشته.

Alitalia اولین بار در زمان پرواز در سال 1946 بعد از تبدیل شدن به شرکت هواپیمایی انتخاب برای پاپ و فیلم ستاره دوران طلایی پس از جنگ بازسازی سال است. در فدریکو فلینی “لا دولچه ویتا” Anita Ekberg پرواز Alitalia.

تجاری خود به مدت طولانی به دنبال تجسم سکسی ایتالیا, یک رهبر در غذا مد و طراحی است. لباس ایجاد شده توسط طراحان از جمله جورجیو آرمانی و Alberta Ferretti هستند ارائه شده در راه باریک و گربه مد نشان می دهد.

سیاستمداران مانند به ادعای ملی حامل حیاتی است به ایتالیا با منافع استراتژیک تسهیل کسب و کار و گردشگری. اما این شده است بیش از حد. ایتالیا ترافیک هوایی است که در حال حاضر تحت سلطه هیچ هواپیمایی با Alitalia حمل و نقل تنها حدود 10 درصد از مسافران بین المللی در سال 2018 است.

در حالی که تقریبا هرگز سودآور در اوایل 1990s هواپیمایی بود که در میان رهبران اروپایی. در مورد 4 در 10 ایتالیا بین المللی مسافران استفاده می شود Alitalia.

اما زمانی که بازار حمل و نقل هوایی شد و آزادسازی آن موفق به انطباق با رقابت: سود مسیرهای نگهداری می شدند در حال اجرا به عنوان مناسب مسیرهای رفت و آمد به صورت منطقه ای politicos و اتحادیه کارکنان مانع کاهش است.

آن قرار ناکارآمدی شده است لب به لب از جوک مانند “چه Alitalia برای ایستادن ؟ دیر رسیدم در توکیو. همه توشه در آتن.”

با وجود کاستی های آن Alitalia همواره بیش از حد ایتالیایی به شکست است. به آن اجازه انجام این کار خواهد بود برای ایتالیا به تن است که وضعیت آن در پس از جنگ اقتصادی تقدم تا به حال کاهش یافته است برگشت ناپذیر.

علاوه بر این اعتبار که حامل ملی فراهم هواپیمایی قابل توجهی کارفرما — یکی دیگر از دلایل دولتهای مختلف همواره آماده با نجات سطل.

کل رفت و آمد کمربند جوامع مانند استیا و Fiumicino در نزدیکی سواحل Alitalia رومی توپی و کلید سنگر برای ضد استقرار 5Star جنبش در سال آینده انتخابات برای شهردار رم خواهد رنج می برند شدید اقتصادی آسیب اگر هواپیمایی سقوط کرد.

توپی تولید بیش از هزار شغل در اطراف فرودگاه در خدمات جانبی مانند مواد غذایی و نگهداری با توجه به Giulia Lupo یک 5Star جنبش سناتور سابق مهماندار هواپیما با Alitalia. “شما یک شرکت با 11,000 کارکنان, اما من یک سیستم بزرگ است که تولید قابل توجهی ماهواره ای, فعالیت,” او نوشت: on Facebook.

با هیچ چیزی برای نشان دادن سال از وام های پل ورشکستگی و کمک مالی, اخبار که Alitalia است که آینده را مانند پسر است به شدت ممنوع است.

در زمانی که منابع به شدت مورد نیاز در ایتالیا در مقیاس نجات, برابر این مبلغ را صرف مراقبت های بهداشتی و دو برابر آنچه است که اختصاص داده شده برای آموزش و پرورش, بازی های برگزار شده است به شدت با عادی ایتالیایی ها تحت شدیدترین فشار اقتصادی در این مستند.

وجود گروه های متعدد در Facebook با نام مانند “به اندازه کافی پول به Alitalia.” یک کاربر توییتر نوشت: “به اتلاف پول بیشتر در حال حاضر به نگه داشتن [Alitalia] رفتن خواهد بود مانند تف کردن در صورت از کسانی که در مواجهه با مشکل در بحران است. آن است که زمان به جلو و پلاگین.”

آخرین طرح نجات, مربوط, آلمانی, حامل, لوفت هانزا, شکست خورده در ماه دسامبر پس از اتحادیه نمی خواهد قبول کاهش شغل. ائتلاف دولت هنوز نظر گرفتن پیشنهاد از پتانسیل سرمایه گذاران خصوصی که coronavirus آمار در ماه مارس و فروش کاهش یافته و از یک صخره کاهش 76 درصد در سال در سال.

حتی در حال حاضر هنوز هم وجود دارد علاقه به خرید Alitalia کل یا بخشی از خصوصی بازیکنان از جمله بولیوی-متولد میلیاردر Germán Efromovich به همکاری.

اما برخی تردید دارند که دولت در حال گوش دادن. احزاب مخالف مانند مرکز-راست Forza Italia مخالفت با تصاحب و جدید می گویند سرمایه گذار خصوصی می توان یافت. جورجو Mulé Forza Italia حمل و نقل سخنگوی, گفت سیاسی که renationalizing شرکت های خصوصی “است که بخشی از 5Star را باور کند … این دولت است که متنفر بازار آزاد است. آنها هرگز به بررسی این همکاری ممکن است ارائه می دهد و از کسب و کار خصوصی و به جای آنها باید درمان آنها را به عنوان یک دلخوری.”

حتی در داخل حزب حاکم اکثریت نه همه متقاعد شده است. Raffaella پیتا از Viva Italia گفت: فقدان کامل هر استراتژی صنعتی در بازسازی مسیر و یا پیوستن به یک گروه از شرکت های هواپیمایی, ساخته, سرمایه گذاری بیشتر منابع “غیر قابل درک” در زمانی که ایتالیایی ها رنج می برند.

رقبای ادعا می کنند که با کمک به Alitalia دولت در واقع می تواند آسیب, ایتالیایی, صنعت گردشگری. یک شرکت هواپیمایی رایان ایر سخنگوی تصاحب “تحریف بازار درایوهای دور کسب و کار ایجاد می کند قیمت های بالاتر برای مصرف کننده و کمتر اتصال.”

پروفسور آندریا Giuricin حمل و نقل اقتصاددان در میلان Bicocca دانشگاه موافق است. خطرات آن “از بین بردن مسافرت هوایی به عنوان ما آن را می دانم بازگشت آن به سال 1980 انحصار تنها با چند غنی افرادی که سفر” او گفت:.

دولت حمایت از Alitalia نیز ممکن است در نقض داخلی اتحادیه اروپا قوانین بازار بر کمک های دولت است. Ryanair اجرایی مایکل اولری توصیف کرده است شرکت های هواپیمایی مانند لوفت هانزا ایر فرانس و Alitalia به عنوان “یارانه معتادان در حال اجرا در سراسر اروپا hoovering تا کمک های دولت است.”

رایان گفت که سیاسی آن را مطرح کرده بود که دولت جدید با تصاحب این کمیسیون اما هر گونه تصمیم گیری است.

جدید کمک بعید است که پاک می شود تحت یک جدید اتحادیه اروپا چارچوب است که می گوید که بودجه تنها می توانید به شرکت های که در سلامت خوب در دسامبر 2019.

اتحادیه اروپا در حال حاضر در حال تحقیق در ایتالیا برای دو وام به Alitalia در سال 2017 و ژانویه این سال در مجموع €1.3 میلیارد دلار است. در نتیجه Alitalia می تواند دستور به بازپرداخت کل به ایتالیا. اما به لطف بازسازی مرده Alitalia احتمال حفظ بدهی و جدید ملی Alitalia خواهد بود موظف به پرداخت دولت با توجه به کمک های دولتی و کارشناس سابق کمیسیون رسمی.

برای Giuricin به اقتصاد اتحادیه اروپا را شکست واکنش نشان می دهند به سرعت بوده است “قبر خطا” است که “داده است Alitalia فرصتی برای تحریف در بازار با پول مالیات دهندگان را. این کاملا مضحک است.”

وزیر توسعه اقتصادی استفانو Patuanelli ادعا کرده است که coronavirus است وارد میدان بازی در حمل و نقل هوایی و Alitalia”یک بار دیگر می تواند پر در ایتالیا کلاه.”

و نشانه هایی وجود دارد که جدید Alitalia می تواند به دست آوردن بیشتر مزیت بیش از رقبای مانند تحمیل حداقل دستمزد برای کابین-از کارکنان خارجی شرکت های هواپیمایی سفر از طریق ایتالیا. فرودگاه حاضر مالیات خواهد بود منحرف به کمک Alitalia با افزونگی و سایر هزینه های انتقال.

در طول coronavirus شیوع Alitalia است با بهره گیری از در حال اجرا بازگشت پرواز به و از ایتالیا. آن را نیز اعطا شده است بدون هیچ گونه مناقصه و با شرایط مطلوب قرارداد برای عامل خارج از فصل مسیرهای به ساردینیا و جزایر دیگر.

اما Alitalia را در دراز مدت مشکلات بعید است حل شود توسط €3 میلیارد دلار تزریق پول نقد. آن محدود است و با داشتن آن توپی در رم یک مقصد توریستی به جای ثروتمند آبریز شمال ایتالیا و یک فقدان بزرگ جت برای مسافت های طولانی پرواز.

در حال حاضر ضعیف قبل از coronavirus آن است که به احتمال زیاد به نیاز و حتی بیشتر میلیاردها دلار به نگه داشتن در حال اجرا برای چند سال آینده. دولت های مختلف شاید از جمله راست لیگ ایتالیا محبوب ترین حزب است نه بیشتر احتمال دارد به یکی می گویند همین طور arrivederci. به عنوان سابق Alitalia مدیر قرار داده و آن را: “هر دولت می گذرد این مشکل را بر روی جانشین خود; که راه آن بوده است.”

می خواهید بیشتر تجزیه و تحلیل از سیاسی? سیاسی طرفدار حق بیمه ما سرویس اطلاعاتی برای حرفه ای ها. از خدمات مالی به تجارت, تکنولوژی, امنیت, بیشتر طرفدار, ارائه زمان واقعی اطلاعات بینش عمیق و شکستن قاشق شما نیاز به نگه داشتن یک قدم جلوتر. ایمیل [email protected] به درخواست افتخاری محاکمه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>