بایدن باعث تیز محوری نسبت به رای لاتین

Category: پلیتیکو Comments: No comments

گل نشسته خود را بیش نسبتا ضعیف پشتیبانی در میان Latinos در هر دو اولیه و کلی انتخابات جو بایدن در حال انجام یک چرخش عظیم کمپین استخدام راش اسپانیایی فعالان هزینه 1 میلیون دلار در زبان اسپانیایی, توسعه و, این هفته, امضای یک ملت نظرسنجی در زمینه, لاتین تصمیم گیری.

یک قایق اخیر انتخابات و نظر سنجی ها نشان می دهد بایدن با یک جامد سرب در سراسر کشور و در بسیاری از میدان نبرد متحده است. او در حال حاضر پیشرو در میان رای دهندگان اسپانیایی. اما اگر بایدن می تواند به همان سطح از حمایت و مشارکت مردم به عنوان هیلاری کلینتون در سال 2016 — در حالی که در ادامه به انجام بهتر از او در میان سیاه و سفید رای دهندگان او را با همه اما تضمینی برای برنده شدن در این مهم میدانهای از فلوریدا و آریزونا که به طور موثر انکار رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک دوم.

“وجود دارد یک فرصت بزرگ گفت:” مت Barreto, لاتین گیری از بنیانگذاران و ناظر انتخابات نیز کار کرده و کلینتون در کمپین اضافه کردن آن “انجام درست کار” با Latino مردم در انتخابات و حمایت از سطوح.

در حال حاضر اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن یک رکورد در مهاجرت, پورتوریکو, بهداشت و درمان, coronavirus پاسخ و سیاست خارجی و دموکرات های آموخته شده از فلوریدا آخرین انتخابات که شکست به شدت رسیدن به Latino رای دهندگان هزینه آنها را به دفتر والی و نگهداری از آمریکا صندلی.

“در سال 2018 برخی از ایالت مبارزات انتخاباتی در فلوریدا ندارد, قوی, لاتین, نامزدی” بارتو گفت. “پورتو ریکو حضور در مرکز فلوریدا بود و نه قوی.”

بایدن این کمپین قصد دارد برای مهار “باور نکردنی خشم” در میان پورتوریکو رای دهندگان در فلوریدا بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و طوفان ماریا در سال 2017 بارتو می گوید. و آن را می بیند باز به افزایش سطح حمایت در مرز ایالت آریزونا که در آن Latinos باید “شده است عمیقا تحت تاثیر قرار مهاجر جنبش حقوق به خصوص جوان Latinos که خبر بسیار بد برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. در حال حاضر تا سال 2018 نشان داد که افزایش Latino مردم در انتخابات می تواند تلنگر دولت و با ادامه سرمایه گذاری در توسعه لاتین, 2020 می تواند به دنبال همان راه به عنوان 2018.”

کمپین او گفت آماده است تا به “pivot در جنوب فلوریدا و پیام های مختلف در تنوع جامعه وجود دارد که آیا شما در حال صحبت کردن به کوبا متولد شده در کوبا و یا متولد شده در ایالات متحده آمریکا و آمریکای جنوبی و … و جذاب Latinos جایی که آنها هستند و مسائلی که مربوط به آنها است.”

این بایدن مبارزات انتخاباتی در حال حاضر شروع به انجام است که در آن به زبان اسپانیایی آگهی های تلویزیونی است که آغاز شده و در حال اجرا در ماه گذشته در فلوریدا و آریزونا.

در توسان و ققنوس, تبلیغات شد روایت یک مکزیکی-لهجه اسپانیایی-سخنران. در میامی راوی صحبت می کرد در کوبا لهجه. و در اورلاندو و تمپا راوی صدای پورتوریکو.

“ما در حال گرفتن نیست هر چیزی که مسلم در این انتخابات گفت:” جنیفر ملینا بایدن را Latino رسانه ها. “رای لاتین بسیار مهم است به همین دلیل است که ما در حال آوردن در لاتین تصمیم گیری به ما کمک می کند با ما پیام رسانی و کمک رسانی در جهت تعامل با Latino رای دهندگان در چرا جو بایدن بهترین انتخاب برای رئیس جمهور.”

ملینا پیوست مبارزات انتخاباتی در این ماه همراه با پیلی Tobar و ارتباطات و مدیر برای رای دهندگان ائتلاف و خوان Penalosa یک مشاور ارشد در فلوریدا. آنها پیوستن جولی چاوز رودریگز, استخدام در مارس به عنوان مشاور ارشد و کمپین ملی Latino تعامل مدیر لورا Jimenez و یک تعداد انگشت شماری از دیگر فعالان با تخصص در متقاعد کردن و تبدیل کردن رای دهندگان اسپانیایی.

در یک بیانیه نوشته شده است از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: رئیس جمهور ارزش ها به اشتراک گذاشته شده توسط هیسپانیک رای دهندگان که “در حال انگیزه مشاغل, آموزش و پرورش, خانواده, ایمان و ارزش های جامعه. کسانی که ارزش های اصلی برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان و ترک اتاق کمی برای بدونم که چرا ما همچنان به پیروزی در فلوریدا.”

بایدن مشاوران و کمپین خودی که بایدن اذعان کرده است زمین را با رای دهندگان اسپانیایی اگر او می خواهد برای قرار دادن نسبت ناروا دور می گویند, افزایش تمرکز در Latinos رانده است عقل سلیم استراتژی مبارزات انتخاباتی. اما آن را نیز بازتابی از این تا حد زیادی بهبود منابع مالی از یک بار بسته های پول در مبارزات انتخاباتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک نقدی به نفع او شده است با استفاده از آن در تلویزیون — رئیس جمهور انتخاب مجدد کمپین صرف حدود 1.2 میلیون دلار در زبان اسپانیایی تلویزیون تبلیغات در آریزونا و فلوریدا در سه هفته گذشته با توجه به تبلیغات تجزیه و تحلیل ردیابی شرکت که در بر داشت که بایدن انتخاباتی صرف کمتر از $100,000 در تلویزیون در آن زمان. از جمله به زبان اسپانیایی لکه های رادیویی دیجیتال و تبلیغات بایدن کمپین گفته است که در سرعت به صرف $1 میلیون دلار در پنج هفته. خارج از گروه Nuestro تایید شده است نیز به بایدن اسپانیایی-زبان air-پشتیبانی از.

با این هزینه های اضافی و استخدام های جدید بایدن ساخته شده تیز محوری نسبت به پرداختن طولانی مدت انتقادات خود را توسعه لاتین از همکار دموکرات که بزرگ شده اند به طور فزاینده صعودی در شانس خود را در برنده شدن در ماه نوامبر.

این بایدن کمپین را در ادامه آغوش دیجیتال مبارزه میان همه گیر می تواند اثر مفید وقتی که می آید به توسعه به دلیل Latino رای دهندگان به طور نامتناسبی جوان و دیجیتالی متصل می شود.

هنوز اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن آگهی تمرکز بر جرم و جنایت و کمبود بودجه روبرو ادارات پلیس ساخته شده تصور اسپانیایی زبان رای دهندگان در جنوب فلوریدا که بخشی از یک گروه متمرکز انجام شده توسط دموکرات ها با توجه به یک منبع آشنا با آنها.

“ما برخی از مناطق مشکل ما نیاز به تعمیر به خصوص در میامی گفت: یکی از دموکرات آشنا با بایدن کمپین تحقیقات نشان می دهد که او را عقب مانده کلینتون در سال 2016 در مجموع در فلوریدا بزرگترین شهرستان, شهرستان Miami-Dade, که همچنین دارای بزرگترین جمعیت اسپانیایی رای دهندگان.

کمپین توسعه لاتین را گسترش به دیگر battlegrounds که در آن یک Latino تصمیم گیری های نظرسنجی جمعه منتشر شد نشان می دهد مشکلات برای مغلوب ساختن پیشی جستن Barreto گفت.

“فراتر از آریزونا و فلوریدا و کارولینای شمالی و پنسیلوانیا بزرگ و در حال رشد لاتین جمعیت است که می تواند در نهایت تصمیم بسیار نزدیک انتخابات است,” او گفت:. “تحقیقات ما در این دو کشور نشان می دهد بیش از 70 درصد از Latinos مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن تفرقه و بلاغت و دیدن بایدن به عنوان مبارزه برای Latinos.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>