‘سیاه’ است که یک فمینیست حماسه در مورد یک زن است که نیز همین طور بد مردان با شیر مادر

Category: دیلی بیست Comments: No comments

برلین—فرهنگ-clash فیلم با subplot وجود دارد شکی نیست که Uisenma Borchu را شیر سیاه (که برای اولین بار در روز جمعه در جشنواره فیلم برلین), مغولی-کارگردان آلمانی دوم از ویژگی های به شدت شخصی است پروژه. Borchu مهاجرت از مغولستان به آلمان با خانواده او در سن چهار و نقش مرکزی نقش Wessi, یک زن که بازده به عنوان یک فرد بالغ به میهن به اکتشاف مغولی هویت و دوباره یک رابطه, سکس با خواهر اوسی.

به محض ورود خود را در تلخ, اما قطعا, زیبا, خانه, در استپ Wessi برخوردار پذیرایی گرم از خانواده و همسایگان. واقعی وجود دارد conviviality به اشتراک گذاشته شده توسط این سخت کوش عشایر است. بلکه مشتاقانه, Wessi پدر به نظر می رسد اعتماد به نفس است که او را طولانی تبعید در آلمان نیست بیگانه از مردم و آداب و رسوم.

در برخی موارد, سیاه, شیر, با وجود برخی risqué عناصر به معنای درخواست برای علاقمندان به سینما که احتمالا نمی تواند مراقبت کمتر در مورد مغولستان گاهی شبیه یک قوم نگاری فیلم. مراقبت های بزرگ گرفته شده است انتقال دقیق تهیه طلایی ارزن و سنتی روند کشتار گوسفند. غیر حرفه ای بازیگران بازیگران به عنوان عشایر و جمعی از محیط داخل یورت آنها را به اشتراک دقیقا ارائه شده است. محلی اشتغال ذهنی با شیر به عنوان منبع روزی است به عنوان یک درمان نزدیک عرفانی جزئی از زندگی روزمره است. هنوز Borchu را نمایان fealty به مستند رئالیسم وجود آن را نیز دشوار نیست به احساس می کنید که او خواسته یا ناخواسته تغذیه به مخاطبان غربی تمایل به مشاهده این آیین از زندگی روزانه در مغولستان به عنوان charmingly “عجیب و غریب است.”

در حقیقت, سیاه, شیر متعلق به یک شخصیتی آلمانی شبه فمینیستی سینمایی subgenre: فیلم هایی مانند Margarethe von Trotta را ماریان و جولین یا آنجلا Schanelec را خواهر من بخت خوب که برجسته تنش و رقابت بین خواهر که با وجود این دوست دارم هر یک از دیگر. نه قابل پیش بینی آن را طولانی نیست قبل از اینکه خواهر گریان مراسم است لکهدار نهفته خشم و شکاف فرهنگی است که آسان نیست به پل. Wessi که شیفته کشنده لباس و آرایش, یک رژیم زیبایی است که طنین انداز نمی به خصوص به خوبی با بیشتر سنتی اوسی که Wessi chides برای حسرت برای یک غایب شوهر در حالی که باردار است. اوسی نیز ناراحت است که او خواهر اصرار در شرکت در کشتار مازاد گوسفند یک عمل معمولا انجام منحصرا توسط مردان است. حتی اگر این فیلم متعلق به قلمرو هنر سینما خواهر ملودرام spats همه بخشی از نوع شخصی و گیرایی که فلفل بیشتر تجاری فرهنگ-clash فیلم.

این سطحی واقع بینانه فیلم طول می کشد تقریبا جادویی-realist به نوبه خود زمانی که یک درنده نر مزاحم بازديد Wessi و اوسی اقامت. اگر چه Ossi ترس است که این مهاجم به تجاوز به آنها را هر دو, Wessi نیز همین طور پیشرفت خود را با eponymous شیر سیاه است که جهش از سینه او. این تا حدودی عجیب و غریب و خیالی زن توانمندسازی موتیف برای درج در این میان یک فیلم که شروع شد با یک فیلم مستند مانند ضربه به آشنا کردن مخاطبان با یک متن فرهنگی است که اکثر آمریکایی ها و اروپایی ها می دانند تنها از شاخی هالیوود حماسه مانند سال 1965 را چنگیز خانکه در آن عمر شریف فسادهای افسانه ای قرن 13 امپراتور مغول.

اگر چه جشنواره blurb تحسین عاشقانه خود را به عنوان “رونده” این زن و شوهر دیدار زیبا و دلفریب, رابط است که بسیار متفاوت از flings زنان تجربه در فیلم hooking up در میله به جای خیمه درایوهای رقص جفت گیری.

البته اصلی استخوان مشاجره بین خواهران است Wessi را بی شرم جاذبه به Terbish خوش تیپ همسایه. Burchu به نظر می رسد مطمئن نیستید که چگونه به تصویر کشیدن او قهرمان جنسی دستور کار است. اصلی برخورد جنسی بین Terbish و Wessi به کار گرفته شده است با خویشتنداری ، اما, اگر چه جشنواره blurb تحسین عاشقانه خود را به عنوان “رونده” این زن و شوهر دیدار زیبا و دلفریب, رابط است که بسیار متفاوت از flings زنان تجربه در فیلم hooking up در میله به جای خیمه درایوهای رقص جفت گیری.

یک فیلم است که می خواهد به هر دو آموزش و یاد, سیاه, شیر نیست و کاملا موفقیت در هر تعداد. Borchu قانع کننده عملکرد به عنوان سبزه, نوجوانی, Wessi است این فیلم را یک دارایی غیر قابل بحث.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>