ریاست جمهوری مدعی مایک بلومبرگ است ولگردی و قانونی شکنی از اغلب حقیقی های رسانه های اجتماعی الگوهای رفتاری است که با داشتن یک بتن تاثیر آن باعث Facebook به یکی دیگر از تغییر در قوانین آن برای پرداخت مطالب سیاسی.

از هم اکنون در Facebook و Instagram تابعه اجازه خواهد داد که “مارک محتوا” از نامزدهای سیاسی — یک عمل است که در آن مبارزه می پردازد و به اصطلاح اثرگذارندهها به جای حمایت پست در حساب های خود را. قبلا یک Facebook سخنگو گفت: این سیستم عامل را ممنوع کرده بود چنین محتوایی از سیاستمداران به طور پیش فرض.

بر اساس قوانین جدید محتوا را باید به وضوح مشخص شده به عنوان حمایت.

این سخنگو در بیانیه ای گفت که این قانون تغییر بوده و تحت بررسی برای برخی از زمان با الگوی رفتاری پست به دست آوردن کشش به عنوان یک ابزار کمپین و با مبارزات سیاسی و سازمان های دولتی کشیدند در مورد سیاست های شرکت خود استفاده کنید. بلومبرگ کشید جدید توجه به این موضوع این هفته پس از پرداخت با نفوذ Instagram شخصیت به پست یک سری از پست ها به معنای نگاه به عنوان اگر دموکرات مدعی شد عجیب و غریب ارسال پیام های مستقیم به تاثیر گذار مانند “من قرار داده و لامبورگینی درب روی نردبان.”

به گزارش نیویورک تایمز روز شنبه که بلومبرگ کمپین در حال همکاری با یک شرکت به نام مم 2020 به تولید و حمایت پست برای اجرا بر روی شخص ثالث حساب. آنها را با مته سوراخ سلب مسئولیت: “بله این واقعا #اسپانسر شده از طرف @mikebloomberg.”

“پس از شنیدن از کمپین های متعدد ما موافق است که وجود دارد یک محل برای مارک محتوا در بحث سیاسی در سیستم عامل های ما” از Facebook سخنگوی گفت. “ما اجازه می دهد ما را بر اساس نامزدهای سیاسی به کار با سازندگان برای اجرای این محتوای ارائه شده سیاسی نامزدها مجاز و سازندگان افشای هر گونه پرداخت از طریق مشارکت ما مارک محتوای ابزار”است.

اما Facebook نخواهد درمان حمایت و محتوا — که یک معامله مالی بین دو خارج احزاب در دقیقا به همان شیوه آن رفتار سیاسی تبلیغات که از Facebook می شود را کاهش دهد.

حمایت سیاسی پست نخواهد بود شامل کتابخانه ای از تبلیغات سیاسی است که این شرکت راه اندازی شد پس از سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مگر اینکه پست ها تبدیل به تبلیغات پرداخت با استفاده از این سایت به اصطلاح تقویت ابزار. و بر خلاف نامزدهای تبلیغات حمایت سیاسی پست می تواند موضوع را به واقعیت-چک کردن اگر این پیام از این پست حمایت است که در صدای شخص ثالث پوستر و نه نامزد.

قبلا Facebook تا به حال ممنوع با حمایت مالی پست های کمپین به عنوان یک شهروند ممنوعیت نهادهای سیاسی’ استفاده از مجموعه ای از ابزار است که شامل معاملات مالی مانند خدمات اشتراک و به اصطلاح آگهی می شکند. آن را ممنوع کرده بود آنها از ترس که این شیوه می تواند به عنوان کمک های مبارزات انتخاباتی توسط Facebook.

اما Facebook اشاره می کند که بر خلاف تبلیغات پرداخت آن هیچ نقشی در پول در حال تغییر دست حمایت و پست.

“مارک محتوای متفاوت از تبلیغات اما در هر صورت ما معتقدیم که این مهم از مردم می دانند که آنها در حال دیدن محتوای پرداخت در سیستم عامل های ما,” سخنگوی گفت.

نامزدهای’ استفاده از پرداخت memes هنوز هم می افتد در یک منطقه خاکستری فدرال قانون انتخابات فاصله بعید به روز انتخابات.

یک سخنگوی کمیسیون انتخابات فدرال سیاسی گفت که “کمیسیون مقررات انجام صراحت آدرس اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی.”

“ارتباطات عمومی است که به صراحت مدافع انتخابات و یا شکست یک نامزد برای اداره فدرال و قرار داده شده در اینترنت برای هزینه باید شامل یک سلب مسئولیت که به اطلاع عمومی از شناسایی این نهاد است که برای پرداخت این ارتباط گفت:” سخنگوی, که همچنین به این واقعیت اشاره کرد که سه نفر از FEC شش صندلی های خالی. “همانطور که شما ممکن است بدانید در حال حاضر این سازمان در حال حاضر عامل بدون کار نصاب و به عنوان نتیجه کمیسیون قادر به حرکت رو به جلو در حال حاضر در هر rulemakings.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de