‘Bolero جولیارد’: در داخل ساخت یک مستند موسیقی معجزه

بشکلکها Neuwirth رقص در آشپزخانه خود را. یک زن جوان دفن خودش را در یک مبل. Christine Baranski باز آغوش او گسترده است. یک نوازنده تقریبا در سفرهای بیش از یک سگ. Patti LuPone نابودی او رژ لب. یک رقصنده راه اندازی خودش به هوا در زیر یک درخت سنگین با شکوفه. Laura Linney برس دندان های خود را. سر در دست در ناامیدی و سپس joyously غرق در آفتاب. نوازندگان جان Batiste و Yo-Yo Ma duet.

صفحه نمایش انشعابات به زوم مجموعه های کلاسیک و جاز نوازندگان سازهای رقصنده در اتاق نشیمن خود را چرخش در اطراف طرح میتوانست مبلمان و بازیگر Bradley Whitford روی مبل بهره برداری در تلفن همراه خود را, سگ, nestled در دامان.

کوتاه فیلم Bolero جولیاردممکن است فقط خجالتی از ده دقیقه, اما آن را توانا و قابل توجه کار می کنند. این ویژگی راول معروف قطعه موسیقی که برای اولین بار برای اولین بار در سال 1928—تعبیر توسط دانشجویان فعلی از مشهور هنرهای نمایشی مدرسه موسیقی و رقص و درام بخش در کنار معروف فارغ التحصیلان.

فیلم برداری از طریق تلفن های همراه در مستند به ثمر رساند و پس از آن کارگردانی و ویرایش یکپارچه آن را دوباره صنایع دستی اصل صرفا ارکستر Boléro به یک قطعه از موسیقی معاصر تئاتر است. دراماتیزه جمعی خاطرات یک روز زندگی در زیر همه گیر است و همچنین شوخ, حرکت, جشن هنر به عنوان یک نیروی زندگی است.

کار بود تصور جولیارد جمهور Damian Woetzel و ایجاد شد تحت هنری رهبری طراح رقص و کارگردان لری Keigwin شامل 100 نوازندگان. آن ساخته شده است بیش از 500 کلیپ های ویدئویی و بیش از 150 آهنگ های صوتی ویرایش شد و همزمان برای ایجاد موسیقی متن فیلم.

در علاوه بر این به زندگی در سراسر ایالات متحده زمان جولیارد دانش آموزان فیلم برداری مشارکت خود را از استرالیا و کانادا و هنگ کنگ و ژاپن و مکزیک و اسرائیل و روسیه است. موسیقی است که توسط جولیارد دیوید رابرتسون و کورت کراولی موسیقی مدیر همیلتون در برادوی است.

Keigwin گفت: روزانه وحش که گرفتن Bolero جولیارد حق “تبدیل به یک وسواس است که آرامش در بسیاری از سطوح. و ما فقط آن را ضربه پر سرعت برای روز و روز. نه هر پروژه آیا شما از خواب بیدار در 3 و مقدار زیادی از ایده ها و یا شروع به ویرایش در 6هستم. پس از آن الهام بخش و شور-پر شده است. و آن را واقعا نبود فقط من این بود که شدیدا تلاش مشترک.”

او خندید و او به عنوان توضیح داده شده فریاد در چند اجرا بر روی صفحه نمایش در مقابل از او: “دنبال من منجر…سریعتر…گرفتن چیزی…توقف ذوب….” مردم خواهد بود در حال حرکت مبلمان شکستن همه چیز یک حیوان را وارد کنید و ضربه منجر به Keigwin به روی تعجب فریاد زدن: “هیچ نگه داشتن گربه! من عاشق گربه!”

او گفت: “من همیشه دوست داشتم زمانی که اشتباهات تبدیل به فرصت هایی در لباس مبدل و در اینجا وجود دارد بسیاری از افسانه اشتباهات است.”

Keigwin یافت مشهور به خصوص خلع سلاح “به خصوص به عنوان آنها باز شد تا خانه های خود را برای همه برای دیدن.” او گفت LuPone—یک همکار طولانی Islander—که او به یاد می آورد مادرش بلات رژ لب او خواهد بود و او همان را انجام دهید. او videoed خود راه رفتن را از طریق درب و ارسال آن به Neuwirth با متن پیام “نمی تواند مثل من نمی تواند طوری می گی. انجام آن لودگی.” او پاسخ داد: “نگران نباش عسل, ‘شکم’ is my middle name.”

Woetzel گفت: روزانه وحش که چالش بود به آمده تا با یک مفهوم است که مردم اجرا می تواند با هم اما جدا از هم. Keigwin است از سال 2007 ساخته شده Boléro به یک پروژه جامعه هر کجا که شرکت خود را از هنرمندان در سفر به. او نظارت 14 بسیار متفاوت تولیدات راول قطعه در مکان های مختلف به عنوان دره سیلیکون اکرون اوهایو و نیویورک.

ایده جوانه به انجام همین کار را با جولیارد جامعه—هر چند تقریبا. آن را گرفته است فقط بیش از چهار و نیم هفته به اجرا است. دو روز پس از Woetzel اولیه تلفن تماس به Keigwin تمرینات از طریق زوم بودند در جریان است. رابرتسون گفت Woetzel آنها می تواند ایجاد یک نمره تاشو در عناصر بتهوون شوپن و جاز است که یک تاثیر بزرگ در راول.

“این پروژه رو گسترده تر و گسترده تر به عنوان ما رفت” گفت: Woetzel. قصد این بود که به بیرون کشیدن یک حس از آنچه گسترده قنداق کردن بشریت ممکن است عاطفی تجربه در این لحظه و همچنین به عنوان اتصال جولیارد به نسل های بسیاری در تعیین ماموریت برای ادامه به ایجاد هنر. زوم تمرینات شامل تا 50 اجرا در هر زمان.

برخی از بهترین هنرمندان در جهان رفت و از طریق آن سالن. ما یک مشترک یاران

Batiste این مدیر موسیقی در این اواخر نشان می دهد با Stephen Colbert, اولین فرد ما در این ویدئو بازی-بازیگری مفهوم این قطعه با چند سرسبز آکورد پیانو. موسیقی و حضور فلفلی در سراسر.

“هر چیزی با جولیارد به ارمغان می آورد خاطرات زیادی برای من” Batiste گفت: روزانه وحش. او به مدت هشت سال در آنجا انجام دو درجه و تور جهان در بین خود گروه ماندن انسان است. “من هنوز هم به همکاری با برخی از بهترین هنرمندان از وجود دارد (مانند کاشی پز پک اصلی رقصنده با باله نیویورک). برخی از بهترین هنرمندان در جهان رفت و از طریق آن سالن. ما یک مشترک یاران.”

Batiste گفت: مهم ترین چیز در مورد جولیارد بود “جامعه است.” و همچنین پک bandmates خود را یا جولیارد و معاصران از Batiste یا بیشتر فارغ التحصیلان اخیر.

تونی برنده جایزه Christine Baranski بخش در Bolero جولیارد تصویری—درست مثل او در او Stephen Sondheim را تولد 90 “خانمها که ناهار” شماره (با مریل استریپ و Audra مک دونالد)—به ضرب گلوله کشته شد در کانکتیکات lakeside صفحه اصلی.

او quarantining وجود دارد با یکی از دختران او و دو نوه (و او را دختر دیگر در این نزدیکی هست). “این بسیار en famille,” او گفت: روزانه وحش. “من بسیار خوش شانس بود, احاطه شده توسط آنقدر زندگی است. آن را سخت به سقوط به افسردگی زمانی که احاطه شده توسط چنین زیبا پسر کوچک.”

برای Baranski هر دو Bolero جولیارد و Sondheim را 90 جشن “خواهد شد یک رکورد فوق العاده ای از هنرمندان با هم و تنها راه ما می توانیم با هم آمده بود آنلاین از طریق کامپیوتر و تلفن های همراه.”

Baranski فن عظیمی از Woetzel و جولیارد باقی می ماند “بسیار عزیز را به قلب من است.” او تقریبا یک بورس تحصیلی کامل هنگامی که او حضور داشتند. “من یک دختر از بوفالو با یک کار مادر و یک پدر که تا به حال از دست داده و پدر او زمانی که او 8. من تا به حال در مورد خواندن جولیارد در یک بوفالو شب اخبار, مقالات و من قرار است که ماده روی دیوار اتاق خواب و فکر کردم که در آن من می خواهم برای رفتن.'”

او صبر ذکر شده و سپس در نهایت در. او آموزش خود را “بسیار جدی” اما حضور نداشتند فارغ التحصیلی به عنوان او در حال حاضر به ثمر رساند او اولین نقش از طریق او اقدام معلم مایکل کان که شد همچنین مدیر هنری از شکسپیر تئاتر شرکت می باشد.

جولیارد نیست در مورد کسی است که فقط مطالعه وجود دارد در حال حاضر. آن را آموزش داده است هنرمندان برای دهه ها و دهه

“من نسبت طول و انواع زندگی حرفه ای من به من جولیارد آموزش. ما همیشه در انجام نقش ها و سبک های مختلف از نمایشنامه شکسپیر و سپس یک بازی مدرن و سپس شاو چخوف تنسی ویلیامز. ما پرش در اطراف و نیاز به کشف کردن که چگونه برای ورود به دنیای خاص نمایشنامه نویس.”

زمانی که او موفق به اندازه کافی Baranski پرداخت شهریه خود به این امید یکی دیگر از دانش آموز می تواند به عنوان او تا به حال از تقریبا-بورس کامل. “جولیارد نیست در مورد کسی است که فقط مطالعه وجود دارد در حال حاضر. آن را آموزش داده است هنرمندان برای دهه ها و دهه.”

تونی و امی و برنده جایزه Bebe Neuwirth گفت: روزانه وحش که او تا به حال تنها با حضور جولیارد به عنوان یک رقص دانشجو برای یک سال “بنابراین من نه از لحاظ فنی یک alumna.” Woetzel به او اطمینان داد که مهم نیست “بنابراین من بسیار خوشحال بود برای نشان دادن و رقص. یا در مورد تکان دادن کمی.”

Neuwirth, شاید بهترین و شناخته شده برای نقش خود را به عنوان لیلث به دنیا در سلامتی و فریزرشده است یک رقصنده همه زندگی خود را. او با حضور در جولیارد در 17 مستقیم از دبیرستان. در طی یک سال او رفت و در راه با یک گروه کر خط. “من شده اند در موسیقی تئاتر از زمانی که من سمت چپ جولیارد. رقص است که آنچه هستم و آنچه که همواره در هسته از همه چیز. اگر من آواز در یک کنسرت و یا اگر من بازیگری در تلویزیون نشان می دهد و یا فیلم و یا چیزی است که آن را به یک رقصنده ، من همیشه می گویم به مردم ” فقط به خاطر من به رقص معنی نیست که من هستم،’ این حیوانات است.”

Neuwirth فکر می کند Bolero جولیارد است به خصوص با توجه به متن “به چالش کشیدن” زمان ما در زندگی است.

این فیلم احساس می کند مانند یک ژست از جامعه هنرمندان است. آنچه که بیان شده در آن است که همه از آن: هنرمندان از رفتن به سمت داخل و هنرمندان به سمت و از طریق چیزی انفجاری

“من فکر می کنم ما همه تلاش را امتحان کنید و قاب این زمان و یا پیدا کردن برخی از راه برای توصیف آن است. همه ما از پاسخ به روش های بسیار متفاوت و بسیار شبیه راه, و من فکر می کنم در طول دوره یک روز در هفته یا ماه را از طریق مراحل مختلف. گاهی اوقات من کاملا درونگرا گاهی اوقات من رسیدن. به عنوان یک هنرمند شما را در درون خود. گاهی اوقات شما می خواهید برای ایجاد هنر گاهی اوقات شما نمی. این فیلم احساس می کند مانند یک ژست از جامعه هنرمندان است. آنچه که بیان شده در آن است که همه از آن: هنرمندان از رفتن به سمت داخل و هنرمندان به سمت و از طریق چیزی انفجاری.”

در این ویدئو Baranski و دیگران باز کردن سلاح های خود را و او متوجه—شکست طریق درب و شروع به پریدن در هوا. خود را حرکت رو به جلو بود و بی امان. “شما نمی توانید متوقف هنرمندان” Baranski گفت.

ایستاده در خانه اش را کنار دریاچه حوض—که در آن Woetzel ازدواج خود را, همسر, Heather Watts—Baranski همچنین تکرار در این ویدئو فیزیکی حرکت او به مدت طولانی انجام شود در تلویزیون و تئاتر مرحله قبل از انجام. او در توصیف آن به عنوان یک باز از تمام بدن او را از پیشانی خود را به آغوش او و دهان و شکم و لگن—”یک دادن تشکر یا نماز جنبش است. آن باز می شود تا تمام قطعات از من به عنوان یک بازیگر: ذهن من گلو و قلب و تمایلات جنسی.”

در Bolero جولیارداو و دیگر هنرمندان خواسته شد به منظور بالا بردن دست خود را به چشم خود را و پس از آن نشان می دهد چشم همانطور که اگر به می گویند: “من واقعا به دنبال این است. من در رسیدن به تو” Baranski گفت.

“ارائه مجازی ارائه راول به ارمغان می آورد آن را در قرن 21”

هنرمندان در این ویدئو هر دو لذت را در ایجاد, در حالی که همچنین با بیان نا امیدی در ناتوانی خود را به لحاظ جسمی با هم می آیند به آن را انجام دهد. یک لحظه Woetzel را دوست دارد زمانی است که یک رقصنده در حال انجام یک مرحله و درب گاراژ به طور ناگهانی باز می شود. به او این احساس می کند مانند جهان باز است که احساس می کند یک دور مفهوم هنوز هم.

اواخر این ماه جولیارد کلاس 2020 فارغ التحصیل خواهد شد از طریق یک شروع مراسم برگزار شد تقریبا. پردیس تنها جمعیت دوباره زمانی که آن را بی خطر است برای انجام این کار گفت: Woetzel. مشاهده تمام ویدئو به یاد او چگونه او و بسیاری دیگر از دانشجویان آمده بودند به جولیارد به دنبال رویاهای خود. “من خوشحال هستم که Bolero جولیارد به معنی دانش آموزان ما در حال در جهان دیده می شود و صدای آنها شنیده است.”

“فکر کردن در مورد همکاری تقریبا یک مرز جدید” گفت: Batiste. “ارائه مجازی ارائه راول به ارمغان می آورد آن را در قرن 21 است.” به عنوان Keigwin می گوید در پایان Bolero جولیارد در حالی که ضمن تشکر از همه هنرمندان “ما در حال ساختن سحر و جادو.”

زوم ساخته شده Keigwin فکر می کنم از موزاییک; و صفحه نمایش احساس می کند بیشتر الگوی پیچیده ای از اداری ، او می داند که موسیقی “معماری” از Boléro بنابراین او می تواند شکاف آن را به فصل و سپس به آن جزء عاطفی قطعات از غم و اندوه و شادی و جشن و آرام. او به خصوص دوست کارگردانی صحنه فراخوانی آسمان و یک جفت نر رقصنده برقراری ارتباط در هر دو طرف از یک قاب شیشه ای.

Neuwirth به یاد می آورد که پس از 9/11 آن باقی مانده بود به هنرمندان و نویسندگان و نوازندگان برای کمک به ایجاد حس از آنچه تا به حال رخ داده است—و پس از آن خواهد شد دوباره در حال حاضر. برای او Bolero جولیارد است که یک نمونه اولیه از این. “من می خواهم به فکر می کنم این فیلم هر چند ساخته شده توسط جولیارد است نه فقط برای جولیارد جامعه است. من امیدوارم که آن را برای همه است. این است که چگونه آن را احساس می کند برای من.”

او در اواسط سه تلویزیون پروژه های بزرگ closedown اتفاق افتاده است. “من هیچ نظری ندارم که چگونه من به عقب بر گردیم به آنها. آنچه که ما انجام نمی خواهم هر چیزی شما می توانید در یک دفتر و یا در خانه. رقص بالا-تماس با ما ورزش!”

Neuwirth است و خوشحالم که در شهر نیویورک در این لحظه. “این است که یک شهر بزرگ است. وجود مکان های دیگر من می تواند در حال حاضر. اما این راحت ترین محل می شود در این نوع از پریشانی. نیویورک تنوع باعث می شود آن را عمیق تر و غنی تر و من فکر می کنم یک جای سالم بود. بله وجود دارد مشکلات و نقص است اما عمیق و عظمت در این شهرستان است. چه خواهد بود جالب است که چگونه هنرمندان را حس و پیدا کردن حقیقت است. به عنوان کامو گفت: “اگر جهان روشن, هنر نمی خواهد وجود داشته باشد.'”

زندگی عادی از گذشته احساس می کند مانند یک لوکس در حال حاضر

تاثیر coronavirus خواهد بود “سرسام آور” در تمام زمینه های زندگی ما از جمله هنر گفت: Baranski. بسته شدن برادوی و دیگر سالن های هنری تحت تاثیر نه فقط هنرمندان بلکه بسیاری از خاموش مرحله کارگران است. کار بر روی دو تلویزیون پروژه های طلاکاری شده سن و مبارزه خوبی درحال تعطیل.

Baranski معتقد است که آن را “یک یا دو سال بسیار متفاوت زندگی” مردم را به نشستن در کنار یک دیگر در تئاتر و اپرا خانه. “زندگی عادی از گذشته احساس می کند مانند یک لوکس در حال حاضر گفت:” Baranski. “فقط در حال رفتن به یک رستوران با دوستان برادوی در نمایش اپرا یا بازی هاکی. من نوشت: به ناتان لین به تازگی چه من نمی دهد به صرف شام در Orso مانند ما استفاده می شود.'”

ویروس “غیر سیاسی” او گفت:. “ما باید به گرد هم می آیند به عنوان یک جامعه است. زمانی که نیویورک دوباره تجمع برای من آن را برای رفتن به یک عشق وعاشقی. من قصد دارم به گیاه یک آغوش در من دربان و حمایت از مغازه های محلی—اگر آنها زنده ماندن که من واقعا می خواهید آنها را به. آنچه این نشان داده است که چگونه شکننده جهان ما شد. وجود خواهد داشت یک حس قدردانی من فکر می کنم نسبت به محله های ما و همه انواع جوامع هنری و البته جامعه پزشکی برای همه آنها برای ما انجام می شود.”

مانند Neuwirth, Baranski در حال انتظار برای دیدن آنچه که هنرمندان را از این دوران است. “آن شده است عجیب و غریب به اندازه کافی برای نشان دادن dystopian جهان از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری در این مبارزه خوب. اگر و هنگامی که ما دوباره ما را مجبور به اذعان این چیزی است که فقط اتفاق افتاده است.” این سوال دیگر اضافه شد, چگونه محصولات خود را خواهد لجستیکی خود را سازماندهی.

ما نیاز به دیدن قطعه بزرگ از هنر و موسیقی و فیلم است که می تواند فراتر از بار زندگی می کنیم

Batiste امید Bolero جولیارد صحبت می کند “در سراسر نسل” با راول عظمت طنین بخشیدن به هنر-اشکال بر روی صفحه نمایش در ویدئو و بالعکس. “عظمت برای ما لازم است دوباره بیان بشریت” او گفت:. “ما نیاز به دیدن قطعه بزرگ از هنر و موسیقی و فیلم است که می تواند فراتر از زمان زندگی می کنیم.”

برای هنرمندان این زمان قرنطینه شده مختلف الهام بخش و احساسی ناتوان کننده, Batiste گفت. او فیلمبرداری اواخر نشان می دهد در خانه و به ثمر رساندن جدید پیکسار فیلم روحاز حمام خود را. این دوران نه تنها جهان را تغییر دهید, او گفت:, اما همچنین “هنر برای بقیه از زمان است.”

“بیشتر برای آمدن وجود دارد ،” Batiste. او در فکر اکران آنلاین یک سمفونی او کار کرده است در جولیارد برای دو سال گذشته بود که با توجه به اکران در کارنگی هال. “آن را هنوز هم خواهد شد اما واقعیت آن ممکن است آنلاین برای اولین بار است که یک عهد به چقدر همه چیز تغییر کرده است. این واقعا یک لحظه بزرگ برای هنرمندان است.”

“ما توافق ‘بیایید کمی blousy در مورد آن می شود و در حمام-روپوش'”

این Bolero جولیارد تصویری است Baranski دوم قابل توجه آنلاین عملکرد در کمتر از یک هفته پس از او تیتر-ساخت Sondheim شماره در کنار مریل استریپ و Audra مک دونالد.

“این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده بود ؟” او خندید از سه نفر را جهانی ستایش تفسیر “خانم ها که ناهار.” “این یک بیت از crapshoot! من همیشه می خواستم به خواندن این آهنگ. زمانی که آنها از من پرسید اگر من می تواند شرکت کنند, من فکر کردم چگونه می توانم انجام دهید که آهنگ رو ؟ ؟ ؟ این Patti آهنگ در حال حاضر. سپس من تا به حال [یک] ایده شاید به اشتراک گذاری آن.

“مریل, Audra و من در زمان استیو یک سال پیش برای یک مدت طولانی و افسانه شام در یک رستوران ایتالیایی. ما عهد را با هم دوباره و انجام یک شام فوق العاده خود را برای 90 روز تولد و پس از آن این ویروس آمار و ما نمی قادر به او را در روز تولد خود را. این آهنگ نامه عشق به او, بسیار, زبان در گونه اما من خیلی خوشحالم که آن را کار می کرد و همه ما رو به خواندن این آهنگ.”

زنان نه آواز آهنگ با هم زندگی می کنند. “هر یک از ما فیلم برداری به طور جداگانه در کمی ما سوله. ما توافق ‘بیایید کمی blousy در مورد آن می شود و در حمام-روپوش بنابراین ما لازم نیست برای انجام هر چیزی پر زرق و برق.’

“ما تصمیم گرفت که چگونه به divvy تا آهنگ. من فکر کردم اگر من شروع مردم فکر می کنم ‘بدیهی است که کریستین در حال رفتن به خواندن این آهنگ. او نقش این نوع نقش ها.’ پس از آن تعجب خواهد بود مریل ظاهر می شود در روی صفحه نمایش با بند دوم و پس از آن Audra با سوم. پس از آن ما خواهد intercut با ما در نظر گرفتن خطوط مختلف و در پایان toasting او و حرکت ما به دوربین به عنوان لحظه آخر.”

این یک چالش واقعی در تلاش برای آواز خواندن یک Sondheim showstopper بر در یک دفتر با نوه خواب در یک اتاق دیگر. آن را دشوار است به کمربند از ‘خانمها که ناهار.’

زنان گفت Baranski شد “تمام پرواز کور چرا که همه ما انجام این کار به طور جداگانه. ما کار نمی کردن هر یک از دیگر. من نمی شنوند آنها را به آواز خواندن. من نمی دانم چه چیزی آنها انجام می دهند لزوما. راه آنها قطع آن را واقعا کار می کرد در نشان دادن واکنش های ما که ما واقعا نمی شد در واکنش به یکی دیگر. ما در واکنش به آنچه که ما فکر ممکن است وجود دارد.”

Baranski خندید او به عنوان توضیح داده شده بزرگترین چالش و “واقعا خنده دار چیز” ساخت هر دو Sondheim و Bolero جولیارد ویدئوها: “حضور سه کمی از کودکان زیر سن هفت! من تا به حال کمی فضا و زمان برای به دست آوردن محیطی آرام برای دریافت هر یک از این انجام شده,” او گفت:. “این یک چالش واقعی در تلاش برای آواز خواندن یک Sondheim showstopper بر در یک دفتر با نوه خواب در یک اتاق دیگر. آن را دشوار است به کمربند از ‘خانمها که ناهار.'”

این خبرنگار قدردانی کرد Baranski برای او قابل توجه شیشه ای شراب. “من فقط 3 سمت چپ بقیه شکسته,” او گفت:. “این زیبا-ریشه آنهایی که زنده نمی ماشین ظرفشویی. زمانی که من redoing این طول می کشد از خانمها که ناهار’ من نگه داشته و جایگزینی آن با قرار دادن شراب را به بطری و شستن شیشه ای.”

او خندید. “مریل, Audra و من به داشتن پیپ چرا که این یک ایده عالی بود و معلوم پیچیده تر از ما فکر من خوشحال معلوم شد OK.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر