“به طور کامل غیر قابل قبول’: COVID-19 خشونت در رفتار مشتری می رسد شکستن نقطه B. C.

بسیاری از میلاد رستوران ها و خرده فروشان در حال حاضر در تلاش برای بهبود یافتن از این بیماری همه گیر در حال حاضر درخواست های عمومی به بیمار با کارکنان و احترام به قوانین — پس از گزارش از مشتریان رفتار بد در پاسخ به COVID-19 پروتکل های ایمنی.

از کلامی حمله فیزیکی و ضرب و جرح و واکنش علیه کارکنان مجبور است برخی از صاحبان کسب و کار به اقدامات شدید.

“این یک مرگ یک هزار کاهش آن روز پس از روز” صاحب رستوران رابرت Stodola گفت: اخبار جهانی است.

“این است که استرس زا برای هر فرد مجرد است.”

ادامه مطلب: B. C. رستوران سفت دستورالعمل جدید در میان سنبله در COVID-19 موارد

Stodola اجرا می شود دو Senor Froggy رستوران مکزیکی در کملوپس.

او به تازگی نوشته شده علامت در هر دو مکان با بیان اینکه “نسبت به سوء استفاده کارکنان ما شده است هولناک” و هشدار داد که هر گونه بی ادب رفتار خواهد شد و در نتیجه مشتریان که از محل حذف خواهند شد.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

اپراتور نسل دوم خانواده کسب و کار گفت: او می خواست برای حفاظت از کارکنان خود را پس از او به تازگی مواجه می شوند یک کارمند جوان در اشک.

استان اعلام محدودیت های جدید به عنوان فعال COVID-19 موارد رشد

استان اعلام محدودیت های جدید به عنوان فعال COVID-19 موارد رشد

هنگامی که او پرسید که او را چه بود اشتباه, او با اکراه اعتراف کرد که او می خواهم موضوع را به چهار رویداد جداگانه از مشتریان شلاق بیش از COVID-19 قوانین در یک شیفت.

“من منزجر بود” گفت: Stodola.

“بودن سوگند در گفته های خود را شستن دست ایستگاه در جایی غیر طبیعی است.”

ادامه مطلب: Coronavirus: از پلکسی گلاس ترک اطلاعات تماس چه ناهار خوری می تواند مانند نگاه در B. C.

جالب اینجاست که دست شستن ایستگاه است که برخی از مشتریان هدف استفاده شد و در واقع مونتاژ با منافع مشتریان در ذهن است.

Stodola سرمایه گذاری در لوله کشی به منظور تبدیل خود را قبل از همه گیر سالسا بار به یک سینک با آب در حال اجرا به دلیل مقامات بهداشتی می گویند قدیمی آب و صابون ضربان مبتنی بر الکل ضد عفونی کننده وقتی که می آید برای تمیز کردن دست های خود را.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

استان تدابیر قوانین در کافه کاباره ها و رستوران ها به عنوان تعدادی از COVID-19 مورد افزایش

استان تدابیر قوانین در کافه کاباره ها و رستوران ها به عنوان تعدادی از COVID-19 مورد افزایش

پس از مشاوره با تمام اعضای هیات Stodola گفت: او شوکه شده بود به یاد بگیرند که هر کس تا به حال تجربه همان لفظی.

“رک و پوست کنده آن را واقعا ناراحت من آن را آب پز خون من است.”

او به تنهایی نیست. در کملوپس اتاق بازرگانی گفت: این شنیدن داستان از هر دو طرف اما انجام بد به نظر می رسد به چوب.

ادامه مطلب: رستوران ها ممکن است هرگز به بازگشت به حالت عادی پس از COVID-19 کارشناسان می گویند

“این رفتار کاملا هولناک,” مدیر اجرایی اقاقیا Pangilinan گفت: اخبار جهانی است.

قبل از فاز 2 و 3 reopenings, Pangilinan اشاره کرد که کسب و کار بودند “خیلی لگد به زمین برای چند ماه.”

در حال حاضر برخی از کسب و کار در حال گرفتن لگد در اطراف.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

B. C. رستوران نیاز به برنامه در محل برای حمایت از مردم به پیروی از قوانین: دکتر هنری

B. C. رستوران نیاز به برنامه در محل برای حمایت از مردم به پیروی از قوانین: دکتر هنری

همه چیز به معنای واقعی کلمه به یک “نقطه شکستن” داخل رستوران در جنوب کشور شهر در اوایل این ماه هنگامی که یکی از صاحبان اقدام به اجرای سلامت به منظور در یک تور گروهی که نگه داشته هل دادن جداول خود را با هم.

“آنها انداخت خود را در بشقاب غذا بر روی زمین و در واقع حمله به صاحب رستوران گفت:” Pangilinan.

“این کاملا غیر قابل قبول است.”

کملوپس RCMP در حال بررسی جولای 4, حادثه در Mittz است که در آن یک مالک که گفته می شود تحت فشار قرار دادند بیش از یک جدول.

اصلی شکایت در حال حاضر شامل کانتر اتهامات اما Mounties گفت: در این مرحله معلوم نیست اگر هر گونه اتهام خواهد شد توصیه می شود.

“این سخت است برای ادامه به انجام کسب و کار هنگامی که مردم فقط گوش نمی, و آنها نمی احترام به قوانین که در محل هستند” Pangilinan گفت: اخبار جهانی است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

ادامه مطلب: شیوع کروناویروس در B. C. رستوران مواد غذایی سریع یک ‘بیدارباش’: هنری

در کملوپس اتاق بازرگانی است پس از انتشار ویدیویی با راهنمایی در مورد چگونه به با خیال راحت حمایت از کسب و کار و یادآوری به مشتریان به آرامش از طریق این بیماری همه گیر.

“فقط سعی کنید به صبر و مهربانی و من فکر می کنم این فرد در پایان دریافت خواهد واقعا که گفت:” Pangilinan.

B. C. بالا, دکتر, تماس سریع-رستوران و مواد غذایی شیوع یک ‘بیدارباش’ تماس بگیرید

B. C. بالا, دکتر, تماس سریع-رستوران و مواد غذایی شیوع یک ‘بیدارباش’ تماس بگیرید

Senor Froggy کارکنان به تازگی یک استراحت بسیار مورد نیاز از بی امان بدرفتاری رئیس خود گفت: آنها تحمل کرده اید.

Stodola بسته هر دو رستوران ها به کارکنان غیر منتظره تابستان خواب نیمروز در قالب چهار روز آخر هفته.

“نود و نه درصد از مشتریان ما شگفت انگیز بوده است” گفت: Stodola.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

“اما آنهایی که احساس مجوز به سوء استفاده از یک دختر 17 ساله در تا فقط انجام کار خود را که خوب نیست.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesLevitraCialisbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynaSweet bonanza candyland oynatropical tiki oynabeylikdüzü korsan taksigüvenilir medyumşehirler arası nakliyatGeri Getirme BüyüsüAdet Kanı Büyüsüantalya escort