تصادف-دستگاه هشدار دهنده ممکن است ذخیره کوبه برایانت هلیکوپتر کارشناسان می گویند

Category: سی بی سی اسپورت Comments: No comments

هلیکوپتر حامل کوبه برایانت ندارد توصیه می شود سیستم هشدار دهنده برای هشدار به خلبان او بیش از حد نزدیک به زمین اما روشن نیست آن را برطرف تصادف که به کشته شدن نه زمانی که هواپیما کاهش یافت سوی یک مه کفن دامنه کوه ایالات متحده تنظیم کننده و کارشناسان می گویند.

خلبان Ara Zobayan شده بود و بالا رفتن از ابرها هنگامی که هواپیما banked چپ و شروع ناگهانی و وحشتناک 366 متر تبار است که به طول انجامید و نزدیک به یک دقیقه.

“این بسیار تند تبار در سرعت بالا” جنیفر Homendy ایالات متحده ملی ایمنی حمل و نقل روز سه شنبه گفت. “ما می دانیم که این یک انرژی بالا تاثیر سقوط است.”

این هواپیما دست نخورده بود هنگامی که آن را به زمین خورد اما تاثیر گسترش باقی مانده بیش از بیش از 150 متر است. مانده نهایی قربانیان کشف شد شنبه و تا کنون باقی مانده از برایانت Zobayan و دو مسافر دیگر شناسایی شده اند با استفاده از اثر انگشت.

تعیین چه چیزی باعث سقوط خواهد شد اما محققان ممکن است دوباره توصیه می کنند که برای جلوگیری از آینده سقوط هلیکوپتر حامل شش یا بیشتر مسافر صندلی مجهز به یک زمین آگاهی و سیستم هشدار دهنده (TAWS) که صدا زنگ اگر این هواپیما در معرض خطر بود از توفنده.

FAA به نام برای هشدار سیستم

این سازمان ساخته شده است که توصیه پس از یک شبیه هلیکوپتر یک Sikorsky S-76A حامل کارگران به یک حفاری دریایی کشتی در آبهای خلیج مکزیک در نزدیکی گالوستون تگزاس و کشتن تمام 10 نفر در هیئت مدیره در سال 2004.

این NTSB به این نتیجه رسیدند اگر TAWS نصب شده است به خلبانان خواهد هشدار داده شده است در زمان برای جلوگیری از برخورد به آب است. هیئت مدیره توصیه می شود که اداره هوانوردی فدرال نیاز به سیستم های هشدار دهنده. ده سال بعد FAA در نهایت نیاز به چنین سیستم های هوایی, آمبولانس, اما نه دیگر هلیکوپتر.

یک NTSB محقق به بررسی خرابه از روز یکشنبه سقوط هلیکوپتر در نزدیکی کالاباساس کالیفرنیا که کشته سابق NBA بازیکن بسکتبال کوبه برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و هفت نفر دیگر. (جیمز اندرسون/ملی ایمنی حمل و نقل/آسوشیتد پرس)

FAA مقامات تا به حال مورد سوال که آیا این فن آوری کار می کنند در هلیکوپتر که پرواز پایین تر و می تواند بیش از حد بسیاری از آلارم کاذب است که ممکن است کاستن از ایمنی.

این NTSB گفت: FAA پاسخ غیر قابل قبول بود اما کاهش یافته است این موضوع است.

“قطعا TAWS می تواند کمک به ارائه اطلاعات به خلبان در چه زمین خلبان پرواز در” Homendy گفت: از هلیکوپتر حامل برایانت.

Homendy همچنین گفت که بیش از حد به زودی به می گویند که آیا خلبان در حال کنترل این هلیکوپتر در طول شیب دار با سرعت بالا تبار, اگر چه او اشاره کرد که “نمی توان آن را یک حالت عادی سرعت فرود.”

لایحه انگلیسی محقق-در-مسئول سازمان عمده تحقیقات بخش گفت: آن مشخص نشده است که آیا “TAWS و این سناریو به یکدیگر مرتبط هستند.”

خلبان تا به حال 8000 ساعت تجربه

Zobayan 50 و خوبی بود-آشنا با آسمان بیش از لس آنجلس و عادت به پرواز برایانت و دیگر افراد مشهور.

او با صرف هزاران ساعت گذر گاه مسافران از طریق یکی از کشور شلوغ ترین فاصله هوایی و آموزش دانش آموزان چگونه به پرواز هلیکوپتر. دوستان و همکاران او را به عنوان توضیح ماهر سرد و جمع آوری بسیار ویژگی شما می خواهید در یک خلبان.

Zobayan پرواز کرده بود روز قبل از سقوط در یک مسیر و با همان خروج و مقصد اورنج کانتی به شهرستان ونتورا. اما در یکشنبه, او تا به حال برای منحرف کردن به دلیل مه سنگین است.

اجاره Sikorsky S-76B را شخم ابر کفن دامنه کوه به عنوان بازنشسته NBA ستاره در راه خود را به جوانان بسکتبال بسکتبال مسابقات که در آن دختر خود را Gianna بود. دو تا از هم تیمی های او نیز در هلیکوپتر با پدر و مادر.

تماشا کنید: طرفداران سوگواری کوبه برایانت به عنوان محققان پروب تصادف

به عنوان یادبود به کوبه برایانت رشد می کند در خارج از L. A. در مرکز استیپلز محققان در حال تلاش برای تعیین علت یکشنبه هلیکوپتر سقوط که منجر به کشته شدن NBA افسانه او و هفت نفر دیگر. 2:27

NTSB محققان گفته اند Zobayan در خواست و دریافت اجازه از کنترل ترافیک هوایی برای ادامه در مه که Homendy گفت: “بسیار رایج است.” در گذشته رادیو انتقال قبل از هلیکوپتر پایین رفت او گزارش داد که او نوردی برای جلوگیری از یک ابر لایه.

محققان نمی گسله تصمیم خود را. و یا مشخص شود که چرا او از آن ساخته شده. FAA هشدار خلبانان آن است که کار خود را به تصمیم می گیرید که آیا به لغو یک پرواز به دلیل بدی آب و هوا یا خطرات دیگر و به یک برنامه پشتیبان گیری در مورد آب و هوا بدتر در طول پرواز.

Zobayan شد رئیس خلبان برای هنر و صنعت را صاحب جزیره بیان هلیکوپتر. او همچنین یک مربی پرواز کرده بود بیش از 8000 ساعت از زمان پرواز و پرواز کرده بود برایانت و دیگر افراد مشهور از جمله Kylie Jenner.

جزیره بیان تا به حال سه قبلی سقوط یک هلیکوپتر از سال 1985 دو نفر از آنها منجر به مرگ با توجه به NTSB حادثه پایگاه داده. همه درگیر پروازها به مقصد و یا از شرکت اصلی مقصد سانتا کاتالینا جزیره در حدود 20 کیلومتری جنوب کالیفرنیا.

در روز سه شنبه گذشته از اجساد و لاشه بدست آمده از آخر هفته سقوط در کالاباساس.

اثر انگشت استفاده شد برای تایید هویت برایانت 41; Zobayan; جان Altobelli, 56; و سارا چستر 45. در حالی که پزشکی قانونی است و نه شناسایی پنج نفر دیگر از قربانیان و بستگان و آشنایان آنها را شناسایی کرده اند که:

  • Gianna برایانت 13 ساله دختر Kobe Bryant.
  • Payton چستر 13-year-old daughter سارا چستر.
  • Keri Altobelli همسر جان Altobelli.
  • الهام Altobelli دختر جان Altobelli.
  • کریستینا Mauser کمک برایانت مربی دختر خود تیم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>