لذا رگبار گلوله آیووا با بسیاری از تبلیغات جز یک پیام: من یکی به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن

Category: پلیتیکو Comments: No comments

DES MOINES, آیووا — برنی ساندرز می خواهد به “تبدیل کشور است.” جو بایدن هشدار در برابر گرفتن “یک خطر است.” الیزابت وارن است که شعار او توانایی به نوبه خود مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان در حالی که پیت Buttigieg خواستار “نسل بعدی” رهبری و ctq متمایل به غرب میانه “شن.”

این در حال نهایی پیام های پنج نامزد ریاست جمهوری — و یک حمایت فوق العاده PAC — در حال ساخت در تلویزیون در آیووا که در آن آنها را به صرف حدود 40 میلیون ترکیب به طرح های کلیدی شعار زندگینامه و خیلی چیزهای مواضع سیاست در ذهن دموکرات ها به خصوص بلاتکلیف آنهایی که قبل از دوشنبه شب آیووا قفقاز.

این بسته بحث ها همه جا هستند در دولت, حمله به, همه چیز از لحظات بین اخبار محلی بخش و طنزهای صحنه به قطعات روز یکشنبه سوپر باول برنامه تلویزیونی. و تمام کسانی که تبلیغات خود را در راه تقطیر نامزدهای پاسخ به این سوال دموکراتیک رای دهندگان در حال مصرف با: چگونه آنها می تواند ضرب و شتم رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

“رای دهندگان می خواهند کسی را به اعتقاد و کسی که electable” گفت: Jared لئوپولد دموکراتیک مشاور که توصیه واشنگتن به رژیم صهیونیستی. جی Inslee خود را در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری به پایان رسید که سال گذشته است. “هر نامزد در راه خود را در تلاش است تا به اعتصاب تعادل است.”

در صبح روز جمعه, Warren, ظهور آخرین, آیووا, آگهی های تلویزیونی, این برنامه شامل یک مغلوب ساختن پیشی جستن-تبدیل-وارن حامی شهادت است که یک زن می تواند پیروزی در سال 2020 است. آگهی دوم تن به تن ماساچوست به عنوان سناتور حزب دموکرات وحدت نامزد پیرایش با هم سابق هیلاری کلینتون ساندرز و تهمت حامیان پشتوانه به وارن در این سال است.

تنها ساندرز صرف پول بیش از وارن به گسترش پیام خود را در تلویزیون بیش از گذشته دو هفته از آیووا, نژاد, با توجه به داده ها از تبلیغات تجزیه و تحلیل ترافیک. اما او در بازی گرفتن تا در تبلیغ و جنگ و بدست داشتن بعد شروع از اصلی دموکراتیک رقبا.

سرمایه گذار تام Steyer منجر راه با 15 میلیون دلار کاهش یافته است بر روی تبلیغات در آیووا با توجه به تبلیغات تجزیه و تحلیل هر چند خود نظرسنجی شماره تاخیر در پایین تک رقمی. نزدیک پشت ساندرز و Buttigieg هر دو پخش بیش از 10 میلیون دلار از تبلیغات تلویزیون در دولت به دنبال اندرو یانگ (همچنین در تک رقمی در نظر سنجی) با بیش از 6 میلیون دلار صرف شده است. وارن که نمی شروع به پخش آگهی های تلویزیونی تا اواخر ماه اکتبر در می آید پنجم در هزینه های حذف 6 میلیون دلار.

بایدن خواهد بود به شدت outspent در تلویزیون اگر نیست آن را برای یک سوپر پک ارائه پوشش هوایی. متحد این کشور قرار داده $4.7 میلیون پشت تلویزیون تبلیغ بایدن انتخاباتی در حالی که بایدن کمپین صرف $4.1 میلیون نفر است. و Klobuchar که عقب مانده بالای چهار دموکراتیک رقیب در جذب سرمایه و در رای گیری است صرف $3.8 میلیون در تلویزیون.

برای بسیاری از نامزدها کسانی نهایی زمین هنوز هم بتراشیم به مرکزی خود را تم.

بایدن نهایی تبلیغات با سنگ تیز کردن در در انتخابات عمومی مسابقه در برابر یک “خطرناک” مغلوب ساختن پیشی جستن, فلاش معاون سابق رئیس جمهور را سر به سر در نظرسنجی اعداد است که نشان می دهد او را به خوردن مغلوب ساختن پیشی جستن در میدان نبرد متحده است. این بایدن تبلیغات مصرانه از رای دهندگان به “نامزد دموکرات که تهمت ترس بیشتر است.”

“این است که هیچ وقت به یک ریسک است. ما نیاز ما قوی ترین نامزد می گوید:” آگهی راوی یک خط است که Buttigieg شروع به حمله در مبارزات انتخاباتی.

فوق العاده PAC تقویت بایدن باعث می شود یک مورد مشابه اما در تون تیره تر. این شامل یک بایدن صدای خارج از قاب, هشدار, “چقدر خطرناک این رئیس جمهور است که برای امنیت ملی ما به رهبری ما در سراسر جهان و به زندگی زنان شجاع و مردان خدمت کرد.”

“ما نیاز به کسی که در دفتر بیضی که درک جاذبه و عواقب ناشی از تصمیم گیری های خود” بایدن می گوید: در آگهی های درخشان, تصاویر بایدن در کاخ سفید و ایستاده با رهبران جهان. “ما باید به انتخاب امریکا ما خواهید بود.”

ساندرز کلاه کردن یکی از نهایی تبلیغات با یک تماس اقدام به “تبدیل کشور” — راه های مختلف گفت: “انقلاب” موضوع او را با چکش خانه بیش از چهار سال گذشته.

“برنی تنها یک درخواست از مردم برای پیوستن به چیزی بزرگتر از خود گفت:” دن سنا دموکراتیک مشاور که توصیه کرده است از سوی دیگر ، مایکل بنت ریاست جمهوری مبارزه است. “هر کس دیگری را که در مورد آنها و در جایی که نامزد است رفتن به شما را. که هنوز هم مجموعه روایت در اطراف آرمان و که در آن شما در حال رفتن اما این بسیار مهم است به یاد داشته باشید چگونه است که از چه برنی در حال انجام است.”

یکی دیگر از نهایی-آگهی هفته از ساندرز که رسید در آیووا مسابقات مغلوب ساختن پیشی جستن در تامین اجتماعی متعهد به گسترش برنامه. اما او نیز کشیده حملات از خارج از گروه. فوق العاده PAC کار در برابر ساندرز منتشر آگهی افزایش نگرانی ها در مورد 78 ساله سناتور ایدئولوژی و اخیر خود حمله قلبی در حالی که محافظه کار باشگاه برای رشد همچنین با اشاره به سن و سال او در یک تبلیغ.

Buttigieg طول می کشد بیشتر خوش بین رویه درخواست مردم آیووا نمایندگان شان را به “به نوبه خود این صفحه را در واشنگتن تجربه فلج همان تفکر” یک تم 38 ساله به طور منظم تبدیل به یک معنی متضاد خود را با رقبا بالا همه آنها شهروندان ارشد هستند و خدمت در کاپیتول هیل.”

Buttigieg یکی از اولین نامزد برای رفتن با سنگین خرید تلویزیون که کمک به افزایش خود را در رای گیری اعداد در دولت طول می گیرند. و در روز جمعه Buttigieg منتشر نهایی خود را دیجیتال, تبلیغات, شامل عکاسی از توصیفات از هواداران است.

بلندی بیش از تلویزیون صرف در آیووا است که هزینه های مایکل بلومبرگ انجام شده است و در همه جا دیگری است. سابق شهر نیویورک شهردار در حال حاضر صرف یک اقدام بی سابقه یک چهارم میلیارد دلار در adsthroughout کشور دیدن مداوم سربازان ارتش ملی خود را در رای گیری اعداد در طول راه.

“هیچ سوالی وجود دارد که کسانی که تلویزیون دیجیتال و تبلیغات می تواند حرکت اعداد” گفت: جان لایلاندی دموکراتیک خلق مشاور کار می کرد که باراک اوباما در مبارزات انتخاباتی. “اما برنده در آیووا به معنی وجود دارد به طور کلی روایت, کار در خرده فروشی, سیاست و رسانه های آزاد. شما باید برای انجام تمام است که در بالا از تبلیغات است.”

رای دهندگان که نمی قفل شده است و در انتخاب خود را از 45 درصد از رای دهندگان دموکرات با توجه به های اخیر سی ان ان/Des Moines Register/Mediacom نظرسنجی — ممکن است گرفتن یک نگاه از آن final تبلیغات به عنوان آنها سر درب “به معنای واقعی کلمه صبح حزبی و آن را می تواند تعیین کند که چگونه آنها تراز” لئوپولد گفت. “از آنجا که رای دهندگان مردد تصمیم گیری خود را در اواخر واقعا مبارزات کاملا باید برای برقراری ارتباط رقابتی در پایان در اینجا.”

که آینه در هزینه: حدود 40 درصد از تمام سیاسی آگهی خرید در آیووا ساخته شد طی پنج هفته.

“تبلیغات سیاسی است درست مثل تبلیغات محصول. آن را قانع کننده به منظور مربوطه گفت:” جف سفید, آیووا مبتنی بر بازاریابی مشاور.

که ممکن است به همین دلیل وارن که غوطه ور در آیووا رای گیری از آخرین پاییز منتقل نهایی پیام به خالص electability زمین متضاد او مقاله را با مغلوب ساختن پیشی جستن را نه تنها در تبلیغات تلویزیون اما در بیخ و بن سخنرانی و در پاسخ به رای دهندگان ایالت آیووا ،

“او در یک عمارت در شهر نیویورک او در اینجا در اوکلاهما” تبلیغ می گوید: روایت Roxane, گی, نویسنده و فعال سیاسی که تایید وارن.

برخی از دموکرات فعالان سوال که آیا او بیش از حد طولانی صبر برای رفتن با یک تلویزیون خرید در آیووا. “وجود دارد یک قوی مردمی عنصر به وارن, کمپین اما به دنبال بازگشت او را ام بهره مند از انجام پرداخت بیشتر ارتباطات” لایلاندی گفت.

الکس تامپسون کمک گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>