DHS زخم کردن بیماری همه گیر در مدل های قبل از coronavirus زده

Category: پلیتیکو Comments: No comments

وزارت امنیت داخلی متوقف شد به روز رسانی سالانه خود را از مدل های ویران که بیماری های همه گیر خواهد انتقام در آمریکا زیرساخت های حیاتی در سال 2017, با توجه به زمان و سابق DHS مقامات مستقیم با آگاهی از این موضوع است.

حداقل از سال 2005 تا سال 2017 یک دفتر در داخل DHS در پشت سر هم با تحلیلگران و ابر رایانه در چندین آزمایشگاه های ملی, تولید تجزیه و تحلیل دقیق از آنچه اتفاق می افتد به همه چیز از سیستم های حمل و نقل به بیمارستان اگر یک بیماری همه گیر آمار ایالات متحده است.

اما این کار به طور ناگهانی متوقف شد در سال 2017 میان بوروکراتیک اختلاف بیش از ارزش آن دو نفر از مقامات سابق گفت: خروج بخش تخت-footed آن را به عنوان به دنبال به ماندن بگیرید پیش از اثرات COVID-19 شیوع داشتن در swathes گسترده ای از اقتصاد ایالات متحده. مقامات در سازمان های دیگر به درخواست برخی از گزارش ها از این بیماری همه گیر مدلسازی واحد در DHS در روزهای اخیر تنها برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز آنها پراکنده و یا سخت برای پیدا کردن سرعت.

و در حالی که رهبران گروه اختلاف است که دیگران می گویند سردرگمی است که فقط در آخرین نمونه از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در تلاش برای پاسخ به شیوع است که بیمار بیش از 50 ، 000 آمریکایی و تهدید به پایمال کردن بیمارستان ها و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. مقامات در حال حاضر در تکاپوی به اندازه کافی امن, ماسک, ماسک و هواکش برای دیدار با سرعت انفجار نیاز دارید. پزشکان و پرستاران در حال استفاده مجدد از خود دنده محافظ لوازم رویم; فرمانداران در حال گدایی از دولت فدرال کمک شده است که آهسته می رسند.

مدل — در درجه اول شبیه سازی های کامپیوتری که به دنبال پیش بینی تعامل بین میلیون ها نفر از آمریکایی ها و زیرساخت های ایالات متحده سیستم های — شد نظارت ملی زیرساخت های شبیه سازی و تجزیه و تحلیل مرکز (NISAC) یک برنامه است که اجرای یک تغییر سوپ الفبا از سازمان در DHS, بازتاب مستمر تقسیمات جدید اداری گرفتار شده است که این گروه از زمان آغاز آن در سال 2002.

برخی از مدل سازی واحد تجزیه و تحلیل در نگاه چه اتفاقی خواهد افتاد اگر بخش بزرگی از نیروی کار ایالات متحده — می گویند 40 درصد — مریض شدم یا نمی تواند نشان می دهد تا برای کار به حفظ و عمل جنبه های کلیدی از زیر ساخت های ملی مانند سیستم های که نگه داشتن هواپیما پرواز با خیال راحت. این گزارش قرار بود برای راهنمای سیاستگذاران به سمت مناطقی که تقاضا توجه خود را در این رویداد از شیوع.

یک 2015 DHS گزارش بر اساس تا حدودی بر روی داده های تولید شده توسط NISAC هشدار داد که آمریکا دولتی و خصوصی در سیستم های بهداشتی ممکن است “تجربه قابل توجهی کمبود واکسن ضد ویروس و دارویی مورد نیاز برای درمان عفونت های ثانویه و عوارض ناشی از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و تجهیزات پزشکی از جمله هواکش.”

ژولیت Kayyem ارشد DHS رسمی در دولت اوباما با تمجید از کیفیت NISAC گزارش او دریافت کرد که او در گروه و انتقاد DHS برای بودن “فوق العاده متمرکز در مرز اجرای” تحت مغلوب ساختن پیشی جستن در هزینه به درستی برنامه ریزی برای سایر تهدیدات مانند یک بیماری همه گیر.

“ما نباید تعجب کرد که یک گروه است که برای سه سال و نیم بازدید خود را صرفا به عنوان یک مرز اجرای آژانس به نظر می رسد بیمار مجهز به آدرس های بسیار بیشتر تهدید به میهن,” او گفت:.

در روزهای اخیر به عنوان دولت در مسابقه به آدرس رو به رشد مطالبات مقامات در وزارت بهداشت و خدمات انسانی خواسته همتایان خود در DHS به حفاری تا برخی از گزارش ها و تجزیه و تحلیل با توجه به دو سابق وزارت امنیت داخلی در افغانستان ، درخواست از درون آمد HHS را از معاون وزیر برای آمادگی و پاسخ که با این نسخهها کار به اطمینان حاصل شود که این کشور به اندازه کافی تجهیزات پزشکی و مواد مخدر برای مقابله با سلامت عمومی در شرایط اضطراری و روزمره بهداشت و درمان نیاز دارد.

اما میهن مقامات امنیتی ابتدا تا به حال مشکل پیدا کردن برخی از اسناد مربوط به برنامه ریزی برای یک بیماری همه گیر از جمله 2007 و 2009 pandemic, گزارش و همچنین گزارش های تولید شده برای 2014 ورزش برگزار شد توسط ارشد سیاستگذاران با توجه به مقامات سابق — اگر چه برخی از آنها در نهایت در بر داشت قرار داده و در یک فایل ZIP ارسال به HHS.

“هیچ کس حتی می دانست که در آن هر یک از اسناد دیگر” یکی از مقامات سابق گفت. “این واقعا فقط یک منبع نا امیدی است.”

سابق DHS مقامات گفت: اگر این بیماری همه گیر مدل حفظ شده بود به درستی مدیریت ممکن است داشته اند زودتر به درک که در آن کمبود ممکن است رخ دهد و بر این اساس عمل آنها را به آدرس.

“بسیاری از آنچه ما در حال حاضر انجام عکسبرداری در تاریکی وجود دارد و رفتن به اثرات ثانویه به زیرساخت های که در حال رفتن به احساس می شود, در بخشی به دلیل ما نمی توانیم به حفظ این مدل” گفت: یکی از سابق DHS مقامات. “ما توانایی بالقوه پیش بینی که در آن اثرات هستند و یا ممکن است آشکار است یک نتیجه از این واقعیت است که ما لازم نیست که قابلیت های دیگر.”

همه گیر مدل های ظهور به عنوان یک شهروند تغییر در دولت فدرال تفکر پس از طوفان کاترینا هنگامی که DHS و FEMA تحت انتقاد شدید خود را برای پاسخ به فاجعه است.

با کسانی که سوزاننده درس هنوز تازه DHS گسترش تمرکز خود را از محدود مجموعه ای از مسائل — در درجه اول حملات تروریستی در ایالات متحده-به پیشگیری و آماده سازی برای همه نوع از حوادث اورژانس. گروه شروع به مدل سازی و تجزیه و تحلیل چگونه شدید حوادث از جمله یک بیماری همه گیر می تواند زیرساخت های حیاتی و آمار عرضه های زنجیره ای.

برخی از پیش بینی ها در ماه جولای 2015 DHS گزارش شد و به طرز مرموزی prescient در مورد این نوع از مسائل است که ایالات متحده مواجه شده است و در هفته های اخیر به دلیل coronavirus; در این گزارش گفت که “شدید آنفلوانزای همه گیر می تواند پایمال بهداشت و درمان و بخش سلامت در به عنوان کمی به عنوان 3-6 هفته” و هشدار داد که امکانات بهداشت و درمان در شهرستانها می تواند غرق می شود.

این گزارش همچنین هشدار داده است که پایه تجهیزات پزشکی برای خدمات اضطراری می تواند در معرض خطر به دلیل آنها وابسته به “فقط در زمان” تحویل لوازم بهداشت و درمان و افزایش تقاضا در طول یک بیماری همه گیر خواهد آن را سخت تر برای آنها را به آنچه آنها نیاز دارند.

خیلی از سرزنش برای تغییر در تمرکز در DHS به گفته دو نفر از مقامات سابق می افتد در دیرین DHS کارمند رابرت Hanson که شد مدیر بخش از اولویت بندی و مدل سازی در اداره سایبری و زیرساخت های تجزیه و تحلیل (OCIA) در مارس 2016.

هنگامی که او در بالا به آن کار هانسون می خواستم به تمرکز بیشتر در مورد تصویری از حوادث مانند طوفان و “رفتن به پایین سوراخ خرگوش که واقعا نمی باید انجام شود” به گفته یکی از مقامات سابق. او نیز می خواست به تمرکز بیشتر در انتخابات و امنیت سایبر به دلیل “سایبر است که کلمه سحر و جادو برای جذب پول گفت:” دیگر مقام سابق.

“آنها اجازه داده بسیاری از قابلیت پوسیدگی از جمله این بیماری همه گیر در مدل های و مدل های حمل و نقل و یک دسته کامل از چیزهای دیگر در حمایت از تعقیب توپ فوتبال در های مختلف سایبر چیز” از جمله تلاش برای استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در کار بر روی امنیت این فرد گفت.

در یک مصاحبه هانسون اذعان کرد کاهش بودجه دور از همه گیر مدل سازی به موضوعات دیگر از تحقیقات به دلیل او تا به حال “داده شده است جهت با رهبری من در زمان reprioritize بسیاری از پروژه ها” و او موافقت کرد لازم بود. او همچنین گفت که زمانی که او در زمان بیش از مدلسازی برنامه آن در نظر گرفته شد “بی اثر” توسط DHS رهبری و قوه مجریه نظارت.

هانسون فکر هم که همه گیر مدل سازی بهترین های انجام شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های سابق DHS مقامات گفت: اگر چه CDC دستور متفاوت است و محققان وجود دارد نمی تمرکز بر چگونه یک بیماری همه گیر می تواند بر غیر بهداشتی مربوط به زیرساخت ها است.

پس از قیام توسط کارکنان در سال گذشته که شکایت در مورد آنچه که آنها نام خود را به سوء مدیریت و فقدان رهبری هانسون برداشته شد به عنوان دستیار مدیر تجزیه و تحلیل در ملی مدیریت ریسک, مرکز OCIA جانشین سازمان با توجه به دو سابق وزارت امنیت داخلی در افغانستان ، هانسون و معاون او کارمن زاپاتا شد مفصل در جای دیگر در DHS.

او توضیح می دهد خروج هانسون گفت: “تا به حال ساخته شده تغییرات اساسی به این برنامه است که برخی از کارکنان ناراضی بودند و قرار بود برای دیدن من به عنوان یک شی از خشم بنابراین من تصمیم به ترک است.”

NISAC های DHS دفتر که نظارت مدل آغاز شد به عنوان یک مشارکت بین لوس آلاموس و Sandia National Laboratories را در سال 1999 خورده بود اما در سال 2003 به DHS توسط USA Patriot Act و در سال 2014 را تحت OCIA که ذکر شده است تجزیه و تحلیل “آنفلوانزای همه گیر” به عنوان یک اولویت است.

این برنامه هزینه شد و نه ناچیز: دولت تا به حال به طور منظم خرید مجموعه داده به نگه داشتن مدل های فعلی در حالی که همچنین پرداخت برای برنامه نویسی عملیات و تعمیر و نگهداری همراه با اصل هزینه های توسعه. بین شش تا 10 نفر در لوس آلاموس بودند متمرکز بر بیماری های همه گیر و در مجموع 60 تا 70 نفر در هر دو DHS و ملی labs تا به حال برخی از نقش در این مدل با توجه به یکی از مقامات سابق.

ابتدا تحت جورج دبلیو بوش همه زیرساخت های حیاتی در آمریکا تفکیک شده به دسته های مختلف که در حال حاضر شامل 16 بخش است. DHS ساخته شده منجر شود آژانس به صورت 10 از آنها را از جمله این ارتباطات مهم تولید و امکانات تجاری.

DHS مدل های طراحی شده بودند نگاهی به اثرات یک بیماری همه گیر در بخش های مختلف در بخش bailiwick و همچنین بخش های دیگر که لمس کردن در امنیت داخلی. برای مثال یک گزارش که NISAC مشغول به کار در یک جدول بالا ورزش نگاه چگونه به مبارزه با فرضی بیماری همه گیر در جنوب شرقی آسیا و چه محدودیت های مسافرتی برای قرار دادن در محل و نحوه طراحی اجتماعی فاصله برای متوقف کردن بیماری همه گیر در داخل ایالات متحده است.

شبیه سازی مدل سازی واحد تولید نیز کمک بخش درک تاثیر یک بیماری همه گیر ممکن است خود را در آن نیروی کار است. بیش از 9,700 DHS کارکنان قرنطینه می شوند و یا خود نظارت ها به دلیل ویروس و 73 کارکنان تایید شد یا فرض COVID-19 مثبت از شنبه, با توجه به یک فرد آشنا با اعداد.

مدل سازی واحد کار نیز خطاب در زندگی واقعی اثرات به زیرساخت ها با توجه به مقیاس کوچکتر شیوع بیماری از جمله H5N1 آنفلوآنزای مرغی در سال 2007 H1N1 در سال 2009 با ویروس ابولا در سال 2014 و Zika ویروس در اوایل سال 2016.

در طول شیوع بیماری ابولا که اوباما در کاخ سفید خواسته واحد به حمایت از آن تصمیم گیری در مذاکرات در مورد ممنوعیت سفر برخی از کشورها در معرض خطر بر اساس, آیا به هر مرز و چگونه به صرف پول در فرودگاه غربالگری با توجه به یکی از سابق DHS مقامات.

گزارش بر اساس مدل معمولا ایمیل به DHS رهبری و گاهی اوقات مقامات در کاخ سفید است. نیز وجود دارد در حدود 20 ، 000 نفر در لیست توزیع از جمله طیف گسترده ای از زیرساخت های حیاتی صاحب اپراتورها و مقامات دولتی. برخی از مقالات زد به 150 صفحه است.

آن را نمی خواهد بود آسان برای DHS برای بازسازی ظرفیت خود را به مدل بیماری های همه گیر با توجه به فرار مغزها در این بخش: بسیاری از افرادی که مشغول به کار در این مدل در حال حاضر پراکنده در سراسر دولت و یا چپ خدمات دولت در مجموع یکی از مقامات سابق گفت.

“وجود دارد هیچ نهادی حافظه وجه” این فرد گفت.

NISAC بود “واقعا خوب” مورد مطالعه اثرات بیماری های همه گیر سابق مغلوب ساختن پیشی جستن رسمی گفت: اما شده است وجود دارد “بنابراین گردش مالی بسیار که مردم فقط نمی دانم که در [کار خود] وجود دارد و شده است وجود دارد بسیار ضعیف کار به کاتالوگ و حفظ درس آموخته است.”

هانسون اصرار داشت که DHS حفظ قابلیت در آزمایشگاه ملی شمال غربی اقیانوس آرام و سیستم است که هنوز هم مورد استفاده قرار امروز توسط DHS برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری در coronavirus در سراسر دولت فدرال, اما او نمی تواند به یاد بیاورید کامل نام PNNL کارمند او گفته بود مسئول این مدل در حال حاضر.

در همین حال مقامات در حال حاضر در سمت چپ اساسا به اختراع دوباره چرخ در وسط یک بیماری همه گیر است که در حال حاضر ادعا کرد که بیش از 600 آمریکا زندگی می کند.

باب Kolasky مدیر ملی مدیریت ریسک, مرکز OCIA جانشین سازمان در DHS امنیت سایبر و امنیت زیرساخت آژانس اخیرا گفته کارکنان برای نوشتن یک طرح برای چگونه برای پاسخ به این ویروس در اوایل این هفته, اما برخی از کارکنان نیست اعتماد به نفس است که هر طرح آنها می آیند تا با واقع خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به گفته یکی از سابق DHS مقامات.

خواسته نظر Kolasky گفت: بخش DHS “خارج شده و جلو و به طور فعال کار با همکاران به ارائه راهنمایی به عنوان آنها را در معرض خطر بر تصمیم گیری طول COVID 19 پاسخ. ملی مدیریت ریسک مرکز همچنان به استفاده از NISAC همراه با دیگر دولت و بخش خصوصی منابع به ارائه بینش ارزشمندی و ارزیابی به ما سهامداران.”

“من شنیده ام مردم می گویند این یک black swan. این یک قوی سیاه” گفت: یکی از سابق DHS مقامات. “این است whitest از قوها سفید. این کاملا اجتناب ناپذیر است و این واقعیت است که ما حتی با حفظ ظرفیت است که ما تا به حال و یا حتی پرونده از آنچه که ما انجام داده بود به طوری که اطلاعات می تواند به سرعت واقع شده و بیش از تبدیل به افرادی که در حال ساخت بحرانی عملیات در حال حاضر.”

بتسی, Woodruff, قو کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>