چگونه John Lewis تبدیل سیاست آمریکا

Category: پلیتیکو Comments: No comments

به عنوان ملت جشن زندگی و حافظه Congressman John Lewis, احترام شکل که عبور شده و عزاداران با هم از سراسر کشور گسترده حزبی تقسیم آن را به ارزش مکث به یاد داشته باشید که لوئیس شروع نمی شود به عنوان یک شکل از اجماع و راحتی.

حتی لیبرال ها نیست همیشه عشق “خوب مشکل است.”

در جوانان خود را قبل از او حقوق مدنی آیکون—یک عبارت استناد در روزهای اخیر توسط آسوشیتد پرس, وال استریت ژورنال, NPR و شماری دیگر از رسانه های خبری—Lewis ایستاده بود بصورتی پایدار و محکم در آمریکا رادیکال سنت است. کمتر گوش خراش در محکومیت آمریکا نفاق از فردریک داگلاس یا W. E. B دوبوا قبل از او تابیده نور روی سیستمیک بی عدالتی است. او مستقر خشونت با درک ضمنی که این امر تولید اجتماعی و اقتصادی اختلال و وادار مدنی و رهبران کسب و کار به خم شدن به جنبش خواسته است. او معضل از لیبرالها در داخل کندی دولت محافظه کاران در هیئت تحریریه ملی بررسی و فوتبال که توصیه اعتدال و صبر است. در نقش او این بود که آمریکایی ها عمیقا ناراحت کننده.

اما رادیکالیسم تنها نیمی از لوئیس’ میراث. نیم دیگر این است که چگونه Lewis, همراه با دیگر فعالان جنبش که بعد از آن برگزار می شود انتخابی, همجنس جوان ماریون بری جیمز Clyburn جولیان باند به نام فقط چند—زمان افراط گرایی در داخل ایجاد, برای همیشه لطفا برای تغییر شخصیت از حزب دموکرات و با آن جهت سیاسی آمریکا خود را. آنها ساخته شده حقوق مدنی یک unnegotiable فشار از DNA ساخته شده و سیاه و سفید به رهبری سازمانهای سیاسی از یک نوع ناشناخته از اوج بازسازی.

یکی را به خوبی ممکن است بپرسید اگر سیاست های انتخاباتی رام رادیکالیسم از رهبران جنبش مانند لوئیس. اما سوال مهم تر این است که چگونه رهبران آن تبدیل سیاست های حزبی و به هنگام تولد به یک حزب دموکرات جدید قرار است برای موفقیت بلند مدت در متنوع قرن 21 امریکا است.

مطرح شده در مناطق روستایی آلاباما, John Lewis, می دانستم که اوایل که او هیچ کشاورز. او نمی تواند ایستاده سلاخی حیوانات تا به حال هیچ عشق دستی کار می کنند و به جای آرزو به منبر. در کلیسا او را جذب کشیش خطبه و سپس reimagine آن را در خانه موعظه و گاهی اوقات تعمید—جوجه ها در پدر و مادر خود را’ ملک. او ابتدا در خانواده خود را از دبیرستان فارغ التحصیل و هر چند او امیدوار به حضور در آتلانتا Morehouse College—رویای کاشته شده در سر خود را پس از او شنیده و ضبط Morehouse فارغ التحصیل, مارتین لوتر کینگ, ارائه, رادیو, خطبه تحت عنوان “نامه پولس به مسیحیان آمریکایی” چند ماه قبل از شاه به شهرت به عنوان رهبر Montgomery Bus Boycott—خانواده اش را محدود اقتصادی به معنی پروری او را به آمریکا باپتیست کلامی حوزه علمیه در Nashville, Tennessee. وجود Lewis کاهش یافت و تحت طلسم از جیمز Lawson درخشان seminarian که منجر کارگاه های آموزشی در مقاومت بدون خشونت. همراه با دانشجویان دایان نش جیمز مخروطي برنارد لافایت و C. T. ویویان (که گذشت همان روز به عنوان لوئیس در سن 95) او یک رهبر ناهار-مقابله با نشستن در جنبش منفجر شد که در سراسر جنوب در سال 1960. بقیه به عنوان آنها می گویند سابقه است.

John Lewis بود و به ظاهر در همه جا در اوایل 1960s. او عضو موسس دانش آموز غیر خشونت آمیز هماهنگی کمیته در سال 1960. یک سال بعد او اولین فردی بود که ده آزادی سواران که مجموعه ای از واشنگتن دی سی برای تست تجارت بین ایالتی کمیسیون ممنوعیت تفکیک اقامت در بزرگراه بین ایالتی اتوبوس پایانه های. در این سفر او را وحشیانه مورد ضرب و شتم در راک هیل کارولینای جنوبی و Montgomery, Alabama.

این مسلم است که لوئیس و دیگر فعالان را تغییر بسیاری از قلب و ذهن خود را از طریق وعده صلح و آشتی. اما اخلاقی suasion رفت و تنها تا کنون. در ماه مه 1961 57 درصد از پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی گالوپ پاسخ داد که “تحصن” در ناهار شمارنده ‘آزادی و اتوبوس و دیگر تظاهرات سیاهان” خواهد صدمه دیده است, حقوق مدنی, علت (این رقم افزایش یافت و به 74 درصد در بهار سال 1964); تنها 28 درصد فکر آنها کمک خواهد کرد. همان نظرسنجی در بر داشت که 22 درصد از پاسخ دهندگان تایید آزادی سواری در حالی که 61 درصد مخالف. حتی به عنوان آنها به دنبال ساخت یک معشوق جامعه که میرسد همه نژادها و مذاهب لوئیس و همکاران او ارائه شده آمریکایی ها یک ضخیمتر میشود اگر ضمنی وعده: ناراحتی و حتی هرج و مرج تا زمانی که خواسته های خود شدند.

در سال 1963 به عنوان رئیس SNCC او صحبت کرد در ماه مارس در واشنگتن ارائه یک آدرس است که در اصل خیلی گوش خراش است که جنبش بزرگان او را مجبور به آب کردن آن است. که اولین پیش نویس که لوئیس هرگز تحویل داده برگزار شد که “اگر هر رادیکال اجتماعی و سیاسی و اقتصادی تغییرات را در جامعه ما مردم و توده ها باید آنها را در مورد” و شامل تعهد به “مارس از طریق جنوب از طریق قلب از دیکسی دین, راه شرمن بود. ما باید دنبال ما خود “زمین سوخته’ سیاست و رایت Jim Crow به زمین مسالمت آمیز.”

در مراحل یادبود لینکلن, Lewis نیست تحویل آن کلمات. در اصرار تقریبا همه ارشد به او در سن مارتین لوتر کینگ, A. فیلیپ راندولف کار رهبر والتر Reuther کاتولیک اسقف اعظم Patrick O’Boyle, NAACP رئیس روی ویلکینز—او زده کمی بیشتر لحن آشتی جویانه. اما حتی تجدید نظر که لوئیس و دیگر رهبران دانشجویی بلعیده با پشیمانی نیست دقیقا طراحی شده برای تعدیل می شود راحت است. “دریافت و ماندن در خیابان های هر شهر و هر روستا و هملت از این ملت تا زمانی که آزادی واقعی می آید تا زمانی که انقلاب 1776 کامل است. ما باید در این انقلاب و تکمیل انقلاب” لوئیس گفت: تظاهر کنندگان. “اگر ما نمی تواند معنی دار قانون از این کنگره زمان خواهد آمد زمانی که ما نمی خواهد محدود ما راهپیمایی به واشنگتن است. ما در مارس طریق جنوب … با روح عشق و روح کرامت است که ما در اینجا نشان داده شده امروز. با زور از ما خواسته عزم ما و شماره های ما, ما باید splinter به تفکیک جنوبی به یک هزار قطعه و قرار دادن آنها را با هم در این عکس از خدا و دموکراسی است.”

محبوب روایت دارد که برای بسیاری از آمریکایی ها در خارج از جنوب پاسخ مثبت به جنبش حقوق مدنی در اوایل دهه 1960 هنگامی که آن را یک ماده از معترضان مسالمت آمیز خواستار چیزهایی که نمی به طور مستقیم تهدید سفید خانواده—حق رأی دادن و حق غذا خوردن در یک رستوران و یا در یک فیلم در تئاتر محلی— و تنها زمانی که این جنبش تبدیل به مسکونی و مدرسه ادغام در شمال و زمانی که شهرستانها فوران در شهری شورش پس از سال 1964 را “واکنش” رخ می دهد. در سال 1966 هری McPherson بالا دستیار رئیس جمهور لیندون جانسون نشستم برای off-the-record گفتگو با رابرت نواک یکی از کشور های پیشرو سیاسی columnists. “ما بیشتر صحبت در مورد حقوق مدنی” McPherson گزارش خود به کاخ سفید همکاران. “او معتقد است که واکنش در حال رشد است به عنوان یک پاسخ به شورش و عادلانه قوانین مسکن. … او گفت که واکنش های منفی پخش می شد به طبقه متوسط از طبقه پایین تر ارائه شده و این بدترین خطر برای پیشرفت جنبش حقوق مدنی است و در عین حال با آن مواجه است.”

این نبود دقیقا درست است. McPherson می دانستم که همه چیز خیلی خوب است که واکنش به حال شده است در شواهد قبل از حرکت رشد بیشتر گوش خراش و قبل از مراکز شهری رفت تا در شعله های آتش. بسیار در راه همان است که امروز سیاه زندگی ماده معترضان سر در گم هستند اگر آنها را به زانو و سر در گم اگر آنها را به خیابان ها گالوپ نشان داد در سال 1963 که 60 درصد از پاسخ دهندگان مخالف مارس در واشنگتن یک رویداد در حال حاضر احترام به عنوان یک دستاورد لحظه در امریکا توسعه سیاسی. این بود که فقط متن لوئیس’ گفتار اصلی و یا تجدید نظر—که محدود بود و برای مردم ناراحت کننده است. این رویداد به خودی خود.

سال بعد آلاباما segregationist فرماندار جورج والاس برنده 25 درصد از دموکرات ریاست جمهوری اولیه رای گیری در ویسکانسین و 30 درصد در مریلند است. مبارزه در میلواکی که در آن بیش از 700 مردان و زنان سفید بسته بندی شده محلی صرب Memorial Hall, Wallace برافراشته در برابر حقوق مدنی, لایحه پس از آن هنوز در حال بررسی در کنگره امیدوار کننده است که این امر مخاطره خود را به مشاغل, محله ها و ایمنی. “یک رای برای این فرماندار به شما اجازه افراد در واشنگتن می دانند که ما آنها را می خواهید به ترک خانه های ما و مدارس و مشاغل, کسب و کار و مزارع تنهایی” او roared به صاعقه وار تشویق.

آن را فقط نژادی محافظه کاران که جنبش را تهدید و یا ناخوشایند است. SNCC تاکتیک ها سوار لیبرالها در داخل جان اف کندی در کاخ سفید به حواس پرتی. بشدت حساس به جنگ سرد سیاست در بازی—چگونه بعد از همه می تواند امریکا رقابت با شوروی برای وفاداری بسیاری از decolonized سازمان ملل در آسیا و آفریقا که Jim Crow خشونت بود به طور کامل بر روی صفحه نمایش در خانه ؟ —کندی دولت در نظر گرفته آزادی و لغو تبعیض نژادی مشخص راهپیمایی به شدت شرم آور است. در سال 1961 لوئیس صرف 37 روز در می سی سی پی را بدنام Parchman ندامتگاه نه به دلیل کندی وزارت دادگستری موفق به مداخله در آزادی سواران’ نمایندگی ولی به دلیل کندی به دنبال جلوگیری از تکرار خشونت است که تا به حال فوران در آلاباما—که در آن تظاهر کنندگان منفجر تازی اتوبوس و که در آن لوئیس و دیگر آزادی سواران بودند وحشیانه مورد ضرب و شتم به عنوان افسر پلیس ایستاده بود منفعلانه توسطبه صراحت مرتب با فرماندار به مسافران بی سر و صدا دستگیر و همراهی می کردند به زندان هنگام ورود خود را در Trailways ایستگاه اتوبوس در جکسون.

شب بعد از او امضا مدنی حقوق قانون از سال 1964 به قانون جانسون معروف خود گفت aide, Bill Moyers: “من فکر می کنم ما فقط تحویل جنوب به حزب جمهوری خواه برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن.” هر چند جنوب در زمان چند دهه به نوبه خود قرمز عمیق, LBJ درست بود در یکی از حس: که سقوط آخرین انتخابات ریاست جمهوری است که در آن دموکرات نامزد در زمان اکثریت رای سفید.

اما مردم خیلی به ندرت مکث به تأمل در طرف دیگر سکه است. حتی به عنوان حزب دموکرات خود را از دست داده نگه دارید و بر روی سفید رای دهندگان و شروع به صرفنظر کردن از یک بار جامد جنوبی به یک محافظه کار حزب جمهوریخواه قانون حق رای سال 1965 به ارمغان آورد میلیون ها نفر از جنوبی ها به رای دهندگان و تقریبا بلافاصله حزب دموکرات است. رفتن به جلو برای حمایت از حقوق مدنی را تبدیل به یک sine qua non برای دموکرات ها از سطح ریاست جمهوری تمام راه را به محلی شهرداری نژادها. در جنوب دموکرات مانند ادگار Mouton لوئیزیانا سناتور ایالت که شگفت زده در داشتن هرگز “را تکان داد دست در دست یک فرد سیاه و سفید قبل از من فرار برای” آیا در حال حاضر برای بازدید از سیاه و سفید محله ها و کلیساها و بپرسید سیاه رای دهندگان برای حمایت خود را. نتیجه افزایش نسل جدید “جنوب” فرمانداران مانند بیل کلینتون از, آرکانزاس, Ruben Askew از فلوریدا و جیمی کارتر از گرجستان آورده است که آمریکایی های آفریقایی تبار به دولت و ساخته شده بیشتر شامل احزاب دولت.

در همان زمان افزایش نسل از فعالان سیاسی از جمله لوئیس دندان های خود را در دهه های 1960 و 1970 به عنوان اعضای هیات برای طرح های مختلف تامین می شود و یا در ارتباط با جامعه و بعد از آن رفت و به اجرا برای دفتر.

در سال 1977 یک نظرسنجی در سراسر کشور از شهرداران ، اعضای شورای شهر و نمایندگان وزارت امور خارجه در بر داشت که 20 درصد درگیر شده بود با اقدام جامعه برنامه در قبل از دهه, در حالی که بسیاری از دیگران کار کرده و یا داوطلب با طیف وسیع تری از جامعه بزرگ طرح. لوئیس’ مسیر—از رهبر جنبش حقوق مدنی به جامعه سازمان به آتلانتا شورای شهر و سپس به کنگره بود و در بسیاری از نمونه های این سفر است. در اثر جنبش حقوق مدنی منتقل شده آن رادیکالیسم را به حزب دموکرات و با استفاده از سیاست به عنوان یک پایه برای ساخت بیشتر دائمی قدرت سیاسی برای آمریکایی های سیاه و سفید بر روی تخته مدرسه در statehouses و شهرستان سالن و در کنگره است.

کمی وجود دارد در Lewis’ پس زمینه است که به طور طبیعی پیشنهاد یک حرفه ای در دنیای سیاست هر چند که ممکن است شده اند گفت: از بسیاری از حقوق مدنی سربازان. یک سال قبل از او اول شد یک شکل عمومی به عنوان یک رهبر نشویل جنبش لوئیس با حضور در یک کارگاه آموزشی در Highlander مردمی, مدرسه قدیمی در سمت چپ زمین آموزش برای کار صلح و مدنی. وجود دارد یک استاد مدعو تلقی او فقیر علوفه به عنوان یک رهبر. او صحبت کرد haltingly او لکنت او تلاش برای خواندن متون با صدای بلند. “چه تفاوت کند آن را ؟” retorted Septima کلارک افسانه ای سیاه مربی که نیز وجود دارد که در هفته. لوئیس دارای یک آرامش درونی و یک درک عمیق از ایده های اجتماعی—انجیل گاندی اصول تئوری دموکراتیک. او را دیدم در او چیزی بیشتر از خود پوست بیرونی. جنبش حقوق مدنی را تحت تاثیر قرار در Lewis و بسیاری از هموطنان خود این ایده که سیاست قدرتمند ترین وسیله نقلیه را تغییر دهید. هنگامی که او به تصویب رسید که به اعتقاد او هرگز به عقب نگاه کرد.

امروز به عنوان یک افزایش نسل از فعالان نگاهی به خیابان ها—به معنای واقعی کلمه به دنبال یک “سیاست زمین سوخته” در برخی موارد با سرنگونی مجسمه مؤتلفه قهرمانان—لوییس و نسل او ارائه یک نقشه راه. قبل از او به طور گسترده ای محبوب به عنوان سالمند دولتمرد از یک جنبش مردمی لوئیس کمک اثر تغییر در یک ملت مقاوم به upending خود را به مدت طولانی نژادی نظم آورده و سپس رادیکال خود را با نام تجاری از سیاست به نظام سیاسی خود است.

شصت سال پس از او برای اولین بار پشت سر هم بر روی صحنه این اتصالات که لوئیس را ترک کرده است ما در یک لحظه زمانی که یک نسل جدید به ارث برده ضروری افراط گرایی است. کمتر در حال حاضر از آن “خوب مشکل” را ندارد هر کس احساس راحت است. و نه باید آن را. خوب مشکل شروع می شود به عنوان مشکل است. تنها بعد از آن به نظر می رسد امن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>