چگونه بومیان آمریکا, اسامی تیم تحریف روانشناسی خود را

Category: پلیتیکو Comments: No comments

زمانی که واشنگتن NFL تیم این هفته اعلام کرد که آن را رها کردن آن “ردسکینز” moniker ملی در گفتگو با بازی کردن بیشتر یا کمتر به عنوان انتظار می رود. بسیاری از تحسین طولانی سر رسیده و تصمیم گیری است. برخی از داد بزنم در مورد صحت سیاسی. دیگران را رد کرد و آن را به عنوان صرفا نمادین آخرین مقابل در بحث بر سر معنای مجسمه نام تیم ها و آرم شرکت.

این مشکل می گوید استفانی Fryberg نیست که گفتگو در مورد نمادها. این فرض که این نمادها ندارد و در دنیای واقعی عواقب برای زندگی مردم است.

یک استاد دانشگاه میشیگان و عضو توللیپ قبیله Fryberg تا سال ها وقت صرف مطالعه اثرات روانی بومی کلیشه ها و آرم ها در هر دو آمریکایی های بومی و غیر بومی. او دیده می شود دقیقا چه کسانی صدمه دیده است.

در مطالعات او در بر داشت که افشای بومی نوجوانان آمریکایی به بومی های ورزشی کثافت کاهش اعتماد به نفس آنها را کاهش دستاورد مرتبط با اهداف آنها را برای خود و کاهش هر دو احساس خود را از جامعه به ارزش و باور است که جامعه خود را می توانید بهبود خود را. مطالعات دیگر نشان داده اند که استفاده از بومی کثافت افزایش افکار خودکشی و افسردگی در میان بومیان آمریکایی است. “نشان داده طلسم در واقع کاهش بومی آموزان بالا’ اعتماد به نفس بیشتری نسبت به آنها منفی در مورد آمار [بومی آمریكایی مانند بالا نرخ خودکشی و افسردگی و ترک تحصیل نرخ” Fryberg گفت: سیاسی در مصاحبه ای در روز چهارشنبه. “که واقعا به شما می دهد یک حس چگونه قدرتمند این تصاویر است.”

آن را فقط به Washington Redskins. آن را فقط به رئیس نبراسکا به minstrelish کارتون عالی است که سرخپوستان کلیولند کنار گذاشتهشدن در سال 2018 است. آن را نه فقط طرفدار فرانچایز مانند آتلانتا بریوز یا Chicago Blackhawks. آن را بسیار فراگیر تر از آن — و این دولت را تحریم کردند.

“ما هزاران نفر از مدارس در این کشور با بومی, mascots,” Fryberg گفت. “آنچه که هدف از مدرسه ؟ آن را به کودکان و نوجوانان فرصت به بهترین خود را خودشان انتخاب هر مسیر حرفه ای می خواهند ؟ اگر این است که واقعا چه آموزش فرزندان ما در مورد پس از آن وجود دارد هیچ جایی برای بومی کثافت در مدارس است.”

“آمریکایی ها باید از خود بپرسید” چرا من می خواهم به نگه داشتن به چیزی به خصوص اگر من می دانم که علم به ما می گوید آن را مضر به آن گروه?'” Fryberg گفت. “در هر صورت شما واقعا می خواهید به افتخار مردم بومی یا نه. فقط آن را می گویند: شما اهمیتی نمی دهند و شما نمی خواهید به افتخار مردم بومی. شما خوب هستید اگر آن را به آنها لطمه می زند. شما فقط می خواهید به بازی خود را.'”

البته نام تیم فقط یک جنبه گسترده تر از حد مکالمه است که اتفاق می افتد در سراسر آمریکا در این لحظه بیش, عمومی, حافظه, ورود و داستان ما خودمان را بگویید در مورد امریکا. Fryberg صحبت سیاسی در مورد همه این است. متن این گفتگو را در زیر ویرایش شده برای طول و وضوح.

زاک استانتون: واشنگتن NFL تیم تغییر نام خود را. شما به انجام بسیاری از تحقیقات دانشگاهی بومی آمریکا کثافت در ورزش — از جمله یک نظرسنجی که در اوایل سال جاری از آمریکایی های بومی در مورد افکار خود را در واشنگتن نام تیم. آنچه که شما در پیدا کردن ؟

استفانی Fryberg: ما در بر داشت که در میان مردم بومی که “بسیار مشخص” با اینکه بومی مردم که رای قبیله ای در انتخابات با حضور در مراسم بومی یا powwows صحبت به زبان خود گفت: بومی داستان — دو سوم از آنها به جرم با استفاده از بومی به عنوان کثافت و کمی بیشتر جرم توسط واشنگتن نام تیم. برای کسانی که در حال مادری است که واقعا مهم است به احساس خود را از رفاه- آن را تا به چیزی به نام “هویت مرکزیت” — ما رو اعداد به سمت بالا در حدود 57 درصد بودند که جرم با استفاده از کثافت. بخشی از هدف ما این بود که واقعا درمان مردم بومی به عنوان یک ناهمگن و پویا و پیچیده گروهی از مردم به جای ساده انگاشت و آنها را به عنوان یک گروه به عنوان است که اغلب انجام می شود در نظر سنجی.

استانتون: بیایید جلو و عقب و نگاه به استفاده از بومیان آمریکا, mascots, تصاویر و کلیشه. شما یک استاد روانشناسی. چه اثرات روانی تمام این هر دو در آمریکا در بزرگ اما به طور خاص در آمریکایی های بومی مردم ؟

Fryberg: ما در برخی از مطالعات اولیه — برخی از اولین بار که در مورد این مسئله. ما در آزمایش های که در آن ما به طور تصادفی بومی آموزان بالا می شود یا در معرض یک تصویر و یا نه. و در سراسر مجموعه ای از مطالعات ما نشان داد که قرار گرفتن در معرض بومی طلسم, کاهش عزت نفس و کاهش احساس خود را از جامعه ارزش خود را باور است که جامعه خود می تواند خود را بهبود و کاهش دستاورد مربوط به اهداف آینده است. یکی از یافته های جالب در این مطالعه برای اولین بار بود که نشان داده طلسم در واقع کاهش بومی آموزان بالا’ اعتماد به نفس بیشتری نسبت به آنها منفی در مورد آمار [بومی آمریكایی مانند بالا نرخ خودکشی و افسردگی و نرخ ترک تحصیل. که واقعا به شما می دهد یک حس چگونه قدرتمند این تصاویر است. مطالعات دیگر نشان داده اند که این افزایش افکار خودکشی را افزایش می دهد افسردگی است.

نیز وجود دارد که اثرات آن بر روابط بین — چگونه مردم بومی تعامل با غیر بومی. این تحقیقات نشان می دهد که استفاده از کثافت افزایش كليشه اي از مردم بومی به عنوان “بدوی” “تهاجمی” — “وحشی.” آن مردم منجر به dehumanize مردم بومی. و همچنین شواهدی وجود دارد که هنگامی که در معرض بومی mascots سفید دانشجویان هستند بیشتر احتمال دارد به تبعیض علیه افراد دیگر از رنگ. تنها مزایای استفاده از بومیان به عنوان کثافت است که ما تحقیقات نشان می دهد که سفیده افزایش در اعتماد به نفس است. هنگامی که شما فکر می کنم در مورد این هر دو از سهام چشم انداز و هنگامی که شما تصویر بزرگ وجود دارد فقط بدون سود به مردم بومی از نگه داشتن مادری کثافت.

استانتون: بسیاری از زمان گفتگو در مورد استفاده از بومی آمریکا کثافت به ناچار منجر به برخی از افراد می گویند مشکل این است که “صحت سیاسی” و یا رد آن را به عنوان یک “نماد” موضوع است. اما آنچه شما می گویید این است که بله ممکن است در برخی از راه های در مورد نمادگرایی اما این نماد در واقع عمیق زندگی عواقب.

Fryberg: آره. شما می دانید وقتی که من شنیدن این که “صحت سیاسی” قطعه آن را واقعا باعث می شود من نا امید چون حقیقت این است که ما مشکلات واقعی در این کشور در چگونه ما را در مقابله با نژاد مسائل. و بومی طلسم مسئله مهم است زیرا آن را در مورد ما هویت. هنگامی که مردم بحث در مورد “صحت سیاسی” ما در حال ساخت چیزی سیاسی است که واقعا در مورد بزرگتر روایات و راه هایی که ما از گروه های هستند که غالب گروه. کثافت هستند و در عین حال یکی دیگر از راه های که در آن ما سیستمیک تبعیض علیه مردم بومی. و ما به مجوز های ورزشی و مدارس برای مردم به لباس تا “بازی هندی” مدل بومی و رقص و آهنگ — وجود دارد بسیاری از لایه های. در بسیاری از راه هایی که انسان زدایی از مردم بومی در زمین بازی منعکس می شود در نرخ بالای مرگ از مردم بومی به دست پلیس — در میان بالاترین در کشور است. آن را نیز — اکثر مردم آگاه هستند و در این کشور هر سال 500 تا 600 مادری زنان به قتل رسیده و از دست رفته و در عین حال اکثریت این موارد نمی تواند مورد بررسی قرار گرفت. این مسئله را یک مسئله کوچک: آن را در مورد انسانی بومی; این مورد ما اجازه می دهد دیده می شود برای ما هستند.

همچنین در مورد تغییر روایت است. بنابراین بسیاری از این نمونه از “بازی سرخپوستان” در مورد اجازه می دهد غیر بومی به احساس خوب است. این همین کار را با شکرگزاری. این داستان را با همان روز کلمبوس. این همان قطعه در نظر چگونه کتاب های تاریخ نوشته شده است. در برخی از نقطه اگر شما واقعا می خواهید به افتخار مادری مردم حقیقت را یاد بگیرند. ما بودند — و هستند — هنوز هم اینجا. و این مهم است که مردم تشخیص دهند که نه تنها ما در اینجا ما باید خانواده ها و کودکان که ما را دوست دارم و که ما می خواهیم به فرصت است. این مبارزه در مورد بومی کثافت و چگونه ما نشان داده است نه فقط در مورد یک دانشمند اجتماعی را مشاهده; آن است که به معنای واقعی کلمه در مورد یک جامعه گفت: “فرزندان ما را و فرزندان ما آینده ای بهتر است.”

استانتون: چه چیزی باعث می شود استفاده از یک بومی آمریکایی طلسم متفاوت از, می گویند با استفاده از “مبارزه ایرلندی” نوتردام?

Fryberg: ما در واقع انجام مطالعات که در آن ما شامل مبارزه ایرلندی. و مبارزه ایرلندی نمی دهد سفیده افزایش اعتماد به نفس, اما بومی طلسم می کند به یک تا سفیده. مبارزه ایرلندی نیز کاهش نمی دهد سفیده’ اعتماد به نفس در حالی که بومی طلسم می کند در میان بومیان.

استانتون: شما را لمس در مدارس. ما شروع به صحبت کردن در مورد این بزرگ و سودآور pro فرانشیز ورزشی — واشنگتن NFL تیم Cleveland Indians, the Kansas City Chiefs ، اما آن را کمی متفاوت مکالمه هنگامی که آن را یک در مکان مدرسه یا کالج: اساسا دولت حمایت این آمریکایی های بومی کلیشه. وجود دانشکده ها مانند ایالتی فلوریدا و یا دانشگاه ایلینوی و همچنین صدها نفر از دبيرستان—

Fryberg: هزاران نفر. وجود دارد بیش از 2000 مدارس با بومی کثافت.

استانتون: من فقط نگاه در یک پایگاه داده آنلاین از تیم مدرسه کثافت. “رزمندگان” و “سرخپوستان” هستند و ششم و هشتم و رایج ترین نام تیم. تنها تیم لقب شایع تر هستند حیوانات مانند “ببر” یا “عقاب.” و تنها تیم های دیگر که در upper echelon هستند که نام انسان چیزهایی مانند شوالیه ها و تروجان ها یا وایکینگ ها — نام هایی که نشان می دهد مردم از دوران باستان است.

Fryberg: اگر ما دوباره به این ایده از قصد من فکر می کنم وجود دارد بسیاری از مکان های که در آن قصد [در دادن یک تیم بومی به نام] بود به یاد داشته باشید که مردم بومی وجود دارد. ما می خواهید به اجازه می دهد که به خاطر سپردن; چه ما نمی خواهیم این است که “بازی هند است.” گیر هستیم وقتی در یک موقعیت دشوار است. ما هزاران نفر از مدارس در این کشور با بومی کثافت. و هر روز آنها اساسا بر بومی, بچه ها, همانطور که ما در مطالعات ما با کاهش اعتماد به نفس و کاهش جامعه اثر کاهش دستیابی به اهداف. چه هدف از مدرسه ؟ آن را به کودکان و نوجوانان فرصت به بهترین خود را خودشان انتخاب هر مسیر حرفه ای می خواهند ؟ اگر این است که واقعا چه آموزش فرزندان ما در مورد پس از آن وجود دارد هیچ جایی برای بومی کثافت در مدارس. وجود دارد فقط نمی تواند.

اما این بدان معنا نیست که وجود دارد نمی تواند مدارس به نام پس از مردم بومی. وجود مدارس خارج وجود دارد به نام شگفت انگیز مادری قهرمانان: بیلی میلز; بن Nighthorse Campbell; ویلما Mankiller; Suzan نشان داده Harjo; راسل معنی. آنها کسانی هستند که ساخته شده اند تاثیر فوق العاده ای. اما شما لازم نیست به افتخار آنها اجازه می دهد غیر بومی به مسخره آنها را مسخره فرهنگ خود و لباس تا به عنوان بومی آمریکایی است.

منظورم این است که “redface” چیزی که شگفت انگیز ترین به من, چرا که به عنوان یک جامعه ما کاملا چشم پوشی نمی کند blackface — اما مطمئن شوید که برو جلو و انجام redface. چگونه است که ما می تواند کاملا اجتماعی تحریم اما چشم پوشی دیگر ؟ چه کمک می کند تا به توضیح است که? به شدت در سراسر همه از تحقیقات ما آنچه که ما می بینیم این است که مردم بومی بودن نوشته شده است از مباحث و گفتگوها ، هنگامی که ما در حال نامرئی مردم به حداقل رساندن تبعیض است که ما تجربه می شود.

استانتون: در این لحظه خاص وجود دارد یک حساب با بسیاری از این نمادها است. عمه Jemima و عمو بن در حال جاروب به زباله دانی تاریخ. و در عین حال وجود بی میلی به حرکت بومی آمریکا کثافت به همان نسبت ،

Fryberg: آره واقعا جالب پدیده به دلیل آن هم درست در مورد شکرگزاری و روز کلمبوس. اینها دو روایت که از نظر تاریخی نادرست است. و این چیزی است که من باید اجازه فرزندان من به شریک شدن در. ما فقط اجازه دهید که تعطیلات بروید. ما آن را جشن می گیرند به هیچ وجه شکل یا فرم.

استانتون: چگونه شما مقابله با آن در نظر کسانی که در جشن بچه های خود را’ مدرسه ؟

Fryberg: بنابراین اولین موضوع من تا به حال با یک معلم بود و در مورد روز کلمبوس با کلاس دختر من. او معلم ارسال یک ایمیل به درخواست ما برای ارائه مواد برای برخی از در کلاس تجربه آنها را به انجام. و من در تلاش بود به نفع شک — که شاید هدف این است که این, و شاید شما می خواهم به می گویند که ما یک بار فکر کلمب کشف امریکا اما در حال حاضر ما می دانیم بهتر است.’ و نیازی به گفتن من نیست پاسخ من برای امیدوار بود از آن معلم است. اما چه خوب است که هر معلم در مدرسه او را پس از آن انجام داده است و نه آن. شده است وجود دارد آگاهی بیشتر. به طور مشابه برای شکرگزاری, من را از یک نقطه در هر سال از گفتن معلمان جلوتر از زمان است که خانواده ام را جشن می گیرند نه این تاریخ است که ما نمی چشم پوشی رمانتیک و نسخه ای از این. لازم نیست که فرزند من را زائر کلاه و یا قرار دادن بر روی پر. اما این چیزی است که انجام می شود در مدارس سراسر این کشور در هر سال است. و این یک داستان واقعی است.

من سعی کردم به توضیح برای دختر من معلم که هنگامی که شما را به خیالی روایت سپس وقتی که من رانندگی پایین جاده از رزرو با فرزندان من و آنها دیدن افرادی که در حال مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر و یا بی خانمانی و سپس آنها فکر می کنم چیزی اشتباه وجود دارد با ما مردم. اما زمانی که شما آنها را به حقیقت آنچه که ما از طریق رفته به عنوان یک نفر در این کشور و سپس آنها می توانید ببینید که شما می دانید برخی از افراد به خوبی انجام داده اند اما ما هنوز راه برای رفتن و ما بازماندگان و غلبه کرده اند بسیار است. این برای ما مهم است به درک که کثافت هستند و تنها یکی از راه های که در آن ما به دقت نگاه مردم بومی. آمریکایی ها باید از خود بپرسید ” چرا من می خواهم به نگه داشتن به چیزی به خصوص اگر من می دانم که علم به ما می گوید آن را مضر به آن گروه است؟’ یا شما واقعا می خواهید به افتخار مردم بومی یا نه. فقط آن را می گویند: شما اهمیتی نمی دهند و شما نمی خواهید به افتخار مردم بومی. شما خوب هستید اگر آن را به آنها لطمه می زند. شما فقط می خواهید به “بازی هند است.” اجازه دهید فقط صداقت در مورد آنچه در آن است که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن.

استانتون: قبلا شما ذکر نامرئی. به نظر می رسد که به ویژه مهم در توضیح چگونگی کلیشه می تواند بسیار قدرتمند. برای بسیاری از سفید آمریکایی, راه های اصلی آنها برخورد آمریکایی های بومی است که از طریق فرهنگ پاپ — رسانه های جمعی و یا از طریق ورزش, آرم, mascots, چیزهایی که مرتب سازی بر اساس. واقعی بومی مردم آمریکا تا حدودی نامرئی به آنها. اگر تغییر نام واشنگتن NFL تیم مرحله یک, چه چیزی شما را به عنوان مثل مراحل بعدی از اینجا ؟

Fryberg: اولین گام این است که ما باید مدارس را تغییر دهید. ما همچنین نیاز مدارس به تدریس تاریخ واقعی آمریکا و ما باید امریکا را به خود داستان واقعی. آن را در مورد ساخت آمریکایی ها احساس بد آن را در مورد ما اجازه می دهد به راه رفتن با هم به آینده با حقیقت در دست است. هنگامی که ما رسیدن به یک نقطه که در آن من می دانم که من سفید همسایه می داند که این داستان واقعی است و با دیدن ما که ما امروز و نه از طریق برخی از کلیشه لنز — نه dehumanizing دیدگاه اما واقعا از دیدن ما — پس از آن ما واقعا می تواند در رشد و ساخت با هم و تغییر است که آمریکا داستان.

اما از طرف دیگر است که مردم بومی نمی خواهید یکپارچه سازی کامل. ما رزرو. این نیست که ما نمی خواهیم به بخشی از جامعه آمریکا اما ما می خواهیم به مجاز به ادامه زبان ما و فرهنگ ما و ما شیوه و سنت. به همین دلیل است که حتی به عنوان یک استاد [در میشیگان] من حفظ یک خانه در قبیله ای میهن [در توللیپ خاموش واشنگتن Puget Sound]. من می خواهم بچه هایم را می دانم که آنها به عنوان کودکان بومی. من می خواهم به بخشی از جامعه است. من می خواهم به بخشی از ساخت آینده ای بهتر برای مردم است. و تنها راهی است که ما می توانید انجام دهید این است که با داشتن فضاهای جایی که ما مجاز به حفظ که ما از نظر فرهنگی. و ما سزاوار آن است. ما تحمل زیادی در امریکا, تاریخ, اما ما هنوز هم اینجا.

استانتون: سوال آخر: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی نه تنها دفاع از واشنگتن ردسکینز نام تیم, بلکه با استفاده از “پوکاهونتاس” به عنوان یک لقب زمانی با اشاره به سناتور الیزابت وارن. چه نوع اثر می کند که زمانی که رهبر این کشور است که در آغوش آن انواع کلیشه ؟

Fryberg: بدیهی است که این بسیار دردناک است. اما من همچنین می خواهم به نظر من رئیس جمهور تهمت ساخته شده است که بسیار روشن است که او نمیخواهد به رئیس جمهور از همه آمریکایی ها. او تنها می خواهد به رئیس جمهور از برخی از آمریکایی ها. و به منظور انجام این کار, او در حاشیه بسیاری از مردم است. آن را بسیار روشن است که آن را نمی, من خانواده او در مورد مراقبت از آن نیست و من فرزند او در مورد مراقبت. او موضوع را با الیزابت وارن دارای توجیه او را تحقیر و بد مردم بومی چپ و راست. اعتقاد خود را که همه مردم بومی در حال رفتن به ناراحت واشنگتن تیم بودن تغییر نام داد — منظورم این فقط به شما نشان می دهد چگونه از تماس او با مردم ما است. بسیاری از مردم بومی را جشن گرفته اند! این واقعا یک معامله بزرگ برای ما شنیده می شود پس از چند دهه کار مطمئن شوید که مردم بومی هستند تحت درمان با احترام. به یک رئیس جمهور که حتی نمی تواند درک است که برای یک ثانیه خیلی ناراحت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>