امریکا آماده برای یک فرانک بحث و گفتگو در مورد محصولات مراقبت از پوست?

Category: پلیتیکو Comments: No comments

به عنوان 2020 انتخابات ریاست جمهوری با نزدیک شدن سردبیران جهان وطنی جمع آوری به بحث در مورد چگونه برای پوشش مسابقه ارائه اخبار سیاسی در یک شیوه ای در خور مخاطبان خود را از هزاره و GenZ زنان است. آنها بحیث یک طرح بلند پروازانه برای ایجاد Cosmo بخشی از گفتگو: دعوت هر نامزد برای یک نیم ساعت مصاحبه تصویری با جسیکا پلز ویرایشگر مجله. از پرزدار مخملی صندلی بالای یک حیوان-نسخه قابل چاپ فرش پلز کبابی نامزدها در مورد مسائل است که تا به حال حباب به بالا از خواننده نظرسنجی از مراقبت های بهداشتی به دانشگاه بدهی به حقوق مساوی. و در پایان یک زمان استاندارد به درخواست نور, سوالات شخصی است که دست کشیدن سیاستمداران خود صحبت امتیاز—او مطرح شده همان پرس و جو به همه گفت: شما چه محصولات مراقبت از پوست روال?”

“معروف Cosmo محصولات مراقبت از پوست سوال” آن را به عنوان شناخته شده رفته ویروسی بیش از یک بار این چرخه انتخابات به لطف برخی از چشم ظاهر پاسخ. در ماه اکتبر یک نحو نامشخصی flummoxed پیت Buttigieg اعلام کرد که او شستن صورت خود را با صابون و نمی مرطوب—نقشه کشی ملایم ملامت از پلز و اصلاح از Buttigieg است که توییتی یک عکس از مرطوب نگه داشتن آنها در خانه است. در ماه ژانویه دور و اعتماد به نفس بیشتری الیزابت وارن اعلام کرد که تنها محصول او با استفاده از حوضچه خشک کرم پوست است و بر اساس برخی از 50 سال توصیه از پسر عموی او توتسی او هرگز شستن صورت خود را. اینترنت منفجر شد با واکنش های از ستایش از وارن preternaturally صاف و یکدست به واقعیت-چک از متخصصین پوست باعث یک خبرنگار سیاسی به صدای جیر جیر “سیاست توییتر است که محصولات مراقبت از پوست توییتر امروز.”

اما آنچه که ممکن است بیشتر قابل توجه در مورد وارن پاسخ این واقعیت است که او با میل و رغبت پاسخ به این سوال که در همه. آن را طولانی نیست قبل که سیاستمداران زن اجتناب شود صحبت از هر چیزی بیهوده و بیمعنی به ظاهر احضار هر چیزی از تلخ eyeroll به صالح خشم اگر کسی سعی به آن را به ارمغان بیاورد. “مهم ترین چیزی که باید بگویم به شما امروز این است که مو مسائل” هیلاری کلینتون تلخی deadpanned در یک سخنرانی در آلما مادر, Wellesley در سال 2001. “توجه به خود را به دلیل هر کس دیگری خواهد شد.” در سال 2013 دموکراتیک ناظر انتخابات Celinda دریاچه شکایت به یک نویسنده در تخته سنگ در مورد “خبرنگاران که سوال بپرسید مانند” به من بگو در مورد مورد علاقه خود را در کیف دستی سناتور.'” سیاستمداران زن سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری از این نوع از موضوع دریاچه ادعا: “من نمی دانم هر نماینده کنگره که می خواهد به بحث در مورد کیف دستی او را به جای برنامه اقتصادی. من شنیده ام یک زن سیاستمدار خود به خود می گویند به یک خبرنگار ‘اجازه دهید من به شما بگویم در مورد کیف من.'”

امروز هر چند, آن را سخت برای پیدا کردن یک برجسته سیاستمدار زن که فقط نمی خواهد قبول یک سوال در مورد محصولات مراقبت از پوست را به ارمغان بیاورد تا زیبایی و مد و یا ظاهر به طور کامل در خود است. در Instagram سال گذشته در پاسخ به یک پرس و جو از یکی از 2,000,000 پیروان نماینده اسکندریه Ocasio-کورتز تحویل یک شرح طولانی از خود مراقبت از پوست رژیم اصرار خوانندگان هرگز به خواب با آرایش و شعار مزایای برش پشت در فراورده های لبنی. سناتور کریستن جیلیبرند فلفلی او با عمر کوتاه ریاست جمهوری با تمرین ویدئوها پست شده در رسانه های اجتماعی و در سال قبل به اشتراک گذاشته شده خود را از دست دادن وزن اسرار با خود مجله. و اخیرا نماینده Ayanna Pressley فیلم برداری یک فیلم برای ریشه توصیف او مبارزه با ریزش مو—و رک و پوست کنده صحبت کردن در مورد چقدر موهای خود را به معنای به او و به دختران به دنبال aspirational نمادها. نظر او را به نام “شدید” و “توانمند” و غلیان احساسات در توییتر بود فقط به عنوان effusive. “شما قهرمان من ایم” یک دولت نماینده از Pressley در ایالت ماساچوست است. “و” و ” بدیهی است — نیز فوقالعاده زرق و برق دار طاس…شما آینده زیبایی, رهبری و سیاست از دیدن ما در حال حاضر. خیلی سرد است.”

چه چیزی تغییر کرده است ؟ چگونه ما از یک فمینیست, آیکون, مسخره کردن سوال در مورد موهای خود را به دیگری اصرار بر اهمیت آن—و در انجام این کار ساخت یک نوع جدید از بیانیه فمینیستی?

شاید این شروع می شود با یک توده مهم از زنان مبتلا به یک متفاوت را در زیبایی از کلینتون نسل. بسیاری از زنان جوان امروز را نمی بینم در آغوش آرایشی و مد “به عنوان یک antifeminist بیانیه و یا به عنوان هر نوع مشکل می گوید:” نانسی Etcoff استاد روانشناسی در دانشکده پزشکی هاروارد که در مطالعات درک مردم از زیبایی است. “آنها آن را به عنوان چیزی است که آنها می توانید لذت ببرید و آنها می تواند سرگرم کننده و می تواند بیان یک بیت از آنها که هستند و که آنها می خواهم.” به پلز های وطنی , ویرایشگر ادغام دو است که در واقع نشانه ای از پیشرفت: رد جنسیتی فرض است که برای زنان سطحی و فکری ماده متقابلا منحصر به فرد. “ما می توانیم در مورد مراقبت از یک بحث سیاست و ما می توانیم در مورد مراقبت از چیزی زیبا مانند نمودار تولد خود را—شما می دانید نجوم را نشانه” پلز در مصاحبه ای گفت:. “و یکی را نفی نمی کند دیگر. و من فکر می کنم که مانند یک پیام مهم در حال حاضر است. آن چنان عقب به فکر می کنم در غیر این صورت.”

قوانین مبارزه همواره یک شمشیر دو لبه برای زنان شده اند که در زمانهای گوناگون و دقیق بودن بیش از حد زنانه یا نه زنانه کافی است. در اوایل 20th century مطبوعات درمان سیاستمداران زن به عنوان کنجکاوی denizens از صفحات اجتماعی که تا به حال کاهش یافته است به مردان عرصه است. “آقای جان رنکین واقعی دختر را دوست دارد لباسهای خوب و مرتب مو” را بخوانید 1917 واشنگتن پست تیتر در مورد ژانت رنکین اول زن برگزیده کنگره است. مقاله اطمینان خوانندگان که رنکین نبود dowdy, “شدت-gowned با عینک مستقیم تابیده مو سفید سفت بست و spats.” این پوشش اولین نشانه ای که رای دهندگان نیست فقط می خواهم هوشمند قادر به سیاستمدار; اگر او بود که آنها می خواستند کسی که نگاه بیش از حد خوب.

بیش از زنان که می خواست به طور جدی در سیاست مجبور به اتخاذ یک روش کاملا جدید ، توسط 1980s آنها را تشویق به پوشیدن جعبه مانند لباس است که عنوان خود را از زنانگی و به overprove تعهد خود را به کار با کمرنگ جلوه دادن زندگی شخصی خود است. “زنان داوطلبان گفته شد که آنها تا به حال به اصل مردان با دو کروموزوم X ميباشد. آنها نیاز به پوشیدن بسیار حرفه ای کت و شلوار و آنها نیاز به تن کردن جنبه های خاصی از شخصیت و آنها نیاز به بسیار مراقب باشید و تصمیم گیری های آگاهانه در مورد آنها نشان داده شده است با خانواده خود باید به آنها نشان داده شود با کودکان می گوید:” کاتلین Dolan, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه ویسکانسین و نویسنده از زمانی که جنس ماده: نامزدهای زن و کلیشه های جنسیتی در آمریکا انتخابات است.

در آن زمان زنان هنوز هم نادر در کنگره: در طول ’80s وجود دارد تنها دو زن در مجلس سنا و فقط بیش از 20 در مجلس نمایندگان. امروز زنان را تا یک چهارم از سنا و نزدیک به یک چهارم از خانه. به عنوان تعداد آنها رشد کرده دولان یادداشت آنها احساس آزادی بیشتری برای بیان خود و زنانگی خود را مادری و فردیت خود را.

آنها نیز آزمایش راه های جدید برای رسیدگی به این سن موشکافی. در خاطرات خود در سال 2014 Gillibrand نوشت: در مورد کشتی کج با اینکه برای پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد زیبایی است. “که من آن را ببینید اگر مردم در حال صحبت کردن در مورد لباس و مو و آرایش و یا بدن آنها در حال صحبت کردن در مورد ایده های خود را, پیام و یا اولویت های,” او نوشت: در یک نقطه. اما در نهایت زمانی که نیویورک پست گزارش رسیده به صورت یک داستان در مورد رژیم غذایی او تصمیم گرفت به بخشی از. “حق خوردن و حفظ وزن سالم تقریبا جهانی در تلاش برای آمریکایی,” او نوشت. “من می خواستم برای ارتباط با مردم خودم جدا. چرا من بگویید؟” حتی هیلاری کلینتون در نهایت متوجه شدم که او می تواند سیاسی مسافت پیموده شده از poking سرگرم کننده ملایم در pantsuits و مو خود را.

مشاوره حرفه ای به سیاستمداران زن شروع به منعکس کننده که از راه تفکر است. به تازگی دریاچه انجام تحقیقات به “likability” با باربارا لی بنیاد خانواده که به ترویج انتخابات از زنان و متوجه شد که رای دهندگان ترجیح می دهند برای دیدن زنان سیاستمداران در آرام, گاه به گاه, تنظیمات—و مانند شنیدن داستان های شخصی. در حال حاضر گروه “راهنمای ضروری” برای نامزدهای توصیه به زنان برای بحث در مورد همه چیز—احتمالا حتی مراقبت از پوست. “در طول چند سال گذشته به جای در حال اجرا به سادگی خود را از سر زنان در حال اجرا به عنوان آنچه ما تماس بگیرید 360 درجه نامزدهای آوردن تمام تجربه خود را به عنوان انسان به کار” راهنمای می گوید. توسط های شخصی “زنان قادر به نشان دادن آنها در تماس با رای دهندگان زندگی می کند.”

به عبارت دیگر صحبت زیبایی در کمپین نوین می تواند یک ابزار: یک راه برای انتقال relatability فقط به عنوان نر نامزدها ارتباط با رای دهندگان بیش از ورزش fandom یا آبجو. هنگامی که وارن ارسال شده یک ویدیو از خودش نوشیدن Michelob فوق العاده در سال گذشته برخی از گله و شکایت—نسبتا یا نه—که او مجبور و اصیل. صحبت کردن در مورد ظاهر می تواند یک راه جایگزین در. برخی از رای دهندگان هستند و حتی برای آن درخواست. در هیئت مدیره پیام در وب سایت پدر و مادر “سی شهری مادران و پدران”—آرم قرار می دهد “پدران” در کوچکتر چاپ به عنوان اگر کلمه یک چاره اندیشی موقت—موضوع ظهور تا بهار گذشته در مورد وارن پوست و یکی یکی مردم اعتراف حس کنجکاوی خود را. “من حامی و نمی خواهید به بی اهمیت دانستن او نامزدی, اما او به نظر می رسد باور نکردنی برای نه فقط سن او—در هر سنی” یک شخص ناشناس نوشت. “من یک استاد بیش از حد و به صداقت همه ما حمایت از او اما پس از آن ما اظهار نظر در چقدر شگفت انگیز و پر جنب و جوش او به نظر می رسد. چه اسرار؟”

در دست برخی از چهره های عمومی, زیبایی نیز می تواند حامل یک پیام سیاسی است. در آلوپسی ویدئو Pressley صحبت در مورد نقش نمادین مو نقش زنان در عمومی. Ocasio-کورتز گفت: او را فرسوده و رژ لب روشن و گوشواره در ادای احترام به دیوان عدالت Sonia Sotomayor که توصیه شد به تن کردن ظاهر خود را در طول جلسات تایید. زنان جوان باز به کسانی که پیام می گوید: زیبایی و تاثیر گذار Shayla میچل. 2.8 میلیون پیروان در @makeupshayla Instagram کانال—بسیاری از آنها را زنان 25 تا 35 سال— به دنبال مشاوره خود را نه فقط در آرایش اما در نژادی و سیاسی و مسائل شخصی و قدردانی مدل نقش است که می تواند به بحث در مورد آن است. “من دوست دارم زمانی که نامزدهای سیاسی بحث در مورد زیبایی” میچل نوشت: در یک ایمیل. “این باعث می شود آنها به نظر می رسد بیشتر انسان بیشتر relatable. من عاشق دیدن اسکندریه Ocasio-کورتز پوشیدن او امضا لب قرمز و داشتن آن است.”

البته Ocasio-کورتز نیز بدست زد از منتقدان در سمت راست در مورد پیچیدگیهای کمد لباس او. زنان و امروز در حال اجرا ممکن است هنوز هم بیشتر penalities از مردان برای یک کمد لباس و یا آرایش نقص. هزاره, مجله, Refinery29 منتشر گله پس از ژانویه ریاست جمهوری اولیه بحث سرزنش بینندگان و برخی از روزنامه نگاران برای صحبت کردن خیلی در مورد ctq ابرو. (مجله نیست تسلیم مشابه دفاع از تام Steyer را کراوات.)

اما هرگاه اشاره می کند که در این چرخه حتی داستان در مورد ظاهر که بدست بزرگ توجه نکرده تحت الشعاع داستان در مورد ماده. هر چه آرایش چالش های Klobuchar ممکن است با آنها مواجه شده در ژانویه که بحث در مرحله بعد از همه او را متوقف نمی کند از گرفتن برخی از مشخصات بالا در روزنامه تاییدیه هفته بعد. “زنان هنوز تحت درمان متفاوت, کاملا,” دولان می گوید. “اما شاید کمی از پیشرفت است که ما می توانیم می گویند او تا به حال وحشتناک ابرو کار, اما او هنوز هم می تواند یک رئیس جمهور.”

در عصر تلویزیون با کیفیت بالا, هنگامی که دوربین تصویر برداری از هر منفذ آن را سخت به چشم پوشی از یک آرایش شغلی برای زنان یا مردان است. و اینجا جهان وطنی می تواند جلوتر از منحنی مطمئن شوید مردان این همان نوع از بررسی دقیق. پلز می گوید Cosmo مشخص شد به درخواست آن محصولات مراقبت از پوست سوال برای هر نامزد مرد و زن. زمانی که برنی ساندرز گفت که او مطمئن بود اگر او آغشته پلز ارائه شده به او را به خانه ارسال با برخی از نمونه های رایگان. “من فکر می کنم ما در حال رهبری برای یک فرهنگی زمانی که من فکر می کنم ما خواهد destigmatize آرایش برای هر کس—از آن خواهد شد خوب برای زنان به مراقبت در مورد آن, و آن را نیز خوب خواهد بود برای مردان در مورد مراقبت از آن,” او می گوید. “این چه برابری است شما می دانید؟”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>