است ‘Beanpole’ اولین فیلم بزرگ سال 2020?

Category: دیلی بیست Comments: No comments

Mهر منتقدان تحسین Beanpole, آخرین فیلم 28 ساله روسی مدیر Kantemir Balagov به عنوان اولین فیلم بزرگ سال است. آن را سخت به درک بهتری از superlatives که بر اساس سرعت آن را ماه فوریه و ژانویه به طور گسترده ای قابل درک به بدترین ماه برای فیلم منتشر شده است. هنوز Beanpole است کنجکاو مجنون و توجه فیلم است. در آن طول می کشد نوع روایت و هنری خطرات معمول در میان جنگ جهانی دوم درام و در فرایند توسعه هر دو اخلاقی و رادیکال چشم انداز از آنچه شفا به معنی زمانی که شما واقعا رنج می برد. این همچنین باعث می شود سرنوشت حذفیات—شما مجاز به عمق روح و روان از فیلم قهرمانان و نه شما داده می شود توضیحات روشن برای اقدامات خود و یا شرایط. این یک بیضوی انتخاب است که اغلب نتواند در فیلم است که بستگی روانشناسی اما در نهایت من به عنوان یک باور نکردنی امتناع. Beanpole است و نه یک فیلم در مورد تفسیر یا فهم اما زنده ماندن است.

فیلم می گیرد و در سال 1945 درست در پایان جنگ در لنینگراد که در آن شخصیت عنوانی (Dylda در روسیه) که نام واقعا Iya با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار در یک بیمارستان با بیمار و نابودی سربازان. با وجود اندوه او را بیمار و شاد و سربازان به نظر می رسد نسبتا خوب ارواح با توجه به. او رئیس حساس و در عین حال خشن دکتر به او این جیره غذایی از جان یک سرباز به دلیل در شب او را برمی گرداند به شایستگی و در عین حال کم وزن پسر کوچک به نام Paschka. اما همه چیز در این فیلم نیز شکننده چپ چپ و به طور بالقوه زودگذر. بازیگر ویکتوریا Miroshnichenko است که در واقع بسیار بلند و نازک مانند یک beanpole نقش Iya با بی دست و پا لطف و تعیین یک مجروح رقصنده. Iya خدمت در جنگ به عنوان یک ضد هواپیما توپچی اما مرخص شد, هنگامی که او شروع به درد و رنج پس از ضربه مغزی سندرم; او طولانی فلج قسمت است که در آن بدن خود را سفت می رود و گلو او را به گونه های هوا.

این بیماری ایجاد می کند این فیلم مرکزی مخمصه که من نمی خواهد از بین بردن برای شما در اینجا. زمانی که Iya دوست از جنگ ماشا بازگشت از جبهه زخمی و نابارور ایده این است که هر دو زن منجر شود “مسالمت آمیز” زندگی پس از جنگ به عنوان چهره های قدرت به طور مداوم تشویق به نظر می رسد شدت واهی و پوچ. این شوخ و در عین حال مشکل ماشا, بازی های برگزار شده با عمیقی فیزیکی توسط Vasilisa Perelygina می داند مبارزه نشده است; او نمی خواهد استراحت تا زمانی که او birthed خود حس شفا به وضوح خرد جامعه او بازگشته است. او امتناع است رادیکال به دلیل آن است که از نظر اخلاقی ثابت قدم—او کاهش می یابد و حتی پس از خشونت تغییر و میان اعمال سطحی و آرام به انجام دور با چشم انداز از زندگی او همیشه برگزار شد.

در این روند ماشا می کند چیزهای وحشتناک به Iya و Iya—که به عنوان جسمی قوی به او احساسی شکننده—به ماشا. اما این آینه رقابتی فکری دوستی از من درخشان را دوست, به عنوان مثال. Beanpoleاست که با الهام از حساب های واقعی توسط سربازان زن در بلاروس نویسنده سوتلانا Alexievich کتاب به Unwomanly از جنگاست در مورد دو زن که نه محدود به هر یک از دیگر در یک صرفا افلاطونی حس اما مثلی و با انرژی. در یک صحنه (یک اسپویلر), Iya بوسه ماشا در حالی که او را به پایین آمدن از یک قسمت جنون باعث twirling در سبز لباس. در ابتدا ماشا می خندد و می پذیرد و سپس او شروع به شکستن و دور; نگران کننده Iya نمی خواهد اجازه دهید او را و پین خود را به زمین. سپس ناگهان Iya سفت می رود و می افتد به قسمت دیگری در حالی که دروغ گفتن در بالای ماشا. ماشا می خندد و سپس می رود جدی خود تنفس کم عمق است—سپس بوسه Iya به شدت قبل از هل دادن بدن او از او.

این دو زن که به روش های مختلف نیست و در ذهن راست خود را. خشونت خود را نسبت به یکدیگر (و دیگران) است و از جهان خود و شرایطی; شفا به هر یک از آنها به نظر می رسد یک روش بازنویسی این خشونت را به یک نام جدید. در این راه—با وجود اینکه هیچ پرگو recountings از جنگ و اثرات آن—Beanpole نیز یک فیلم در مورد نویسندگی و چرا زنان در حال دلسرد از گفتن خود را ضربه. زمانی که ماشا دیدار پدر و مادر ثروتمند از یک feckless, دوست پسر او را گرفته در خارج از نیاز و استراتژی او به نظر می رسد به را تشکیل می دهند و بیشتر داستان غم انگیز در مورد ارتش گذشته لطفا به این پسر presumptive, مادر, Lyubov. به جای یک سرباز او را در حال حاضر به Lyubov سابق “ارتش” و یا کارگر جنسی که جان سالم به در با در نظر گرفتن حق دوست پسر. صحنه بسیار عجیب و غریب و کهنه است که برای یک لحظه شما فکر می کنم که شاید همه شما شنیده ام از ماشا و Iya تا به این نقطه شده است یک دروغ—و که در حال حاضر در این کاخ با دو سرد مقامات ماشا است که در نهایت گفتن حقیقت است.

به جز البته او نیست. وجود ندارد و در حقیقت این موسسات معتبر از ثروت و جنگ و صلح و هر دو ماشا و Iya آن را می دانم. که آنها را نگه دارید بر روی یکدیگر وحشیانه و به شدت به یکدیگر تنها عاشقانه و خانوادگی امکان بسیار مهم است به این فیلم بیان بصری و همچنین به عنوان ایده های خود را. از رنگ روشن و در عین حال تنگ و تیره رنگ اتاق ماشا و Iya سهم به شدت اشباع رنگ اصلی هر صحنه وجود دارد آسان مرزهای بین گذشته ، حال و آینده. از ما خواسته در داخلی و حرفه ای حوزه شاهد Iya و ماشا به عنوان آنها تصادف رو به جلو است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>