جو هیل نشان می دهد اسرار Netflix بکشد ‘لاک & Key’ و طنز سری کتاب های ” آینده

Category: دیلی بیست Comments: No comments

Joe هیل ممکن است استفان کینگ, پسر, اما او همچنین یک نوع تحسین نویسنده در سمت راست خود و پس از سال ها از توسعه جهنم یکی از بزرگترین بازدید—لاک & کلید, یک رمان گرافیکی سری ایجاد شده با هنرمند گابریل رودریگز—در نهایت از آن ساخته شده به روی صفحه نمایش از حسن نیت ارائه میدهد از Netflix بکشد.

داستان یک مادر و سه بچه که حرکت به آبا و اجدادی خود را ماساچوست عمارت در پی پدر خود را به قتل تنها به کشف کنند که این محل پر شده است با کلید جادویی است که اعطای آنها شگرف قدرت—توان آن را به توانایی تبدیل به ارواح دوربری به هر نقطه در جهان تغییر ظاهر خود و یا دستکاری دیگران—آن را یک وحشی و شبح وار داستان در مورد از دست دادن حافظه و مقابله با زخم تروما. این هم یک کار شده است که جای تعجب روی حیله و تزویر به ترجمه برای تلویزیون به عنوان تپه حماسه flamed از اول به عنوان یک سری برای فاکس (در 2010-2011) و پس از آن به عنوان یکی از Hulu (در 2017-2018 مملو از خوردن اولین گروگان توسط آن مدیر Andy Muschietti) قبل از ورود در Netflix بکشد جمعه گذشته است.

برای 47 ساله تپه که رمان شاخ و NOS4A2 قبلا دریافت live-action درمان لاک & Key‘s سفر ممکن است پر از دست انداز بود اما نتیجه طبیعی تلاش به حق آن را دریافت. و اگر آن را می سازد تغییرات قابل توجهی را به خود منبع, مواد, سری جدید—پیشگام از دست داد‘s Carlton Cuse و Meredith Averill با اولین قسمت co-قلم تپه—چیزی که در مورد این نویسنده مشهور هیجان زده است خواستار آن “ترین Netflix-y Netflix بکشد نشان می دهد که تا کنون Netflixed.”

بیشتر از یک ریمیکس از یک پشتکار ساده بازگویی این لاک & Key می کند مانند یک صلیب بین غریبه همه چیز, فراموش نشدنی از خانه تپهو آن رابا نزدیک گره جوان قهرمانان مرور شوم محیط مشخص شده توسط اسرار و خطر و مقابله با یک مشترک گذشته غرق در رمز و راز درد و رنج و خشونت است. ایجاد یک جهان فانتزی است که در یک بار آشنا و مشخص و همچنین به اندازه کافی غنی برای حمایت از یک پتانسیل چند فصل حق رای دادن, به نظر می رسد در ابتدا به یک برک آوت آمار برای جریان خدمات.

بنابراین ما نمی تواند مقاومت در برابر صحبت کردن به مرد پشت آن همه چیز در مورد نشان می دهد عمده و جزئی تغییرات را به خود رمان گرافیکی آنچه در آن بمب شگفتی معنی بالقوه آینده فصول و تجارب دوران کودکی بر روی مجموعه ای از Creepshow در کنار “پدرخوانده گور” (و لاک & Key player) تام Savini.

لاک & Key قطعا تا به حال پر سر و صدا انطباق تاریخچه.

بسیار ساخته شده از آن سفر طولانی به صفحه نمایش و این واقعیت است که وجود دارد و دو دیگر خلبانان قبل از آن فرود آمد در Netflix بکشد. حداقل در آینده از نثر داستانی و چاپ و نشر این ایده که یک داستان نیاز به چندین پیش نویس قبل از اینکه شما در نهایت ضربه آن ممکن است بهترین نسخه به نظر نمی رسد که عجیب و غریب به من. من بازگشت به J. J. Abrams کار در نیروی بیدار. آنها تا به حال این فوق العاده عالی سکته مغزی از بخت خوب شد که هریسون فورد را شکست و یک پا در حالی که کار بر روی فیلم است. در سطح به نظر می رسد اگر شما ستاره بزرگ معافیت پا که احتمالا یک چیز بد—و من مطمئن هستم که هریسون فورد نبود خوشحال در مورد آن. اما آن را به معنای آنها شده بود فیلمبرداری برای یک ماه و آنها می تواند بیش از آنچه آنها انجام داده بود و دیدن آنچه که آنها را دوست داشت و آنچه آنها نیست. سپس آنها را به حال شش هفته برای تجدید نظر در این اسکریپت بر این اساس به بازی به نقاط قوت از مواد و به اسکیت بازی کردن به دور از نقاط ضعف خود را. من فکر می کنم که به عنوان یک نتیجه, آنها زخم با یک واقعا تازه و هیجان انگیز بازگشت به این جهان است. من می خواهم بگویم همان چیزی که اتفاق افتاده است به لاک & Keyکه با هر تکرار ما رو کمی نزدیک تر به بهترین نسخه برای داستان بر روی صفحه نمایش.

آیا تا به حال فکر می کنم آن را نمی ممکن است می شود سازگار?

من هرگز واقعا فکر می کنم آن را unadaptable. من فکر می کنم مشکل این بود که این رمان گرافیکی قرار می دهد گرافیک در رمان گرافیکی. آن را بسیار صریح و روشن از داستان ترسناک اتفاق می افتد که به ویژگی های نوجوانان و کودکان در خطر است. در راه است که آن را بسیار متفاوت از چیزی مانند پدر من کتاب آن. اما زمانی که شما در حال صحبت کردن در مورد یک تلویزیون نشان می دهد و شما باید جوانی قهرمانان, سوال این است که آیا ما می توانیم واقعا ترسناک و چقدر وحشت ما صحبت کردن در مورد, و آنچه را طبیعت از این وحشت و چه کسی ما را نشان می دهد ؟ من فکر می کنم راه حل های مبتکرانه Carlton Cuse و Meredith Averill آمار بر شد به تکیه به عناصر فانتزی های طنز, به دلیل وجود دارد بسیاری از قوی هری پاتر-ish, C. S. Lewis-نوع عناصر فانتزی در کمیک.

سپس شما می توانید آدرس های ترسناک عناصر ساخت وحشت بخشی از این گفتگو نشان می دهد. بنابراین شما باید این شخصیت های Savini تیم ملی که جشن ناخالص کردن جلوه های ویژه از تام Savini. و شما باید تعداد زیادی از مکالمات در مورد رفتار مردم در فیلم های ترسناک هنگامی که مواجه با یک ترسناک supernatural دشمن. آن را کاملا به عنوان متا به عنوان جیغ یا Joss Whedon را داخل کابین در جنگل, اما آن را مدیریت می کند به پل شکاف بین فانتزی و ترسناک از جمله ترسناک در گفتگو بدون نشان دادن خود واقعی سخت-R.

چه بود نقش خود را در این اقتباس و آیا شما لذت بردن از بازسازی و یا remixing—خود مواد در این راه منحصر به فرد?

من فکر می کنم که در همان راه HBO را مراقبان نیست اقتباس از آلن مور طنز, اما آنها عناصر کمیک را تکان داد و آنها را به یک پیکربندی جدید این است که یک راه برای نگه داشتن مواد تازه برای طرفداران این مواد منبع که هنوز به خودتان آزادی برای انجام کاری است که مطلوب برای آن شکل خاص. تلویزیون دارای مجموعه ای از نقاط قوت و ضعف درست مثل کتاب های کمیک خود را منحصر به فرد و نقاط قوت و ضعف است. هنگامی که شما انجام یک سازگاری شما می خواهید به بازی به فرم خود را; شما می خواهید برای ایجاد چیزی است که تلویزیون بزرگ نه, تخت, مستقیم, ثابت, سازگاری از آنچه در کتاب های کمیک صفحه.

از نظر من نقش من در زمان دست در نوشتن خلبان و من با تمام تیم روی پیلوت. معرفی یک زن و شوهر از کلید های جدید به داستان به برخی از هیجان انگیز جادویی درگیری در اطراف با کلید های راست به جلو. من فکر کردم ما می تواند با استفاده از چوب کبریت کلیدی در راه واقعا سرد به سام کمتر (Thomas Mitchell بارنت) در خارج از زندان. زمانی که ما می بینیم سام در زندان در کتاب های کمیک او با استفاده از یک روش فرار از آن نیست که فوقالعاده و من فکر کردم این امر می تواند جالب تر [نشان می دهد] به پایه برک آوت خود را با استفاده از ابزار فوقالعاده از Keyhouse. من بهترین من برای کمک به تصور برخی از خوب می تپد و لحظه ها و صحنه ها در طول دوره نجومی است که ما می تواند با استفاده از آن می تواند سرگرم کننده برای دیدن و یا منعکس چیزهایی که در کمیک در یک راه جالب و یا رفت و در یک جهت جدید اما هنوز هم احساس واقعی به شخصیت و وضعیت. که گفت: من فقط یک دست در میان بسیاری از! من مشغول به کار بود با برخی از بهترین نویسندگان در کسب و کار. شما تا به حال کارلتون مردیت مایکل فولر لیز Phang—منظورم این بود که واقعا فوق العاده ای از افراد خلاق که به Netflix آب نبات. که بود و هدف: را بیشتر Netflix-y Netflix بکشد نشان می دهد که تا کنون Netflixed.

او در اصل قرار می دهد یک جفت قیچی از طریق یک گارد امنیتی را چشم [می خندد] که من فکر می کنم یک مثال عالی از این نوع از چیزی است که ما لازم نیست برای انجام این کار در تلویزیون نشان می دهد.

این تغییر به سام برک آوت تجسم نشان می دهد تغییر از فانتزی ترسناک.

او در اصل قرار می دهد یک جفت قیچی از طریق یک گارد امنیتی را چشم [می خندد] که من فکر می کنم یک مثال عالی از این نوع از چیزی است که ما لازم نیست برای انجام این کار در تلویزیون نشان می دهد. و آن را OK! اگر مردم می خواهند که تر و سخت تر, گرافیک, سخت-R نسخه از داستان رمان های گرافیکی قرار نیست در هر نقطه. اما این وحشت همیشه وجود داشته و دست در دست در طنز با بیشتر غریب, تقریبا جوان-بزرگسالان عناصر فانتزی. یکی از ما را بیشتر به یاد ماندنی مسائل بود “گنجشک” است که با بازی با کمیک استریپ زبان لایحه Watterson و کمی مانند یک تیره فانتزی نسخه از کالوین و هابز. من فکر می کنم این نمایش شنود گذاشته به برخی از این خلق و خوی در یک واقعا هیجان انگیز در راه است.

یکی از مهمترین و در صف مقابل تغییرات است نام شهر خود را که روشن است از Lovecraft (اشاره به H. P. Lovecraft) به Matheson (در ادای احترام به Richard Matheson). شد که نشان می دهد یک نوع متفاوت از ترسناک-ish تن برای این Netflix نسخه ؟

کمی اما نکته دیگر این است که در طول دهه گذشته من آگاه تر می شود. زمانی که من شروع به نوشتن لاک & Keyمن فکر می کنم من و چسبناک کردن زمین تمام راه برگشت در سال 2006. من کار بر روی لاک & کلیدی قبل از من شده فروش از اول رمان به خاطر آن آغاز شده به عنوان یک زمین برای مارول کمیک. و من می دانستم که منبع تهدید خواهد بود یک آخرتی Lovecraftian چیز. Lovecraft این بینش را به آنچه واقعا ترسناک است فوق العاده قدرتمند و هنوز هم مفید است.

من فکر می کنم من آموخته زیادی در مورد گذشته بیش از پانزده سال است که من نمی دانم وقتی که من شروع به رمان گرافیکی و من واقعا نمی خواهم به جشن نژادپرستانه, سراخ کون, در یک برنامه تلویزیونی! و من نه جورج لوکاس نوع پسر; من نمی خواهد رفتن به عقب و تغییر چیزهایی که در رمان گرافیکی, چرا که آن را نشان دهنده آنچه من می دانستم که در آن زمان من آن را نوشتم و می گوید چیزی در مورد فرهنگ آن را از آمد. اما من فکر می کنم با نشان می دهد تلویزیون من متوجه شدم ما نمی نیاز به انجام این کار است. ما می توانیم تغییر نام شهر و جشن شخص دیگری.

شما می توانید صحبت در مورد تام Savini مراجع و cameo که همچنین احساس بخشی از این تمایل به پرداخت ادای احترام به بزرگ ترسناک آیکون ؟

من گفته ام این داستان در چند مکان های دیگر از جمله در مقدمه به دریچه گاز کامل, کتاب من از داستان است. من یک بازیگر کودک در مجموعه ای از Creepshow—من بچه کوچک با افسون عروسک. این یک فیلم مستقل است که به ضرب گلوله کشته شد در پیتسبورگ در سال 1981 و قوانین کار کودکان متفاوت بود. ما از همان نوع از قوانین در مورد داشتن یک معلم یا پرستار در مجموعه. من فکر نمی کنم آن را به حال واقعا رخ داده است به هر کسی که آنها در واقع می خواهم به انجام کاری با من وقتی که من فیلمبرداری. به طوری که آنها نمی باید یک پرستار بچه و ساخته شده تام Savini من بچه نگهدار.

او تا به حال اثرات آرایش, تریلر و من آویزان کردن با او تمام هفته. او تا به حال سه یا چهار worktables و من تا به حال یک نقطه که در آن من می نشستن در زیر یکی از worktables. من تا به حال یک boardgame به نام افتضاح سبز چیز از فضا, و من می خواهم این بازی است که بازی در برابر خودم و چک کردن آنچه که او انجام شده بود. و آنچه که او معمولا انجام شد بد شکل یک ستاره فیلم یا تهیه یک از هیولا خود را. او مانند من اولین ستاره راک. او فقط خیلی باحاله! و او واقعا به نظر می رسد می دانم که چگونه به صحبت کردن با یک بچه به عنوان یک بچه بنابراین او فقط به صحبت با من مثل یکی از رشد یو پی اس. او در کتاب کالبد شکافی عکس, و من به یاد داشته باشید به دنبال بیش از آن در طی ناهار چندین بار. من خیلی جوان بود واقعا فروش و یا ترس در یک سن خاص همه چیز فقط اطلاعات است. من فکر کردم آن را جذاب بود.

یکی از سری های دیگر بسیار مهم انحراف از رمان گرافیکی است که آن مطلب یا داستان جالب ، چقدر شما کمک به پیکربندی مجدد آخر که باعث می شود یک فصل دوم ممکن است ؟ [اخلال گران را دنبال کنید]

من نمی دانم تا چه حد به علف های هرز, من می خواهم برای رفتن فقط به این دلیل من نمی خواهم بگویم من این و دیگران انجام دادیم. شما نمی خواهید برای اجرا در سراسر نوازش خود را بر روی پشت و یا هر چیزی! این یک مشارکتی چیز و همه ما قرار داده و ما شانه به زیر یوغ. من می دانم که در اتاق صحبت کردیم در رمان گرافیکی وجود دارد شکل—این هیچ راز بزرگ—به نام زاک ولز است که در واقع گول زدن در لباس مبدل. او تبدیل به دوستان با تایلر می شود و کینزی دوست پسر و ارتشاح خانواده به عنوان یک اعتماد مؤتلفه. که در این طنز, و یکی از چیزهایی که ما در مورد صحبت کردیم اوایل که هیجان انگیز بود و هیچ زاک چاه. ما نمی خواهیم مردم که با خواندن این رمان گرافیکی به دانستن همه چیز است که رفتن در; ما می خواست می شود قادر به آنها را در مکان. ما یک زن و شوهر از بزرگ نشان می دهد در مورد دوج طرح اما امیدوارم اگر ما از حق کار ما تعجب برخی از مردمی است.

از نظر فصل و cliffhanger من می گویند دو چیز است: آن را در همراهی با شخصیت از بقیه نشان می دهد چرا که در هر قسمت به پایان می رسد با یک مطلب یا داستان جالب و به نوعی بر می گردد به ما ایده ساخت ترین Netflix-y نشان می دهد در Netflix بکشد چرا که شما می خواهید مردم به گوش باشید که جعبه کوچک به نظر می رسد در گوشه سمت راست پایین و می گوید: “قسمت بعدی شروع در پنج ثانیه است.” اما نکته دیگر این است که رمان های گرافیکی تحت پوشش بسیاری از مواد و من فکر می کنم وجود یک احساس وجود دارد بیش از حد به اگزوز در یک فصل. اگر شما نگاه کنید که نشان می دهد آن است که متفاوت از کمیک و در عین حال در همان زمان آن است که همان عناصر طنز پیکربندی مجدد در یک نظم جدید است. و آنچه شما واقعا گرفتن اولین سه کتاب: “خوش آمدید به Lovecraft,” “سر بازی” و “تاج سایه.” احتمالا فصل دوم را پس از آن شروع به بهره برداری بیشتر از مواد در نیمه دوم از سری کمیک.

شما کارلتون و مردیت نقشه برداری ممکن است فصل دوم و وجود خاص کلید (می گویند هرکول کلید) که نمی توان آن را به این فصل است که شما می خواهم به معرفی رفتن به جلو ؟

هیجان انگیز ترین چیز برای من در این فصل برای اولین بار است که از دیدن سایه به زندگی می آیند. برای من که بسیار خطر ناک. من احساس می کنم زمانی که شما یک بچه ترسناکترین چیزی که در جهان تاریکی زیر تخت و دیدن که تاریکی تحریک و تشجیع کردن و خزیدن پس از شما—که عالی! بنابراین ما ساخته شده آن را به کار با کلید به تاج و تخت از سایه. در فصل دوم, من دوست دارم برای دیدن فرشته کلیدی که قدرت یک جفت فرشته مانند بال است. که یاد بخشی از طنز, و من می خواهم عشق را به کسانی که شاغل به طوری که ما می تواند آن را انجام دهد پس از آن به نظر می رسد بزرگ است. یکی دیگر که شما می توانید تقریبا قطعا تعداد است Timeshift کلیدی که ابزاری به یکی مانده به آخر کتاب “Clockworks.” ما رو که ساعت پدربزرگ در سالن مقابل—آن را سمت راست وجود دارد در آن قسمت اول—و من فکر می کنم این یک شرط بندی امن است که اولین کسی که ضربه به آن ساعت Timeshift کلید در حال رفتن به می آیند قوی کردن بالای آن است.

به کار بر روی این نمایش الهام گرفته از ایده های جدید برای آینده کمیک اقساط و اگر پس چگونه ممکن است آنها جفت کردن با Netflix نسخه ؟

دو پاسخ وجود دارد برای که. جواب کوتاه این است که من نوشتن یک لاک & کلیدی داستان در حال حاضر که در ابتدای قرن بیستم و شامل برخی از شخصیت های که معرفی شدند در یک عکس: خانواده چمبرلین لاک. من کار بر روی یک داستان با آنها را در حال حاضر است که داستان را segue به ویژه لاک & Key رویداد—این نوع از چیزی که ما در حال انجام است که ما شده ایم صحبت کردن در مورد سال. بنابراین در سال آینده باید وجود داشته باشد دو یا سه بیشتر لاک & Key مسائل که انجام برخی از چیزهای هیجان انگیز است که من بسیار با اعتماد به نفس هیچ کس را ببینم.

اما نکته دیگر این است که گیب و من به رسم یکی دیگر از شش کتاب arc. اصلی قوس شش کتاب طولانی آغاز با “خوش آمدید به Lovecraft” و با پایان دادن به “آلفا و امگا” و ما باید یکی دیگر از سری که مطابقت با اولین سری در ظهر به نام “جنگ جهانی کلید.” من امیدوار به کار در اول کتاب “جنگ جهانی کلید” تا پایان تابستان امسال و با شانس است که نوع از چیزی خواهد بود که در آینده در حدود همان زمان به عنوان یک پتانسیل فصل دو—اگر ما یک فصل دو دست کشیدن بر روی چوب!

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>