Kenora پلیس هشدار عمومی از مواد مخدر است که ممکن است حاوی فنتانیل پس از تعطیلات آخر هفته مرگ

Category: گلوبال نیوز Comments: No comments

پلیس در حال بررسی یک مرگ ناگهانی که در Kenora, Ont., روز یکشنبه و هشدار عمومی در مورد اثرات مضر مواد مخدر شناخته شده به عنوان “زرد پایین” یا “بنفش پایین.”

این Kenora جدا شدن از استان انتاریو پلیس (OPP) گفت: افسران نامیده می شدند به اولین خیابان جنوبی در صبح روز یکشنبه که در آن فرد در صحنه مرده پس از تلاش های خدمات پزشکی اورژانس برای احیای آنها.

ادامه مطلب: استفاده از مواد مخدر مت مخلوط مواد مخدر در حال افزایش است در Winnipeg, خیابان

اگر چه OPP در حال انتظار در پس از ذبح برگزار می شود اواخر این هفته برای تعیین علت مرگ آنها هشدار داد که زرد/بنفش کردن مواد مخدر است که ممکن است حاوی فنتانيل و افسران در حال تشویق مردم به آگاهی از نشانه های مصرف بیش از حد.

نشانه ها و علائم می تواند شامل اشکال در راه رفتن و صحبت کردن و یا بیدار ماندن; آبی لب ها یا ناخن; بسیار کوچک دانش آموزان; سرد و مرطوب پوست; سرگیجه; سردرگمی; خواب آلودگی شدید; خفگی یا gurgling برای تلفن های موبایل; کند و یا ضعف تنفس و ناتوانی در به خواب بیدار می شوید حتی زمانی که متزلزل و یا فریاد زد.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

هر کسی با اطلاعات در مورد Kenora حادثه خواسته است برای تماس OPP در 807-548-5534 یا Crimestoppers در 1-800-222-TIPS (8477).

تامپسون RCMP هشدار به شهروندان درباره قرص های رنگ و لعاب با فنتانيل

تامپسون RCMP هشدار به شهروندان درباره قرص های رنگ و لعاب با فنتانيل

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>