‘ساخت برش’ آخر شوک: هایدی کلوم و Tim Gunn دفاع از تعجب میلیون دلار برنده

Category: دیلی بیست Comments: No comments

یک میلیون دلار هنوز ملموس نیست” برنده فصل اول از ساخت برش می خندد.

ما در حال اتصال بر روی گوشی بعد از ظهر قبل از آخر از فصل اول از آمازون globe-trotting به رقابت مد سری ساخته شده در دسترس برای پخش و برنده 20-تکه مجموعه ساخته شده بود و برای خرید در دسترس در آمازون مد.

“منظورم این است که یک میلیون دلار, شما واقعا می توانید انجام دهید چیزی که می گوید:” هایدی کلوم در تماس جداگانه با ساخت برش شرکت میزبان و سابق پروژه باند شریک, Tim Gunn, می گوید. “این واقعی است. شما می توانید برخی از کسب و کار واقعی با آن است.”

کان اذعان به گرفتن goosebumps هنگامی که آن را برای اولین بار نشان داد به عنوان یک شگفتی در اولین قسمت از ساخت برش که جایزه بزرگ خواهد بود 1 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در برنده مد نام تجاری.

“هنگامی که شما در نظر بگیرید یک میلیون دلار به علاوه آمازون آموزشی که ما در حال حاضر می گویند آغاز شد و سپس با داشتن 20-قطعه مجموعه در آمازون, مد, این واقعا فوق العاده است,” او می گوید. “منظورم این است که اگر شما می توانید آن را با این شرایط شما می توانید آن را ندارد.”

آن را به اندازه کافی بلند به این داستان است که ما احساس امنیت در آشکار ساخته شده است که قطع شده است. اما به علت سعی و کوشش در اینجا نهایی SPOILER ALERT برای کسانی که نمی خواهند بدانند.

شما هشدار داده شده است.

به عنوان نشان داد جمعه در ساخت برش آخر لس آنجلس مبتنی بر طراح جانی کوتا غالب در نزدیک به تقسیم آرا پس از یک جامد باند فرودگاه نشان از دگردیسی مجموعه و تحت تاثیر قرار دادن رئیس آمازون مد خود را با نام تجاری طرح کسب و کار.

برلین, سیاه, دوست استر Perbandt اوایل مورد علاقه بود و دونده تا فینالیست. بلژیک 24 ساله wunderkind ساندرز Bos خانه فرستاده شد پس از یکی به اخر مانده pop-up store چالش است.

رای گیری نهایی شمارش از پنج قضات بود سه به دو در کوتا به نفع با کلوم و نائومی کمپبل حمایت Perbandt و یوسف Altuzarra, نیکول ریچی و Chiara Ferragni پرتاب آن برای کوتا.

“من فقط فکر می کنم که او در حال ایجاد چنین غیر معمول و منحصر به فرد قطعات” کلوم می گوید از او حمایت Perbandt مقدماتی که کوتا بود که همیشه یکی از مورد علاقه خود را در این رقابت ها بیش از حد. “در حال التقاطی و یا کمی بیشتر غیر معمول با شخصی خود من پانسمان من همیشه جذب شدن بیشتر به سمت که شاید.”

در حالی که رفتن به آخر Perbandt تا به حال برنده چالش های بیشتری از هر طراح در طول فصل او استاتیک موفقیت در همه سیاه و سفید در اشاره محدود تر بازار بالقوه از آنچه دیگر قضات دیدم برای کوتا مجموعه به خصوص پس از شنیدن بازخورد از آمازون.

منظورم این است که یک میلیون دلار, شما واقعا می توانید انجام کاری با آن. که واقعی است. شما می توانید برخی از کسب و کار واقعی با آن است.

“او واقعا شروع کردن با این فوق العاده برای حرکت سوپاپ ماشین خیلی بیشتر مردانه نوع رابطه جنسی خشن, چرم, زیبایی شناسی می گوید:” Altuzarra سر خود Altuzarra مد نام تجاری. “از طریق این دوره از هر انتساب من فکر می کنم او شروع به پیدا کردن خود را و در آغوش او زنانگی است. هنگامی که شما نوع از مقایسه آنها در کنار یکدیگر خود را با نام تجاری به پایان رسید تا احساس چند بافت بسیار فراگیر و بسیار عاطفی است. وجود دارد مقدار زیادی از عمق.”

که هر کس درگیر با ساخت برش نمی تواند متوقف شود گفت کلمه “برند” هر دو در نشان می دهد و در مصاحبه ،

این سری به طور طبیعی التماس مقایسه به پروژه باندبه خصوص با توجه به اینکه کلوم و کان چپ بلند مدت در حال اجرا رقابت مد برای راه اندازی آمازون نشان می دهد. از نظر تولید سفر از نیویورک به پاریس و توکیو به مرحله باند فرودگاه را نشان می دهد در نشانه مانند برج ایفل و Sensō-ji Temple بالا ساخت برش بالاتر از استاندارد قسمت از پروژه باند—و نه به ذکر است, میلیون دلار جایزه بزرگ.

اما این ایده که سری بعدی در حال جستجو برای مد نام تجاری نه طراح که در سطح مفهومی ساخته شده نشان می دهد منحصر به فرد است. شرکت کنندگان برای مثال حتی انتظار برای دوختن خود لباس با سورس در آورده به انجام کار برای آنها.

“چه خارج از غرفه را در این مورد نشان می دهد این است که ما در حال پیدا کردن بعدی طراح خوب” ریچی بازیگر و بنیانگذار برند House of Harlow می گوید. “این افراد در حال حاضر شگفت انگیز طراحان به منظور حتی یک شرکت کننده در این نمایشگاه داشته است.”

قضاوت در مورد هر چالش Altuzarra می گوید: معنای تفکر نه فقط در مورد “آیا این نگاه قشنگ” اما “است که این به فروش” “چگونه می خواهیم به بازار این” و “می خواهد این نگاه خوب آنلاین است؟” که منعکس شد در یکی از نمایش امضا لقب. هر یک از چالش های مورد نیاز طراحان برای ایجاد یکی از در دسترس تجاری نگاه به تکمیل خود را مد-باند جلو قطعه بود که فروخته شده در آمازون به بعد هر قسمت پخش می شود.

کوتا اذعان می کند که او تا به حال در نظر گرفته تستها به صورت پروژه باند در طول سال اما احساس که او نمی خواهد اکسل در نشان می دهد چرا که او خوب نیست در دوخت. درخواست تجدید نظر از ساخت قطع شد و تمرکز آن بر مهارت او در واقع باید: کارآفرینی یک مدیر خلاق و پیشرو با نام تجاری.

اصلی ترین چیزی که به یاد دارم از این فصل تمام شد و نائومی کمپل در نهایت به من گفت که او افتخار می کنم.

“آنچه که من فکر می کنم که جالبترین چیزی که در مورد ساخت برش است و این نشان می دهد همه سخت کار می رود که به عنوان یک برند و آن را بسیار بیشتر از دوخت,” او می گوید. “شما جمع آوری است که از بسیاری از طراحان’ مصاحبه نشان می دهد که ما صرف بیشتر از روز ما انجام کارهای اداری و حقوق و دستمزد و گزارشات فروش و حمل و نقل.”

وقتی که می آید به نام تجاری چشمگیر, صحبت کردن نقطه ای از این فصل بود چیزی که تعریف نام تجاری احتمالی runner-up, Perbandt: سیاه و سفید.

Perbandt نام تجاری است که همه لباس سیاه و سفید. هر چالش قضات می ترسم بین ستایش او را برای داشتن تسلط خود را با نام تجاری و دفاع از تمامیت آن و شفاعت برای او به تنوع آن را با بیشتر رنگ. رئیس نگرانی به خصوص در آخرین قسمت وقتی آمازون مد مدیران آورده بودند به مشورت با طراحان این واقعیت است که تمام مجموعه های سیاه و سفید باعث می شود برای فروش سخت آنلاین که در آن رنگ های روشن و چاپ پاپ برای مصرف کنندگان است.

“شاید استر آن را منفجر کمی با چسبیدن به جهان” کلوم صراحت می گوید. “همه ما آن را دوست داشتم اما من فکر می کنم که کمی از معضل. یا شاید نه آنقدر درک آنچه که آمازون نیز را دوست داشته دیده می شود.”

کان سازیاموسیقی زنگی به استرس نقطه: “هر چند او سیاه و سفید جهان است که قطعا فوق العاده است.”

واقعیت این است که قضات می دانستم که این مجموعه اولین خواهد بود و در بهار نیز مجبور Perbandt همه-سیاه و سفید زیبایی به مذاکرات, ریچی می گوید.

“من فکر می کنم او قدرت می تواند گاهی اوقات نیز یک ضعف” Altuzarra توضیح می دهد. “بودن واقعا سفت و سخت در مورد آنچه شما را دوست دارم و در مورد جهان شگفت انگیز است زیرا شما واقعا ایجاد یک نام تجاری قوی. اما من کشید و از تجربه شخصی خود من از فروش سیاه و سفید آنلاین و به نظر می رسد ما در حال رفتن به حرکت بیشتر و بیشتر به سمت آنلاین به عنوان پلتفرم اصلی برای خرید. سیاه و سفید است که فقط یک سخت تر به فروش برساند.”

همانطور که برای Perbandt و همه فیل در اتاق کوتا می گوید: “من به این صورت خود را, بنابراین من به شما بگویم: استر انجام شده است دقیقا آنچه که او باید انجام شود. او همه سیاه و طراح در برلین. مردم او را دوست دارم که. اگر او گذشته که بیش از حد مشتریان خود و پیروان نمی خواهد به دنبال او به فصل بعد.”

یک فصل بعد, از سوی دیگر دقیقا همان چیزی است کوتا برنده فصل به صورت نمودار.

نقطه عطفی در آمد و در قسمت چهارم که او فرستاده billowy سیاه و سفید لباس راه راه کردن باند فرودگاه, یک زیبایی به مراتب نرمتر و girlier از او تا به حال نشان داده شده است که نقطه در رقابت است. او برنده این قسمت چالش و لباس به فروش می رسد بلافاصله هنگامی که آن را در دسترس ساخته شده در آمازون است. نائومی کمپبل خودش طلاکاری تحول: “جانی من بسیار افتخار می کنم.”

“مهمترین چیزی که من به یاد داشته باشید از این فصل تمام شد و نائومی کمپل در نهایت به من گفت که او افتخار” کوتا می خندد.

اما مانند بسیاری از هنرمندان بیشتر از همه چیز دیگری به یاد او بودند بررسی بد.

“بنابراین من به یاد همه منفی آنها گفت: در مورد چرم بودن خسته کننده چرم در بازار در حال اشباع قطعه بودن خاص بودن مشتق, مانند, چه, جدید,” او می گوید. “من سوخت که مایل به اثبات خودم و به آنها نشان می دهد که من شایسته بودن وجود دارد. بنابراین آنها به سرعت در حال unimpressed من سخت, چرم, زیبایی به سرعت منتقل شده من در کل از نظر من طراحی و استراتژی من برای نشان می دهد.”

شش قسمت بعد که نمایش جدید و استراتژی جدید ساخته شده از برش—یک میلیون دلار کاهش دهد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>