کانادا رسانه ها گرد هم آمده اند به مطبوعات اتاوا به سطح زمین بازی با غول تکنولوژی تبدیل شده اند که غالب بازیکنان در اخبار توزیع و همچنین تبلیغات آنلاین.

در میان بیماری همه گیر کوروناویروس ناشران از چندین کانادا در روزنامه ها امضا نامه ای مشترک به دولت فدرال این ماه درخواست آن را به “صحیح تاریخی نابرابری است که قدمت آن به تولد رسانه های دیجیتال سیستم عامل است.”

نامه ای است که با هدف تبلیغات درآمد به دست آمده توسط گوگل و Facebook. تخمین زده می شود که 80 درصد از تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان جریان به Google و Facebook, اما آنها را پرداخت نمی کانادا ارائه دهندگان اخبار برای مطالب خود را.

“آنها یک duopoly در حقیقی ترین حس دنیا” Postmedia مدیر عامل اندرو مک لود به نقل شد.

در حالی که آن را تا حدودی غیر معمول برای دیدن رقابت روزنامه ها مانند ملی پست تورنتو استار و جهان و ایمیل teaming تا کانادا پخش شده است حمایت از تعمیرات اساسی دولت فدرال سیاست.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

کمیته امور مالی وظیفه با شنیدن شهادت در دولت در پاسخ به COVID-19 ملاقات روز شنبه به شنیدن از ذینفعان را تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

در میان کسب و کارهای شهادت بود و کوروس, سرگرمی, شرکت مادر اخبار جهانی که خواهان فوری تعمیرات اساسی رادیو و تلویزیون عمل می کنند.

ادامه مطلب: Coronavirus همچنان به upend اطلس رسانه ها به عنوان SaltWire میسازد کردن 40 درصد از کارکنان

“بزرگ شرکت های اینترنتی شده اند به رایگان سوار بر پشت سخت-ایجاد کانادا محتوای اخبار” گفت: Troy Reeb معاون اجرایی رئیس جمهور از کوروس, سرگرمی, شرکت مادر اخبار جهانی است.

“اساسی وجود دارد که عدم تعادل در Facebook, Google, بزرگ دیگر اینترنت شرکت های چند ملیتی کنترل شبکه های ad آنها کنترل دسترسی به محتوا. در عین حال ما همچنان به ایجاد مدل های کسب و کار خود را کار می کنند.

[ ثبت نام برای سلامت ما IQ برای عضویت در خبرنامه آخرین coronavirus به روز رسانی ]

“تا 10 درصد از نتایج جستجو در گوگل برای محتوای اخبار. بنابراین این کمک مالی از کسب و کار است که در صورت عمیقا به چالش کشیده مدل کسب و کار در تلاش برای ارائه منافع عمومی محتوای اخبار و propping تا این بسیار ثروتمند, کسب و کار چند ملیتی.”

در نامه خود به روزنامه ناشران خواست اتاوا به دنبال نمونه ای از فرانسه و استرالیا به Google و Facebook “پرداخت سهم عادلانه خود را.” استرالیا است که به دنبال در یک قانون رقابت در حالی که وزیر امور مالی فرانسه Bruno Le Maire ترویج اروپایی مالیات بر کسب و کار دیجیتال.

نخست وزیر جاستین ترودو خواسته شده بود در مورد تعهد خود را به عمل در آخر هفته گذشته. در کبک برنامه تلویزیونی Toute Le Monde En Parle, ترودو اذعان او به تعهدات در طول مبارزات انتخاباتی اما افزود: “این اولویت ما در حال حاضر با COVID.”

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

ادامه مطلب: کبک پرده $50M در بودجه سالانه برای کمک به مبارزه, اخبار صنعت

در هفته بعد او روشن ساخته اقدامات او در نظر گرفته نمی شود تحت فشار قرار دادند کنار گذاشته و وزیر میراث استیون guilbeault را از دست “کار کرده است بسیار نزدیک با متحدان در سراسر جهان برای دیدن آنچه که آنها انجام می دهند و با این بخش در کانادا به اطمینان حاصل شود که کانادایی ها با کیفیت بالا اطلاعات است.”

“ما نیاز به رسانه در حال حاضر در یک بحران بیشتر از ما تا به حال,” او اضافه شده است.

حتی یکی از ترودو متحدان سرسخت در اخیر CUSMA مذاکرات تجارت آزاد جری Dias رئیس جمهور Unifor است انتقادی از دولت عدم اقدام برای حفاظت از کانادا ارائه دهندگان اخبار.

Unifor نشان دهنده بسیاری از اخبار کارمندان در کشور از جمله در برخی از اخبار جهانی است.

او می گوید که دولت انجام داده است و مطلقا هیچ چیزی در این فایل در حالی که در عبارت “Facebook و گوگل را غارت کانادا تبلیغات دیجیتال در بازار بیش از دهه گذشته است.”

لاکومب جهان مجموعه به چاپ روزنامه نهایی نسخه

لاکومب جهان مجموعه به چاپ روزنامه نهایی نسخه

جفری Dvorkin مدیر روزنامه نگاری برنامه در دانشگاه تورنتو می گوید دیجیتال شرکت هایی که پرداخت نمی به سیستم باید سهم درآمد تبلیغ آنها را در کانادا با سازمان های خبری.

“این بزرگ اینترنتی aggregators نیاز به تصدیق این واقعیت است که آنها اساسا در نظر گرفتن دور کار محصول از رسانه های دیگر سازمان ها بدون پرداخت غرامت عادلانه” گفت: Dvorkin. “آنها بخشی از یک رسانه و چشم انداز به عنوان یک نتیجه باید یک تعهد به اذعان این پرداخت یا پرداخت آن را به جلو.”

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

فشار مالی بودن احساس توسط سازمان های رسانه ها تنها رشد بیشتر حاد از این بیماری همه گیر کوروناویروس اما این صنعت در حال حاضر یکی از هزاران نفر از ساحل به ساحل به ساحل در تلاش برای زنده ماندن اقتصاد از این بحران است.

اما ضرورت واقعی است به صورت اساسی روزنامه نگاری. فقط روز پیش Postmedia توقیف 15 روزنامه جامعه در انتاریو و مانیتوبا. و برای رسانههای پویا جدید است (گفت و شنود) – در حالی که اخبار بیشتر مصرف کنندگان در حال تنظیم در تبلیغات است که در حال سقوط کردن. کسب و کار در حال تخمگذار کردن ده ها هزار نفر از کارگران و کانادایی به دلایل بسیاری در حال و نه فقط صرف پول اگر آنها لازم نیست که.

“اکثر رسانه های کانادا — آیا در چاپ یا پخش تبلیغات خود را تنها منبع درآمد” Reeb گفت. “پس در همان زمان به عنوان ما اخبار محصول بیشتر در تقاضا از رسانه ها کسب و کار روبرو هستند عمیق تر تهدید به خط پایین خود را از همیشه.”

مشاهده link ”

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر