اتاق خبر و یا تایید شده? گروه لیبرال muddies ها اطلاعات آنلاین جنگ

Category: پلیتیکو Comments: No comments

تشکر. حداکثر رز یکی از آسیب پذیر ترین دموکرات در کنگره در ماه نوامبر نمی تواند نوشته اند بهتر تیتر خود را.

“Rep. حداکثر رز با اعزام گارد ملی به بیمارستان آماده برای Coronavirus بیماران” خواندن یک مارس 17 مقاله در مورد دانشجوی سال اول کنگره از نیویورک است. مقاله — افزایش گردش خون در نیویورک توسط هزاران دلار در هدفمند Facebook ads — بیشتر بود یک بازنویسی از کنگره آزادی مطبوعات از روز قبل. همان چیزی که اتفاق افتاده ماه آینده: یک مارس 28 مطبوعاتی شعار coronavirus قوانین رز به سرعت تبدیل به یک مقاله با تقریبا دقیقا همان تیتر به انتشار.

مقالات و Facebook آگهی دلار مانند تلاش های یک اجرا از آسیاب سیاسی ، اما آنها در واقع از یک خروجی اخبار: CourierNewsroom.com همچنین شناخته شده به عنوان پیک ایجاد شد و بودجه دموکراتیک تراز دیجیتال سازمان مخفف. پیک صرف بیش از 1.4 میلیون دلار در Facebook ads این چرخه انتخابات عمدتا به ترویج آن چاپلوس مقالات و فیلم در مورد بیش از یک دوجین در معرض خطر آمریکا در بالای حزب دموکرات را در فهرست اولویت های این ماه نوامبر با توجه به Facebook سیاسی آگهی ردیاب.

اما از آنجا که پیک سازماندهی شده است به عنوان یک خروجی رسانه ها آن را به افشای آن اهدا کنندگان و یا کل پول آن را صرف ترویج سیاستمداران دموکرات.

از 1.4 میلیون دلار در Facebook ads است که به احتمال زیاد فقط کسری از پول پشت پیک پروژه که شامل یک اتاق خبر حداقل 25 نفر و هشت جداگانه وب سایت های با محتوای اغلب متمرکز بر مسائل محلی در ریاست جمهوری نوسان متحده است. اما این فعالیت — ایجاد یک تبلیغات غیر قابل تنظیم جریان ترویج دموکراتیک officeholders بیشتر شبیه به یک PAC از newsroom — واگرا از دیگر حزبی اخبار رسانه های که در حال تکثیر آنلاین به عنوان روزنامه های محلی مبارزه است.

و در راه اندازی این شرکت مخفف — که در تامین مالی توسط برخی از عمیق ترین جیب در سیاست مترقی مانند لیبرال میلیاردرهای رید هافمن از بنیانگذاران LinkedIn و Laurene Powell, مشاغل, اکثر صاحب اطلس — زده است خشم و باعث بحث در مورد اخلاق از چنین تاکتیک سیاسی و آینده را فشار دهید.

حامیان بر این باورند که آنها به سادگی جلوتر از منحنی. پیک آنها می گویند که در آن خبر عنوان شده است در غرب وحشی از رسانه های اجتماعی که در آن حزبی داستان اغلب رشد و مدل کسب و کار شکست خورده است. با عمومی مواجه سرمقاله استانداردهای شبیه به دیگر رسانه ها سازمان های پیک پاسخ به این سیل از غلط حزبی محتوای کنندگان چهره آنها استدلال می کنند. آنها همچنین با اشاره به سابقه طولانی صراحت حزبی رسانه های خبری در ایالات متحده و جاهای دیگر.

“کیفیت بیشتر گزارش با صداقت — حتی اگر آن را به یک حزبی خم و به عنوان طولانی به عنوان آن که خم افشا می شود — هر چیزی برای مبارزه با گسترش اطلاعات غلط مهم است” گفت: Nicco Mele, مدیر سابق Shorenstein Center در رسانه های, سیاست و سیاست عمومی در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه است که حمایت از پیک.

اما در حالی که برخی از دموکرات فعالان تن فرض است که باید بیشتر رقابتی آنلاین, آنها بر این باورند پیک و مخفف تاکتیک ها غیر اخلاقی هستند بلکه بی اثر با توجه به هزینه بالا است.

پیک است که برای اولین بار به آزمایش با نسخه از این مدل اما از آن است که به احتمال قوی ترین تلاش تا کنون. در 2014, حزب جمهوری خواه کنگره کمپین بازوی مجموعه “اخبار” سایت که انتقاد دموکرات ها و خرید تبلیغات در گوگل برای ترویج قطعات. در زمان دموکرات کنگره کمیته کمپین لعنتی جمهوریخواهان برای “فریب.” پرسید: اگر آنها تایید شده از پیک سال 2020 تاکتیک های خود را تقویت اعضای DCCC نیست پاسخ به درخواست های مکرر برای نظر.

“ما مشتاقانه منتظر به دموکرات ها محکوم تیره این پول جعلی اخبار گروه دخالت در انتخابات ما” گفت: باب Salera یک سخنگوی ملی حزب جمهوری خواه کمیته کمپین گفت که حزب عمل دیگر این سایت. “از آنجایی که آنها نشان دهنده همه چیز دموکرات ها ادعا می کنند به مخالفت با سیاست این باید آسان بگیرید.”

پیک عملیات متفاوت از NRCC در آن است که برای سود اتاق خبر و قانون انتخابات نیست تنظیم فشار با توجه به متمم اول قانون اساسی حمایت. به عنوان یک نتیجه, پیک بالا می برد دیجیتال جدید-سن سوال در مورد چه چیزی است و نه یک سازمان خبری — پرسش که سیاسی تبلیغ تنظیم کننده بعید است که برای پاسخ به, با توجه به انتخابات کارشناسان ترک این تیره فضای باز برای “سوء استفاده” گفت: Brendan فیشر فدرال اصلاحات مدیر در کمپین مرکز حقوقی.

“من نمی دانم که چگونه FEC خواهد درمان پیک به خاطر “رسانه معافیت’ سوم راه آهن از کمپین سرمایه گذاری” فیشر گفت. “نه دموکرات ها و یا جمهوری خواهان می خواهید در کسب و کار از تعیین آنچه که در رسانه ها نهاد.”

تا کنون پیک ترافیک وب شده است نور است. امضای آن سایت رتبه 76,004 در ایالات متحده با توجه به آمازون متعلق به الکسا و تحت 6,000 “دوست” on Facebook. این سازمان نیست انتشار هر گونه اطلاعات ترافیک. آن پربیننده ترین ویدئو در یوتیوب با بیش از 570,000 انداز داشت و گزارش داستان نمایش آمازون توانایی به جای تحسین آمیز داستان در مورد خود را در محلی پخش اخبار. اما بعد از-مشاهده ویدئو فقط تا به حال حدود 2500 انداز و شرکت تحسین آمیز کلیپ های مورد علاقه خود را در کنگره نامزدها باید به مراتب کمتر از آن است. آن کانال یوتیوب فقط 735 مشترکین.

در حالی که مالی مبارزات انتخاباتی ناظران نگرانی در مورد روند “تاریک پول” موثر بر سیاست آمریکا و رسانه های کارشناسان می گویند که پیک و مشابه تلاش های تنها بیشتر تضعیف می کند اعتماد به اخبار و حقایق پیک و حامیان آنها رد این نگرانی ها به عنوان لیبرال wringing دست بیشتر در رابطه با اینکه خالص از برنده شدن است.

“جفت اصلی واقع بر اساس گزارش با محتوای پرداخت, توزیع پیک رسیدن به آمریکایی ها در خبرخوانها و ارائه قدرتمند مقابله به محافظه کار و اطلاعات غلط است که غالب سیستم عامل مانند Facebook,” پیک Newsroom COO Rithesh منون در بیانیه ای گفت از طریق مخفف سخنگو. “ما بسیار افتخار از آنچه پیک ساخته شده است در سال اول خود را و امیدوارم که دیگران در مترقی فضای سرمایه گذاری در این نوع از رسانه های دیجیتال و اکوسیستم – از آنجا که حق است و برای سال.” پیک و مخفف نمی تواند به هر کسی در دسترس برای یک رکورد مصاحبه.

با استثنا از هدفمند Facebook تبلیغات پیک می کند و بیشتر عمل کنند و دیگر به صراحت مترقی اخبار سازمان. آن را به تولید طولانی با جدیت تمام امکانات مانند یک 3,000-به علاوه کلمه داستان در شرکت PACs. آن روزنامه نگاران جمع آوری نقل قول ها و گاهی به جمهوری خواهان برای نظر. و بر خلاف بسیاری از لیبرال رسانه های خبری که تعقیب clicky ملی داستان های بسیاری از پیک نوسان-دولت عمودی تمرکز بر روی مسائل محلی مانند هیئت مدیره مدرسه اختلافات و پلیس غیر نظامی نقد و بررسی جلسات هیئت مدیره. اتاق خبر خود را شامل خبرنگاران آمد که از بیشتر رسانه های سنتی مانند نگهبان محلی کاغذ پوشش پنسیلوانیا Cumberland County, همراه با جانبازان از دیجیتال-اولین رسانه های مترقی مانند معاون.

اما در روش های دیگر, اخبار سازمان نیز عمل می کند مانند یک بازوی حزب دموکرات است. آن هفت اخبار محلی متمرکز عمودی استراتژیک متمرکز بر عمده ریاست جمهوری نوسان متحده: فلوریدا و ویرجینیا و کارولینای شمالی آریزونا و میشیگان و پنسیلوانیا و ویسکانسین. در حالی که سایت های افشای آنها “مترقی” در خود “درباره ما” بخش آنها همچنین با وصف ناپذیر نام مانند کاردینال و کاج برای, کارولینای شمالی, کیستون برای پنسیلوانیا و تا شمال اخبار برای ویسکانسین است که نشان می دهد سنتی کاغذ.

کارشناسان رسانه ای اخلاق و اطلاعات غلط نگران است که حمایت-پردهی-در-روزنامه نگاری تاکتیک ریختن بنزین بر روی آتش شعله ور از اعتماد مصرف کننده و آنلاین دروغ.

“این فوق العاده مات به مصرف کننده گفت:” کلی مک براید صندلی از پوینتر موسسه کریگ نیومارک کریگ مرکز اخلاق و رهبری است. “هنگامی که شما با کلیک بر روی بورسی و یا برخی از وب سایت های خبری است که یک لیبرال خم به آن هنوز هم ایجاد شده بود با ایده از قرار دادن اخبار به خاطر یک مدل کسب و کار. در این مورد, هدف این سایت وجود دارد متفاوت است.”

جنیفر Kavanagh, the co-نویسنده 2018 برامدگی لبه طبقات سنگ مطالعه “حقیقت فروپاشی” گفت که مخفف پروژه به احتمال زیاد نا امید رای دهندگان. “از منظر رای دهندگان است که به دنبال اطلاعات دقیق بر روی یک نامزد آن را فقط باعث می شود وضعیت سخت تر است. آن را فقط به ایجاد سر و صدا بیشتر,” او گفت:. او افزود که پیک است که به احتمال زیاد بخشی از یک روند بزرگتر است که حداقل همچنان به آینده ای نزدیک. “ما در یک دوره که در آن مشوق های اقتصادی فشار بیشتری نسبت به موضوع بیشتر تفسیر دنده بیشتر به سمت تولید بیشتر پاسخ عاطفی و ما یک راه طولانی از تبدیل گوشه ای از بیرون آمدن از این است.”

انتقاد قرار می دهد برخی از مخفف مالی حامیان در یک موقعیت بی دست و پا. پاول مشاغل’ “تغییر اجتماعی سازمان” Emerson Collective, دارای رسانه های خود پروژه “تقویت دموکراسی است.” او سرمایه گذاری در تعدادی از مشخصات بالا در سازمان های رسانه ها از جمله Axios و مادر جونز است و اکثر صاحب اطلس.

یک Emerson Collective سخنگوی سیاسی گفت که “امرسون جمعی نیست صندوق پیک Newsroom.” پرسید: اگر پاول جابز تا به حال هیچ مشکلی با مخفف شروع و بودجه پیک سخنگوی گفت که آنها تا به حال هیچ چیزی برای اضافه کردن.

“اگر من در تیم رهبری در اقیانوس اطلس, من خواهد بود صحبت کردن به او در مورد آن گفت:” مک براید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>