یکی از جین آستن معروف ترین زنان است که در واقع یک کل ‘خروس’

Category: دیلی بیست Comments: No comments

Whenever اما Woodhouse زیبا و bratty تازه دلال یا دلاله ازدواج در مرکز جین آستن رمان Emmaاست که به ترجمه روی صفحه نمایش چیزی است که تمایل به از دست داد. قبلی بزرگ و کوچک – صفحه نمایش سازگاری اغلب نرم, شخصیت آستن معروف تصور که “هیچ کس جز خودم را بسیار دوست دارم.” اما یک ضد قهرمان, بعد از همه. او meddlesome استکبار باید اغلب دفع ما. هنوز روی صفحه فیلمسازان و بازیگران غالبا خود را از دست دادن عصب ایجاد عوض عاشقانه قهرمان است که charmingly گیر کردن. Adorably متکبر. فاسد و خودخواه اما خوش ،

چه زندگی اما به ندرت است ؟ انسان است. شیدا. و گاهی اوقات blithely شدیدا بی رحمانه است. پاییز د وایلد, مدیر جدید پر جنب و جوش اما اقتباس در تئاتر این هفته تأکید دومی نقطه مهم از factly. “آره” او می گوید: “اما یک دیک.”

خنده فوران مدت کوتاهی پس از او آن را می گوید; او سپس با قرار دادن بر هوا از یک پدر و مادر به عنوان او در مورد فیلم او را دوشیزه Woodhouse به ارمغان آورد به زندگی Anya Taylor-Joy (جادوگر, تقسیم) و اسکریپت توسط بوکر برنده جایزه نویسنده النور Catton. بسیار از د وایلد اما. (تلطیف با یک دوره در عنوان connoting از غضب و هیبت شخصیت الهام بخش) سازگار آستن داستان صادقانه حفظ آن طنز را در پوچ بالا در جامعه و داد و بیداد کن خستگی از زندگی در شهر کوچک. در اینجا اما ریجنسی-عصر ملکه زنبور عسل از یک شهر کوچک انگلیسی را متقاعد او می داند چه چیزی برای هر کس در اطراف او. او دوست خجالتی یتیم هریت (Mia Goth) به عنوان یک عمل خیریه توطئه به ازدواج با او را به برخی از لیسانس در دایره اجتماعی—زیر اما خود ایستگاه به طور طبیعی, اما هنوز هم به خوبی به اندازه کافی برای او طعم و مزه.

اما احساسات انسانی است ظریف و اما بالاتر از واقعیت خود انعطاف پذیری. از طریق ساده لوحی و غرور از کسی متولد شده پس از “خوش تیپ باهوش و غنی” اما به طور تصادفی مهندسین یک زندگی-imploding ظروف سرباز یا مسافر پس از دیگری. و او همیشه به صورت خرید اینترنتی با فضل. “در زمان اما فقط مانند یک حرکت تند و سریع, و شما فقط می خواهید برای خفه کردن او” د وایلد یادداشت ها. “او قابل ملاحظه ای هوشمند اما او تا به حال مقدار زیادی از تجربه با رفتار انسان. او شده است بسیار جدا شده است. هریت برای اولین بار است که نیست پرداخت شود ، او زندگی می کند با بسیاری از مردم است. آن را حس می کند که او یک گیج کننده شخصیت.” در عین حال چیزی است که وجود دارد آشنا تنگاتنگی در مورد او وجود دارد این است که چیزی از او بدترین و بهترین کیفیت در بسیاری از ما است.

د وایلد Catton و Taylor-Joy توطئه برای حفظ اما بیشترین لبه و به بشریت به اشتباه—از آنجا بود که به خوبی معنای حرکت تند و سریع در 21 سال ، در اکثر نفرت لحظه فاجعه جعبه هیل پیک نیک یکی از اما فریبندگی می شود در برابر او. با کنایه او در نظر گرفته شده برای شوخ او توهین دیرین آشنایی به نام دوشیزه بیتس (میراندا هارت) یک tediously حرف زن. ناگهان خانم بیتس که همواره به نام اما یک “دوست” با وجود چگونه اری برنده زن اجتناب او در و مسخره او در این است که همه بیش از حد آگاه این زن جوان را تحقیر برای او.

آن یک لحظه ای که de Wilde and Taylor-Joy تکیه به جسورانه تر از قبلی سازگاری داشته جرأت (1996 گوئینت پالترو و کیت بکینسیل نسخه و Amy Heckerling را 1995 دبیرستان شاهکار Clueless گنجانده شده است). هدف آنها این است که به دلالت مخاطبان هم آنها را توضیح دهد. خانم بیتس’ sobs و عصبانی سخنرانی از دوست دیرین او (عشق و علاقه) جورج نایتلی (Johnny Flynn) نابود اما مقدار کمی از او هیچ یک از وزن بسیار زیاد از کلمات او را پرداخت کند. Taylor-Joy پرتوهای یادآوری شوکه gasps او شنیده می شود هر زمان که به تماشای بوکس هیل با مخاطبان است. “گفتم:” آه ما رو شما!’ شما بوده ام به خنده در این فعل و انفعالات بین اما و دوشیزه بیتس کل فیلم, اما زمانی که او شده است واقعا بی رحمانه شما مجبور هستید به خودتان را بررسی کنید به عنوان Emma می کند.”

د وایلد می خواستم چیزی کمتر. در اولیه زمین به عنوان کار و طرح و عکس او را دید امااو دقیق:, “من گفت: اگر این صحنه با از دست بیتس نیست زمین و تاثیر گذار, احساسی, فیلم سکس,” او به یاد می آورد. “من می خواستم هر کس به گناه نه تنها اما. که اراذل و اوباش ذهنیت است که ما با آن آشنا هستید در مدرسه که در آن شما فقط با عضویت و سرگرم کننده را از کسی و با بلوغ شما متوجه شما شد فقط یک پیاده در این اراجیفی که شما نباید poking سرگرم کننده در هر کسی ؟ تقریبا هر کس یک لحظه می توانید آنها را به یاد داشته باشید امیدوارم با شرم و زمانی که آنها انجام داد.”

تیلور-شادی بیش از حد بود و در صف مقابل در مورد او تمایل به فراغت او اما از اکثر unlikeable کیفیت آستن اختصاص داده شده او; او گفت: به همان اندازه در اولین نشست با د وایلد. “من فکر می کنم زنان به ویژه دریافت کلیشه ای به 2-D جعبه. شما یکی ناز. شما بهترین دوست. شما معنی دختر. شما خنده دار است. من می خواستم اما به همه چیز” او می گوید. “او را خوشمزه به تماشای. شما می خواهید برای رفتن و تکان دادن او را چند بار. اما او هم یک انسان و نه فقط ” من دوست داشتنی و شیرین و یک زن است.’ آن بعد اضافه می کند.”

پیدا کردن و هدایت اما بی نظیر اعتماد به نفس نمی آمد به راحتی در اول ، “همه ناگهانی من در یک اتاق در طول تمرینات با همه این افراد این است که من واقعا از نگاه کردن به من و من قرار بود که منجر به کشتی. آن را قطعا مرا نا امن. من نگران گرفتن در این نقش” او به یاد می آورد. حتی پس از تبدیل شدن به “بستن” با اما (آنها Taylor-Joy صحبت می کند بیشتر شبیه به یک غایب دوست از یک فیلم نقش اری برنده زن ها را بی خیال وجود هنوز هم می ایستد جهان به غیر از بازیگر خود نوجوان تجربه است.

به یک غریبه که شاید برای تلفن های موبایل غیر محتمل. استعداد 23 ساله بازیگر شد اولین scouted به عنوان یک مدل ، او در میامی به دنیا آمد و صرف او شش سال در آرژانتین قبل از جابجایی به انگلستان که در آن او از مدرسه کاهش یافته است در 16 به رفتن در تنها زندگی حرفه ای او می خواهم همیشه می خواستم: بازیگری. این یک برخورد شانس با یک دختر Downton Abbey بازیگر که به ثمر رساند او را به یک عامل و سپس دستیابی به موفقیت در نقش 2015 در مدیر رابرت اگرز’ پیوریتن-وحشت horror flick جادوگر. اما قبل از همه این است که او بسیاری از ویژگی های متمایز—ای-مجموعه آخرتی چشم قهوه ای—شد مکرر هدف قلدر او می گوید.

“زمانی که من بسیار کوچک بودم که بسیار مستقل و بسیار با جن” Taylor-Joy, به یاد می آورد بخور آرامی بیش از یک نیمکت چند داستان بالاتر از پارک مرکزی. (هنگامی که او برای اولین بار bustles به اتاق او هنوز هم خوش مملو از همیشه اول صبح نشان می دهد بحث ظاهر در Good Morning Americaرها به گذشته پیش بینی: “من نگران آینده” او توضیح می دهد. “هنگامی که این اتفاق می افتد, من با همه خوب است.”)

من می خواهم به ایجاد جهان خودم است و می تواند بچه ها درگیر در آنها است. من فقط معتقد به واقعیت از آنچه که من انجام شده بود بسیار شور و شوق.

او در یک مزرعه بزرگ شد احاطه شده توسط حیوانات و تخیل او. (Taylor-Joy جوانترین شش; برادر نزدیک به او در سن 10 سال بزرگتر او.) “من می خواهم به ایجاد جهان خودم است و می تواند بچه ها درگیر در آنها است. من فقط معتقد به واقعیت از آنچه که من انجام شده بود بسیار شور و شوق. اما زمانی که من آمار در حدود 12, 13, من یک کل مطرود. من بسیار به شدت مورد آزار واقع شدند و قطعا نمی بینم خودم را به عنوان یک ملکه زنبور عسل در هر راه است.”

او کار کرده تقریبا بدون توقف پس از 2015 مهار این نوع خم نوجوان, هیجان انگیز Thoroughbredsظاهر می شود در دو M. Night Shyamalan فیلم (تقسیم و شیشه) و بازیگران بعد از این سال در, اولین بودجه ابرقهرمان فیلم طولانی تاخیر جدید جهش. (وقتی پرسیده شد که اگر این فیلم شایعه reshoots همیشه در زمان Taylor-Joy می گوید آنها نیست.) یک Edgar Wright horror flick و Netflix سریال در مورد یک جنگ سرد دوران قهرمان شطرنج نیز اولین بار در این سال او به همه جا می شود. اما اما Woodhouse دارای جایگاه ویژه ای است. برای یک, آن را تنها نقشی که برای آن Taylor-Joy تا به حال ریختن خون واقعی بر نشانه.

برای صحنه که در آن یک متلاطم آقای نایتلی در نهایت اعتراف عشق خود را برای Emma de Wilde و Catton ابداع خروج از آستن رمان: اما بینی شروع به خونریزی تشدید صحنه کمدی و انسانی در غیر این صورت تصویر کامل اعتراف. د وایلد خودش را مستعد ابتلا به خون دماغ; صبح از صحنه شوت او دریافت تصویری از Taylor-Joy نشان معتبر یکی از خود. “من در این ویدئو من از خون دماغ شدن” د وایلد به یاد می آورد در کفر.

ساعت بعد به عنوان Taylor-Joy کار می کرد یک ویال از خون جعلی به بینی خود را برای صحنه “بینی من فقط شروع به خونریزی” بازیگر یاد می آورد. “آن را فقط اتفاق افتاده است. جانی و پاییز freaked. منظورم این است که چون این عجیب و غریب بود. آنها مانند ‘چه کنیم چه کنیم ؟ حال شما خوب است؟’ و من گفتم که شما چه معنی چه چیزی ما را نگه دارید نورد! این طلا است!” او costar فلین هنوز در وحشت هنگامی که او در زمان شارژ: “من فقط فریاد زد و جانی مانند” از من بپرسید به ازدواج با شما!” او می خندد. “این در واقع یک بیت مرض از من به این می گویند اما این یکی از proudest چیزهایی که من را از من بر روی صفحه نمایش. هر بار که خون من نشان می دهد من بود که به من بود. چگونه است که حتی اتفاق می افتد ؟

این ابله کمدی رومانتیک است که از آن د وایلد و بازیگران الهام به خود جلب کرد از جمله آوردن بچه و دختر خود را جمعهمی تواند به سختی آن را انجام داده اند بهتر است.

پیگیری صحت (از کمتر وحشتناک مرتب کردن بر اساس) راهنمای بسیار از د وایلد اما.. مدیر غوطه ور خود را در مد و موسیقی و رقص آستن جهانی مصمم به رفع ابهام یک دوره زمانی اغلب به تصویر کشیده شده در yellowed, عتیقه تن در روی صفحه نمایش. او اما. است با شکوه پر teals گل های جعفری و pinks, در, لباس, مجموعه, و مواد غذایی طراحی شده است. در اینجا رنگ روشن است و نه فقط برای زنان است. “مردان بودند واقعا کشیده شده به رنگ [در ریجنسی دوره] و همچنین” د وایلد یادداشت ها. او امتیاز به آقای نایتلی را, روشن, زرد, سواری, کت, به عنوان مثال. “من فکر می کنم احتمالا در گذشته آنها را خودداری از چیزی بود که فکر می کردم او باید بیشتر مردانه.’ اما آن را سرگرم کننده برای رفتن به این دوره زمانی که در آن تعاریف مردانه و زنانه متفاوت بود.”

مد و سبک indie rock عکاس تبدیل کارگردان ساخته شده است یک حرفه ای در حیله گر شورش از رنگ در نقاشی و موسیقی برای هنرمندان از جمله بک سفید راه راه, Jenny Lewis و الیوت اسمیت. او بیش از دو دهه در پشت دوربین از ویژگی های اولین فیلم. از طریق همه او را نگهداری یک قانون ساده است: “اگر آن را به نظر می رسد خوراکی مردم آن را دوست دارم—حتی افرادی که فکر می کنم آنها نمی مانند رنگ,” او می گوید. “اگر شما به یک فروشگاه شیرینی شما مانند من می خواهم صورتی یکی. این که آیا شما یک پسر و یا یک دختر شما هستید که به نظر می رسد خیلی خوب است. من فکر نمی کنم مردان در رسیدن به, برای, مانند, مردانه, نوعی کیک کوچک شما می دانید ؟ شده است که یکی از راه من سعی کردم به شکستن برخی از این کلیشه از آنچه که متعلق به مردان و آنچه که متعلق به زنان است.”

من فکر نمی کنم مردان در رسیدن به, برای, مانند, مردانه, نوعی کیک کوچک شما می دانید ؟ شده است که یکی از راه من سعی کردم به شکستن برخی از این کلیشه از آنچه که متعلق به مردان و آنچه که متعلق به زنان است.

د وایلد را در طول تاریخ رویکرد دقیق به آداب و رسوم اجتماعی از سال 1815 انگلستان نیز به معنای بازیگران به ندرت لمس روی صفحه تولید “با شیفتگی چگونه دختران و نتیجه آن سرکوب می شود.” سفید-داغ اتهام جنسی دوره های آموزشی از طریق کوچکترین لحظات تماس: آرام قلم مو بر روی بازوی; به سرقت رفته نگاه; یک نیش به یک توت فرنگی. (پس از آن وجود دارد این است که آقای نایتلی برهنه, کون, که طول می کشد در مرکز صحنه در یک ظریف پانسمان صحنه.) “قطعا آن را ساخته بازیگران احساس الکتریکی است. این بود که در یک دوره زمانی که در آن تماس فیزیکی بسیار محدود است اگر شما به دنبال قوانین است.”

که جرقه اجرا می شود نه تنها بین عشق منافع اما بین بهترین دوستان بیش از حد. “این نیز بسیار مهم است اولین بار هریت لمس اما یا اما لمس هریت” de Wilde توضیح می دهد. “درست قبل از اما و هریت بزرگ فروپاشی هریت لمس اما چهره. که واقعا مهم کوچک حاضر است.”

که در آن آستن نسخه از اما و هریت دوستی به پایان می رسد و نه بطور سرد (اما استعفای خودش را “دوست کوچک” در آرزوی ازدواج با یک کشاورز و دو رانش به آرامی از هم جدا), Catton اسکریپت نیروهای اما به فروتن خودش را به هریت عذرخواهی برای نزدیک به اذیت نمودن زندگی خود را. اما. به عنوان داستان عشق دو تا از بهترین دوستان آن را به عنوان از اما و آقای نایتلی. “یک دختر بهترین دوست یکی از پرشور ترین تجارب او را همیشه” de Wilde توضیح می دهد. “آن را مانند, ‘عشق است و من زندگی می کنند به انجام هر کاری برای این فرد و احساس می کنم که آن شخص خواهد هر چیزی را برای من. این بسیار قدرتمند است و می توان آن را واقعی دل شکستگی بیش از حد. بنابراین بسیار در خطر است و هیچ کس متوجه می شود که این چیزی است که بسیار هیجان انگیز در مورد آن.”

Taylor-Joy را و د وایلد, خاطرات زندگی واقعی دوستی به شکل فیلم. این یکی از دلایل چرا اما. مزایای از یک زن مدیر: “این فوق العاده است که قادر به زمانی که شما در حال بازی یک صحنه با هریت رفتن به پاییز و مانند” من به یاد داشته باشید زمانی که من این را با دوست من و این اتفاق افتاده است.’ و او می رود “من رفتم کل راه دیگر با دوست من که من که'” Taylor-Joy یاد. “ما باید این حافظه جمعی آنچه در آن است به یک زن جوان است که ما می توانیم تصویر کشیدن بر روی صفحه نمایش.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>