نظر | آیا اعتبار کربن از اضمحلال به هوا نازک ؟

Category: پلیتیکو Comments: No comments

با تشکر از یکی از موارد نادری از هر دو حزب همکاری و آب و هوا و سیاست دولت فدرال جبران شرکت هایی که “ضبط” دی اکسید کربن از دودکش و یا هوای محیط و سپس دفن آن در زیر زمین است. ارائه اصل گذشت در سال 2008 و بسیار گسترش یافته در سال 2018 ارائه می دهد قابل توجهی اعتبار مالیاتی برای شرکت هایی که نگه داشتن این کربن از جو.

این سیاست موفقیت آمیز بوده است و با برخی اقدامات: حتی قبل از گسترش شرکت ها ادعا کرده اند صدها میلیون دلار اعتبار مالیاتی—احتمالا تا آنجا که $1.3 میلیارد و گزارش شده 63 میلیون تن دی اکسید کربن نگهداری از هوا.

وجود دارد یک مشکل بزرگ است ، همه که کربن قرار است ذخیره شده و ایمن در زیر زمین و نظارت توسط آژانس حفاظت از محیط زیست برنامه به مطمئن شوید که آن را نمی کند از نشت و یا ایجاد عوارض دیگر. اما تا کنون تنها 17 میلیون نفر از کسانی که 63 میلیون تن ثبت شده سازمان حفاظت محیط زیست از نظر قانونی مورد نیاز — حدود یک چهارم از کربن است که شرکت های گرفته شده اعتبار.

که برگ 46 میلیون تن دی اکسید کربن برای حساب نشده توسط سازمان حفاظت محیط زیست. معلوم نیست که آیا آن را به درستی ذخیره می شود و یا حتی ذخیره شده در همه. یک تحقیقات فدرال در مورد این مسئله می تواند در افق.

در حال حاضر IRS یک فرصت برای رفع این پتانسیل رسوایی آن را به عنوان کار نهایی مدتها در انتظار قوانین برای گسترش اعتبار مالیاتی. اگر آژانس خاتمه این نظارت شکاف و تقویت قوی الزامات نظارت کربن جذب پروژه ها می تواند در رونق و نقش کلیدی را در بحرانی تلاش برای پرداختن به تغییرات آب و هوا.

گروه صنعت, با این حال, در حال فشار به نمایندگان برای انجام مخالف, برای از بین بردن نظارت مورد نیاز است. چگونه IRS صنایع دستی آینده قوانین می تواند تعیین کند که آیا این سیاست می گذارد و زمینه را برای ضروری راه حل آب و هوا و یا به سادگی به دست برگشت پول به شرکت های است که می تواند انجام کم و یا هیچ چیز به کاهش سطح دی اکسید کربن.

ایجاد یک بازار برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای

کنگره به روز رسانی بخش 45Q از کد مالیاتی در سال 2018 تا حد زیادی گسترش اعتبار مالیاتی برای کربن-ضبط پروژه هایی که تا به حال برای اولین بار به تصویب رسید در سال 2008. هدف این بود که شایسته یک: به منظور حفظ این سیاره از زمین به سطوح خطرناک و ما باید به زودی از بین بردن و یا ضبط تقریبا تمام صنعتی دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای و سپس ذخیره کربن به طور دائم زیرزمینی یا استفاده از آن به عنوان یک ورودی در محصولات. 45Q ایجاد یک بازار است که می تواند پا زدن شروع این نوپای صنایع.

در یک محدود راه 45Q ایجاد اولین فدرال قیمت کربن. حوزه سیاست محدود است — آن را جبران تنها شرکت هایی که جذب دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای برای ذخیره سازی و یا repurposing. (اضافی سیاست های مورد نیاز برای مقابله با economywide تولید گازهای گلخانه ای.) اما این اولین گام مهم با حمایت صنعت بسیاری از اقتصاددانان و برخی از گروه های زیست محیطی.

در زیر نسخه به روز شده از 45Q یک نهاد است که به طور دائم فروشگاه یک تن دی اکسید کربن در یک زیرزمینی آبخوان شور دریافت 50 دلار اعتبار مالیاتی در حالی که با استفاده از اسیر کربن در یک برنامه تجاری را دریافت خواهد کرد $35. این نقطه قیمت بسیار بالاتر از تحت مسن برنامه و تقریبی بهترین موجود برآورد خسارت ناشی از یک تن دی اکسید کربن ساطع شده (اگر چه وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا یک بزرگتر اعتباری ممکن است مناسب باشد). تحت سیاست جدید برخی از پروژه های بزرگ در حال انتظار برای تولید بیش از 2 میلیارد دلار در طول عمر اعتبار مالیاتی.

بیشتر کوتاه مدت 45Q اعتبارات را به سمت “enhanced oil recovery” (EOR) پروژه های که در آن دی اکسید کربن تزریق شده به حدی تخلیه چاه های نفت به کمک عصاره سخت برای رسیدن به نفت است. منطق از گرفتن کربن و استفاده از آن برای تولید سوخت های فسیلی می تواند به نظر می رسد پیچیده اما تقریبا تمام دی اکسید کربن استفاده می شود باقی می ماند زیرزمینی و کامل فرایند EOR (از جمله سوزاندن نفت) به طور بالقوه می تواند پایین تر اتمسفر سطح دی اکسید کربن. شاید مهم تر EOR می تواند کمک به بهبود فرآیندها و ساخت زیرساخت های گسترده زیرزمینی کربن ذخیره سازی.

اما تنها در صورتی که IRS تضمین می کند که شرکت ها به درستی انجام کربن خود را ذخیره سازی نمود.

رفع نقطه کور

تحت 45Q شرکت هایی که می خواهند اعتبار مالیاتی برای sequestering کربن باید به دنبال یک سیستم نظارت, گزارش و تایید و نظارت سازمان حفاظت محیط زیست طراحی شده برای تشخیص نشت مسیر پیشرفت و بهبود روش های ذخیره سازی.

پس از نسخه اصلی 45Q به تصویب رسید در سال 2008 میلیون دلار’ ارزش اعتبار مالیاتی به نظر می رسد اعطا شده به شرکت هایی که موفق به دیدار با نظارت بر استانداردهای مورد نیاز توسط قانون است.

IRS اذعان کرده است این شکاف عظیم بین تعداد تن دی اکسید کربن در شرکت ها ادعا کرده اند برای اعتبار مالیاتی و تعداد تن در واقع تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست. اما نه نمایندگان و نه سازمان حفاظت محیط زیست است و در عین حال مناسب ارائه توضیح برای این اختلاف. سناتور رابرت منندز (D-N. J.) به طور رسمی درخواست یک تحقیق توسط وزارت خزانه داری را به بازرس کل برای بررسی اینکه آیا 45Q اعتبار مالیاتی متقاضیان هستند مطابق با قانون و این که آیا آن است که به درستی اجرا شود.

بدون جدی برنامه نظارت وجود خواهد داشت هیچ پاسخگویی برای دی اکسید کربن نشت و یا معیوب عملیات و هیچ راهی برای تایید است که کاهش مالیات بر درآمد از 45Q است که در نهایت با بهره گیری عمومی به جای پوشش جیب دوگانه شرکت. شرکت می تواند ادعای اعتبار مالیاتی حتی اگر برخی از آنها دی اکسید کربن هرگز ذخیره شده در زیر زمین و یا اگر آن را به بیرون درز به اتمسفر است. سوخت های فسیلی شرکت نمی باید قادر به جمع اوری کردن پاداش های مالی در مالیات دهندگان هزینه در حالی که عدم کاهش کربن سطح.

کربن جذب فن آوری بسیار مهم است. ما نیاز به ضبط و ذخیره میلیاردها تن دی اکسید کربن در دهه های آینده به سرعت تغییر آب و هوا. مثلا “مستقیم از هوا گرفتن” تکنولوژی که جذب دی اکسید کربن از محیط هوا می تواند به سرعت در حال گسترش به عنوان هزینه های خود را رها و یا اگر 45Q اعتبارات افزایش یابد. اگر این رویکرد نیست و به طور گسترده ای مستقر در حدود یک دهه برخی از تحلیلگران معتقدند این می تواند تقریبا غیر ممکن است شامل تغییر آب و هوا. این تکنولوژی همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جبران تولید گازهای گلخانه ای از منابع است که دشوار است به decarbonize مانند حمل و نقل هوایی و یا کاهش کربن اتمسفر غلظت اگر ما خطا مشکل سطح.

موج جدیدی از محققان و کارآفرینان نیز شروع به استفاده از دستگیر دی اکسید کربن به عنوان یک ورودی در یک طیف گسترده ای از محصولات از جمله سیمان و سوخت پلاستیک و نانولوله های کربنی. به عنوان این صنایع توسعه قوی 45Q اعتبارات می تواند بسیار مهم برای سودآوری است.

این بدان معناست که آینده حیاتی آب و هوا فن آوری و ذخیره سازی کربن تلاش بستگی دارد ممکن است IRS تهیه موثر مقررات در حال حاضر. اگر IRS نیاز به دقیق تایید طرح 45Q می تواند به بهبود بحرانی کربن ذخیره سازی روش ها و هموار کردن راه برای به سرعت در حال پیشرفت فن آوری است که ضروری است برای پرداختن به تغییرات آب و هوا.

از سوی دیگر اگر IRS تضعیف قوانین سیاست خواهد بود به سادگی یکی دیگر از فرار مالیاتی برای سوخت های فسیلی, شرکت های است که می تواند آسیب به اعتبار سازمان های فدرال و بی اعتبار ساختن فن آوری آن را با هدف ترویج.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>