نظر | چگونه لری هوگان نگهداری سیاه پوستان در بالتیمور تفکیک و فقیر

Category: پلیتیکو Comments: No comments

در پی جورج فلوید را کشته و به اصطلاح “ساختاری نژادپرستی” به نقل از دنیای علمی به گفتگو عمومی — کوتاه نویسی راه به بحث در مورد چرا آمریکایی های سیاه و سفید می تواند همه چیز را راست و هنوز هم پیدا کردن خود را با کمتر از درآمد و ثروت از سفید آمریکایی ها مشابه آموزش پروری به زندگی در محله های فقیر با کمتر فرصت های بیشتر سرکوبگر پلیس و بدتر از نتایج زندگی.

اگر این ایده هنوز هم صداهای انتزاعی به سیاستگذاران در واشنگتن آنها لازم نیست که به دنبال جایی برای رعایت آن واقعیت. آنها فقط می توانید درایو یک ساعت از شمال به Baltimore — و ببینید چه چیزی است که نمی وجود دارد.

بشدت از دست رفته است و برنامه ریزی شده از شرق و غرب در مسیر ترانزیت خواهد بود که اتصال جدا سیاه, Baltimore, محله به مرکز شهر و حومه مراکز کار و به دیگر خطوط راه آهن. در سال 2014 دولت اوباما ارائه شده مریلند انتخابی “جدید شروع می شود” اعطای 900 میلیون دلار در نهایت به ساخت آنچه به نام خط قرمز — یک پروژه است که نه تنها باید متصل هزاران نفر از سیاه Marylanders به شغل بهتر اما همچنین ایجاد یک جامع سیستم حمل و نقل است که ممکن است راه اندازی مجدد Baltimore منطقه اقتصاد و بهبود روابط با ساختمان تحت اللفظی ارتباط بین جوامع است.

امروز هیچ ساخت و ساز از راه آهن در بالتیمور. این 900 میلیون دلار بوده است بازگشت به دولت فدرال است. ایالت مریلند هدایت $736 میلیون دلار از بودجه دولت در اصل در کنار مجموعه ای از خط قرمز برای ساخت جاده ها به جای آن — عمدتا در مناطق سفید. و وزارت حمل و نقل شد که قرار است برای بررسی اینکه آیا این تصمیم غیر قانونی و تبعیض آمیز و بی سر و صدا بسته به مورد و بدون هر گونه مکان یافته.

حمل و نقل سرمایه گذاری و اتلاف سرمایه شده اند مرکزی در بالتیمور حماسه طولانی از تبعیض نژادی و بی عدالتی و خط قرمز بود تازه ترین فصل. پس از رژیم صهیونیستی است. لری هوگان کشته شدن خط قرمز در سال 2015 آن را تبدیل به یک فریاد حمایت طلبی برای حمل و نقل و نژادی-فعالان عدالت در بالتیمور و فراتر از آن.

اما تا چه حد کامل بی عدالتی است که فقط به نور. مواد به دست آمده توسط یک دفتر حقوقی کار می کردم در جورج تاون قانون مدرسه از طریق مریلند آزادی اطلاعات, قانون نشان می دهد که مقامات فدرال اذعان پتانسیل نژادی تاثیر تصمیم به انصراف از خط قرمز و احتمال این که این تصمیم نقض حقوق مدنی قانون — و سپس به صورت نامشخص دلایل کاهش یافته و تحقیقات خود را.

آن هوگان تصمیم به انصراف از خط قرمز است. برای دادن یک ایده از چه موذی ساختاری نژادپرستی می تواند به عنوان یک ماده از سیاست در نظر بگیرید که هوگان در نظر گرفته شده است یکی از “بچه های خوب” در میان ملی فرمانداران جمهوری خواه. پس از تایید رتبه در وزارت امور خارجه و با توجه به در حال اجرا برای رئیس جمهور در سال 2024. هوگان نیز مغلوب ساختن پیشی جستن منتقد که طرفداران برای بزرگتر-چادر GOP است که “فراگیر” و جلوگیری از “تفرقه و بس.”

اما بودجه درمان بالتیمور می گوید یک داستان متفاوت است که بافته شده است عمیقا به دهه تبعیض آمیز آمریکا سیاست.

در سال 1965 برنامه ریزان شهری, نقشه برداری راه برای شش سریع-خطوط حمل و نقل است که تابش از مرکز شهر بالتیمور به حومه لبه. اما سفید حومه پیدا کرده اند انبوه در برابر هر دو حمل و نقل و گسترش سیاست های مسکن که فعال کردن سیاه پوستان به حرکت به محله خود. به عنوان یک نتیجه, Baltimore County رشد سفیدتر و شهر بالتیمور blacker و بیشتر جدا از شغل و امکانات رفاهی. طرح جامع سیستم راه آهن باقی مانده کاغذ رویا و تنها دو خطوط حمل و نقل ساخته شده بودند.

چه ساخته شده و در آن گفتن است. یکی از خطوط نور-راه آهن مسیر است که تا حد زیادی در خدمت سفیده در شمال می رسد از شهر و حومه که مایل به سفر جنوب به بالتیمور گردشگری محور درونی بندر و یکپارچهسازی با سیستمعامل سبک کمدن متری بیس بال استادیوم; آن همچنان جنوبی به بالتیمور/واشنگتن بین المللی ترگود مارشال فرودگاه. از سوی دیگر یک خط مترو اجرا می شود که در 15 مایلی شمال غربی از بالتیمور به ووینگس آسیاب هر چند این خط متوقف می شود به خوبی کوتاه که در حومه امضا مرکز شهر و مرکز خرید ارائه آن را به طور کامل موثر برای مسافران است. این دو خط نیست حتی اتصال به هر یک از دیگر.

در سال 2002 رژیم صهیونیستی است. parris در Glendening مدافع به اصطلاح رشد هوشمند که ادغام حمل و نقل و مسکن و توسعه و پشتیبانی جدید برنامه ریزی برای آنچه که می تواند به نام خط قرمز. (نام جالب برای یک پیشنهاد راهرو که در آن اکثریت ساکنان آمریکایی های سیاه و سفید زندگی می کنند در طول تاریخ تفکیک شده و “redlined” محله.)

پیشنهاد 14 مایل خط شامل 3.4 مایل تونل را که اجازه داده سواران به سر خوردن در زیر خیابان های مرکز شهر متراکم که در آن اتومبیل خزیدن در کمتر از 12 مایل در ساعت در دوره اوج. برنامه ریزان نیز پیشنهاد توقف اتصال به Amtrak و منطقه ای مارک مسیرهای قطار برای ایجاد یک جامع سیستم راه آهن. بالتیمور شد بیش از یک قرن گذشته برای بهبود نژادی و شهرستان که قرار بود به ایران حداقل از لحاظ فیزیکی از طریق حمل و نقل.

فرایند برنامه ریزی را شروع به تعمیر اعتماد و روابط بین شهر و سیاه آن محله و آن محله و عمدتا سفید هستند. ده ها تن از افراد سازمان ها و دولت های محلی و مقامات دولتی امضا شده خط قرمز جامعه جمع و جور — یک طرح برای حصول اطمینان از بالتیمور ساکنان و کسب و کار در شرکت ساخت و ساز است که خط قرمز در بهبود محیط زیست و شهروندان به صدا در پرورش جامعه-محور توسعه است.

غرب بالتیمور جوامع برهنه بازرگانی بودند rezoned به صورت مخلوط با استفاده از پیش بینی های جدید اقتصادی و مدنی فعالیت در اطراف هر یک از ایستگاه. هر پیشنهادی ایستگاه تا به حال یک کمیته مشورتی برای کمک به شکل محله خود را تجدید. Edmondson-Westside دبیرستان برای مثال رفتن به قطار محلی بزرگسالان و دانش آموزان برای ورود به شغل در ساخت و ساز و نگهداری و حمل و نقل عملیات. یکی از بزرگان حمایت برای درختان جدید برای زیباسازی ایستگاه خود را. شهروندان کاشته ایده های بسیاری — از نوع مدنی ریشه در صورتی مجاز به رشد است که ممکن است مانع از خشونت در محله های فقیر.

2015, همه نیاز به برنامه ریزی و مهندسی محیط زیست و بهداشت ارزیابی تاثیر تامین مالی و مصالحه سیاسی برای خط قرمز مسیر تکمیل شده است. ایالت مریلند در حال صرف 288 میلیون دلار در برنامه ریزی و راست-از-راه ادغام. مریلند در مجمع عمومی به تصویب رسانده گاز-افزایش مالیات به صندوق پروژه و دولت تا به حال متعهد به پرداخت $1.2 میلیارد دلار از دولت حمل و نقل صندوق سهم دولت از هزینه های ساخت و ساز. مریلند برای اعمال کرده بود و برنده 900 میلیون دلار “جدید شروع می شود” کمک مالی از دولت فدرال است. ساخت و ساز راه اندازی شد برای شروع بعد از آن در سال 2015.

در Jan. 2015, رژیم صهیونیستی. هوگان در زمان ، کمتر از شش ماه بعد در ماه ژوئن 2015 اعلام کرد که خط قرمز لغو شد.

هوگان بنیانگذار یک eponymous تجاری املاک و مستغلات کسب و کار تاسیس شکاک حمل و نقل ریلی که او تلقی بیش از حد گران قیمت و مؤمن در بزرگراه آسفالت. در اولین پیشنهاد برای فرماندار او استدلال در برابر راه آهن نور — که مخالف حومه پیدا کرده اند گاهی به تمسخر عنوان “غارت راه آهن” — و قاطعانه حمایت برای جاده ها است. راه آهن هیچ جاده ها بله — قطبی موقعیت کمک کرد که به شکست سیاه, دموکرات, آنتونی براون.

به عنوان فرماندار هوگان تصمیم به دوباره اختصاص بودجه به دور از خط قرمز آمد و دو ماه پس از شورش در بالتیمور بیش از مرگ و آمریکا پس از بدرفتاری توسط افسران پلیس بالتیمور. خشونت قرار داده بود بالتیمور در مرکز ملی بحث و اعتراض در مورد ضد سیاه پلیس و اتلاف سرمایه در محله. اما هوگان به نام کسانی که تخریب “اراذل و اوباش” و با صدای بلند گله و شکایت در مورد $20 میلیون دولت تا به حال به صرف در پاسخ به اعتراضات. او همه استفاده می شود اما این هزینه اضافی بیشتر برای توجیه لغو خط قرمز است.

هوگان را رد کرد و این پروژه به عنوان “یک بی فایده کاربی” و در دفاع از rescinding آن چرا که او “مخالفت[d] بی فایده و غیر مسئولانه هزینه های ضعیف تصور پروژه است.” برنامه ریزی شده 3.4 مایل تونل باعث او بیشتر است. او مشاهده آن را به عنوان یک هزینه زیاده روی حتی اگر در حال اجرا خط قرمز تحت بدترین بالتیمور ترافیک به منظور تسهیل “سریع” حمل و نقل بود مرکزی از ویژگی های یک سیستم طراحی شده به طور چشمگیری کاهش بار رفت و آمد و سهولت در مرکز شهر ازدحام برای همه.

او بازگشت و 900 میلیون دلار انتخابی فدرال کمک مالی برای این پروژه و مجددا اخذ همه از دولت پول اختصاص داده شده بود برای خط قرمز اولین مرحله ساخت و ساز — $736 میلیون به پروژه جاده در exurban و مناطق روستایی است. در پایان نه تنها جاده ها و یا حفره در بالتیمور خواهد بود هموار با پول بود که در کنار مجموعه ای از خط قرمز است.

هنوز همه راه آهن نور رو تبر. هوگان نمی انصراف از خط بنفش که باز خواهد شد در سال 2022 و اجرا از طریق پرنس جورج و مونتگمری استان ها در ثروتمند حومه واشنگتن و اتصال به دی سی مترو subway سیستم.

خط بنفش و هوگان دیگر اولویت های بودجه در زمان خط قرمز لغو نشان می دهد یک الگوی مطلوب سفید جوامع بیش از سیاه و جوامع در تخصیص بودجه عمومی است. پس از گرفتن دفتر او اعلام کرد که بالتیمور شد “کاهش به جای بهبود” و قطع $36 میلیون از آن مدارس بودجه اما تایید شده 30 میلیون دلار برای ساخت یک جوانان زندان در شهر خیره کننده پیام سیگنالینگ چه هوگان فکر این شهر و آن جوانان است.

هوگان نیز قطع و یا کاهش عوارض در حومه بزرگراه ها و پل ها در حالی که Baltimoreans تحمل کرایه را افزایش می دهد در اتوبوس و راه آهن و رفت و آمد خطوط. او پشتیبانی از پروژه جاده های گران قیمت از مشکوک ضرورت در کم جمعیت مناطق روستایی در حالی که برنامه ریزی مورد نیاز پروژه جاده برای بالتیمور.

برای سیاه Baltimoreans و متحدان تماشای, الگوی سرمایه گذاری های عمومی در مناطق و disinvesting از محلات نشده است می تواند بیشتر آشکار است.

نژادی و بی عدالتی از این تصمیم گیری بسیج حقوق مدنی قرار گرفتند. NAACP صندوق دفاع حقوقی شکایت با وزارت فدرال حمل و نقل با این استدلال که سفیده دریافت 228 درصد خالص افزایش در سود حاصل از خط قرمز لغو و تخصیص مجدد در حالی که آمریکایی های سیاه و سفید مزایای از دست رفته در منهای 124 درصد است و این اختلاف نژادی نقض عنوان ششم حقوق مدنی قانون از سال 1964.

عنوان ششم کلیدی ارائه در آمریکا حقوق مدنی قانون که دارای تصمیم گیرندگان مسئول اثرات تصمیمات خود را نه فقط خود قسم خورده منطق. آن را منع تبعیض بر اساس نژاد و رنگ و یا منشاء ملی در هر برنامه و یا فعالیت دریافت فدرال کمک های مالی و ممنوع تبعیض نژادی ممکن است عمدی یا غیر عمدی. بیشترین انتقادی که در نتیجه از گفته خنثی شیوه می تواند یک “متفاوت تاثیر” در یک گروه نژادی و عنوان ششم را به اجرا در مقررات فدرال کدها که غیر قانونی است.

یاد مضطرب محله از شرق و غرب بالتیمور همراه پیشنهاد راهرو از خط قرمز به طور متوسط بودند 80 درصد سیاه, 30 درصد فقیر و 65 درصد زنان سرپرست. چهل و چهار درصد از ساکنان در طول برنامه ریزی راهرو نه خود ماشین. کمتر از 2 درصد از مشاغل در بالتیمور واقع در محله همراه پیشنهادی خط قرمز راهرو. برای carless ساکنان آن محله را بدون خط قرمز و رفت و آمد به کار و سرشار از نقاط Baltimore منطقه یک کابوس است.

زندگی carless تنها سیاه مادرانی که مورد نیاز برای رسیدن فرزندان به مدرسه و خود را به کار بودند ساخته شده فوق العاده دشوار است با یک maddeningly آهسته MTA, اتوبوس, سیستم است که در آن 20 دقیقه ماشین رفت و آمد می کشش به 90 دقیقه بر روی اتوبوس. با خط قرمز و لغو آنها را از دست داده و این فرصت را برای نزدیک به نصف آنها رفت و آمد بار برای به دست آوردن یک پیش بینی از 10 ، 000 شغل جدید در بالتیمور که ساکنان سیاه ممکن است اعمال می شود و برای ترغیب نوسازی و توسعه حمل و نقل محور در مزمن disinvested سیاه و سفید محله. از دست رفته بیش از حد بود احتمال کاهش آلودگی هوا برای شهر با فقیرترین کیفیت هوا و بالاترین نرخ کودکان آسم در دولت است.

دولت اوباما وزارت حمل و نقل افتتاح شد بررسی اظهارات که به نظر می رسد در این صندوق دفاع حقوقی شکایت و مشابه ظ توسط بالتیمور فعالان حمل و نقل. اما برگ برنده دولت بسته این تحقیقات را بدون هر گونه يافته است. در ازای یک بررسی پیوست شکایت آن گفت: این امر انجام یک بررسی جامع از مریلند حمل و نقل برنامه برای انطباق با عنوان ششم.

جورج تاون قانون حقوق مدنی درمانگاه به دنبال پیدا کردن اینکه آیا بخش حمل و نقل به دنبال از طریق با آن بررسی است. در ماه ژانویه این سال این کلینیک در زمینه آزادی اطلاعات قانونی درخواست را با هر دو مریلند وزارت حمل و نقل و فدرال حمل و نقل گروه. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هنوز برای انتشار هر گونه مواد در پاسخ به قانون آزادی اطلاعات درخواست با استناد به Covid-19 pandemic برای تاخیر اما این بهار MDOT اعلام گنجینه ای از اسناد و ایمیل های که به من اختصاص داده شده معاون پژوهشی و من به تازگی perused.

گویاترین شد ایمیل ارتباطات بین ایالات متحده و مقامات مریلند در سال 2018 است. مقامات فدرال باز کرده بود یک “اقدام اصلاحی” و مطلع MDOT که آن را به حال برای انجام یک جامع عنوان ششم تجزیه و تحلیل حمل و نقل آن صرف. آنها را رد کرد MDOT اولیه پاسخ گفته به سادگی ارائه یک نتیجه گیری است که متفاوت اثرات وجود نداشت” بود که شواهد کافی از انطباق با عنوان ششم. MDOT سعی دوباره در یک متعاقب آن ایمیل ادعا کرد که هیچ نامتجانس تاثیر نقض چرا که “مقدار زیادی از هر دو دولت فدرال و بودجه سرمایه گذاری در حمل و نقل و حمل و نقل دیگر حالت از نزدیک در ارتباط با دستگاه های سرشماری با افزایش جمعیت اقلیت.”

در پاسخ MDOT نه کمیت آنچه که این “مقادیر زیادی” بودند برای چه پروژه یا که جوامع اقلیت گفته بهره مند است. آن را اشاره به بودجه فرمول ها و نقشه های ارائه شده در آن قبلی را رد کرد و توضیح و ارائه یک لینک به یک که قبلا منتشر شده 565-صفحه تلفیقی گزارش می دهند که شناسه که در آن حمل و نقل اختصاص داده شده در سال های داده شده. گزارش آن اشاره نمی کند مسابقه در همه. آنها طراحی نشده و نه ارزیابی نژادی و حقوق صاحبان سهام.

شاید این درست است که MDOT ادعا در آن ایمیل است که “اقلیت” دستگاه های سرشماری شدند و در نزدیکی جاده پروژه ها در مناطق دور افتاده و ظاهرا بهره مند از کسانی که در راه سرمایه گذاری و واشنگتن و بالتیمور مناطق که در آن بسیاری از “اقلیت” زنده دریافت “مقادیر زیادی” از بودجه حمل و نقل. همچنین ممکن است به اتهام “مقادیر زیادی” نمی دهند تفاوت از لغو خط قرمز است. اما ما نمی دانیم که به دلیل تهمت و مقامات دولت پذیرفته MDOT پاسخ در ارزش اسمی و بسته اقدام اصلاحی بدون هیچ گونه توضیحی از آن استدلال است.

به عبارت دیگر تهمت و هوگان دولت هرگز به یک پاسخ در نظر گرفته به عنوان VI دادخواهان هسته ادعا می کنند: که در لغو این خط قرمز و جابجایی وجوه مالی خود را برای پروژه های دیگر هوگان و مریلند مورد علاقه سفید مناطق به ضرر سیاه شهروندان است. شهروندان و جوامع که toiled برای بیش از یک دهه برنامه ریزی خط قرمز ایجاد اعتماد و یک چند نژادی ائتلاف برای تجدید سزاوار منتشر شده پاسخ منطقی است که می تواند مورد بررسی توسط یک دادگاه فدرال برای تعیین اگر آژانس منطق بود خودسرانه و یا طفره رفت مطالبات عنوان ششم. وجود دارد هیچ فرصتی در صورت هر گونه پاسخگویی عمومی.

دو سال پس از rescinding خط قرمز هوگان را ارائه بالتیمور تسلی پروژه 135 میلیون دلار برای BaltimoreLink یک به ظاهر اصلاحی سیستم اتوبوس. آن را به سختی جایگزین هر چند برای $2.9 میلیارد یکپارچه سیستم راه آهن بود که در اولین پیش بینی در سال 1965. هر چند هوگان ادعا اتوبوس جدید سیستم خواهد بود “تحول” عصبانی سواران شکایت کرده است که رفت و آمد بدتر به عنوان خطوط اتوبوس حذف شدند.

همان سال هوگان لغو خط قرمز, Baltimore, آخرین رتبه بندی در کشور در دانشگاه هاروارد اقتصاددان راج Chetty را رتبه بندی برای تحرک اجتماعی کودکان فقیر است.

این چیزی است که ساختاری نژادپرستی به نظر می رسد و آن محصول سیاست های عمومی. برای چند دهه, دولت باید صرف بودجه عمومی به طور نامتناسبی در سفید جوامع به ویژه کسانی که بیش از اندازه کافی در حالی که به استثنای سیاه جوامع و مردم از دولت سرمایه گذاری در مسکن آموزش و پرورش زیرساخت و سایر خدمات است.

یک دورهای است که در شکل تبعیض نژادی در بالتیمور منطقه و هر جای دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار در مهاجرت بزرگ فرود آمد: اداره مسکن فدرال اختراع 30 سال وام مسکن را به مالکیت خانه به توده ها. تحت این قرارداد جدید سیاست ایجاد شده توسط دموکرات ها از سال 1934 تا سال 1962 سفیده دریافت 98 درصد از دولت-بیمه وام. سیاه پوستان بودند عمدا قطع آمریکا را امضا ثروت سازی سیاست و حومه رویای آمریکایی است. این توضیح می دهد که چرا امروز برای هر دلار از ثروت های برگزار شده توسط یک نمونه سفید خانواده معمولی سیاه و سفید خانواده دارای 8 سنت است.

پس از یک قرن از redlining شهری “Negro حذف” عمدا تمرکز فقیر سیاه پوست آمریکایی در تفکیک مسکن اتلاف سرمایه و فروش اموال به رهن و شکار بدون مصر تلاش برای اخلال میراث غارت مدرن نوادگان برده داری در بالتیمور نمی تواند رشد. سیاه دموکرات ها مصون نیست zero-sum, سیاست تبعیض نژادی. با وجود اینکه حکومت یک سری از شهرداران اخیر سهام تجزیه و تحلیل نشان داد که بالتیمور محله است که کمتر از نیمی از سیاه و سفید دریافت نزدیک به چهار برابر بیشتر از سرمایه گذاری از محله که اکثریت سیاه و سفید.
`
آموزش و پرورش قرار است به یک نردبان از تحرک اجتماعی, اما آموزش و پرورش همچنان مجزا و نابرابر در امریکا است. هوگان به تازگی وتو لایحه شناخته شده به عنوان طرح مریلند برای آینده است که می شده اند پرداخت توصیه هایی برای تبدیل مریلند عمومی آموزش و پرورش از متوسط جهانی-کلاس — توصیه هایی از یک کمیسیون, شناخته شده به عنوان Kirwan کمیسیون که هوگان خود را کمک به راه اندازی.

با توجه به وزارت مریلند قانونی خدمات, Baltimore, مدارس شهرستان کمبود بودجه روبرو هستند توسط $342 میلیون دلار باعث جذابیت شهر کودکان به تحمل در میان بالاترین دانش آموز به معلم نسبت در دولت است. تمام گفته Kirwan پیشنهادات کمیسیون پس از یک سال 10 فاز در, شد, برآورد هزینه 4 میلیارد دلار در سال است. در سال گذشته هوگان را محکوم کرد Kirwan طرح برانگیزی ادعا این طرح تقاضا 6000 $در مالیات از هر مریلند ، سپس Covid-19 pandemic به او بلانت مالی برای دفاع از حق وتو خود را.

آسیب از Covid-19 فراتر از نظام آموزشی نیز wreaking ویران در مریلند اقتصاد و دولت درآمدهای مالیاتی و تخمگذار لخت اثرات نابرابری ساختاری در سیاه و سفید زندگی می کند. آمریکایی های سیاه و سفید مردن از این ویروس در نرخ بالاتر از سفیده در حالی که کمتر دسترسی به مراقبت های بهداشتی. و در حال حاضر نیمی از بزرگسالان بیکار هستند.

به عنوان همه گیر تیکه بودجه وجود دارد این است که یک خطر جدی است که دولت سرمایه گذاری در نخبگان و preying در مردم برای هزینه ها و درآمد بدتر خواهد شد.

تعمیر و یا غرامت از نابرابری نژادی در بالتیمور که شامل کمک های مالی خط قرمز پیشنهادات از Kirwan کمیسیون و امکانات دیگر. بله در بالتیمور و در جای دیگر منابع باید مجددا اخذ از پلیس برای جبران چندساله defunding از جوامع است. دیگر سیستمیک کار نیز مورد نیاز از جمله تشویق به جای دلسرد یکپارچه مدارس و محله است که ارائه فرصت به همه.

اما در اینجا چلیپا: برچیدن ناعادلانه بودجه عادات و کاهش نژادپرستی نظاممند نیاز به فداکاری از سفید جوامع است که به طور نامتناسبی بهره مند از این سیاست ها برای چند دهه. در انقلابی لحظه ای که در آن 96 درصد از آمریکایی ها در حال تایید کرد که آمریکایی های سیاه و سفید صورت تبعیض هستند و ما در نهایت آماده برای تعدیل هزینه های ما اولویت?

اگر بالتیمور را خط قرمز می شود یک جای خوب برای شروع است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>