تبلیغات سیاسی انتظار می رود به منفجر شدن حتی به عنوان اقتصاد مخازن

Category: پلیتیکو Comments: No comments

اقتصاد ایالات متحده در سقوط آزاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما تبلیغات سیاسی است که انتظار می رود برای رسیدن به ارتفاعات جدید به دلیل آن است.

یک گزارش مشترک از ردیابی تبلیغ شرکت, تبلیغات, تجزیه و تحلیل و آنالیز شرکت متقابل روی صفحه نمایش پروژه های رسانه ای است که کل هزینه تبلیغات در سال 2020 چرخه انتخابات را رسیدن به $6.7 میلیارد دلار تا 12 درصد بیش اولیه خود را از 6 میلیارد دلار طرح برای چرخه.

دست انداز است که با توجه بخشی به سطح بی سابقه ای از هزینه های اولیه اما coronavirus همچنین انتظار می رود برای کمک به افزایش است که با توجه به این گزارش که به اشتراک گذاشته شده بود برای اولین بار با سیاسی. این طرح جدید است و در نتیجه در بخشی از “فقدان چهره به چهره مبارزه رانندگی بالاتر از بودجه به پرداخت رسانه ها” در این گزارش بخوانید.

“از نظر سیاسی صرف [coronavirus] است و نه آن نهفته منفی” گفت: Kyle رابرتز رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت, تبلیغات, تجزیه و تحلیل ترافیک یک تضاد به بقیه صنعت تبلیغات است که دیده می شود به طور قابل توجهی کاهش هزینه های ناشی از این بیماری همه گیر. “این دلار نمی تواند اختصاص داده شده به زمین بازی در حال حاضر. که آیا باز کردن بیشتر دلار … که اختصاص به جنگ هوایی.”

صرف تا کنون در این چرخه گسترده شده است, در بخشی به گران دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه. تا کنون تجمعی $2.19 میلیارد دلار صرف شده است این چرخه بیش از 1 میلیارد دلار بیش از صرف شد در این نقطه در ریاست جمهوری 2016 چرخه. حتی به استثنای سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ است در کوتاه مدت مبارزات انتخاباتی از تجزیه و تحلیل $1.58 میلیارد دلار صرف شده است این چرخه نزدیک به دو گونه قبلی چرخه.

هزینه های ریاست جمهوری و انتخابات عمومی است که انتظار می رود به را تشکیل می دهند حدود یک سوم از کل سیاسی هزینه تبلیغات در این چرخه در یک بیت زیر $2.2 میلیارد دلار است.

هزینه های کنگره مسابقات پیش بینی شده است به حساب 2 میلیارد دلار با نبرد برای خانه انتظار می رود کمی گران تر از سنا نژادها.

هزینه خواهد شد گسترش در سراسر کشور است. چهارده بازارهای مختلف در سراسر کشور انتظار می رود به بالا حداقل 100 میلیون دلار در هزینه های, با سه — ققنوس فیلادلفیا و آتلانتا — همه انتظار می رود به بیش از حداقل 150 میلیون دلار است.

هر سه به شمار می رود کلیدی battlegrounds برای انتخابات ریاست جمهوری و همه باید رقابتی downballot انتخابات به عنوان به خوبی. در آریزونا از حزب دموکرات مارک کلی و خواه ایالت مارتا McSally در حال حاضر به صرف میلیون ها نفر در امواج رادیو و تلویزیون و انبار بیش از 20 میلیون دلار همراه است. هر دو مجلس سنا کرسی در گرجستان هستند تا در ماه نوامبر و فیلادلفیا بازار شامل چندین نوسان کرسی مجلس در پنسیلوانیا و نیوجرسی.

رسانه های سنتی است که هنوز هم انتظار برای حکومت در روز حتی به عنوان مبارزات انتخاباتی به طور فزاینده ای به نوبه خود توجه خود را آنلاین. گزارش پروژه های که $4.9 میلیارد دلار صرف خواهد شد در پخش کابل و تبلیغات رادیویی با 1.8 میلیارد خرج فیلم های دیجیتال است. بسیاری از آن دیجیتال صرف خواهد شد در Facebook و Google که هنوز هم در نظر گرفته نزدیک به یک duopoly در تبلیغات آنلاین.

اما تبلیغات دیجیتال نیز دچار رشد قابل توجهی با هزینه های پیش بینی شده به بیش از دو برابر از سال 2018 midterms بسیار بالاتر از نرخ رشد نسبت به تلویزیون است.

رابرتز همچنین با اشاره به پتانسیل رشد انفجاری در تبلیغات در جریان خدمات است که در جذب بینندگان بیشتر در طول همه گیر..

دموکرات ها باید مضطرب در مورد جو بایدن قابلیت های دیجیتال در مقایسه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و گسترده خود را آنلاین و بهره برداری است. این بایدن کمپین کوچکتر دیجیتال فروشگاه تقلا برای انطباق کمپین مجزا آنالوگ نامزد به دنیایی که به طور فزاینده مجبور حاضر با توجه به همه گیر.

اما تا کنون اکثر هزینه های دیجیتال از مبارزات بوده است “پاسخ مستقیم” تبلیغات گاهی شناخته شده به عنوان کسب و تبلیغات که یا به دنبال جمع آوری پول به طور مستقیم و یا ساخت نامزدهای لیست تماس به عنوان مخالف یا اجبار و یا رای دادن تبلیغات.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین صرف $48 میلیون در پاسخ مستقیم تبلیغات حسابداری برای 94 درصد از کل آن را صرف در حالی که بایدن کمپین 16 میلیون دلار به حساب 86 درصد از کل هزینه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>