ساسکاتون هواپیماهای بدون سرنشین آئین نامه انتقاد ملی خلبان انجمن: ‘آن را ایجاد مسائل’

Category: گلوبال نیوز Comments: No comments

ملی هواپیماهای بدون سرنشین خلبان انجمن فرستاده شهر ساسکاتون نامه ای که می گوید که آیین نامه اجرایی حاکم بر استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در شهرداری “تحمیل انتظارات غیر منطقی در هواپیماهای بدون سرنشین کاربران است.”

“ایجاد مسائل در شرایط گیج کننده اپراتور برای آنچه که در واقع مورد نیاز به قادر به کار در داخل شهر گفت:” کیت Klassen یک مدیر بدون سرنشین سیستم های کانادا.

این آئین نامه به تصویب رسید در روز دوشنبه جلسه شورای شهر آمده است که “[n]o فرد باید پرواز از راه دور سرنشین هواپیما در در و یا بالاتر از ملک متعلق به شهر یا اجاره توسط شهرستان و یا تحت نظارت و کنترل شهر به جز به عنوان مجاز شهرستان.”

این به روز رسانی های قبلی آیین نامه اجرایی اما در حال حاضر تصریح فردی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در حال حاضر می تواند پرداخت تا 2000 دلار جریمه. یک شرکت می تواند در حال حاضر پرداخت تا 5000 دلار جریمه.

ادامه مطلب: هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است پرواز برای جمعه سیاه تحویل اما آنها در اینجا

Klassen مجوز هواپیماهای بدون سرنشین اپراتور و گواهی خلبان که در ونکوور زندگی می کند گفت: تدوین این آئین نامه به دنبال حاکم بر استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در هوا است که صرفا فدرال مهم است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

Klassen گفت: این شهرستان دارای حق محدود کردن دسترسی برای چیزهایی مانند راه اندازی و فرود هواپیماهای بدون سرنشین, اما استفاده از حریم هوایی بالاتر از ملک و اجازه استفاده از حریم هوایی “است که فراتر از آنچه در شهر است که قادر به کنترل بیش از است.”

استفاده از حریم هوایی کانادا — در اثر هر چیزی در حال حرکت در بالای زمین می افتد تحت صلاحیت این دادگاه ها از حمل و نقل کانادا آژانس فدرال که واگذار ناوبری به یک شرکت خصوصی به نام منو کانادا.

Klassen گفت: این آئین نامه به راحتی می تواند مورد مناقشه توسط هر کسی جریمه شهرستان برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به دلیل قانون فدرال طول می کشد مقدم بر قانون شهرداری.

ادامه مطلب: می تواند هواپیماهای بدون سرنشین آمازون یا مریخ rovers بود هک شده ؟ به راحتی UBC تحقیقات نشان می دهد

بخش 5 عضو شورا سفت Donauer گفت: هواپیماهای بدون سرنشین استفاده از ایمنی مهم است.

“ما و خیابان ها و جاده های ما ما پیاده رو [و] ما پارک” گفت: Donauer “ما در حال رفتن به اجازه پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در آنها است.”

او گفت که شهر وکیل مدل لباس Yelland نیست پرچم این آئین نامه که او می خواهم که اگر آن را در خارج از قانونی اجراء شهرداری به قانونگذاری.

OPP گرفتن 2 Mississauga مردان در تلاش برای پرواز کالای قاچاق به Collins خلیج موسسه در کینگستون

OPP گرفتن 2 Mississauga مردان در تلاش برای پرواز کالای قاچاق به Collins خلیج موسسه در کینگستون

Cory بیکر مدیر تولید در ساسکاتون-بر اساس هواپیماهای بدون سرنشین تولید شرکت Draganfly Inc., گفت: خلبانان در این شهر به احتمال زیاد نمی خواهد متوجه تفاوت با آئین نامه.

مقررات فدرال اجازه اساسی عملیات هواپیماهای بدون سرنشین به عنوان تعریف شده توسط حمل و نقل کانادا در حریم هوایی محدود. هیچ جا در ساسکاتون به اندازه کافی دور از Diefenbaker فرودگاه به خارج از حریم هوایی محدود.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

به عنوان یک نتیجه تنها اپراتورهای پیشرفته که ثبت نام کرده اند هواپیماهای بدون سرنشین خود را و کسانی که به دنبال کسب اجازه از Nav کانادا در میان دیگر شرایط خواهد بود پرواز در محدوده شهرستان.

اما بیکر گفت که نوع کار تجاری خواهد بود و به احتمال زیاد شامل شهرستان به هر حال.

ادامه مطلب: ساسکاتون شورای شهر در جلو حرکت می کند با طرح کریدور

“تفریحی و کاربران واقعا نباید پرواز در شهر” او گفت:. “این فقط یک محیط خوب بود. این منجر به یادگیری به پرواز در.

“آن را به عنوان سرگرم کننده است.”

Klassen گفت که او در حال انتظار برای پاسخ از دولت شهرستان است و امیدوار است برای کار با این شهر به عنوان او با ونکوور زمانی که آنها در تلاش برای تصویب یک شبیه آئین نامه.

“این فقط یک ماده از تماس گرفتن با حق مردم و ایجاد تغییرات… است که همچنین کمک به رشد از هواپیماهای بدون سرنشین میباشد.”

این آئین نامه در حال حاضر در اثر.

نگرانی های امنیتی در مورد نرم به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین تحویل شروع

نگرانی های امنیتی در مورد نرم به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین تحویل شروع

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>