مترو سواران نگه داشتن امید برای اینده تمیز کردن به راه اندازی مجدد اقتصاد

Category: پلیتیکو Comments: No comments





A person wearing a mask steps onto a New York City subway car | AP Photo

یک فرد با پوشیدن ماسک مراحل را بر روی شهر نیویورک مترو اتومبیل | AP Photo/جان Minchillo

نیویورک — اشعه ماوراء بنفش روبات که پاکسازی اتومبیل های مترو در فلش. نانوذرات که کشتن Covid-19 در اتوبوس قطب و مترو صندلی برای سه ماه بدون توقف پس از فقط یک برنامه واحد.

در نیویورک حمل و نقل متروپولیتن را بی پروا در جستجوی راه هایی برای خواستگاری سواران پشت به ملت بزرگترین سیستم حمل و نقل پس از همه گیر برطرف هیچ ایده است که بیش از حد عجیب و غریب است.

تبلیغات

مترو و اتوبوس به سیستم گردش خون از مهمترین و اقتصادی مهم شهر در آمریکا — آنها حمل بیش از 5 میلیون نفر در روز در طول زمان عادی از مواد غذایی کارمندان به بانکداران سرمایه گذاری و از خانه های خود و شغل.

آنها همچنین به احتمال زیاد بوده مرکزی مجرا برای گسترش Covid-19 و به عنوان دیده می شود از جمله عوامل موثر در نیویورک تبدیل شدن به کانون بحران است.

شهر و توسعه کشور — اقتصادی بهبودی از این بیماری همه گیر به خوبی ممکن است بستگی دارد نیویورکی ” تمایل به بازگشت به مترو. این شهر 8.4 میلیون نفر نمی تواند همه درایو به کار می کنند. و نه می تواند آنها همه پیاده روی یا دوچرخه, هر چند این روش ها به احتمال زیاد خواهد شد به دست آوردن محبوبیت در طول بازیابی.

بلکه آن را به رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو را معروف اسکلروتيکی حمل و نقل متروپولیتن — که رهبران تنها چند هفته پیش مطمئن سواران آن را امن برای سفر با قطار و اتوبوس به نوعی به آنها اطمینان آن را امن برای بازگشت در ماه های آینده.

“این خواهد بود یک مدت طولانی قبل از من خواهد اجازه دهید هر یک از اعضای خانواده به یک اتوبوس یا مترو گفت:” دیک Ravitch سابق MTA رئیس با اعتبار صرفه جویی در مترو از فروپاشی مالی در 1980s در مصاحبه این هفته است.

مقامات در حال بررسی امکان در نظر گرفتن درجه حرارت از برخی از مسافران قبل از آنها وارد سیستم مترو. آنها معدن تجربه همتایان جهانی خود را از سئول به میلان که جلوتر از نیویورک در این بیماری همه گیر را در مسیر.

و در هفته های اخیر MTA را آغاز کرده است استفاده از یک ترکیب شیمیایی به سطوح در مترو و اتوبوس است که اقتدار مقامات می گویند می تواند به طور مداوم از بین بردن Covid-19 تا سه ماه

پس از یک دوره از زمان MTA سواب سطوح و ارسال نمونه ها به آزمایشگاه برای تعیین اگر وجود دارد هر گونه میکروب, میکروب یا ویروس بر روی آنها یک مقام سیاسی, درخواست گمنامی چون او مجاز به صحبت با مطبوعات است.

MTA کاهش یافته است به شناسایی مواد شیمیایی در آن می گوید آن اعمال می شود به هر یک از آن ماشین های مترو و حدود یک چهارم از آن اتوبوس ها به جز به می گویند که آن را یک “ضد میکروبی biostatic ترکیب.” کارگران اداره آن با استفاده از یک الکترواستاتیک برس.

“ما در حال کار با دولت فدرال و دیگر آزمایشگاه برای تعیین اینکه آیا این محصول دارای یک ویروس قتل کارآمدی است که طول می کشد فراتر از برنامه های اولیه” گفت: MTA رئیس پت Foye.

MTA مقامات کاهش یافته است به نام محصول تولید کنندگان اما ابراز امیدواری کرد که ادعای خود را در دراز مدت ویروس-قتل ظرفیت ثابت کند درست است.

“اگر که رخ می دهد که بزرگ خواهد بود و توسعه” Foye گفت. “ما تا به حال آن را تایید و نه به می گویند که نمی توان آن را تایید کرد.”

“آن را نمی مطرح هر گونه مسائل مربوط به سلامت,” او اضافه شده است.

برای احتیاط straphangers که ممکن است برخی از قانع کننده باشد.

ساخت بدتر MTA تقریبا قطعا باید به آن قانع کننده زمین قبل از وجود در دسترس بودن گسترده از واکسن موثر و یا ضد ویروسی درمان است.

“ما در حال رفتن به توسل به ده ها هزار نفر از MTA همکاران و به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از مشتریان و ساخت یک مورد” Foye گفت.

از آن نظم بلند.

“من می توانم به شما بگویم که من واقعا می ترسم به در یک قطار مترو [در حال حاضر] گفت:” ریچارد فلوریدا دانشگاه تورنتو استاد شناخته شده برای تحقیقات خود را در شهرها و طبقه خلاق.”که به من می گوید چیزی. من dyed-in-the-wool urbanist.”

حدود 450,000 نیویورک در حال سوار مترو سیستم این روز است. قبل از همه گیر روزانه ridership شد 5.5 میلیون نفر است. امروز سواران تا حد زیادی ضروری کارگران: پرستاران و پزشکان و فروشگاه های مواد غذایی کارگران و خانه بهداشت دستیاران بدون آنها شهر نیویورک نمی تواند نبرد ویروس. بسیاری از آنها معنی با چند جایگزین گزینه های حمل و نقل.

کسانی که می توانند کار از خانه تا حد زیادی انجام و احتمالا ادامه خواهد داد به انجام این کار تا زمانی که کارفرمایان خود را اجازه می دهد. در حالی که به عنوان MTA رمپ تا به سطوح بالاتری از خدمات است که باید متناسب با آن را فقط خوب است.

اما MTA مالی هستند کرایه وابسته به آن را در مواجهه با استرس های مالی که Ravitch می گوید بیش از که از دهه 1970 زمانی که شهر نیویورک تقریبا ورشکسته شد و در برخی از نقطه آن را به فعالانه درایو ridership به خاطر آن خود را پایین خط. که مطرح خواهد شد چیزی از چالش بازاریابی به خصوص با توجه به نرخ مرگ و میر بالا رنج می برد توسط نیویورکی بیشتر در معرض سیستم MTA خود کارگران است. از بعد از ظهر جمعه 98 مرده بود از coronavirus.

“چه یک تراژدی است که اندی Byford نیست پیشرو جدید حمل و نقل شهر نیویورک در حال حاضر گفت:” براد کاوشگر یک عضو شورای از بروکلین با اشاره به سابق حمل و نقل رئیس که برخورد با کومو و در ماه ژانویه استعفا داد. “ما فقط به حال این سیستم بهترین رهبر در یک نسل و درست در لحظه ای که ما به او نیاز دارند [او] وجود ندارد.”

به عنوان بخشی از درخواست تجدید نظر خود را به MTA را برای متقاعد کردن نیویورکی که مترو تمیز هستند. فرماندار در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای بستن سیستم مترو از 1 صبح تا 5 صبح برای اولین بار در آن 24-7 تاریخچه به طور موثر تر از ضد عفونی کردن آن و روشن کردن بی خانمان ها. اما کومو بازیگران که به عنوان یک تلاش با بهره گیری ضروری کارگران که سوار این سیستم در حال حاضر.

وقتی که آن زمان برای شروع بازاریابی برای آن دسته نیویورکی با بیشتر رفت و آمد انتخاب MTA است به دنبال چیزهایی مانند اشعه ماوراء بنفش. چنین تابش است که در حال حاضر مورد استفاده در بیمارستان ها برای ضد عفونی Foye گفت و دانشمندان در حال تایید است که آن را در واقع موثر در برابر Covid-19. در ضمن MTA است تجربه.

“ما با استفاده از اشعه ماوراء بنفش بر روی تعداد محدودی از خودروهای” Foye گفت. “این امکان وجود دارد از اشعه ماوراء بنفش روبات پایین جاده. این امکان وجود دارد از اشعه ماوراء بنفش در حال نصب به عنوان تجهیزات اصلی در ماشین های راه آهن و اتوبوس و اما که قصد ندارم به اتفاق می افتد در کوتاه مدت است.”

یک مشکل با اشعه ماوراء بنفش است که ابزار آن ناپدید دقیقه یک سطح است reexposed به ویروس. از این رو MTA آزمایش با ظاهرا طولانی مدت ضد میکروبی محصولات.

MTA چالش های منحصر به فرد هستند. در شهرستانها عمده در سراسر جهان در حال مقابله با مسائل مشابه. پکن شده است با استفاده از هوش مصنوعی و اسکنر دستی به صفحه نمایش درجه حرارت برخی از مسافران مترو. آن را نیز نیاز به مسافران دسترسی به کتاب به ویژه ایستگاه در یک برنامه با توجه به محمد Mezghani دبیر انجمن بین المللی حمل و نقل عمومی.

سئول مترو اعلام کرده است آن را پاکسازی وسایل نقلیه خود را 14 بار در روز Mezghani گفت. شهرستانها متناوب کار و ساعات مدرسه به پهن کردن رفت و آمد و اوج. میلان مارک محافل در آن مترو و اتوبوس طبقه به نمایش سواران چگونه به ایستادن در یک فاصله امن از هر یک از دیگر. که در آن آنها می توانند سیستم در حال تلاش برای افزایش قطار و اتوبوس فرکانس برای افزایش ظرفیت و کاهش تراکم. فرانسه و ایتالیا هر دو موظف اجتماعی فاصله در سیستم های حمل و نقل گفت: Mezghani هر چند او تردید این همه که امکان پذیر است.

“من می خواهم بگویم اجتماعی فاصله و حمل و نقل انبوه سازگار نیست,” او گفت:.

هر دیرینه عمومی گریزی به جرم حمل و نقل ایجاد خواهد شد مشکلات برای بقیه از شهرستان.

اگر نیویورکی به نوبه خود منحصر به فرد اتومبیل های آنها را بزرگ شهر معروف قبل از Covid gridlock. حمل و نقل و کارشناسان نگران هستند که شهر نیویورک را تجربه همان ترافیک و مشکلات آن پرداخته و پس از هفت. 11 و سپس دوباره پس از طوفان سندی به خصوص پس از MTA پیشنهاد برای پیاده سازی ازدحام قیمت گذاری در منهتن متوقف شده است.

طرفداران برای سبزتر حمل و نقل استدلال می کنند که این بیماری همه گیر در می آید با این فرصت نادر برای reimagine شهر خیابان با نمرات جدید محافظت مسیرهای دوچرخه سواری و اتوبوس و خطوط عابر پیاده میدان و دقیق بالا اشغال وسیله نقلیه مورد نیاز بر روی پل ها و تونل ها.

سام شوارتز, حمل و نقل, مهندس, شناخته شده به عنوان Gridlock سام می گوید: نیویورک شهرستان باید حتی ساخت پل های عابر پیاده بین منهتن و نیوجرسی.

“در حال حاضر زمان برای ساخت دوچرخه پل های عابر پیاده که در حال انجام در لندن در پاریس حتی در دوبلین اوهایو در خارج از کلمبوس” او گفت:.

هفته زیر فشار تالار شهر است که ساخت برخی از حرکت در یک سبزتر جهت. در این هفته اعلام کرد که هدف از گسترش پیاده رو, باز کردن جاده برای عبور و مرور و ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری در امتداد تا 100 مایل از خیابان. وجود 6000 مایل از جاده در شهر نیویورک است.

در مصاحبه با نیویورک شهرستان, حمل و نقل, کمیسر پولی Trottenberg پیشنهاد وجود دارد ممکن است بیشتر به آمده است.

“من فکر می کنم که یک بیت از یک قالب برای آنچه که ما در حال رفتن به نیاز بیشتر از روی سطحی که ما آمده ایم از این بدیهی است که فضا را برای مردمی به خارج از منزل و حفظ فاصله” او گفت:.

اما او همچنین هشدار داد که هیچ Gotham بدون کار مترو و اتوبوس به سیستم.

“شهر نیویورک شهرستان است که می تواند تنها واقعا تابع با جرم حمل و نقل,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>