این بایدن کمپین چهره یک ذهن ترا درهم میشکنند چالش: چگونه به ایجاد جو ویروسی

Category: پلیتیکو Comments: No comments

چگونه یک کمپین 77-سال-پیرمرد — اذعان می کند که او نیاز به نوه اش را با کمک تلفن همراه خود و زمین خود را به عنوان عاقل و معقول — و او را به ویروسی?

که گیج کننده به چالش تبدیل به یک مصرف تمرکز جو بایدن کمپین آن را به عنوان تلاش می کند تا در نهایت آن بازی های دیجیتال به رقابت در برابر یک رقیب که نه تنها به طور مستقیم درک چگونه به تولید و کلیک و buzz — اما دارای گسترده و پیچیده دیجیتال عمل به تقویت پیام خود را.

تا کنون بایدن را محقر دیجیتال تیم حدود 25 نفر تصمیم گرفته است برای بیشتر چرخید مبارز کرایه ترجیح داده شده توسط رئيس جمهور در مبارزات انتخاباتی به نفع نشاط بخشی محتوای طراحی شده برای الهام بخشیدن به. مالش که هیچ یک درک بهتر از تهمت است که سیستم عامل رسانه های اجتماعی — و الگوریتم های که قدرت آنها پاداش مبالغه و جنگ است. در میان کولاژ به تازگی منتشر شده saccharine ویدئوها ارسال شده در بایدن را در Facebook صفحه آن را مغلوب ساختن پیشی جستن-هجوم آنهایی که معمولا دارای بیشترین نمایش.

اما بایدن انتخاباتی شرط بندی است که استراتژی خود را — که به یاد یکی از Upworthy, the رفتن به سایت برای احساس خوب اخبار — سود درست بودن بایدن و موثر در ایجاد یک هسته مشتاق حامیان آنلاین.

در هفته های اخیر مبارزات انتخاباتی شده است که تست بینایی. آن نوشته شده تلفیقی از coronavirus اعمال محبت با شعار “زمانی که ما در حال گفت به از هم جدا ماندن ما هنوز هم با هم آمده است.” آن را تحت فشار قرار دادند تا از پست ها که در تلاش برای تکرار بایدن را بران در یک لحظه با رای دهندگان مانند livestreamed “دیجیتال طناب خط.” این میزبانی یک “روح ملت شنبه” به مناسبت سالگرد یک سال از اعلام خود را برای رئیس جمهور و “بایدن صبحانه,” گفتن حامیان که “Mimosas اختیاری اما تشویق!”

“همدلی است فقط به عنوان خوب در تعامل” بایدن دیجیتال مدیر راب فلاهرتی در مصاحبه ای گفت:. “حومه Facebook همدلی مادران که ما فکر می کنم در مورد بسیاری آن مردمی هستند فقط گرسنه برای تضاد بین تاریکی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خوبی از جو بایدن.”

فلاهرتی اضافه شده است که “اگر ما آنچه را که الگوریتم به ما گفت آنچه به انجام آن خواهد بود مشت زدن مغلوب ساختن پیشی جستن در صورت.” در حالی که “که همیشه بخشی از ابزار” منفی-روش اول نمی ایجاد استن فرهنگ — و یا مشتاق زیر را — که مبارزات نیاز به توسعه. “راه شما برنده آنلاین در سال 2020 است [توسط] ساختمان شور و شوق و مشتاق جوامع آنلاین است که به صحبت و مردم را در.”

بایدن دیجیتال فشار می آید خیلی دیر در تقویم سیاسی پس از سرمایه گذاری در آن به شدت در اولیه و تنها به عنوان مبارزه منتقل شده است عمدتا آنلاین. با مردم گیر در داخل خانه و داشتن زمان بیشتر به نگاه خود را از صفحه نمایش

قوی دیجیتال عملیات ممکن است مهم تر از همیشه است.

بایدن انتخاباتی که چند همسر فعالان در بالا به حساب نمی روی “برنده اینترنت” در اصلی. برنی ساندرز’ تیم رسانه های اجتماعی بود که در مورد اندازه بایدن تمام دیجیتال عملیات. بسیاری از بایدن تلاش در clicky مطالب حول معاون سابق رئیس جمهور را میل برای عینک آفتابی هوانورد و بستنی و ویروسی لحظات بایدن آیا باید نشست یک حامی عامل آسانسور در نیویورک تایمز و یا عاطفی خود و پاسخ در مورد ایمان و از دست دادن در کارولینای جنوبی تاون هال شد unscripted.

کسانی آلی لحظات کمک کرد تا الهام بخش “همدلی” استراتژی محتوا بایدن مشاوران می گویند.

بایدن دیجیتال تیم اشاره می کند که دیگر نامزدهای دموکرات را به دست آورد کشش آنلاین بدون تقلید از مغلوب ساختن پیشی جستن سبک از جمله پیت Buttigieg و الیزابت وارن. اندرو یانگ کمپین قادر به outlast بسیاری از رقبای خود را در مقدماتی حزب دموکرات در بخشی به دلیل استعدادهای خود را به عنوان یک اینترنت-اولین مسنجر.

ژاک Graumann یانگ را مدیر کمپین گفت: آن را از دست داده و علت بایدن. اصلی مشاوره: جلوگیری از تصنع و خودتان را بیش از حد جدی است.

“مردم را دوست دارم زمانی که شما صحبت کردن در مورد فیل در اتاق” Graumann گفت. “یکی از فیل در اتاق است که جو است و او باعث می شود gaffes گاهی اوقات. اگر من آنها را من می خواهم تکیه به آن! چیزی که باعث می شود او معتبر خواهد بود و احتمال دارد به آنها کمک کند با خود virality.”

محتوا فقط شروع بایدن مشکلات ، مبارزات انتخاباتی خود را به غفلت از دیجیتال طول اولیه منجر به یک کمبود در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن.

بایدن دیجیتال مخاطبان — از جمله پیروان مشترکین و دوست دارد — است نحیف. او در حال حاضر تقریبا روزانه livestreams اغلب جذب بخشی از مخاطبان از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشابه ویدیو چت که حتی نمی از ویژگی های رئیس جمهور بلکه عملیاتی مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور و مدیر کمپین براد Parscale.

بایدن پربیننده ترین ویدئو در یوتیوب بود که باراک اوباما را تایید آن تقریبا سه برابر دیدگاه های بعدی محبوب ترین کلیپ بایدن اعلام تصویری.

به عنوان بخشی از این تلاش به را تشکیل می دهند که فاصله بایدن کمپین به تازگی خواسته آن دولت دیجیتال مدیران برای کمک به آموزش داوطلبان برای ایجاد محتوا. در برخی از نمونه ها عبارتند از یک geomapped گاهشناسی از بایدن زندگی و یک تصویری از ستایش از بایدن اولیه رقبا. در این نمره بیش از حد, اما, بایدن, کمپین شروع از پشت.

دیجیتال کسری بودجه آنقدر شدید است که برخی از استراتژیست های دموکرات می گویند این مبارزه باید تمرکز زیادی بر روی ظاهر می شود در دیگر محبوب کانال های آنلاین آن را به عنوان در ساخت محتوای خود را دارد. وجود دارد به سادگی به اندازه کافی زمان برای بایدن به مقیاس خود را دیجیتال مخاطبان آنها استدلال می کنند بنابراین بهتر است برای دریافت پادکست محبوب یوتیوب کانال و Facebook صفحات به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است و اهرم مخاطبان خود را.

این بایدن کمپین ساخته شده است برخی از حرکت در این مسیر است. بایدن و همسرش جیل شرکت در یک Instagram Live پنج شنبه: این جریان در بایدن حساب و همچنین به عنوان ستاره فوتبال مگان Rapinoe که 2.2 میلیون پیروان. این بایدن کمپین نیز با اشغال دموکرات یکی از محبوب ترین پیشرفته صفحات در Facebook با نزدیک به 10 میلیون پیروان برای به اشتراک گذاشتن پست در آن پلت فرم.

تا کنون اما بایدن خود چسبیده شده است عمدتا به رسانه های سنتی از قبیل کابل و اخبار محلی به جای آزمایش با دمدمی جهان podcasters در تاریکی و Instagram اثرگذارندهها.

جاش میلر-Lewis که نظارت خیلی از ساندرز’ دیجیتال عملیات گفت که در حالی که کمپین راه اندازی شد به طور منظم livestreams در فوریه 2019 وجود ندارد تعامل قوی حداقل تا اکتبر. ساختمان های دیجیتال مخاطبان طول می کشد زمان Miller-لوئیس گفت.

“این چیزی است که اتفاق می افتد یک شبه به خصوص با یک صفحه مانند بایدن را” او گفت: با اشاره به زمان نسبتا کمی نامزدی پست های خود را اغلب و کوچکتر مخاطبان خود صفحات.

میلر-لوئیس همچنین گفت که در سراسر شروع ژانویه کمپین تا به حال تمام وقت کارمند اختصاص داده شده تنها به ایجاد روابط با هل دادن مطالب به دیگر مترقی صفحات و کانال.

“این بایدن کمپین نمی گرفتن تهمت نیروی عظیم منهدم کننده و بله پیشرفت را می توان ساخته شده اما چرا قبول رتبه بندی شما نمی توانید برنده شوید” جیسون گلدمن که کمک به ایجاد توییتر و وبلاگ نویس قبل از تبدیل شدن به رئیس دیجیتال افسر اوباما در کاخ سفید نوشت: در سال های اخیر متوسط پست. “شما در حال رفتن به صرف زمان بیشتری را با همکاری جدید کانال های دیجیتال برای ایجاد محتوا فقط برای آنها برای این موفق باشد.”

گلدمن اضافه شده است که بیشتر “توزیع” استراتژی ممکن است یک راه موثر تر از رشد بایدن را در صفحات خود از فقط ریختن پول به تبلیغات صفحات.

“[D]uring مبارزات انتخاباتی وجود دارد بیشتر است کوتاه مدت سود با رسیدن به مخاطبان از طریق کانال های دیگر گفت:” سیاسی در یک پیام مستقیم در توییتر.

به عنوان محتوای خود را بایدن کمپین معتقد است این امر می تواند هر دو بیهوده و استراتژیک جاهل سعی کنید برای مطابقت با مغلوب ساختن پیشی جستن.

آن خواهد بود “از شخصیت با کسانی که جو بایدن است” گفت: فلاهرتی دیجیتال کارگردان و “بدتر نسخه از آنچه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می کند.

“ما باید برای موفقیت خود ما شرایط و بنابراین برای ما استراتژیک آن را تنها حس می کند به راه دیگر,” او اضافه شده است. “ما هیچ انتخاب دیگری.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>