Coronavirus محموله معمای

Category: پلیتیکو Comments: No comments

لندن — نبرد در برابر coronavirus شروع به نگاه مانند یک جنگ واقعی و کامل خود را با پایگاه نیروی هوایی.

Decommissioned راف فرودگاه در زبان انگلیسی شهرستان Suffolk تنظیم شده است برای دیدن 20,000 ظروف حمل و نقل پر ناخواسته کالاهای انباشته در باند خود را به عنوان توقیف مغازه ها نمی تواند به فروش برساند در حالی که کارخانه های چینی بوسیله اسباب گردنده و کشتی سفارشات ساخته شده قبل از دنیا رفت و به مستند.

این فقط یکی از تغییرات گسترده به تدارکات ناشی از کوروناویروس همه گیر است که طرح میتوانست عادی حمل و نقل و خرده فروشی الگوهای شکل حمل و نقل ریلی و رشته دهها هزار نفر از دریانوردان بر روی کشتی های باری در سراسر جهان است.

سابق جنگ جهانی دوم هوایی راف Bentwaters در حال حاضر شناخته شده به عنوان Bentwaters پارک ها می تواند بسیار مهم آزادسازی زمین برای انگلستان بخش حمل و نقل است که در تلاش برای فروشگاه تن از غیر ضروری اقلام وارداتی از آسیا از جمله لباس و ساخت قطعات و الکترونیک است که در حال حاضر فروخته شده در طول COVID-19 مستند.

پس از اولیه خاموش کردن در تولید چین در بدترین شیوع کروناویروس وجود دارد در طول ماه های فوریه و مارس کالا محدود برای انگلستان مغازه ها مجموعه, برای افزایش طول ممکن است به عنوان یک سفارشات می رسد انگلیسی, سواحل.

اما یک مشکل: بسیاری از کسانی که فروشندگان خیابان بالا مجبور شده اند به نزدیک تحت مستند قوانین اعمال شده توسط نخست وزیر بوریس جانسون معنی یک دیوار آجری در پایان زنجیره تامین است.

انسداد به معنی یک تکه خوبی از 50,000 ظروف حمل و نقل مجموعه ای به جریان به بریتانیا هر هفته از طریق ممکن است نیاز به یک خانه موقت. با انگلستان انبارها در حال حاضر نزدیک به ظرفیت صنعت تقلا برای پیدا کردن ذخیره سازی تا مستند برداشته شده است.

Peter Ward, مدیر عامل انگلستان انبارداری انجمن گفت: بدون پایان دادن به این مستند (که انتظار می رود در روزهای آینده) بخش چهره عمده چالش های لجستیکی. “ما در حال رفتن برای رسیدن به خرج کردن یک نقطه که در آن هیچ انبارداری هیچ جا برای این مسائل برای رفتن و ما باید در تمام هزینه های اجتناب از خطر از پورت شدن متراکم,” او گفت:.

ترافیک در بنادر را ایجاد یک مشکل دوم با مانع جریان اقلام ضروری مانند مواد غذایی و دارو است.

انبارداری انجمن راه اندازی کرده است یک اورژانس فضا, ثبت نام, مطابق با حمل و نقل شرکت با انبارها برای اطمینان از هر فوت مربع استفاده شده است. اما آن را نیز به دنبال به اصطلاح خاموش-حوض گزینه — مکان هایی مانند Bentwaters پارک در حال حاضر مدیریت Debach شرکت و استفاده به عنوان محل فیلمبرداری با یک جنگ سرد موزه در سایت که ارائه بزرگ بتنی مناطق است که می تواند هزاران ظروف.

“ما در حال ایستاده و آماده برای رفتن داشتن شناسایی فضا و راه حل های آماده و آماده برای عمل” بخش گفت.

استفاده از حوض مکان های غیر معمول است اما مقیاس تقاضا با تعداد زیادی از خرده فروشان از جان گذشته برای ذخیره سازی برای طیف وسیعی از کالاهای بی سابقه است.

آماده سازی برای هیچ-مقابله Brexit نسبت به پایان سال 2019 شد تمرین خوبی برای دولت بلکه برای صنعت حمل و نقل همه گیر ارائه های مختلف مشکل: چگونه برای مدیریت یک زنجیره تامین در یک وقفه به جای تلاش برای نگه داشتن فقط در زمان جریان در حال حرکت است.

“پویایی این وضعیت بسیار متفاوت هستند و آن را تا حد زیادی به دلیل طبیعت شخص از خیلی از آنچه که در حال حاضر در انبار” بخش گفت.

دیگران در این بخش پیدا کرده اند لنت نقره ای در اطراف coronavirus ابر. حمل و نقل قطار تکمیل و تحویل در دو بعد از مستند دیدم مسافر خدمات به طور چشمگیری کاهش ترک انگلستان شبکه راه آهن عملا خالی است.

جیمز Sweeney یک قطار حمل و نقل راننده برای انگلستان شرکت Freightliner گفت: خدمات بار واضح تر مسیر به مقصد خود را دیده اند و منتظر زمان کاهش می یابد به عنوان یک نتیجه. “این به معنی کمتر توقف,” او گفت:.

قطار خود را عبور نمی کند یک مسافر خدمات در طول 30 مایل سفر بین شروزبری و کرو در غرب انگلیس جمعه گذشته است. “این کاملا سورئال رانندگی قطار و دیدن نیست مسافر در سیستم عامل,” او گفت:.

برخی از حمل و نقل رانندگان قطار را دیده اند سفر که معمولا تا دو ساعت کاهش به سه یا چهار تا آنجا که آنها می توانند بیشتر در مسیرهای مستقیم.

بیشتر چراغ سبز در اتصالات اجازه می دهد تا رانندگان به نظاره نشست و لذت بردن از سوار شدن. “شما رو هم به نگاه کردن به سمت پنجره و تماشای جهان رفتن” Sweeney گفت. “اگر شما در حال اجرا در سبزی آن باعث می شود آن را بسیار لذت بخش تر به خصوص در این آب و هوا زرق و برق دار. آن بوده است بسیار خوب است.”

اما تصویر نیست همه خوب است برای حمل و نقل ریلی.

برخی از خدمات مشغول به کار هستند به ارائه محموله به سوپر مارکت ها در بخش انرژی و ساخت و ساز در حالی که در مناطق دیگر تقاضا ناپدید شده است. به طور کلی این صنعت در حال اجرا است در حدود 30 درصد به 50 درصد زیر ظرفیت با برخی از قطارها مجبور به اجرا در از دست دادن و متعدد کارکنان خانه فرستاده و تحت یک طرح به دولت می پردازد که 80 درصد از حقوق و دستمزد برای کارگران که در غیر این صورت از دست دادن شغل خود.

“من فکر می کنم هر کسب و کار در کشور است و مبارزه” گفت: مگی سیمپسون مدیر کل راه آهن حمل و نقل ، “من خواهد بود اگر من دروغ گفت وجود ندارد کسب و کار در عضویت ما که در حال مبارزه.”

کشتی و هواپیماهای مسافربری که حمل و نقل و همچنین مسافران نیز در مواجهه با یک تهدید وجودی. افت گردشگری و سفر دیگر ساخته شده است که محموله مسیرهای مالی عملی با دست کشیدن بر تاثیر در بنادر و فرودگاه ها. دولت انگلیس اعلام کرد یک بسته حمایتی برای مسیرهای کشتی بین قاره بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی در هفته گذشته به سهولت برخی از فشار. برخی از شرکت ها مانند P&O کشتی در حال حاضر درخواست برای اطلاعات بیشتر.

“این بخش در حال حاضر رو چه چیزی می تواند یکی از مهمترین و جدی اقتصادی بازدید وجود دارد تا به حال شده است در تاریخ مدرن” گفت: Alex Veitch رئیس مرکب و سیاست بین المللی در حمل و نقل حمل و نقل. او را رها کردن در کسب و کار در حدود 85 درصد است. “ما به طور کامل درک دلایل مستند اما واقعیت این است که دیگر آن همچنان ادامه دارد و بیشتر به چالش کشیدن آن است رفتن به دریافت برای همه است.”

Veitch گفت: طرح دولت برای پرداخت به کارگران و حقوق تبدیل به یک تاسیسات: “کردند که نگه داشتن بسیاری از کسب و کار در رفتن در حال حاضر.”

گیر بودن در خانه است و مطمئنا بهتر از گیر بودن در دریا است که در آن ده ها هزار نفر از دریانوردان شاغل بر روی کشتی های باری در سراسر جهان به پایان رسید. نمرات از سازمان ملل را ممنوع بین المللی ورود در طول COVID-19 مستندات معنی ملوانان که قرارداد به پایان رسید نمی تواند به ساحل سفر به خانه.

خدمه تغییرات در سراسر جهان اند اما به طور کامل متوقف شد بیش از دو ماه گذشته در حالی که برخی از دریانوردان که آن را به سازمان ملل با فندک محدودیت های خود را پیدا گیر در هتل ها قادر به پرواز به خانه.

در تانکر نفت Sonangol Girassol — مدیریت توسط V. کشتی مدیریت یک بازوی انگلستان شرکت V. گروه — کاپیتان محمد ندیم خان و 26-قوی خدمه بوده است لنگر 3 مایل از سواحل آنگولا سرمایه لوآندا برای یک ماه.

خان گفت: حبس بود به خصوص “نگران کننده” برای دریانوردان از آنگولا. “آنها خانه خود را خیلی نزدیک به ما و آنها نمی توانند برای بازدید از بیش از یک ماه در حال حاضر,” او گفت:. اصلی خود قرارداد برای چهار سال, اما آن را در حال حاضر شده است برای دیگر تمدید سه.

حدود 150,000 دریانوردان خال خال در سراسر جهان در برخی از 65,000 عروق نیاز فوری خدمه تغییرات با توجه به نهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل. اما خان واقع در مورد وضعیت اصرار آن است که بسیار متفاوت به گیر بودن در خانه.

نزدیک بودن به ساحل خدمه اش باید قابلیت اتصال به اینترنت و می توانید به دوستان و خانواده خود را. اما تغییر خواهد کرد که هنگامی که کشتی پوتین به چین در روزهای آینده یک سفر است که می تواند به معنای طولانی ترین روی لئامت دادن در دریا خان در تمام زندگی خود را.

“من قطعا رفتن به آنها را از دست او گفت:” از دکتر خود همسر و دو فرزند در بازگشت به خانه در نزدیکی اسلام آباد در پاکستان است. “اما برای من آن را نمی تواند به پایان جهان … وقتی COVID-19 به پایان می رسد ما می توانیم خانواده های ما.”

سه نفر از اعضای خدمه تصمیم به رفتن به چین و خان در حال کار کردن که چگونه به آنها را تغییر دهید با دیگران گیر در کشتی های مختلف. هر کس امیدوار است که مستندات در سراسر جهان را به سهولت و خدمه قادر خواهد بود به خانه سر در توقفگاه بین راه. “شما باید برای حفظ روحیه در همه زمان ها” کاپیتان اشاره کرد.

حداقل خدمه حفاظت از ویروس. “در حال حاضر ما می گویند ما امن ترین مردم روی زمین” خان گفت: هر چند دیگران هشدار می دهند روانی تلفات در دریانوردان.

Alastair Clifton مدیر ارتباطات انگلستان مجلسی حمل و نقل گفت: آن بد برای سلامت روانی و خستگی و همچنین به عنوان به طور کلی ایمنی و بهداشت در یک کشتی. “برای این صنعت این است که واقعا یک مسئله بزرگ است,” او گفت:. V. گروه ارائه شده است افزایش رفاه برای حمایت از رشته خدمه و بهتر اینترنت برای برخی از عروق پس از دریانوردان می توانید نگه داشتن در تماس با خانه بیشتر به راحتی.

شرکت ها می توانند با خود را به طور موقت درمان اما این صنعت می خواهد دولت را به همکاری با یکدیگر برای کاهش محدودیت های اعمال شده برای دریانوردان. “از آنجا که از ماهیت حمل و نقل ما باید به کار با سازمان های بین المللی و همچنین دولت انگلیس,” کلیفتون توضیح داد.

در روز اول آوریل, کشتی در سراسر جهان به صدا در آنها شاخ در همبستگی با shipworkers گیر در رگ های خود را. قبل از نشان دادن حمایت خود از پسر Platten دبیر کل نهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل گفت: این امر می تواند یک “سلام به این قهرمانان گمنام تجارت جهانی.” وی افزود: “ما امیدواریم که دولت پاسخ دهند.”

می خواهید بیشتر تجزیه و تحلیل از سیاسی? سیاسی طرفدار حق بیمه ما سرویس اطلاعاتی برای حرفه ای ها. از خدمات مالی به تجارت, تکنولوژی, امنیت, بیشتر طرفدار, ارائه زمان واقعی اطلاعات بینش عمیق و شکستن قاشق شما نیاز به نگه داشتن یک قدم جلوتر. ایمیل [email protected] به درخواست افتخاری محاکمه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>