Coronavirus باز گشت هیچ کس می خواهد: نیویورک شهرستان, ترافیک

Category: پلیتیکو Comments: No comments





Traffic makes its way across 42nd Street near Grand Central Terminal in New York. | AP Photo/Mary Altaffer

ترافیک باعث می شود راه خود را در سراسر 42nd Street نزدیکی ترمینال گراند سنترال در نیویورک است. | AP Photo/مریم Altaffer

سال بهبود کیفیت هوا می تواند معکوس به نیویورک جلوگیری از جرم حمل و نقل

نیویورک — شهر دهکدهای از دست داد برادوی آن مشهور جهان در موزه ها و رستوران ها ساخته شده است که آن را به یک مقصد بین المللی اما یک جنبه از شهر نیویورک زندگی در حال ساخت یک coronavirus گشت که هیچ کس می خواهد: ترافیک.

بیش از یک دلخوری برای مسافران یک تجدید حیات در شهر ماشین سفر تهدید دهه از دستاوردهای این شهر در کیفیت هوا. با تشکر از نیویورک وسیع مترو سیستم حمل و نقل در پنج بخش مسئول تنها 30 درصد از نیویورک گاز گلخانه ای تولید می شود. اما در عصر Covid-19 با مردم اجتناب از قطار و امید بستن برای سفر خودرو که روند شروع به معکوس. و تا کنون شهردار, بیل د Blasio دولت نبوده است کمک می کند.

تبلیغات

نیویورک خیره کردن یک طوفان کامل: رانندگی است بازگشت سریع تر از ridership در حمل و نقل شهری سازمان مترو و اتوبوس از ارتفاع coronavirus همه گیر در مارس و آوریل. و بودجه برای حمل و نقل انبوه برنامه های در حال cratering به عنوان شهر قرقره از اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر — ضربه ای است که می تواند بر سرویس و بیشتر به نوبه خود ساکنان دور از در نظر گرفتن مترو و اتوبوس.

در خطر است یک قفل شهرستان که در آن کامیون ها و اتومبیل های بیکار نشسته و با فشار خارج کردن گازهای گلخانه ای در درجه اول لطمه عمدتا سیاه پوست و لاتین در جوامع است که در اطراف بزرگراه های اصلی است. طرفداران محیط زیست می گویند این زمان برای تالار شهر به روی چیزی حساب کردن با پتانسیل برای یک افزایش ناگهانی در حمل و نقل گازهای گلخانه ای و به سرعت تا سطح شیب دار زیرساخت برای اتوبوس و مسیرهای دوچرخه سواری در حالی که آنها فشار واشنگتن برای کمک به صندوق نقدی-گرسنگی عمومی سازمان های حمل و نقل.

“ما جلوگیری از 17 میلیون تن گازهای گلخانه ای در سال به دلیل MTA گفت:” جولی تای رئیس جمهور از نیویورک لیگ حفاظت از رای دهندگان. “اگر ما در حال مبادله است که با اتومبیل که کمتر کارآمد برای شروع, ما در حال رفتن به یک مشکل است.

این شهر تبدیل به یک شهر ارواح در روزهای اولیه بحران بهداشت عمومی با مترو ridership کاهش به متناوب 90 درصد است. جاده ها هنگامی که پر از وسایل نقلیه مسافری نیز خالی را گرفته و عمدتا توسط کامیون ها تحویل مواد غذایی و خدمات و آمبولانس رانندگی افراد بیمار به نزدیک بیمارستان.

پس از رانندگی در یک شهر که در آن بسیاری از خانواده ها خود را نمی, خودرو تا دوباره با سرعت بیشتری از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

ترافیک بر روی پل ها و تونل ها به پایین است که تنها 18 درصد به طور متوسط از آن قبل از همه گیر سطوح. تعداد وسایل نقلیه وارد منهتن در منطقه مرکزی کسب و کار است که تنها 15 درصد زیر حجم دیده می شود پیش از بحران بهداشت عمومی با توجه به این شهرستان در بخش حمل و نقل است. در اوایل ماه آوریل ترافیک پایین بود حدود 60 درصد از سطح نرمال است.

در حالی که مترو ridership است دوباره از پایین تمام وقت, آن را هنوز هم پایین حدود 78 درصد از 2019 سطوح — تنها با بیش از یک میلیون سواران با استفاده از این سیستم در روزهای هفته. اتوبوس بهبود سریع تر, اما ridership هنوز 50 درصد است.

برنامه ریزی منطقه ای انجمن تخمین می زند که اگر منهتن دوباره دو سوم از مشاغل را از دست داده به عنوان بسیاری که 25 درصد بیشتر مردم خواهد شد درایو به کار نسبت به قبل از همه گیر سطح و توده حمل و نقل ridership هنوز هم قابل ملاحظه ای کمتر از این اعداد دیده می شود سال گذشته است.

“این یکی از چیزهایی که کلیدی مردم نیاز به درک — ترافیک در حال رفتن به بازگشت سریع تر از دیگر بخش هایی از زندگی” گفت: تام رایت رئیس جمهور و رئیس اجرایی از RPA. “و این یک مشکل است.”

قول بسیاری از نیویورکی به اشتراک گذاشته اند تجربه خود را از خرید یک ماشین جدید به دلیل همه گیر — یا از ترس از سوار این شهر سیستم حمل و نقل انبوه و یا به خارج از متراکم شهر که در آن فضای شخصی است که سخت به آمده است. Streetsblog گزارش می دهد که ماشین ridership به بازگشت حتی سریع تر در بیرونی بخش نیویورک.

تغییر در حمل و نقل شخصی عادات آمده در شکننده زمان برای شهرستان.

MTA است طرح ریزی یک کسری مالی از $10.3 میلیارد دلار در طول دو سال آینده و بارها به نام دولت فدرال به ارائه آن اضافی $3.9 میلیارد دلار به دریافت آن از طریق پایان سال. آن را منجمد آن $54.8 میلیارد دلار طرح سرمایه و هشدار داد خدمات کاهش و افزایش کرایه ممکن است لازم باشد بدون کمک های فدرال.

حمل و نقل حمایت گروه های رنگ بیشتر آشکار تصویری از آنچه اتفاق می افتد بدون فدرال اعتراض کردند.

در اخیر گزارش سواران داد گفت: MTA خواهد شد که برای از بین بردن کلیدی خدمات بالقوه بستن نیمی از آن در خطوط مترو. گزینه های دیگر می تواند مستلزم تنها محلی ارائه خدمات مترو و یا خاموش کردن رفت و آمد راه آهن و خطوط اتوبوس به ترک مترو سیستم تا حد زیادی دست نخورده است. این گروه بر اساس تجزیه و تحلیل خود را از رکود اقتصادی سال 2008 زمانی که MTA تا به حال به 400 میلیون دلار کاهش و در نتیجه آن را برش V و W خطوط مترو و از بین بردن و یا محدود کردن 110 مسیرهای اتوبوس.

“هنگامی که MTA است که به شما گفتن آنها زنده نخواهد ماند — که همه گزینه ها روی میز هستند — این نوع از حالات ما باید تجسم گفت:” دنی Pearlstein سیاست مدیر از سواران داد.

در همان زمان چندین شهر-اجرای برنامه های حمل و نقل بودند قربانی کاهش بودجه در پاسخ به اقتصادی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر کوروناویروس — از جمله $65 میلیون کات به برنامه ای که ارائه شده با تخفیف MetroCards به کم درآمد ساکنان یک 3 میلیون دلار کاهش به موج سبز برنامه ریزی برای اضافه کردن حفاظت مسیرهای دوچرخه سواری و 5.7 میلیون دلار کاهش به یک ابتکار عمل برای افزایش سرعت اتوبوس.

طرفداران محیط زیست ترس بدترین کاهش در مترو و اتوبوس که بیشتر فرامرزی در حال حاضر تمایلی نیویورکی از بازگشت به جرم حمل و نقل و افزایش ماشین شخصی استفاده کنید که می تواند تبدیل به یک مشکل بیشتر عادت به شکستن در طول زمان است.

“اگر مردم در حال گرفتن در قطار به خاطر خدمات بد است و آنها نگران اجتماعی فاصله آن را نمی خواهید به بازگشت. و اگر آن را به [افزایش ترافیک] is a self-تقویت چیز” گفت: ادی و باتیستا, مدیر اجرایی, نیویورک شهرستان, عدالت زیست محیطی داد. “اگر جرم سیستم حمل و نقل است که در حمایت از زندگی ما در حال نگاه کردن به طور بالقوه واقعا یک وضعیت خطرناک است.”

برخی می گویند که آنها می خواهم برای دیدن بیشتر ضرورت از د Blasio دولت است که آهسته به انطباق آن خیابان به جای دوچرخه سواران و عابران پیاده است. کسانی که خواستار تشدید کرده اند در ماه به عنوان شهر شاهد دوچرخه سواری بوم با 13 درصد افزایش دوچرخه ridership در شرق رودخانه عبور و ترکیب 25 درصد افزایش در استفاده از دوچرخه در چشم انداز پارک غرب Pulaski پل و کنت خیابان در بروکلین.

“من فکر می کنم ما در حال استفاده از خیابان به عنوان کارآمد به عنوان ما می تواند و ما نمی اولویت مردم و چگونه ما را دریافت کنید در اطراف” تای گفت.

د Blasio, میلی سوار مترو و به طور منظم رفت در اطراف در یک هیبریدی SUV اغلب گرفته شده شیشه به روش حمل و نقل. در اوایل این بیماری همه گیر او نشان داد تمایل به آمده تا با یک هماهنگی جمعی حمل و نقل طرح ابراز انتظار آن است که نیویورک خواهد شد درایو بیشتر و مشاوره به ساکنان “بداهه نوازی” رفت و آمد خود را. بسیاری از کنفرانس های مطبوعاتی خود را باید تبلیغ قدرت پردازش خود را به طور منظم تعلیق alternate side parking هر چند اکثر نیویورکی لازم نیست اتومبیل خود را.

او به تغییر رویکرد خود را به حمل و نقل پس از مواجهه با فشار از دیگر مقامات محلی هل دادن به تقویت این شهر گزینه های در اوج این بیماری همه گیر.

پس مقدار مقاومت De Blasio باز کرد تا 67 کیلومتر از خیابان به پیاده و دوچرخه سواران — یک حرکت است که پس از شورای شهر سخنران Corey Johnson معرفی یک لایحه به رایگان تا 75 کیلومتر آسفالت شده است.

او پرده برداری از یک طرح برای 20 مایل از اتوبوس جدید به خطوط پس از مواجهه با فشار از مقامات منتخب و MTA هر چند قدرت تحت فشار قرار دادند تا برای این شهر برای رفتن دورتر و اضافه کردن 60 مایل از خطوط.

“آن بوده است و بسیاری از وعده های خالی,” Pearlstein گفت. “این یک کمی از یک شم برای دیدن شهردار برش اتوبوس و دوچرخه در برنامه های, در حالی که گفت: اساسا اتکاء بیشتر مردم در حال رفتن به رانندگی در اطراف.'”

در حالی که تصدیق کرد که ترس از ازدحام و افزایش استفاده از اتومبیل در حال “بسیار واقعی” جانسون گفت: این شهر هنوز هم می تواند ترویج پایدار حمل و نقل.

“این بودجه دردناک بود اما ما نمی توانیم اجازه رکود اقتصادی فشار ما را از تلاش های ما برای reimagine چگونه ما را دریافت کنید در اطراف شهر ما” جانسون گفت: در یک ایمیل. “حتی در تکیه زمان وجود دارد مقدار زیادی ما می توانید انجام دهید تا آن را آسان تر به اطراف نیویورک بدون ماشین از جمله pop-up مسیرهای دوچرخه سواری و اتوبوس خطوط و گسترش خیابان باز برنامه تا متناسب با آن به شبکه حمل و نقل بهتر است.”

دن Zarrilli رئیس سیاست آب و هوا مشاور شهردار گفت: این شهرستان در اولویت آب و هوا و عدالت در آن طرح بازیابی “برای تضمین یک آینده قابل زندگی برای همه نیروهای جدید است.”

این شهر گازهای خروجی تا حد زیادی مشابه ماند پس de Blasio آن در سال 2014 کاهش یابد و فقط 3 درصد به طور کلی. اما این مجموعه ناقص است — تالار شهر نشده خود را به روز انتشار آمار و ارقام پس از سال 2017 با وجود یک قانون محلی نیاز سالانه موجودی.

در حالی که طرفداران محیط زیست باید با تمرکز تلاش های خود را در سال های اخیر در هدف قرار دادن بزرگترین منبع تولید گازهای گلخانه ای — شهرستان ساختمان — آنها اذعان حمل و نقل می تواند تبدیل به یک نگرانی بیشتر در Covid-19 عصر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>