فراموش شده قانون است که می تواند وادار Mnuchin به دست بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی

Category: پلیتیکو Comments: No comments

یکی دیگر از نبرد در جنگ طولانی بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی به بی نتیجه پایان ماه گذشته. در آوریل 8, معاون بازرس کل Richard K. دلمار گزارش داد که وزارت خزانه داری وزیر استیون Mnuchin نشده بود نقض بخش روش زمانی که او حاضر به ارائه قانونگذاران مجلس با مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالیاتی. (آمریکا تا به حال سعی کردم به استفاده از مدرن اساسنامه اجازه دادن به کنگره برای وادار وزیر خزانه داری به نوبه خود بیش از هر فرد آمریکایی سوابق مالیاتی. Mnuchin تا به حال کاهش یافته تعویق انداختن به دفتر مشاور حقوقی ژوئن 2019 نظر است که خانه ندارد قدرت را به استفاده از این قانون به منظور تعيين رئيس جمهور.)

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممکن است برنده که زد و خورد اما این ماده قانونی نیست حل و فصل. دلمار نمی گزارش در قانونی بودن Mnuchin تصمیم—که موضوع این است که قبل از یک قاضی فدرال. در ضمن کنگره جداگانه در تلاش برای استفاده از آن پرس و جو قدرت به حکم مغلوب ساختن پیشی جستن دیرین شرکت حسابداری شده اند تشدید به دیوان عالی کشور که شنیدن شفاهی در این مورد روز سه شنبه.

وجود دارد, اما دیگر به طور بالقوه راه ساده تر برای دریافت تهمت مالیات است. کنگره یک سلاح مخفی در اختیار آن یکی شده است که در کمین در ایالات متحده کد از سال 1789. اگر خانه فراخوانی این قانون می توانست رئیس جمهور اظهارنامه مالیاتی در دست در یک ماده از ماه یا جرقه جدایی-از-قدرت های بن بست رئيس جمهور به احتمال زیاد نمی خواهد برنده شدن در مقابل در حال حاضر محکم originalist دیوان عالی کشور است.

این ادعا اساسنامه به خاک سپرده شد چهار پاراگراف تحت عنوان “گزارش” در 31 U. S. C. § 331(d) نیاز به وزیر خزانه داری برای ارائه به مجلس یا سنا با هر گونه اطلاعات آنها درخواست. آن را می خواند: “[خزانه] وزیر باید گزارش به یکی از دو مجلس کنگره در شخص و یا در نوشتن به عنوان مورد نیاز در مورد مسائل ارجاع شده به دبیر که از خانه کنگره است.” قانون این خانه می تواند به منظور Mnuchin به بررسی و گزارش (در فرد کمتر) بر رئیس جمهور مالیات و او را مجبور به اطاعت کنند.

اساسنامه اتحاد فراگیر مفاهیم برای ما فهم مدرن از جدایی از قدرت و اقتدار هر مجلسی کنگره نسبت به رئیس جمهور. به صورت یک قانون است و قانون اساسی. دادگاه عالی گفته است که قوانین موجود در اصل توسط کنگره تصویب در سال 1789 همان سال قانون اساسی به اثر رفت باید تفسیر امروز به عنوان کنگره تفسیر آنها بلافاصله پس از عبور—که این قوانین عملا قانون اساسی مگر اینکه به طور خاص در بر داشت در غیر این صورت. این قانون است که مورد استفاده اغلب در طول تاریخ ایالات متحده همواره به دنبال اجرایی شعبه و بر این اساس هرگز در دادگاه به چالش کشید.

این 1789 اساسنامه نیز رد وزارت دادگستری OLC یادداشت. این یادداشت که معتقد کنگره ندارد قدرت برای وادار کردن قوه مجریه به عرضه اطلاعات مستدل با قیاس از یک تعداد انگشت شماری از مدرن دادگاه عالی تصمیم گیری در تفکیک قوا. اما “وظیفه به گزارش” ارائه predates کسانی که تصمیم گیری های بیش از یک قرن به سوال تلفنی نه تنها این یادداشت اما همچنین مفروضات اساسی آن دیوان عالی کشور نظرات.

چرا خانه دموکرات ها استفاده می شود این ماده در حال حاضر ؟ پاسخ ممکن است دروغ در آن طولانی و پیچیده تاریخ است. در کنگره اولین جلسه در سال 1789 زمانی که قانونگذاران بودند به اتهام ایجاد ساختار جدید اجرایی آنها تصویب یک بسته از قوانین برای ایجاد اولین “بزرگ بخش” از دولت: بخش دولت جنگ و خزانه داری. در حالی که وزرای امور جنگ و دولت خواهد بود به طور مستقیم مسئول به رئیس جمهور به تنهایی تاسیس کنگره مشخص شد که وزیر خزانه داری بدهکار وظایف خاص خود در کنگره به دلیل مقننه است و “قدرت از کیف.” مرکزی در این میان تعهد به گزارش یک ماده زمانی که کنگره خواسته است. کنگره نوشت که وظیفه به قانون شناخته شده به عنوان خزانه عمل می کنند و اعضای کنگره با استفاده از این قانون بارها و بارها در 1790s به سفارش اول ما خزانه داری, منشی, الکساندر همیلتون را حداقل 20 گزارش های دقیق.

برای آینده 2½ قرن کنگره اختیار داشت این قانون به عنوان یک ابزار حیاتی از قوه مقننه نظارت است. در سال 1946 کنگره حتی فکر گسترش وزیر خزانه داری گزارش وظیفه همه اعضای رئيس جمهور در کابینه. اما در طول نیمه دوم قرن 20 کنگره متوقف شد و با تکیه بر آن. سپس توسط وزارت خزانه داری عمل شده بود بازنویسی و دوباره به جای برای تحول مجریه و وظیفه به گزارش نقل مکان کرده بود در سراسر ایالات متحده کد چندین بار. حتی پس از, اساسنامه باقی مانده در هر انتشار جدید از ایالات متحده کد. (تدوین کنندگان منتقل اساسنامه نهایی بار در سال 1982 به 31 U. S. C. § 331(d).)

با کمال تعجب کمیته قضایی مجلس با اشاره به خزانه عمل را گزارش وظیفه در سال 2016 گزارش در قوه مقننه نظارت است که در آن با اشاره به قانون به عنوان یک سابقه تاریخی. کنگره و دفتر مشاوره حقوقی برای این موضوع—به نظر می رسد فراموش کرده اند که این بخش از خزانه عمل نیست فقط سابقه—آن است که هنوز هم قانون.

البته هیچ یک از این بدان معنی است که آمریکا تضمین شده برای به دست آوردن مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی اگر آنها با استفاده از این فراموش شده قانون. Mnuchin ممکن است انتخاب کنید برای نقض قانون و نادیده گرفتن خانه را درخواست و یا تولید کمتر-از-کافی “گزارش” در مغلوب ساختن پیشی جستن مالیاتی. و مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری بعید است که در یک استدلال حقوقی. وزارت دادگستری در حال حاضر مصرف دور از ذهن موقعیت است که حتی زمانی که مسلح با مدرک معتبر اساسنامه کنگره نمی تواند با استفاده از دادگاه برای اجرای خواسته برای کسب اطلاعات از اجرایی شعبه ترک کنگره اساسا ناتوان در برابر انسداد است.

اما اگر Mnuchin حاضر مطابق با 31 U. S. C. § 331(d) او را باید یک زمان سخت پیدا کردن قانونی زمین ایستاده است. و اگر این مورد باعث می شود راه خود را به دادگاه عالی که در آن قضات که خود را “originalists” در حال حاضر نگه نوسان دادگاه باید قانون به نفع کنگره است. در غیر این صورت دیوان عالی کشور خواهد بود نادیده گرفتن اراده از بنیانگذاران این درک از قانون اساسی به اشتراک گذاشته شده توسط اولین کنگره و قرن سابقه.

وزارت خزانه داری دبیران پس از همیلتون در طول تاریخ مورد احترام این وظیفه قانونی و گزارش و حتی در بسیار حزبی رسوایی-لادن شرایط. استاد حقوق دانشگاه ییل جری Mashaw به نام وزیر خزانه داری را وظیفه ویژه به کنگره یک “شمشیر دو لبه” برای, “[a]s الکساندر همیلتون آموخته به ترس خود را در این گزارش مورد نیاز در دست مخالفان سیاسی می تواند یک شگرف ساز و کاری برای آزار و اذیت.” ران News بیوگرافی همیلتون جزئیات بسیار نیرومند تلاش همیلتون ساخته شده برای پاسخ به این حمله گزارش خواسته است. همیلتون خود با اشاره به وظایف خود را به عنوان “مخرب توطئه به چاقو مرا در تاریکی که در برابر من بیش از حد اغلب موظف به گارد خودم که منحرف کردن اذهان و آزار و اذیت من است.” اما هیچ یک از این کاهش همیلتون وظیفه برای تولید گزارش یک نقطه او تأیید در باز کردن هر ارائه گزارش نوشته است که او ایجاد کرده بود هر “در اطاعت از قطعنامه مجلس نمایندگان.”

در طول این بانک و جنگ و رئیس جمهور اندرو جکسون وزیر خزانه داری و آینده دیوان عدالت Roger B. Taney انطباق با سنا قطعنامه الزام او به گزارش های شخصی خود را با منافع مالی در یک بحث بانک دولتی. Taney به رسمیت شناخته شده خود را در سال 1834 به گزارش سنا که با وجود روشن شدن انگیزه های سیاسی پشت سنا قطعنامه او وظیفه توسط خزانه عمل به کمک قوه مقننه در قوه مجریه نظارت. Mnuchin است که کمتر مورد نیاز برای ارائه این خانه با یک گزارش در مغلوب ساختن پیشی جستن, اظهارنامه مالیاتی, اگر به خانه می پرسد. برای این کار به بی اعتنایی به وظیفه خود خواهد نشان دهنده بی سابقه نقض هدف اصلی از خزانه قانون اساسی به تفکیک قوا قانون است.

خانه می تواند به دنبال در قدم به قدم از اول کنگره و تصویب قطعنامه ساده در بخش 331(d) سفارش Mnuchin به آن را با ارائه یک گزارش در مغلوب ساختن پیشی جستن مالیاتی. کنگره است که غیر قابل انکار قانون اساسی قدرت به انجام این کار. به عنوان Lin-مانوئل میراندا همیلتون ممکن است می گویند خانه باید به دور انداختن آن ضربه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>