تورنتو نیکلاس Latifi کامل غیر متعارف مسیر به F1 اولین

طولانی ترین فاصله بین مسابقات فرمول یک تاریخ در خود نگه دارد از ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به پایان رسید یکشنبه با فصل باز اتریشی جایزه بزرگ.

آن را به ارزش صبر کنید برای تورنتو نیکلاس Latifi.

در یک مسابقه که دیدم نه از 20 رانندگان خروج زود سه خودرو ایمنی ری استارت و آخرین دامان heroics, Latifi خود ساخته F1 اولین با ویلیامز مرسدس تیم و صعود نه لکه از بازگشت از این شبکه به پایان 11th.

“من تا به حال چرخ پرواز کردن در مقابل من ماشین رفتن در ترمز مناطق و ماشین ریسندگی” Latifi گفت: CBC ورزشی این هفته است. “شما اولین واکنش اولیه است و نه گرفتار [در حوادث] و سپس شما متوجه شما را به دست آورد و موقعیت.

“فقط رسیدن به پایان یک دستاورد خوب در یک مسابقه مانند است که به خصوص برای کسی در موقعیت من. آن را اولین بار از نژاد و آن را حیاتی برای همه است که یادگیری در.”

سازمان دیده بان | مرسدس راننده Valtteri Bottas برنده هرج و مرج اتریش GP:

مرسدس راننده Valtteri Bottas برنده یک هرج و مرج فصل باز جایزه بزرگ اتریش روز یکشنبه در حالی که هم تیمی اش, فرمول یک لوئیس همیلتون قهرمان به پایان رسید چهارم پس از گرفتن اواخر زمان مجازات. 0:46

Latifi همراه با مونترال لنس قدم زدن نخستین بار حداقل دو کانادایی ها به انتظارنشسته بودند تا در یک مسابقه F1 از کانادا جایزه بزرگ در سال 1969 که دیدم سه drivers — لایحه Brack, Al نخود و جان Cordts — رقابت بپردازند. Latifi و قدم زدن نیز تنظیم برای تبدیل شدن به اولین کانادایی رانندگان برای تکمیل کل F1 فصل با هم.

قدم زدن با مسابقه نقطه مرسدس تیم شده است در این ورزش پس از 2017. 21 ساله در مسابقه یکشنبه به پایان رسید قبل از موعد مقرر با مشکلات مکانیکی.

“من فکر می کنم این چیزی است که کاملا سرد است که ما دو کانادایی کامل زمان حال” Latifi گفت. “این بدیهی است که کاملا یک مدت طولانی و من همیشه می گفت من به نمایندگی از کشور در صحنه جهانی چیزی است که من بسیار زیادی از غرور و افتخار در.

“زمانی که من در تاریخ [مسابقه] دسته بندی ها در اروپا من تنها کانادا و در حال حاضر هم دو در فرمول یک بسیار سرد است.”

غیر متعارف مسیر

متولد در مونترال Latifi و خانواده اش به تورنتو نقل مکان کرد زمانی که او یک پسر بود. کانادا و 15 راننده در ورزش را 70 سال سابقه Latifi در زمان های غیر متعارف مسیر به بالاترین سطح خود از single-seater, مسابقه اتومبیل رانی.

“بزرگترین چالش برای من بود که من شروع بسیار دیر نسبت به بسیاری از رقبای من گفت:” 25 ساله که در شروع مسابقه رقابتی در 13. “من در حال حاضر شده است به رقابت در برابر افرادی که تا به حال شده است در مسابقه برای چند سال.

“متوسط سن اکثر بچه ها شروع در هشت اما این که می گویند شما نمی توانید آن را اگر شما شروع به بعد. من یک مثال کامل از آن است.”

سازمان دیده بان | رانندگان زانو زدن سایش ‘پایان نژادپرستی’ T-پیراهن قبل از مسابقه:

به رهبری لوئیس همیلتون برخی از رانندگان فرمول یک در زمان زانو در اعتراض به نژادپرستی قبل از در حال اجرا از جایزه بزرگ اتریش. 0:31

Latifi در ادامه به رقابت در اروپا junior مدارات قبل از رسیدن به فرمول 2, مرحله یکی مانده به آخر در سی نردبان.

در سال 2019 او به پایان رسید دونده تا در این رقابت ها به دست آورده و صندلی خود را در Williams جایی که او قبلا انجام کار به عنوان یک راننده تست.

“همه ما در Williams شده اند فوق العاده تحت تاثیر قرار در آنچه که او به دست آمده در فرمول 2,” معاون تیم اصلی کلر ویلیامز به خبرنگاران گفت: پس از اعلام. “نیکلاس تبدیل به تاسیس و احترام عضو ویلیامز به عنوان ما به مبارزه راه خود را به خط میانی است.”

مدیریت انتظارات

ژاک وینو به افتخار بودن کانادا تنها قهرمان F1 و آخرین به ادعای رانندگان مسابقات قهرمانی جهان برای ویلیامز در سال 1997.

پس وینو پیروزی این تیم مواجه شده است و بسیاری از چالش ها در طول سال و در فصل گذشته موفق فقط یک نقطه در جدول رده بندی سازنده.

وجود ندارد و در عین حال داشتن یک رقابتی خودرو را به چالش برای شطرنجی پرچم Latifi است که عادت به ماندن بیمار است.

“یکی از مشکلات من بود وقتی که من بود جوان بود و مدیریت انتظارات” Latifi گفت. “من بسیار رقابتی و من همیشه می خواستم به نفع خود اما پس از آن دوباره من در مسابقه در برابر مردم با خیلی تجربه تر از من و گرفتن نتایج من می خواستم بود بسیار دشوار است.

“شما باید برای قرار دادن در زمان و در مسیر — که چگونه من برای زمان از دست رفته — هیچ راه دیگری در اطراف آن در این ورزش است.”

‘دست کشیدن از زنگ’

مطمئن نیستید اگر او می خواهم به رقابت در سال 2020 Latifi را برای اولین بار بود که قبلا تعیین شده برای مارس 15 در F1 سنتی بازکن در استرالیا.

“من حتی مطمئن شوید که اگر ما قادر خواهد بود برای مسابقه امسال” Latifi گفت. “رفتن به مسابقه اول فصل همیشه وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از هیجان و انتظار و سپس با مسابقه در استرالیا لغو شدن آن بدیهی است که زمان بسیار عجیب و غریب.

ویلیامز’ کانادا راننده اجتناب مشکل روز یکشنبه به پرش و نه لکه های این شبکه به پایان 11th خود را در فرمول یک اولین در Red Bull Ring مسیر مسابقه در Spielberg, Austria. (لئونارد Foeger/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ)

“داشتن تمام زمان, البته, آن را دشوار ساخته شده نیاز به دست کشیدن از این روست اما من خوشحال می شود.”

در ادامه فصل آخر این هفته در اتریش و سپس حرکت به مجارستان به عنوان بخشی از هشت مسابقه اروپا در 10 هفته.

بقیه فرمول یک برنامه نامشخص باقی مانده است.

“هدف من از رفتن به آینده چند مسابقه است که برای ساخت بر عملکرد و یادگیری از چند آنهایی که” Latifi گفت. “آغاز هر جلسه من قصد دارم به یادگیری بسیار و امیدوارم با گرفتن این گام رو به جلو است. من قصد ندارم به پایه موفقیت من از نتیجه چون ما می دانیم که در فرمول یک بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد با اجرای برنامه.

“من باید برای انجام یک تجزیه و تحلیل از رانندگی من هر آخر هفته به قاضی چگونه راحت من در هر وضعیت است.”

tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesLevitraCialisbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynaSweet bonanza candyland oynatropical tiki oynabeylikdüzü korsan taksigüvenilir medyumşehirler arası nakliyatGeri Getirme BüyüsüAdet Kanı Büyüsüantalya escort