سفر Manitoba هدف قرار دادن مردم محلی و برخی از همسایگان با آخرین مبارزات انتخاباتی آگهی

Category: گلوبال نیوز Comments: No comments

سفر منیتوبا امید به بخش گردشگری نورد دوباره با تشویق Manitobans به اتمام حیاط خلوت خود را با یک کمپین مناسب به نام “خانه جایی است که قلب است.”

چلیپا از $2 میلیون مبارزات انتخاباتی خواهد شد یک سری از فیلم های واقعی Manitobans به عنوان تبدیل شدن آنها به سفیران این استان را مقصد و تجربه است.

“پس از انجام کار سخت لازم برای مسطح کردن منحنی COVID-19 موارد Manitobans در حال حاضر یک فرصت عالی را با خیال راحت به کاوش خود را در استان در تابستان امسال گفت:” رالف Eichler, Manitoba وزیر توسعه اقتصادی و آموزش در انتشار اخبار.

“ما هیجان زده به ادامه دوباره شروع ما اقتصاد گردشگری با دعوت از Manitobans و بازدید کنندگان از شمال غربی انتاریو سرزمین های غربی کانادا به تجربه همه چیز مانیتوبا را ارائه کرده است.”

مانیتوبا به دنبال جذب مسافران

مانیتوبا به دنبال جذب مسافران

یک تعداد انگشت شماری از فیلم ها در حال حاضر از بین رفته زنده در یوتیوب; تمرکز آنها بر اردو زدن, ماهیگیری, راه سفر, محلی ناهار خوری و چرچیل همه با ساکنان محلی گفتن مخاطبان به “مانیتوبا نشان می دهد برخی از عشق.”

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

آنها در حال رفتن به تکمیل با یک چاپ, دیجیتال, رادیو, عمومی و کمپین رسانه های اجتماعی.

“ما باید همه چیز را از باور نکردنی ماهیگیری و اردو به شمال چرچیل — که کاملا در سطح جهانی; جهانی خرس مشاهده در سطح جهانی شفق شمالی — ما در سطح جهانی ماهیگیری مکه بنابراین همه نوع از فرصت ها برای مردم” گفت: Colin Ferguson, رئيس جمهور و مدیر عامل از سفر این استان ،

ادامه مطلب: شمال منیتوبا شهرداران تشویق آرام محدودیت های مسافرتی

کسب و کار در سراسر جهان گرفته اند یک ضربه عظیم با توجه به همه گیر و فرگوسن می گوید: بخش گردشگری به احتمال زیاد خواهد شد در میان آخرین به بهبود می یابند.

او امتیاز خاص به پرواز ماهیگیری صنعت و جامعه از چرچیل که تکیه به شدت در ایالات متحده و بین المللی مشتریان بود.

با توجه به اینکه سفر — به خصوص در مسافرت های بین المللی — محدود خواهد شد برای برخی از زمان سفر, Manitoba کمپین با هدف قرار دادن Manitobans و همسایه نزدیک با برخی از نشانه های اولیه برای, خوش بینی, با توجه به فرگوسن.

“ما می دانیم که کلییر لیک به خوبی در حال انجام است و ما دیده ایم بسیاری از کشش بسیاری از افرادی که در هر کدام از ساسکاچوان و یا در آینده از دیگر نقاط این استان ، این Whiteshell به خوبی انجام می دهند ، Interlake به خوبی انجام می دهند (و) در و در اطراف براندون به خوبی انجام می دهند” فرگوسن گفت.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

ادامه مطلب: در-استان گردشگری کلید به مانیتوبا موفقیت در همه گیر: مقصد کانادا

“هدف اصلی است Manitobans در حال حرکت در سراسر استان و در سال های گذشته آنها نشان داده نسبتا درصد قابل توجهی از هر دو ما ملاقات و از نظر ما درآمد” فرگوسن گفت.

“در حال حاضر با گسترش ما حباب در مانیتوبا ما در حال رفتن به فرصت را به حرکت به ساسکاچوان باد از جنوب انتاریو; ما به دنبال در آلبرتا و بریتیش کلمبیا به عنوان به خوبی به عنوان کمپین همچنان گشوده است.”

مدیران بازاریابی در Winnipeg, می گویند سفر Manitoba تصمیم به راه اندازی آن کمپین دیجیتالی خواهد به آنها کمک کند اقامت تا به تاریخ به عنوان دستورالعمل های بهداشتی همچنان به تکامل با COVID-19 بیماری همه گیر.

“واقعا با تکیه بر دیجیتال اجازه می دهد تا شما را به اضافه کردن جغرافیایی بازارهای هدف به عنوان شما نیاز به آن اجازه می دهد تا شما را به نوبه خود چیزهایی در به نوبه خود آنها را به عنوان زمانی که شما با استفاده از دیجیتال” گفت: Kevin MacNeil, معاون رئیس جمهور از حساب در متریک بازاریابی است.

“آنها را ذکر آنها با استفاده از برخی از, هوای آزاد, تابلوهای تبلیغاتی برخی از رادیو — بسیار مناسب برای محلی ما مخاطبان است.”

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>