مغلوب ساختن پیشی جستن استخدام کمبریج Analytica آلوم برای سال 2020 کار داده

Category: پلیتیکو Comments: No comments

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین آوردن در یک آلوم از این بحث شرکت اطلاعات کمبریج Analytica یک حرکت به احتمال زیاد به افزایش آلارم مغلوب ساختن پیشی جستن در میان منتقدان و طرفداران حفظ حریم خصوصی داده ها که نگرانی رئیس جمهور را فشار فن آوری پاکت نامه برای دریافت رای در سال 2020 است.

مت Oczkowski که در خدمت به عنوان رئیس محصول در کمبریج قبل از آن ورشکست و تعطیل در سال 2018 است کمک به نظارت بر مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی داده های برنامه با توجه به دو نفر آشنا با استخدام. کمبریج بد نامی برای آن کار روانی رای دهندگان پروفایل و از آنجا که این ادعا نادرست به دست آمده از اطلاعات شخصی ده ها میلیون نفر از Facebook کاربران است.

Oczkowski که او نیز مشغول به کار در مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 تلاش, پیوست, کمپین انتخاب مجدد در ماه ژانویه و پرداخت به شرکت HuMn رفتار انتظار می رود برای نشان دادن در مغلوب ساختن پیشی جستن بعدی مالی مبارزات انتخاباتی افشای اواخر این ماه.

مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران مدت طولانی را تکذیب کرد آنها با استفاده از کمبریج را Facebook اطلاعات در سال 2016 و می گویند که آنها نمی خواهد در سال 2020 ، و آنها اصرار دارند که هیچ علاقه ای به استفاده از psychographic رای دهندگان هدف قرار دادن محور کمبریج رویکرد. اما این نه allayed ترس در میان دموکرات ها که رئیس جمهور خواهد شد توسل به آنلاین حقه های کثیف برای برنده شدن یکی دیگر از کاخ سفید مدت است.

الیزابت وارن به شدت انتقاد کرد در Facebook برای امتناع از پلیس مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات بر روی پلت فرم. و هفته گذشته رئیس جمهور سابق باراک اوباما در توییتی از مقاله اخیر در اقیانوس اطلس بررسی تهمت کمپین آنلاین عملیات.

“حتی اگر این روش جدید کاشت بذر شک را بدست آورد و اختلاف به نوبه خود آمریکایی ها در برابر یکدیگر است یک ترفند قدیمی” اوباما نوشت.

کمبریج تعطیل در سال 2018 در میان اتهامات که آن را راه اندازی یک طرح برای به دست آوردن داده ها از نزدیک به 90 میلیون بی خبر Facebook کاربران — چیزی پلت فرم رسانه های اجتماعی در نهایت توصیف به عنوان یک “کلاهبرداری” و “تقلب”.

این شرکت همچنین جلب آسیب رساندن به عناوین پس از آن آشکار شد که کمبریج مدیر عامل الکساندر هیچ کس رسیده به بنیانگذار ویکی لیکس جولیان آسانژ در سال 2016 به او کمک کند توزیع هیلاری کلینتون ایمیل.

نه Oczkowski و نه تهمت مبارزات انتخاباتی خواهد و نظر این مقاله است.

31-در سال Oczkowski که متخصص در اطلاعات و علوم رفتاری است که انتظار می رود به صرف بیشتر وقت خود را برای این کمپین از سن آنتونیو که در آن او ساکن. مردم آشنا با استخدام می گویند او خود را اختصاص زمان به داده های متمرکز پروژه های مانند تعیین که در آن تهمت و عملیاتی باید به مبارزات انتخاباتی در فرد بدانند که بهترین اهداف بر مغلوب ساختن پیشی جستن مسیر به پیروزی و هدف قرار دادن رسانه ها اقدام به خرید.

Oczkowski به بخش خصوصی گفت: او قصد دارد با استفاده از داده های سنتی مدل سازی به جای psychographics که هدف از رای دهندگان بر اساس شخصیت خود را و یا رفتار.

Oczkowski امضا با کمبریج در سال 2015 پس از گذراندن نزدیک به سه سال کار به عنوان رئیس دیجیتال افسر اسکات واکر فرماندار ویسکانسین،. به عنوان یکی از حدود ده کمبریج کارکنان اعزام به مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سان آنتونیو پاسگاه Oczkowski نقش کلیدی در ساخت آنچه شناخته شده به عنوان پروژه آلامو یک کمپین آنلاین — بسیاری از آن هماهنگ از طریق Facebook advertising — که کمک به سوق دادن نسبت ناروا به کاخ سفید است.

انگلستان بر اساس کمبریج کمک تد کروز در اوایل سال 2016 کمپین اما شروع کار برای مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار او پدید آمده از جمهوری خواه اولیه. روابط بین داده های شرکت و Trumpworld زد ، استیو Bannon, یک زمانی کمبریج عضو هیئت مدیره در نهایت مغلوب ساختن پیشی جستن استراتژیست ارشد. مغلوب ساختن پیشی جستن مگا دهنده رابرت مرسر نیز عمده منابع و مدارک شرکت.

در حالی که بسیاری در Trumpworld شد و شک و تردید از کمبریج را psychographics متمرکز بر رویکرد آنها احساس کردند که کارکنان مانند Oczkowski می تواند مفید با دیجیتال و داده های تجربه تحت واکر و او را با ارزش را به تهمت و مبارزه است.

اما پس از سال 2016 انتخابات کمبریج نقش در مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تبدیل شد به یک موضوع اختلاف ، الکساندر هیچ کس شرکت مدیر عامل گرفتار شد در یک undercover تصویری لاف زدن که “ما از تمام تحقیق همه اطلاعات همه تجزیه و تحلیل تمام هدف ما زد تمام دیجیتال کمپین تلویزیون کمپین و داده های ما مطلع تمام استراتژی است.”

رئیس جمهور تیم و حتی برخی در کمبریج — احساس کردند که هیچ کس به مراتب بیش از حد این شرکت نقش با مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale که به عنوان 2016 دیجیتال مدیر پیشگام پروژه آلامو به نام هیچ کس ادعا می کند “بنابراین فوق العاده نادرست و مضحک است.”

Parscale نیز تعریف برخی از جنبه های کمبریج کار در سال 2016. در دوران بعد از انتخابات کنفرانس اسپانسر شده از طرف گوگل گفت: این شرکت تولید می شود رای گیری و مدلسازی داده است که به کمک به راهنمای تصمیم گیری است. اما در یک سال 2017 مصاحبه با 60 دقیقه Parscale گفت: استفاده از psychographics نبود موثر است.

رسیده به گوشی Nix کاهش یافته است به نظر تا چه حد از کار شرکت ها برای مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016.

“شما باید بپرسید مغلوب ساختن پیشی جستن تیم مورد که” او گفت:.

Oczkowski چپ کمبریج در مارس 2017 شد و یک مشاور مستقل قبل از پیوستن به آژانس بازاریابی ابر تجارت است. Oczkowski گفته است که او هرگز استفاده و یا دیدم Facebook داده کمبریج گفته به دست آمده توسط نامناسب به این معنی است که اتفاق افتاده است قبل از ورود او در شرکت است.

Oczkowski نیز گفت که او نمی باید دانش قبلی از نیکس (Nix) در تماس با آسانژ. و او را قاطعانه رد کرده است که psychographics نقش مهمی در مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016.

“من نمی خواهم به شکستن قلب خود را” Oczkowski گفت: در گوگل پس از انتخابات در کنفرانس “اما ما واقعا نمی هر گونه psychographics برای مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>