منحصر به فرد پیش نویس NFL مجموعه بینندگان سوابق

Category: سی بی سی اسپورت Comments: No comments

2020 پیش نویس NFL شد پربیننده ترین تا کنون با بیش از 55 میلیون نفر در ایالات متحده بینندگان تنظیم در طول منحصر به فرد سه روز رویداد.

که 16 درصد افزایش از سال 2019 با توجه به آمار نیلسن برای پوشش ABC, ESPN NFL شبکه ESPN Deportes و کانال های دیجیتال.

هر روز از پیش نویس مجموعه ای جدید اوج با توجه به آزادی مطبوعات صادر یکشنبه توسط NFL. پنجشنبه دور اول به خود جلب کرد بیش از 15.6 میلیون بیننده (تا 37 درصد از 2019) در حالی که بیش از 8.2 میلیون نفر به تماشای دور 2-3 روز جمعه (تا 40 درصد) و بیش از 4.2 میلیون نفر به تماشای دور 4-7 روز شنبه (تا 32 درصد).

“من نمی تواند بیشتر افتخار از تلاش ها و همکاری ما با باشگاه های لیگ پرسنل و شرکای ما برای انجام کارآمد پیش نویس و به اشتراک گذاری یک تجربه فراموش نشدنی با میلیون ها نفر از طرفداران در طول این زمان نامشخص” گفت: NFL کمیسر راجر Goodell در انتشار.

“این پیش نویس است که آخرین فصل از این NFL تاریخ طبقه از بلند کردن روح از امریکا و وحدت مردم است. در علاوه بر این به جشن موفقیت بسیاری از مردان جوان و با استعداد ما خوشحال شدند که این پیش نویس به کمک درخشش نور در امروز قهرمانان واقعی — بهداشت و درمان کارگران اولین پاسخ دهندگان و دیگران بی شماری در خط مقدم جبهه نبرد در برابر COVID-19. ما نیز قدردان و سپاسگزار همه کسانی که کمک به NFL خانواده اعانه.”

پیش نویس این پوشش شامل بیش از 600 دوربین تغذیه از خانه Goodell NFL سر مربیان و مدیران عامل بیش از 85 پیش نویس چشم انداز و دیگران از جمله طرفداران.

بالا تلویزیون بازارهای شد کلمبوس, اوهایو (8.8 امتیاز) کلیولند (8.7) فیلادلفیا (8.6), Kansas شهرستان (8.5) سینسیناتی (8.5) آتلانتا (8.2) جکسون (8.1) Nashville (8.0) میلواکی (7.8) دنور (7.0) و بالتیمور (7.0).

‘پیش نویس-A-Thon زندگی می کنند را فراهم می کند COVID-19 امداد

در علاوه بر این به برنامه تلویزیونی به طور متوسط روزانه 5.4 میلیون بیننده بیش از 46.7 میلیون دقیقه از “پیش نویس-A-Thon زنده” کمپین جمع آوری کمک مالی. آن جریان در سراسر چندین سیستم عامل های دیجیتال از جمله Twitter, Facebook, YouTube, حرکت یا کشش ناگهانی Infinite و ق در.

“این سال را به پیش نویس NFL به وضوح در زمان بسیار بیشتر معنی و آن را به خصوص لذت بخش برای ESPN که نقش مهمی در ارائه این رویداد منحصر به فرد به یک رکورد تعداد طرفداران NFL در حالی که حمایت از این لیگ تلاش برای بازگشت” ESPN رئیس جمهور جیمی Pitaro گفت: در آزادی مطبوعات. “موفقیت این سال را به پیش نویس یک عهد به سابقه همکاری در سراسر NFL, ESPN و والت دیزنی Co. در میان چنین زمان به چالش کشیدن.”

به تاریخ NFL خانواده مطرح است بیش از 100 میلیون دلار برای coronavirus امداد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>