آنچه در اروپا است (و نیست) خرید طی قرنطینه

Category: پلیتیکو Comments: No comments

بروکسل — آن را فقط به کاغذ توالت. ایتالیایی ها در حال بارگذاری بر روی بسته بندی ماندارین مردم در فرانسه gorging خود را در سوسیس مرغ و استرالیایی در حال انباشت کنسرو گوشت.

Coronavirus بحران نه تنها تغییر اروپایی ها’ اجتماعی و عادات کار, اما همچنین چگونه آنها در حال غذا خوردن و چه چیزی آنها خرید.

محرمانه خرده فروشی ارقام از هفته اول ماه مارس به دست آمده توسط سیاسی نشان می دهد که مردم زندگی در ایتالیا و فرانسه و انگلستان را نه تنها به طور چشمگیری افزایش هزینه های خود را در مواد غذایی با قفسه زندگی آنها نیز گفت: هیچ به برخی لذیذ مورد علاقه های شما.

به طور کلی مردم صرف شده است بیشتر در سوپر مارکت ها نسبت به قبل از بحران رانده شده توسط انباشت و رستوران تعطیلی.

یک مجموعه داده از شرکت های تحقیقات بازار جمهوري اسلامي ايران و BCG برای هفته اول ماه مارس نشان می دهد که فروش این دسته از محصولات کاغذی بهداشتی محصولات و بسته بندی مواد غذایی افزایش یافته است بطور قابل توجهی در هر سه کشور است. در حالی که فروش به طور کلی بالا رفتن وجود دارد برخی از دسته بندی محصولات ثبت شده است که ضرر و زیان: در فرانسه و ایتالیا, فروش لوازم آرایشی و بهداشتی غوطه ور در حالی که مردم در انگلستان و ایتالیا صرف کمتر در محصولات طبقه بندی شده به عنوان general merchandise.

این تغییر در عادات خرید قرار داده است فشار زیادی بر عرضه مواد غذایی زنجیره ای و نمی رفته خسته شده اید توسط سیاستمداران. کشاورزی اتحادیه اروپا وزیران در هفته گذشته مورد بحث و بررسی اینکه آیا آنها نیاز به انطباق با سیاست های به آنچه به آنها تماس بگیرید “عمده تغییرات در الگوی مصرف” با توجه به سند دیده می شود سیاسی.

“تقاضا برای محصولات با ارزش بالاتر مانند شراب و ماهی و گل را تضعیف کرده است به طور قابل توجهی در مورد گل های آن به طور کامل فرو ریخت. در مقابل تقاضا برای قفسه پایدار محصولات مانند برنج و ماکارونی و تخم مرغ و کنسرو کالا با عمر طولانی میوه ها و سبزیجات به شدت افزایش یافته است” این سند گفت.

در اینجا نگاهی به آنچه اروپایی ها — و — خرید در حالی که در مستند.

فروش مشروبات الکلی بالا رفت — به جز فرانسه که در آن آنها کاهش حدود 4 درصد در طول هفته پایان مارس 8 در مقایسه با سال گذشته بنا به گزارش رانده شده توسط یک رکود در خرید و فروش گرانتر شامپاین.

گرانول داده برای ایتالیا از بازار محقق نیلسن نشان می دهد که چه چیزی تغییر کرده بود که سم مردم برداشت. ایتالیایی خریداری شده کمتر شامپاین (در مورد -53 درصد در طول هفته مارس 9-15 در مقایسه با سال گذشته). اما آنها خریداری 14 درصد بیشتر آبجو.

رهبران در رم شده اند موعظه میهن پرستی اقتصادی به کمک شناور اقتصاد کشور در میان بحران و که به نظر می رسید برای نشان دادن در داده ها: ایتالیایی ها خریداری مطلب “مشترک” شراب ایتالیایی (+13 درصد) اما کمتر شراب از خارج از کشور (-14 درصد).

داده ها همچنین نشان می دهد ایتالیا در حال تبدیل شدن به choosier خود را در مورد مستند ناهار و libations.

با کودکان از مدرسه به خانه فروش از مدرسه و میان وعده قبل از ناهار بسته بندی شده کاهش یافت. فروش ماهی در وعده های غذایی عطر آب و پنیر جایگزین برای وگان وعده های غذایی نیز شاهد کاهش می یابد.

وجود دارد یک تغییر مشابه نسبت به غذاهای اصلی و به دور از منحصر به فرد تر انتخاب گوشت: مردم به خرید مرغ های بیشتری (+33 درصد) اما کمتر از گرانتر گوشت گوساله (-64 درصد) و گوشت اسب (-62 درصد). ایتالیایی ها برداشت بیش از چهار برابر مقدار گوشت خرگوش هفته که در مقایسه با سال قبل از.

تحت مستند مردم نیز به نظر می رسد به اند گرفته تا پخت: فروش آرد در ایتالیا تقریبا سه برابر شده در هفته مارس 9-15 آیا به عنوان فروش مخمر.

خشک کالا به یک انتخاب محبوب در سراسر کشور.

با توجه به جمهوري اسلامي ايران و BCG گزارش داده ها نشان می دهد که انباشت شروع به خاموش در فوریه 16 در ایتالیا و 23 فوریه در فرانسه — قبل از کشورها آغاز شده و در آوردن اجتماعی-فاصله اقدامات در ماه مارس است.

برای هفته پایان مارس 8, فروش ماکارونی و برنج افزایش یافت و بیش از 70 درصد در فرانسه در مقایسه با سال قبل است. ایتالیایی ها مواجه نگردند خشک حبوبات (+61 درصد است که همین هفته) در حالی که استرالیایی ها احتکار کنسرو گوشت (+73 درصد) و سوپ (+60 درصد). بالا و بیشتر تعجب آور — افزایش انتخاب های غذایی برای ایتالیایی ها و فرانسوی ها در طول این بازه زمانی بسته بندی شده بودند ماندارین و مرغ سوسیس به ترتيب با صرف تقریبا دو برابر برای هر دو.

اما بزرگترین فروش را افزایش می دهد به طور کلی در طول هفته اول ماه مارس ثبت شد برای آن دسته از محصولات است که اروپایی ها در حال استفاده برای حفاظت از خود در برابر coronavirus: ایتالیایی ها خریداری 247 درصد بیشتر الکل دناتوره و تقریبا سه برابر شده خرید خود را از بهداشتی دستمال مرطوب نیز دو برابر مصرف خود را از محصولات کمک های اولیه و دستکش.

فرانسه صرف دو برابر در parapharmacy لوازم جانبی (مانند دما) صابون حمام و تمیز کردن دستکش در حالی که استرالیایی ها نیز دو برابر هزینه های خانوار نظافت و بهداشت شخصی محصولات.

داده ها از ایتالیا برای ماه مارس 9-15 نشان داد فروش عطر, محصولات بهداشتی از جمله ریش تراش و موم موم و بدن و لب, لوازم آرایشی, به شدت کاهش یافت.

آرتور Neslen کمک گزارش.

می خواهید بیشتر تجزیه و تحلیل از سیاسی? سیاسی طرفدار حق بیمه ما سرویس اطلاعاتی برای حرفه ای ها. از خدمات مالی به تجارت, تکنولوژی, امنیت, بیشتر طرفدار, ارائه زمان واقعی اطلاعات بینش عمیق و شکستن قاشق شما نیاز به نگه داشتن یک قدم جلوتر. ایمیل [email protected] به درخواست افتخاری محاکمه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>