چه John Lewis به من آموخت

Category: پلیتیکو Comments: No comments

اسب کشیده حمل و نقل حمل و نقل Congressman John Lewis سراسر ادموند Pettus پل در شهر سلما در ایالت آلاباما یک زمان نهایی. احساسی تصاویر در تلویزیون من این آخر هفته گذشته من در زمان بازگشت به فروتنی راه رفتن من با او در زمان وجود دارد در سالگرد 50 از بدنام یکشنبه خونین حمله. به عنوان یک 25 ساله Lewis تا به حال ریخته خود خون به مردم سیاه و سفید دیگر نمی خواهد رد احقاق حق خود برای رای دادن در سلما و در طول Jim Crow جنوبی. هنگامی که ما rsi مراحل خود را که در مارس روز در سال 2015 بدنام سیاه-و-سفید تصاویر از سربازان دولت و شتم جوان بدون خشونت معترضان مانند لوئیس در ذهن من چشم.

ما جمع آوری شده در قهوه ای چپل درست مثل اصلی راهپیمایان را قبل از اقدام به پل. هنگامی که شما شروع به عبور از آن پل را شیب بسیار تند است که همه شما می توانید ببینید که در آسمان است. تنها در اوج خود شما می توانید ببینید که در آن پلیس تا به حال ایستاده بود به انتظار در سال 1965 باطوم در دست تهدید به خشونت قابل لمس است. من فقط می توانید تصور کنید ترس راهپیمایان احساس بسیاری از آنها در 20s و بعضی حتی جوانتر—نیروی پر از دولت انباشته در برابر آنها. و در عین حال آنها همچنان به راه رفتن. صرف وقت با کنگره بود که همیشه شبیه به قدم زدن در تاریخ است اما در زمانی که او به نقطه که در آن او تا به حال تقریبا زندگی خود را از دست من احساس حقیقی اتصال به گذشته است که stay with me forever. من فکر می کنم هر کس وجود دارد که بعد الهام گرفته شده بود به کوشش های خود را در مبارزه برای عدالت اجتماعی. من قطعا بود.

که قدرت John Lewis. او به طور همزمان یادآور شد آمریکایی ها از تاریخ ما به چالش کشیده و ما برای ساخت آن را به ملت بهتر بود که من به اندازه کافی خوش شانس به تجربه دست اول.

من برای اولین بار به می دانم که کنگره لوئیس زمانی که اسمیتسونیان استخدام من به واقعی قرن رویای یک موزه بازار ملی اختصاص داده شده به تاریخ و فرهنگ آمریکایی های آفریقایی تبار. بدون پشتکار موزه ممکن است هرگز وجود نداشته است. پس از انتخابات خود را به دفتر در سال 1986 یکی از اولین اسکناس لوئیس معرفی شد قانون برای ایجاد این موزه است. او ادامه داد: به قهرمان آن ساختمان شور و شوق برای این پروژه در میان همکاران و موکلین برای 15 سال قبل از موزه ملی تاریخ و فرهنگ عمل در نهایت به تصویب مجلس نمایندگان و سنا بود و به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور جورج دبلیو بوش است.

هر بار که من با کنگره من زده شد و با صبر و پشتکار ویژگی انتظار می رود از کسی که عمیقا درگیر در مبارزه برای حقوق مدنی از آنجا که او یک نوجوان بود. با الهام از دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور رادیو موعظه و حرکت به ادغام آلاباما مدارس, John Lewis به او خطبه اول در مقدونیه کلیسای باپتیست در تروی, آلاباما, زمانی که او تنها 15. زمانی که او بعد از حضور آمریکا باپتیست کلامی حوزه علمیه, او سعی کرد برای شروع یک پردیس فصل NAACP تنها به مقاومت روبرو می شوند از رهبران بودند که تمایلی به از دست دادن سفید حمایت آنها شمارش. لوئیس شد و ماهر در غلبه بر مقاومت در سراسر زندگی خود را و به اشتراک گذاشته حکمت در مورد انجام این کار با بسیاری از مردم—از جمله خود من. به عنوان من تلاش برای ساخت موزه ملی تاریخ و فرهنگ من نمی توانم تعداد دفعاتی من نگاه کرد به عنوان مثال خود را از مبارزه با مبارزه خوب هر روز.

کنگره آرام و صبور رفتار تکذیب شدید فوریت به عمل, مشخصه که مشهود بود در طول روز خود را به عنوان یک اصل آزادی سوار و رئیس برای دانشجو بدون خشونت کمیته هماهنگی (SNCC). زمانی که لوییس راه اندازی شد به یک سخنرانی آتشین در مارس 1963 در واشنگتن راهپیمایی رهبران تلقی متن بیش از حد مقابله برای مخاطبان در خانه و در کوچه و بازار و از همه مهمتر برای جان اف کندی دولت. خواسته به تن کردن شعارهای جوان John Lewis نشان داد ادراک سیاسی فراتر از سال خود را. او با درک اهمیت نشان دادن یک جبهه متحد برای رویداد تاریخی و به او احترام بسیار زیاد برای سازمان A. فیلیپ راندولف. بنابراین لوئیس و دیگر SNCC اعضا توافق کردند که به ویرایش برخی از آتش زا بخش هایی از سخنرانی. با وجود این تغییرات اجماع عمومی این بود که لوئیس بود یک رادیکال که نیویورک تایمز به نام “سخت ترین سخنرانان.” او در طول زندگی حرفه ای او هرگز متوقف به خوبی مشکل, آیا صحبت کردن حقیقت به متحدان و یا تماس از شر آنچه در آن بود.

هر بار که من با کنگره آن را یک فرصت برای گوش دادن و یاد بگیرند. من او را از طریق آفریقایی موزه بسیاری از بار اول که آن را در حال ساخت بود و بعد از آن بود که آن را به پایان رسید, یک عهد به چشم انداز خود را و سرسختی است. ما در مورد یکی از proudest حصول به عنوان یک متصدی در موزه ملی تاریخ آمریکا: مدفوع و بخشی از ناهار شمارنده از گرینزبورو Woolworth را که در آن چهار North Carolina A&T آموزان شنبه در اعتراض به تبعیض نژادی در سال 1960. که اعتراض کرده بود الهام گرفته از کنگره لوئیس به عنوان یک دانشجو در دانشگاه فیسک در نشویل به برگزاری تحصن در ناهار شمارنده و دیگر تفکیک فضاهای عمومی به عنوان آن را برای دیگر فعالان در سراسر کشور است.

قبل از ملاقات با او در این تصویر من تا به حال از لوئیس بود کسی که با یک قدم ایمان در انسانیت مشترک ما یک unflagging خوش بینی و اعتقاد به قدرت رستگاری. به عنوان من به او می دانم آن آشکار شد که ارزیابی من دقیق بود. او غیر معمول فضل او را منجر به عموم ببخشد و حتی تشکیل یک باند با Elwin ویلسون یک عضو سابق Ku Klux Klan اراذل و اوباش که تا به حال مورد ضرب و شتم لوئیس و دیگر آزادی سواران در ایستگاه اتوبوس در راک هیل در ایالت کارولینای جنوبی در سال 1961. لوئیس معتقد است که زمانی که مردم “قرار مکانیسم تقسیم و جدایی را انتخاب کنید تا ابزار آشتی آنها می تواند کمک به ساخت یک حس بیشتری از جامعه در جامعه ما حتی بعید ترین مردم است.”

من فکر می کنم او غریزه به دنبال بهترین ها را از ما بخشی از دلیل کنگره سازمان سالانه دو حزبی زیارت به جنوب با دیگر اعضای کنگره تلاش به ارمغان می آورد به زندگی برخی از نقاط عطف جنبش حقوق مدنی. او می دانست که چگونه حرکت و تحول خود را دست اول خاطرات می تواند به خصوص در تنظیمات که در آن آنها صورت گرفت. چیزی وجود دارد تقریبا مقدس در مورد اصلاح مراحل خود را در سلما و دیدن سایت از Montgomery bus boycott که همراه بود با او تند و تلخ حساب از آنچه آن را مانند به صورت پایین این نوع از ظلم و ستم. از دست دادن هر دو Lewis و حقوق مدنی آیکون C. T. ویویان در همان آخر هفته در اوایل این ماه ما را به یاد چگونه حیاتی آن است که برای حفظ تاریخ شفاهی از مردم که زندگی می کردند از طریق جنبش حقوق مدنی و دیگر لحظات محوری در تاریخ آمریکا است.

در یکی از کنگره سفر در سال 2014 ما رفت و به می سی سی پی که در آن Myrlie Evers-ویلیامز Medgar Evers’ بیوه به ما نشان داد خانه که در آن شوهرش به قتل رسیده بودند و به ما گفت در مورد جزئیات آن شب اتفاق افتاده است. او رک و پوست کنده صحبت کرد و به راحتی با ما به احتمال زیاد به دلیل Lewis’ اطمینان از حضور. به دلیل تمایل خود را برای آوردن مردم با هم Evers-ویلیامز و من یک دوستی پایدار آغاز با آن مراجعه کنید.

این کنگره پس از آن در زمان ما به فنی لو آهوجا را gravesite در Ruleville می سی سی پی و گفت: داستان همراه با کنگره النور هولمز نورتون در مورد چگونه آهوجا و دیگران بودند مورد ضرب و شتم تلاش برای ثبت نام رای دهندگان در می سی سی پی دلتا. به عنوان اگر به ما مهلت برخی از این لحن غم انگیز ما سپس به برخی از بلوز مفاصل در کلارکسدیل می سی سی پی که در آن من نشسته با کنگره به عنوان او خواند و شنود گذاشته انگشتان خود را به بلوز. اگر شما را دیده اند ویروسی تصویری از او رقص, شما می دانم که او تا به حال یک موسیقی روح است.

شاید لمس ترین لحظه برای من ایستاده بود با لوئیس پول در می سی سی پی که در آن امت تا به طرز وحشیانه ای به قتل رسیدند. من به دانستن امت را در اواخر مادر, Mamie تا Mobley چند سال قبل. او تا به حال صحبت در مورد انتخاب به باز کردن تابوت در مراسم تشییع جنازه پسر به طوری که هر کس می تواند ببینید که چه اتفاق افتاده بود به او. او حکمت و قدرت awes من به این روز و به عنوان مثال یک نور هدایت برای من. ایستاده در آن سایت با لوئیس بود بسیار عاطفی. کنگره مشترک چگونه او تا به حال راهپیمایی به افتخار امت. او به سهولت درد که تراژدی با یادآوری اینکه ما چگونه امت را قتل شده بود فریاد حمایت طلبی برای عدالت و نقطه عطفی در جنبش حقوق مدنی.

همانطور که ما سوار اتوبوس بازگشت به, آلاباما, ما متوقف شد و در یک محل استراحت و لوئیس کنگره Steny Hoyer و رفتم تو دستشویی. اما جای تعجب نیست نژادپرستانه نظرات نوشته شده بود بر روی دیوار. این یک استارک یادآوری است که این مبارزه هنوز هم به دور از بیش و قوانین تغییر می تواند به راحتی بیشتری نسبت عمیقا ریشه دوانده تعصبات.

وجود دارد بسیاری از درس های کنگره لوئیس سمت چپ ما است که آن سخت است می دانم که می شود بیشتر خدا را شکر. تمایل خود را به قربانی خود را به اطمینان حاصل شود که تمام دریافت نعمت آزادی راه او طرفدار عدم خشونت نشان داد و آن را به یک ابزار موثر در تلاش برای عدالت و تزلزل اقتدار اخلاقی هستند اما چند. اما دو بخش از میراث او ایستادگی کردن به من: مادام العمر خود را مبارزه برای حق رای و این درسی است که همه ما می تواند تفاوت را.

تا سال 2020 علائم دو رای گیری-حقوق سالگرد: صدمین سالگرد 19 متمم قانون اساسی که به زنان حق رای و sesquicentennial از 15 اصلاحیه ظاهرا به سیاه و سفید مردان حق رای پس از جنگ داخلی.

لوئیس خود را صرف اوایل زندگی مبارزه کنید که مردان و زنان سیاه قادر به لذت بردن از آن حقوق اساسی با وجود تثبیت نژادپرستی از Jim Crow که آنها مانع از انجام این کار با نظرسنجی مالیات سواد آزمون و خشونت است. پس از تصویب قانون حق رای در سال 1965 این حقوق شده اند به آرامی فرسایش در طول زمان توسط نژادی gerrymandering voter ID قوانین رای دهندگان تصفیه و مجازی نظرسنجی مالیات منجر به دیوان عالی کشور 2013 حاکم در Shelby County v. دارندهکه حذف این ماده در قانون حق رای که مورد نیاز برخی از کشورهای خاص به فدرال قبل از ترخیص قبل از تغییر رای خود را در قوانین. از آن زمان به بعد بیش از 1600 حوزه های رأی گیری بسته اند عمدتا در جوامع اقلیت. و با توجه به شورای رهبری مدنی و حقوق بشر در حداقل 10 رای گیری-حقوق تصمیمات پس از شلبیدادگاه پیدا کرده اند عمدی تبعیض است.

در سال 2019 یک جمهوری خواه سیاسی عمل طرح به رقیق سیاه, رای گیری قدرت در کارولینای شمالی نشان داد. این عمل تا به حال gerrymandered مناطق مجاور به طوری که دقیقا او را به خود جلب کرد یکی از طریق محوطه تاریخی سیاه و دانشگاه تقسیم خوابگاه تقریبا به طور مساوی بین دو مناطق مختلف. که دانشگاه North Carolina A&T آلما مادر از گرینزبورو چهار کمتر از دو مایل از Woolworth است که به کمک آنها شروع یک حرکت و نشان دادن راه برای لوییس و دیگر حقوق مدنی فعالان که به دنبال. به وضوح نیاز به حفاظت از حق همه شهروندان برای رای دادن به تلفظ امروز به عنوان آن بود در اوج دوران حقوق مدنی.

دیگر تاثیر ماندگار Lewis تا به حال الهام بخش است فعالیت. بسیاری از مردم به دنبال او مثال و کار به این کشور زندگی می کنند تا به آن آرمان های دموکراتیک و عدالت و برابری. امروز بسیاری از دانش آموزان مانند او: فعالان جوان از پارک فلوریدا که حمایت فعال شد توسط طاعون خشونت اسلحه; های بی شماری افراد جوان از زندگی مهم جنبش است که در ادامه به راهپیمایی و اعتراض علیه بی عدالتی; دانش آموزان در کانتی فیرفکس ویرجینیا که درخواست خود را به هیئت مدیره مدرسه با موفقیت به حذف Robert E. Lee نام و rechristen مدرسه به عنوان John R. Lewis دبیرستان حتی رفتن تا آنجا که به برنامه ریزی برای یک “مشکل” عدالت اجتماعی کمیته.

به وضوح لوئیس’ داستان طنین انداز با فعالان جوان امروز, ارواح قوم و خویشی که می دانند که جوانان این است که هیچ مانعی برای تغییر جهان است. به خلاف نسل Z با استفاده از رسانه های اجتماعی به بسیج عظیم جنبش های اجتماعی ، زمانی که به کنگره رفت و به زندگی ماده پلازا در واشنگتن دی سی در ماه ژوئن او بود عبور باتون به این جدید بی باک مدافعان حقوق مدنی و قطعا به عنوان او آن را برداشت و از رهبران مانند دکتر شاه A. فیلیپ راندولف و الا بیکر. او تشویق شد موج جدیدی از خوب مشکل برای تغییر جهان برای بهتر.

من فکر می کنم ما می توانیم بهترین افتخار لوئیس با حفظ و تقویت حق رای داشت و برای تمام عمر خود را. آرا سنگ بنای دموکراسی است. گسترش آن به تمام میباشد اگر ما می خواهیم یک دولت است که نشان دهنده ما. ما نیز باید خود را در آغوش اميد خود را تعهد به عدالت و پایدار بشریت که سوار همه چیز او بود. در نهایت میراث او به ما یادآوری می کند که ما مردم باید قدرت در این جمهوری دموکراتیک اما ما نیز باید تعهد به ایستادن و صحبت کردن برای دور انداخته برای محرومان برای محروم.

هر یک از ما که تا به حال لذت بردن از شنیدن لوئیس صحبت می دانستند که او یک استاد قصه گو, کسی که تا به حال هم از واعظ او تا به حال یک بار برنامه ریزی شده بود و قدرت معنوی به دست آمده از یک عمر خدمت به صالح شود. هنگامی که در موزه ملی تاریخ و فرهنگ شکست زمین در سال 2012, مشاهیر از بانوی اول سابق لورا بوش به باراک اوباما رئیس جمهور صحبت کرد و فصاحت در مورد اهمیت این لحظه. اما هیچ یک برگزار می شود مخاطبان ربودهشده مانند لوئیس بود.

او گفت: “این پایان است, اما آن را نیز یک آغاز است. هنوز هم وجود دارد بسیار بیشتر از کار را به انجام و به عنوان ما به دنبال این هدف ارزشمند را برای ما ارسال را از طریق سنین ما باید کوچک نیست. ما باید از شجاعت کسانی که در این مبارزه طولانی قبل از هر یک از ما بودند و حتی به دنیا آمد.” خود را زیبا و بلاغت همسان لحظه تقریبا به عنوان به خوبی به عنوان آن می کند این یکی. اما باید اعتراف کنم آنچه من قلب افزایش می یابد بیشتر در زمان این بود که این واقعیت ساده است که او از ایشان تشکر من.

من برای اولین بار آمد به آگاهی از John Lewis زمانی که من 10 سال و نه ماه مارس در واشنگتن سخنرانی کند. او شخصیتی بزرگ پس از آن اما او همچنین ثابت شده است که این نمونه نادر از کسی که قد و قامت تنها رشد بیش از یک چراغ امید که همواره مبارزه مبارزه خوب و که فداکاری تغییر یک ملت است. بنابراین زمانی که این تیتان ابراز قدردانی برای موزه ملی تاریخ و فرهنگ من در از دست دادن برای کلمات. تنها راه من می دانستم که به پاسخ بود به تشکر از او را برای اجازه دادن به من و ملت برای ایستادن روی شانه های پهن.

به عنوان من فکر می کنم در بزرگی از زندگی خود را آنچه که او به معنای به من شخصا و حرفه ای و آنچه که او به معنای به ملت, من هنوز هم در سمت چپ تنها با این: با تشکر از شما, کنگره Lewis. چگونه خوش شانس ما تمام شد برای قدرت خود را به حمل یک ملت بر روی شانه های خود را. شما به ما یادآوری برای الهام گرفتن و راهنمایی از گذشته به رویای جهانی هنوز به چالش کشیده و ما را به انجام این کار را که رویای واقعی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>