چه مدیتیشن با تمرکز حواس می تواند برای سلامت شما انجام

Category: گلوبال نیوز Comments: No comments

مدیتیشن تمرین تمرکز بر روی افکار برای رسیدن به آرامش یا آرامش — محبوب تر از همیشه است.

افراد مشهور و ورزشکاران اغلب به توانایی خود را برای تعامل با مدیتیشن با تمرکز حواس به عنوان یک دلیل برای موفقیت است.

LeBron James انجام شده است آن را برای سال قبل از او در دادگاه. بنابراین آیا مدیر عامل مایکروسافت بیل گیتس که نوشته شده در مورد چگونه مدیتیشن به او کمک کرد تا تمرکز.

مراقبه شناخته شده است به عنوان سریعترین رشد سلامت روند در میان بزرگسالان ایالات متحده در یک سال 2018 مطالعه توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری. در سال 2016 بیش از 9.3 میلیون آمریکایی گفت: آنها تعمق در درجه اول برای مسائل مربوط به سلامت روان با توجه به مطالعه.

ادامه مطلب: کانادا بیانکا Andreescu می گوید و مراقبه و تجسم تشکیل برنده طرز فکر

شيوع استرس و اضطراب در آمریکای شمالی همراه با محبوبیت مدیتیشن برنامه کمک به مراقبه تبدیل شدن به یک صنعت چند میلیارد دلاری گفت: تامارا لویت رئیس محتوا برای مدیتیشن برنامه آرام است. واقعی فواید مراقبه هستند که متوجه شدم en جرم است.

“مردم در حال تبدیل به برنامه های چون ما بیشتر استرس و اضطراب از ما تا کنون قبل بوده است” گفت: لویت. “مردم overworked, آنها نیاز به پیدا کردن صلح در زندگی خود را.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

“وجود دارد مقدار زیادی بیشتر باز بودن و مردم در حال صحبت کردن با افراد دیگری که در حال دیدن نتایج مراقبه و در حال تبدیل به تمرین بیش از حد.”

آنچه که مدیتیشن با تمرکز حواس و آیا آن را در واقع مزایای بهداشت و درمان?

مراقبه است نه یک مفهوم غربی آن ناشی از ادیان شرقی مانند هندوئیسم و بودیسم است.

اما به جای تمایل به رسیدن به یک مذهبی شکل روشنگری مردم در حال استفاده از آن برای کمک به درک بهتر احساسات خود گفت: Zindel سگال روانشناسی و خلق و خوی استاد در دانشگاه تورنتو است.

راز مراقبه در گوشی های هوشمند خود?

راز مراقبه در گوشی های هوشمند خود?

“در آن وجود داشته … برای هزاران سال گفت:” سگال. “اما من می خواهم بگویم در غرب در 30 سال گذشته … تمرکز حواس واقعا رشد کرده است.”

بیشتر مردم در حال حاضر درک کنند که مدیتیشن می تواند به عنوان یک راه برای مراقبت از خود او توضیح داد, به ویژه هنگامی که تمرکز حواس اجرا شده است در کنار آن است.

“مدیتیشن با تمرکز حواس است که یک نوع از مراقبه زمانی که شما در حال تلاش برای توسعه آگاهی از تجربه خود را از لحظه به لحظه” او گفت:. می توان آن را بسیار مفید در درک رفتار خود را و بیشتر در لحن خود را با احساسات است که می تواند کمک به راهنمای شما را از طریق چالش های زندگی, او گفت:.

ادامه مطلب: راهبان بودایی کمک به باز کردن قفل اسرار مدیتیشن

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

نگاهی به سناریو استرس زا مانند قطع شده در ترافیک. تمرکز حواس به شما می دهد یک پنجره را به خود رفتار و ممکن است کمک به شما را متوقف و فکر می کنم قبل از اینکه شما تعقیب کردن راننده و صدای بوق در آنها گفت: سگال.

این اجازه می دهد تا شما را برای تزریق انتخاب بیشتر و آژانس به تصمیم گیری های خود را در راه است که شما مزایای او توضیح داد.

دانشمندان علوم اعصاب را مطالعه کرده اند, چگونه تمرکز حواس جسمی اثرات مغز و ماده خاکستری بیشتر متراکم در مناطق مرتبط با تمرکز و حافظه و احساسات و همدلی گفت: Gunes Sevinc عصب شناسی در دانشگاه هاروارد.

“[حواس] شده است همراه با پیشرفت در بهزیستی روانشناختی و نشان داده شده است برای کمک به افراد در مقابله با استرس گفت:” Sevinc.

این عمل باعث کاهش فعالیت در حالت پیش فرض شبکه (DMN) ناحیه ای از مغز که فعال زمانی که ذهن منفعلانه استراحت. وسواس فکری در آن دوره های استراحت را افزایش می دهد, اضطراب و تشدید DMN گفت سگال

“[تمرکز حواس ایجاد می کند] کمی بیشتر نزدیک و کمی کمتر از تنها بودن دور شده توسط دست خوش پیشامد میشه متحده از ذهن و یا پرسیدن سوالات خود را در مورد قضاوت خود را,” او گفت:.

چرا میلیون ها نفر با استفاده از نرم افزار برای تعامل با مدیتیشن

وجود دارد هزاران نفر از مدیتیشن برنامه های موجود در گوشی های هوشمند است.

محبوب ترین آنهایی که شامل فضای فوقانی که دارای بیش از 60 میلیون مشترک پس از راه اندازی آن در سال 2010. این برنامه فراهم می کند کاربران با انیمیشن مدیتیشن درس و تمرکز حواس گزینه برای ورزش و خواب گفت: مگان جونز بل ارشد علوم افسر در این شرکت است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

همراه با فواید مدیتیشن, فضای, کاربران در حال پیدا کردن راه های جدید برای بحث در مورد بهداشت روانی با استفاده از تمرکز حواس به عنوان یک راه برای بیشتر خود آگاه و پیشگیرانه در مورد بهداشت روانی قبل از آن مسئله می شود, او گفت:.

ادامه مطلب: چگونه مدیتیشن می تواند به شما کمک کند تبدیل به یک آرامش پدر و مادر

“آن را تقریبا به آنها اجازه می دهد به صحبت در مورد بهداشت روانی در زبان و در نظر است که احساس راحتی بیشتری با آنها.”

دسترسی با استفاده از یک برنامه به عنوان مخالف به ثبت نام برای یک کلاس مدیتیشن اجازه می دهد تا کاربران به بیشتر انعطاف پذیر با برنامه های خود گفت: لویت.

“این واقعا دشوار است برای پیدا کردن زمان به آن را به یک عمل روزانه و آن را نشانی از نیاز به تمرین به طور منظم به منظور دیدن پیشرفت,” او گفت:. اما داشتن مراقبه برای شما کار یک شبه اتفاق نخواهد افتاد — در آن طول می کشد عمل و مطابق زمان سرمایه گذاری, او گفت:.

“مردم نیاز به درک که این یک روند آهسته اما که آن را در واقع می تواند فوق العاده موثر,” او گفت:.

— با فایل های جهانی به گزارش خبرنگار Aalia آدم.

Follow @OliviaBowden__

[email protected]

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>