چرا وارن در مقابل Buttigieg می تواند تصمیم بگیرد که در آینده از مبارزه

Category: پلیتیکو Comments: No comments

DES MOINES—آن را در اواخر تابستان و الیزابت وارن نشسته بود ، نزدیک تماشا آیووا نظرسنجی انجام شده توسط ان Selzer برای Des Moines, ثبت نام, نشان داد وارن در بالای دموکراتیک ریاست جمهوری زمینه است. او خیط و پیت کردن با پول نقد. سازمانی نیروی عظیم منهدم کننده مبارزات انتخاباتی خود را به حال ساخته شده است به طور گسترده ای مورد تحسین قرار گرفته. خودی اینجا را خواستار شد او گران frontrunner. و او تا به حال هنوز به درجه یک تبلیغات تلویزیونی در آیووا.

این نبود نظارت. این یک استراتژی است. از اواسط مرداد تا اواخر ماه اکتبر زمانی که رقبای او بودند سیل امواج رادیو و تلویزیون, Warren باقی خواهد ماند تیره در تلویزیون برای 12 هفته است. او اولین آگهی پخش در تلویزیون زد on Oct. 26 طولانی پس از او تا به حال افزایش یافته است به بالا در این زمینه است.

ابتدا در اواسط ماه اوت پیت Buttigieg تقریبا در زمان مخالف رویکرد است. شهردار South Bend, ایندیانا, صرف $2 میلیون در تلویزیون و رادیو تبلیغات در همان 12 هفته دوره است. او تا به حال اجرا از پنج نقطه مختلف در زمان وارن در تلویزیون ظاهر شد و برای اولین بار. هنگامی که ماه نوامبر آیووا نظرسنجی منتشر شد که در انتهای 12 هفته اجرا شهر های کوچک شهردار با نام خنده دار بود در وهله اول و در Des Moines Register منادی او را به عنوان “روشن frontrunner.”

پس از آن لحظه این مسابقه را پویایی را منتقل دوباره و دوباره و رفتن به آخر هفته گذشته قبل از آیووا قفقاز بسیاری از ناظران آن را چهار یا حتی پنج مسابقه راه که بیش از حد نزدیک به تماس. یک بار آیووا دموکرات ها انتخاب خود را در شب دوشنبه و صاحب نظران و مطمئن شوید که به استفاده از نتایج سعی کنید به حل و فصل هر تعداد از درون مبارزات انتخاباتی اختلافات از جمله اینکه آیا ctq را آیووا متمرکز بر استراتژی پرداخت و اینکه آیا جو بایدن و سناتور ورمونت زندگی می کردند تا خود را به آسمان بالا به رسمیت شناختن نام در آنچه باید هر مرد شات نهایی در انتخابات ریاست جمهوری. اما در میان مبارزات انتخاباتی کارکنان و رسانه ها استراتژیست های قفقاز را نیز در خدمت به عنوان یک همه پرسی برای یک سوال بسیار مهم در هنرهای تاریک از کمپین پیام: آنچه که موثر ترین راه برای رسیدن به رای دهندگان در سال 2020? باید مبارزات رفتن سنگین در هزینه های دیجیتال و یا انجام آن راه قدیمی از مد افتاده در تلویزیون ؟

Buttigieg و وارن انجام شده تقریبا کنترل شده آزمایش در این دو روش در طول ماه های آخر سال 2019. شاید آن را به هزاره نامزد که رفت یکپارچهسازی با سیستمعامل. وارن کمپین تکیه به شدت در یک, مدرن, دیجیتال-اولین استراتژی اولیه در این کمپین که باور سنتی, broad-brush رسانه تلویزیون نمی تواند موثر باشد تا بعد در مسابقه. Buttigieg سرمایه گذاری اولیه به طور مداوم و به شدت در تلویزیون اعتقاد داشتند آن را به بهترین ابزار پیام رسانی به کمک یکی از بستگان ناشناخته از طریق شکستن بسته است.

اما این فقط یک بحث بین دو نفر از نامزدها برای رئيس جمهور. همچنین آخرین مختصر در یک اختلاف است که می رود بیش از یک دهه بین دو دموکراتیک پیام masterminds که همکاران تبدیل مبارزات انتخاباتی رقبا. لری Grisolano, 55, است Buttigieg بالا رسانه های مشاور و یک جانباز دموکراتیک ریاست جمهوری سیاست است. جو Rospars یک آلوم ” هوارد دین 2004 کمپین که هنوز 40 است وارن بالا استراتژیست. دو مرد را sparred بیش از چگونه نامزدهای سیاسی باید تعادل هزینه و تلویزیون دیجیتال از سال 2007 زمانی که آنها هر دو کار را برای باراک اوباما به عنوان او به دنبال تبدیل شدن به اولین آمریکایی آفریقایی رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است.

با توجه به سابقه بین Rospars و Grisolano سابق اوباما در مبارزات انتخاباتی کارمند گفت: “این جای تعجب نیست که دو نفر از آنها در حال حاضر در حال جنگ با یکدیگر است.”

هنگامی که دیوید اکسلراد شروع به مونتاژ یک تیم برای اوباما در انتخابات لری Grisolano شد اولین تلفن تماس بگیرید. دو مرد شناخته شده بود هر یک از دیگر از 1990s شروع شد. در نهایت Grisolano نظارت همه چه سیاسی تماس حرفه ای “پرداخت رسانه”—تبلیغات—برای اوباما در مبارزات انتخاباتی سال 2008. طولانی نیست پس از گفتگو با اکسلراد Grisolano آورده 30 نفر به یک اتاق کنفرانس در Des Moines, جایی که آنها نشسته تئاتر-سبک با صفحه نمایش بزرگ در جلو و آزمون های فردی در صفحة مقابل هر یک از آنها. اگر شما را دیده ام یک فرانک Luntz تمرکز گروه در کابل, اخبار, شما می دانید مته: آنها به نوبه خود صفحة درجات مختلف به سمت راست نشان می دهد که چگونه به شدت آنها را دوست داشت و در یک صحنه خاص و یا به سمت چپ خود را به ثبت نام بی میلی.

تصاویر فلش از اوباما یک سیاستمدار جوان از نزدیک میانه دولت شروع با حرف “من” در اینجا او به سخنرانی خود در کنوانسیون ملی دموکرات ها به صاعقه وار به سلامتی. او وجود دارد در یک عکس سیاه و سفید, کمک به مردم در شیکاگو ثبت نام برای رای دادن. صفحة شروع به حرکت می کند.

سپس تصویری منتقل شده به مصاحبه با هاروارد قانون پروفسور لورنس قبیله و تست خود صفحة سخت به راست—ردیابی خط رو مستقیم به بالا. دموکراتیک استراتژیست پیت Giangreco در جلسه در زمان کشیده و سر خود را به عقب ، “من نشسته وجود دارد گفت:” افراد مورد مراقبت از برخی از دانشگاه هاروارد استاد?'” Giangreco می گوید, یادآوری لحظه ای. “اما پس از آن او تحویل داده است که خط که اوباما می تواند گرفته اند که همه دانش که شجره نامه از دانشگاه هاروارد و کشتار در وال استریت. اما در عوض او تصمیم گرفت به اختصاص آن به ساخت زندگی مردم بهتر است.”

آگهی های از همه مردم لری قبیله تولید شد و آن را تبدیل به یکی از به یاد ماندنی ترین نقاط اوباما در سال 2008 اجرا برای دفتر. به Grisolano را معاصران آن را بخشی از رزومه است که باعث می شود او را از استاندارد طلا در میان دموکرات تلویزیون admakers. Giangreco می گوید: لحظه ای در شماره گیری-تست اتاق به او goosebumps. افرادی که مشغول به کار با Grisolano توصیف او را به عنوان دقیق رویایی حتی یک نابغه است.

در آیووا که در آن جلسه را برانگیخت حال, مسن, Grisolano به شدت معتقد است که تلویزیون هنوز هم دارای بیشترین تاثیر است. “تلویزیون به عنوان ناکارآمد به دلیل آن است که در مقایسه با تلویزیون به عنوان آن استفاده می شود,” او گفت:. “اما اگر شما نگاه کنید چه گزینه های خود را امروز و تلویزیون باقی مانده است بهترین وسیله برای رسیدن به بسیاری از مردم در یک دوره کوتاه از زمان. به اعتقاد من با دیجیتال هنگامی که شما لوکس از زمان آن می تواند غرق در طول زمان است. اما تا حد زیادی اگر شما نگاه کنید که چگونه تبلیغات تجاری با استفاده از تبلیغات دیجیتال, آن را تقریبا به طور انحصاری برای پاسخ مستقیم.”

یکی از اوباما کارمند, اما, دیدم کاستی در Grisolano استراتژی. پس از آن فقط 25 سال, Rospars قطع کرده و دندان های خود را در دموکراتیک ریاست جمهوری سیاست در دین 2004, کمپین و او یک شورشی مؤمن به قدرت رسانه های جدید. رسانه عادات تغییر بودند. آنها صرف بیشتر زمان آنلاین. این کمپین باید در پیدا کردن راه های جدید برای رسیدن به آنها Rospars استدلال کرد. “من به یاد داشته باشید Rospars تفکر لری باستان در سال 2008 که او معتاد به پخش تلویزیونی و عدم سرمایه گذاری در دیجیتال می گوید:” جف لینک که کار را برای Grisolano اوباما به عنوان معاون پرداخت می شود مدیر رسانه ای. “او همیشه به آینده را پرسیدن” چرا ما ارتکاب بیشتر به دیجیتال چیست؟”

سیاسی صحبت به بیش از نیمی از همکاران سابق Rospars برای درک رویکرد خود را. هر چند وقتی پرسیده شد که به طور مستقیم به اظهار نظر در مورد رکورد او اصرار خود پیام سلیقه بودند کاتولیک تر از همکاران خود آنها را صدا. “رسانه های ما استراتژی است که همه از مخلوط فوق را می کند که به نفع هر خاص و متوسط” Rospars گفت: از وارن مبارزات انتخاباتی در ایمیل. “ما تصمیم گیری بر اساس هزینه-بهره وری مخاطبان و اثر بخشی.”

هنوز به جوان Rospars, Grisolano باید به نظر می رسید و گران. تلویزیون گورو اول ریاست جمهوری آمد دهه قبل از آن در سال 1988 زمانی که او فرار میدان عملیات در آیووا, خود, خانه, دولت, برای یک سناتور از دلاور به نام جو بایدن. او بعد از کار در مبارزات انتخاباتی بیل کلینتون و جان کری گرفتن دست در آمریکا و ناراحت پیروزی در قفقاز بیش از Rospars’ اینترنت-سوخت نامزد دین. او شک و تردید بود—او هنوز هم شک و تردید از قدرت رسانه های دیجیتال به اجرای یک کمپین برندینگ.

در سال 2008 وزن شواهد و تاریخ هنوز هم در کنار او. رسانه های اجتماعی به سختی وجود داشته است. Facebook فقط شروع به رشد فراتر از ریشه های خود را به عنوان یک کالج شبکه. توییتر و تنها رفتن. Instagram وجود ندارد. “این سخت است برای رفتن به عقب در زمان و خودتان را در کفش از چه ناشناخته است که فضا بود می گوید:” استفان مولر که کار را برای مبارزات انتخاباتی اوباما در سال 2008 شد و دوباره انتخابات را مدیر فیلمبرداری دیجیتال در سال 2012. مولر در حال حاضر با این نسخهها کار در حالت دیجیتال پیشگام دیجیتال استراتژی شرکت شرکت تاسیس شده توسط Rospars. “رئیس جمهور تا به حال 200,000 پیروان توییتر در پایان سال 2008” مولر می گوید اوباما. او در حال حاضر 112 میلیون دلار است.

توسط اوباما در سال 2012 انتخاب مجدد تلاش روشن بود که دیجیتال بود یک رقیب واقعی برای تلویزیون است. این زمانی است که تنش بین Rospars و Grisolano واقعا به سر آمد و با توجه به چندین اوباما-دوران دستیاران که مشغول به کار با هر دو مردان. در حالی که Grisolano هنوز به ریاست پیام برای کمپین Rospars شده بود بالا به یک نقطه که در آن او در بیشتر برابر است. “دو نفر از آنها به جنگ رفت بارها و بارها” یکی از مشاوران می گوید. “لری تلاش بسیار سخت به چیزهای دیجیتال از طریق او.”

Rospars کاهش یافته است به بحث در مورد رابطه خود را, اما Grisolano عنوان هر animus بین او و Rospars گفت که اختلافات شد “اداری” است و نه فلسفی. “جو و من با هم در یک سنگر در دو, نشاط بخشی و پاداش سیاسی تجربیات زندگی من” Grisolano گفت. “و کسی که خوش شانس باشد به او در یک سنگر با او. او یکی از بهترین وجود دارد.”

حتی پس از در سال 2012 Rospars اختصاص داده شده به قدرت و رشد دیجیتال, حمایت برای حرکت و کنترل آن در خانه کشتی کنترل از Grisolano و شرکت AKPD رسانه ها. “A” و این “P” در نام ایستاده برای دو داود که تاسیس آن و دیوید اکسلراد Plouffe که شد اوباما در سال 2008 مدیر کمپین. اکسلراد آن به فروش می رسد زمانی که او وارد اولین دولت اوباما و Grisolano بر گرفته بود به عنوان مدیر عامل.

Grisolano می خواستم AKPD رسانه ها برای حفظ کنترل خلاقانه, تبلیغات دیجیتال, اما اوباما در سال 2012 مدیر کمپین جیم مسینا تصمیم گرفت علیه او استدلال می کند که رسانه های دیجیتال شد و در حال تحول به سرعت کسی با تخصص خاص در رسانه های جدید باید در راس. “به نظر می رسد متفاوت است. این سیستم های مختلف. ما نیاز به کسی که می داند آن” مسینا گفت.

پس مسینا دست کنترل دیجیتال کمپین اوباما در سال 2012 انتخاب مجدد تلاش برای Rospars. تحت Rospars اوباما دیجیتال تیم گسترش به 300 نفر از جمله یک ویدیو تیم از 30, از جمله تولید کنندگان و سردبیران و فیلمبرداران. یک جاده تیم سفر در سراسر کشور زندگی می کنند جریان حوادث, قطع سخنرانی و می زنیم تا آنلاین پاسخ سریع. گسترده عملیات اعتبار برای شکستن زمین جدید در دیجیتال مبارزه و برای کمک به بلند کردن اوباما برای انتخاب مجدد.

در بسیاری از Grisolano کار برای Buttigieg را 2020 کمپین شرح زیر است مدل های تبلیغاتی او استفاده می شود برای اوباما در سال 2008. اوایل تلویزیون اقدام به خرید طراحی شده بودند برای پر کردن ناشناخته نامزد بیوگرافی به تدریج در حالی که ارائه یک پیام سازگار توقف حزبی مبارزه Grisolano به من گفت که در اوایل این ماه. در داخل یک اتاق جلسه در هایت در مرکز شهر Des Moines, ساعت قبل از هفتم ریاست جمهوری بحث Grisolano صحبت در مورد Buttigieg خود را به عنوان نیروی محرکه در این نقاط است.

“با این همه تبلیغات انجام داده ایم, با شاید دو استثنا که من می توانم به یاد داشته باشید آن را Pete زبان” Grisolano می گوید. “این پیت به دوربین پیت در مصاحبه پیت روی صحنه است. چرا که شنوایی او صحبت می کنند او چگونه صحبت می کند خود را زیر و بمی صدا را حرکات صداقت خود را فقط طلا برای ما است.” او می افزاید: “درست شد اوباما به عنوان به خوبی. ما واقعا نمی تواند در معرض اوباما به اندازه کافی در تلویزیون تبلیغات است.”

دیجیتال پیام یک ابزار ضروری در سیاست Grisolano می گوید اما او معتقد است این بهترین مستقر پس از یک نامزد گذاشته شده است یک کمپین پیام مقدمات در تلویزیون. او می بیند رسانه های دیجیتال به عنوان بیشتر معاملاتي—بیشتر در مورد مصرف مستقیم اکشن—از مورد ایجاد یک نام تجاری و یا یک پیام است. او با تشبیه آن به رفتن آنلاین و دیدن یک تبلیغ برای ماشین ظرفشویی است که می گوید “کلیک کنید در حال حاضر خرید در حال حاضر.”

“آن را به شما معرفی به یک ماشین ظرفشویی شما هرگز از شنیده می شود و به شما بگویم داستان, ماشین ظرفشویی,” او می گوید. “این واقعا برای که دم آخر از تصمیم گیری خرید. همین دلیل است که آن را خوب است برای ما در سیاست: با امضای این طومار به داوطلب. همه مستقیم-پاسخ مسائل است. اما زمانی که شما در حال تلاش برای انجام یک مقدمه هنگامی که شما در حال تلاش برای تحریک و تشجیع کردن یک نامزدی هنگامی که شما در حال تلاش برای رسیدن به بسیاری از مردم در یک دوره کوتاه از زمان آن را ارائه می دهد کمتر اثر دارد.”

مهم رویداد برای Buttigieg آیووا کمپین نوامبر 1 آزادی و عدالت شام—طولانی شناخته شده به عنوان جفرسون جکسون شام و به طور گسترده ای به عنوان لحظه ای در سال 2008 زمانی که اوباما کامل مبارزات انتخاباتی خود پیام است. در زمان صرف شام در 2019, Buttigieg حال پخش حدود یک و نیم دوجین لکه های تلویزیونی که معرفی شده رای دهندگان به زندگینامه خود را به عنوان به خوبی به عنوان مواضع خود را در مراقبت های بهداشتی و تغییر آب و هوا. در حال حاضر از آن صورت گرفت که اوباما L-J شام بود Buttigieg بزرگ آیووا لحظه.

و مبارزات انتخاباتی آگهی بعدی را روشن او ملاقات خوانده شده را علامت. از ابتدا تا پایان, این آگهی های تلویزیونی نشان داد فیلم از Buttigieg اظهارات آن شب گرفتن انرژی در اتاق و در دیگر روایت Grisolano تعیین شده بود نشان داد که Buttigieg رفته بود از هیچ کس به یک نامزد پیشرو با یک حمایت قوی در دولت است. به عنوان Buttigieg گام همراه روشن کردن باند فرودگاه حامیان او لباس پوشیدن و در کمپین های زرد “پیت 2020” پیراهن تکان داد چراغ های کوچک و آن نگاه به عنوان اگر ستاره ها به رقص در می ایستد. Buttigieg تحویل یک سر به فلک کشیده گفتار به صاعقه وار به سلامتی, یک, که منتقدان صریحا گفت: برنده شب. Buttigieg گفت: جمعیت تصور کنید یک روز که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دیگر رئیس جمهور است.

“خورشید در حال رفتن به آمده تا بیش از یک کشور بیشتر تقسیم و پاره پاره بر سیاست تر از ما هستند امروز,” او گفت:. “من در حال اجرا به رئیس جمهور چه کسی را انتخاب کنید تا قطعات ما تقسیم ملت و رهبری ما را به سوی عمل. من آماده هستم برای جمع آوری یک آمریکایی اکثریت که گرسنه است برای تغییر.” این زمانی است که در آیووا نظرسنجی Buttigieg شروع به پریدن کرد 16 امتیاز—و به بالای 2020 زمینه است.

اما Rospars دنبال کرده است اوباما, مدل های تبلیغاتی بیش از حد—در مورد سال 2012 با یک پیچ و تاب. وارن کمپین و Rospars به طور خاص تصمیم به آوردن همه تبلیغات تحت کنترل مستقیم از مبارزات انتخاباتی. این بار نه فقط دیجیتال بلکه سنتی پخش تبلیغات خواهد بود در خانه و نه اجرا شده توسط خارج از شرکت.

“آنها فقط سیستمیک مختلف مردم است. لری آغاز شده به عنوان یک پست مشاور و سپس یک تلویزیون مشاور می گوید:” یکی دیگر از سابق اوباما aide. “جو همواره انقلابی هم در دولت و در مبارزات اعتقاد به سیستم های قدیمی شکسته شده است.”

وارن مرکزی پیام است که واشنگتن شکسته است چرا که هر کس در را. او استدلال می کند که مردم در گوش دادن به لابی و شرکت های بزرگ و اهدا کنندگان حتی اگر آنها قصد ندارم به دلیل آنها پرداخت صورتحساب. این یک فلسفه است که نفوذ به کمپین رویکرد به رسانه ها مشاوران. به طور سنتی, مشاوران سیاسی داده می شود کنترل برش تبلیغات تلویزیون و آنها با پرداخت یک درصد از این مقدار یک کمپین خرج می کند که تبلیغات آنها رزرو شده است. این یک رویکرد است که Rospars رد—و disdains. “فرش-بمباران وحشتناک تلویزیون تبلیغات تنها بزرگترین راننده پول بی نهایت برای نفوذ در سیاست” Rospars نوشت: در زمان مجله در سال 2014.

“هیچ یک از وارن کمپین یک درصد کاهش از هر یک از کمپین صرف و رویکرد ما و تجزیه و تحلیل ممکن است متفاوت از کسانی که در مبارزات انتخاباتی که در آن کسانی که میراث درگیری ادامه می گوید:” کریستن Orthman وارن سخنگوی.

به عنوان استراتژیست رئیس وارن کمپین Rospars به دست در تمام جنبه های آن پیام. Rospars مطرح شد در لانگ آیلند توسط یک مادر تنها پس از پدر او فوت کرد زمانی که Rospars بود 4. او آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور در سال 2003 زمانی که او به برلینگتون به داوطلب برای دین. دین بعد از استخدام او را بر روی مبارزات انتخاباتی. زمانی که Rospars ازدواج گرجستان وارن که رهبری دیجیتال نامزدی برای انگلستان حزب کارگر در سال 2014 سیاسی را راهکار مارک آنها را به عنوان اینترنت “اولین بار.” همکاران سابق توصیف Rospars به عنوان یک تحول شکل سیاسی پیام جهان, کسی که به عنوان یک ماده عادت scoffs در کنوانسیون.

در این هفته هنگامی که وارن تاریک بود در تلویزیون کمپین ساختمان بود تا او را در رسانه های اجتماعی. وارن کمپین نظریه در مورد این است که حزبی را برانگیخت تصمیم گیری در اواخر بازی پس هزینه های اولیه پول در تلویزیون انجام می دهد اما کمی اتلاف منابع ارزشمند. با ارزش تر در Rospars’ مشاهده شد و با استفاده از اطلاعات به هدف خود رای دهندگان بالقوه دقیق تر. در آیووا که به معنای در حال اجرا تبلیغات در ماه اوت بر روی سیستم عامل مانند Spotify در Facebook و Instagram. بسیاری از آنها قطع شد-نسخه های پایین از نقاط که بعدها به نظر می رسد در تلویزیون. در حالی که Buttigieg به دنبال رسیدن به مسن رای دهندگان از طریق تلویزیون وارن تیم تحت Rospars اعتقاد سالمندان بهتر بود رسیده Facebook. آن زمان بسیاری از وارن رقبا شروع به پخش آگهی های تلویزیونی مبارزات انتخاباتی او بر این باور بود که در حال حاضر قادر به تماس با آیووا دموکراتیک حزبی جهان چندین بار بیش از.

وارن تبلیغات در Facebook را اجرا حیطه از فیلم اصلی به ترویج اخبار در مورد نامزدی یا سیاست های پیشنهادی. کمپین گچ بری خواستار داوطلبان بیش Facebook, اما آن را نیز به طور مداوم مورد استفاده متوسط به داستان او اوکلاهما تربیت روشنایی یک طرف از یک نامزد که بود بهتر شناخته شده به عنوان یک مصرف کننده مدافع و یک دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد استاد. های اخیر یک تلویزیون تبلیغ بود که کوتاه کردن Facebook و YouTube, ویژگی های دو وارن سفید برادران هر دو ثبت نام جمهوری خواهان نشستن بر روی یک نیمکت “من ثبت نام جمهوری خواه. من رای برای او البته” یکی می گوید.

“بسیاری از خانواده ما هستند و جمهوری خواهان و اما هر یک از ما عشق عمه بتسی و می توانید هر چیزی را در این جهان برای او” وارن بالغ پسر چادری در “وارن برای رئیس جمهور” کلاه می گوید به دوربین. به عنوان او دوربین را کاهش دور به یک صحنه از وارن بغل کردن او. آنها از هر نقطه-در-امریکا در خانه با اعضای خانواده فرز در اطراف آشپزخانه دیگران نشسته غذا خوردن.

اگر چه منتقدان—از جمله آمریکا—باید سوال حکمت خاموش ماندن تلویزیون برای 12 هفته در آیووا در multicandidate زمینه وارن کمپین مشاور را رد کرد انتقاد در مصاحبه ای گفت: تلویزیون مشاوران مالی علاقه به خرید تلویزیون تبلیغات همیشه پیدا کردن یک دلیل استراتژیک به هوا بیشتر نقاط. “رسانه ها مشاوران ساخت یک درصد در تلویزیون خرید هستند مانند جمهوری خواهان با کاهش مالیات برای افراد ثروتمند” مشاور می گوید. “‘اقتصاد بزرگ است; ما باید با کاهش مالیات برای افراد ثروتمند. اقتصاد وحشتناک است; ما بهتر است کاهش مالیات برای افراد ثروتمند. ما باید کسری بودجه; ما نیاز به کاهش مالیات برای افراد ثروتمند. ما باید یک مازاد; ما باید کاهش مالیات برای افراد ثروتمند.'”

تحت Rospars Warren, کمپین اتحاد بصورتی پایدار و محکم در آغوش یک استراتژی مخالف به Grisolano است. دیجیتال پیام است و نه فقط دقیق اما صمیمی در Rospars’ نمایش ملاقات با رای دهندگان در هر کجا که هستند. و با حرکت آگهی تولید در خانه از شروع این تیم می تواند پرش در لحظات در دنباله و به سرعت به نوبه خود در اطراف یک ویرایش ویدئو برای تقویت حوادث روز.

“وارن فلسفه است که من فکر می کنم تساوی یک مقدار زیادی از آنچه که ما در آغاز این کمپین اوباما اساسا در مورد مردم است. آن را در مورد روابط بین مردم و سازمان مطمئن” مولر که مشغول به کار با Rospars در اوباما مبارزات انتخاباتی می گوید. “اما حتی مهمتر از آن در مورد روابط بین مردم و دیگر افراد در جوامع است.”

ایده استفاده از اینترنت برای اتصال رای دهندگان به یک دیگر و ایجاد یک همکار به همکار شبکه قدرتمند تر از هر top-down, کمپین تاریخ حداقل به دین 2004 کمپین که آن را موفق فراتر از هر کسی وحشی ترین تصورات و سپس هنگامی که رای گیری آغاز شده و شکست خورده چشمگیری. اما 12 سال بعد و در سن همراه مانند یک شبکه می تواند قدرتمند تر است. بپرسید هر کسی در آیووا و حتی شدیدترین رقبا خواهد اعتراف سازمان وارن در اینجا ساخته شده است بی نظیر است توسط هر مبارزه است. “وارن همیشه و هنوز هم بهترین زمین بازی می گوید:” سابق حزب دموکرات آیوا صندلی سو Dvorsky. “او را برای رفتن به overperform چه نظر سنجی می گویند.” Dvorsky که تایید کامالا هریس قبل از کالیفرنیا سناتور کاهش یافته است از این مسابقه باقی مانده است در حال حاضر خنثی.

هنوز هم هنگامی که وارن نظرسنجی شماره در زمان ضربه هر دو سطح ملی و در آیووا تلویزیون سنت مشاهده آن را به عنوان یک پیروزی برای خود طرف. Buttigieg سقوط آگهی مبارزات انتخاباتی او را بیشتر انعطاف پذیر به حملات Grisolano می گوید در حالی که وارن غیبت از تلویزیون تا اواخر اکتبر ساخته شده او را مستعد ابتلا به سقوط.

“اگر شما یک شانس برای تعریف خود را در یک منظم رسانه های بازار این فقط یک فرصت نادر دیگر می گوید:” جف لینک آیووا بر اساس دموکراتیک استراتژیست. “او نیاز به ساخت یک پایه و اساس در اینجا. او یک داستان فوتی و فوری برای گفتن در مورد او اوکلاهما تربیت است. اما مردم نیاز به شنیدن آن را در جایی دیگر از رویدادهای کمپین.”

در وارن کمپین را مشاهده Buttigieg صرف پول زیادی زود است که او را ندارد به اندازه کافی در دست در طول این مهم نهایی آخر هفته در آیووا. یک هفته قبل از قفقاز, Buttigieg که تا به حال مطرح شده 25 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2019 برنامه ریزی خصوصی بالا-دلار جمع آوری کمک در آیووا چیزی ساخته شده است که برخی از دموکرات آیوا خصوصی مسخره. “از کجا پول برود ؟” وارن دستیار پرسید. “پاسخ این است که آنها را صرف آن در آگهی های تلویزیونی ماه قبل از مردم ساخت تا ذهن خود را.”

و Buttigieg را جریان ثابت از تلویزیون صرف نمی محافظت از او را از سقوط. او در زمان 9-نقطه ضربه در ژانویه آیووا, نظرسنجی پس از او صرف بخشی از دسامبر تحت آتش از وارن برای برگزاری جمع آوری اعانه در “شراب غارها.” وارن در حال حاضر به طور کامل رقابتی در تلویزیون leapfrogged Buttigieg توسط یک درصد است. و برنی سندرز برای اولین بار افزایش یافت و به بالای این زمینه است.

فقط با سه روز از چپ به مبارزات قبل از جلسه روز 2020 نامزد در حال حاضر خود را در موارد فرد در آیووا پاره سراسر کشور با اتوبوس و هواپیما خود را ارائه بستن استدلال به جلسه را برانگیخت. از لحاظ تاریخی این نتیجه اغلب رو یک دموکرات برای نامزدی از جمله هیلاری کلینتون در سال 2016 باراک اوباما در سال 2008 و جان کری در سال 2004. در این زمان, اما, اهمیت, آیووا, خاص کمتر است با یک کشور پریشان سنا محاکمه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با بیشتر کشورهای بلندی زودتر از همیشه و میلیاردها مایکل بلومبرگ جاری شدن سیل به ایالات متحده است که رای گیری در روز سه شنبه و فراتر از آن.

چگونه قطعا این استدلال بین Grisolano و Rospars حل و فصل خواهد شد نامشخص است ، آیووا به عنوان هر کس گفت: ماه ها است که عمدتا سفید بر خلاف بسیاری از کشورهای آمد و آن حزبی سیستم غیر معمول است ، و حتی در آیووا واضح است که تبلیغات سیاسی در هر رسانه ای نیست سحر و جادو پری گرد و غبار است که باعث ایجاد یک سیندرلا نامزد شده است. کامالا هریس و کریستن جیلیبرند در میان اولین برای خرید تبلیغات در آیووا تلویزیون. هر دو کاهش یافته است. John Delaney سابق مریلند در کنگره آغاز شد صرف در آیووا تلویزیون در آغاز سال 2018 است. امروز دلانی است که رای گیری در 0 درصد است. در $17.5 میلیون تام Steyer صرف بیشتر در آیووا در تلویزیون و رادیو تبلیغات. او آخرین نظرسنجی در تک رقمی.

نه Grisalono و نه Rospers shuns هر دو پلت فرم; هر دو بر این باورند در یک مخلوط و تلویزیون دیجیتال پیام. پایان مبارزات انتخاباتی Buttigieg در واقع outspent وارن در Facebook تبلیغات در آیووا: 1.1 میلیون دلار برای Buttigieg در مقابل کمتر از $400,000 وارن به عنوان این هفته با توجه به تبلیغات تجزیه و تحلیل ترافیک.

اما اگر یک چیز واضح است آن است که در عصر گوشی های هوشمند منجر نشده است نامزدها به رها کردن تلویزیون. هر یک از نامزدها در بالای آیووا سنجی سپری کرده است به شدت در تلویزیون و رادیو تبلیغات و هر ramped تا هزینه های قابل توجهی در مسابقه نهایی هفته. در میان frontrunners برنی ساندرز صرف بیشتر در رسانه های سنتی در 11 میلیون دلار. Buttigieg آمد و بعد در $10.2 میلیون نفر است. بایدن ساخته شده قبل و بزرگتر سرمایه گذاری در تبلیغات تلویزیون از حتی Buttigieg در این تابستان. اما او تا به حال برای آمدن هوا پس از در حال اجرا به پول نقد مشکلات و رای گیری اعداد شروع به شیب. سپس pro-بایدن متحد این کشور فوق العاده PAC در آمد با $4.7 میلیون در تلویزیون و رادیو تبلیغات که بیش از دو برابر خود را صرف—و از این هفته بایدن است یا پیشرو یا فقط پشت ساندرز در پای صندوقهای رای است. صعودی Klobuchar به تازگی ramped تا تلویزیون خود را صرف و او را تهدید به شکستن به بالا چهار.

حتی وارن در پایان اگر هزینه های هر شاخص به حال خود رها شده این تصور که دیجیتال تبدیل شده است مهم ترین رسانه در سیاسی پیام. مبارزات انتخاباتی او ریخته تقریبا 1 میلیون دلار به تبلیغات تلویزیون بیش از هر یک از دو هفته گذشته. و به عنوان قفقاز نزدیک وارن همواره outspent Buttigieg در تلویزیون پنج هفته در یک ردیف.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>