با یک ” نه ” به ازدواج کشیش فرانسیس نشان می دهد که او هنوز هم کاتولیک

Category: دیلی بیست Comments: No comments

رم—زمانی که پاپ فرانسیس در را باز کرد به احتمال کشیش می تواند در موارد خاص یک اظهار او در شورای کلیسایی از اسقف در منطقه آمازون در ماه اکتبر گذشته در واتیکان آن را تقریبا تقسیم کاتولیک های جهان از 1.3 میلیارد پیروان در دو.

لیبرال کاتولیک ها که دوخته امید خود را به این پاپ نوسازی باستانی و قدرتمند مردسالاری احساس در آخرین وقت خود را آمده بود. محافظه کاران که مشاهده این پاپ به عنوان یک تهدید مستقیم به برخی از آنها بیشتر از شور و حرارت برگزار می شود, اعتقادات, تهدید یک شکاف رفتن تا آنجا که به چرخ خارج بازنشسته پاپ بندیکت شانزدهم (که هنوز هم بسیاری از خود را در نظر بگیرید پاپ) به انتقاد از خود جانشین عمومی—حتی اگر آن را بعد از آن به نظر می رسد بازنشسته 92 ساله پاپ بود و فقط یک بی خبر از پیاده.

فرانچسکو اخیر پیشینیان همه حتی حاضر به در نظر گرفتن این موضوع اجازه می دهد مردان متاهل برای تبدیل شدن به کشیش حاکم بلافاصله که تجرد قابل مذاکره است. با پرتاب کردن درخواست از prelates در مناطق دور افتاده آمازون به مقدر deacons به انجام آیینهای کلیسا که تنها کشیش مجاز به انجام بنابراین رسیدن به مؤمنان که اصلا دسترسی به منظم روحانیت بازديد فرانسیس تنظیم کردن آنچه که می تواند منجر به یک واقعی تفرقه در کلیسا.

در حال حاضر بسیاری از آنها تعجب اگر انتخاب خود را به نزدیک درب بصورتی پایدار و محکم بود به سادگی به نفع نگه داشتن کلیسا با هم اما امکان یک شکاف هنوز نه رد.

فرانسیس پاپ نصیحت به نام Querida آمازون و یا “محبوب آمازون” منتشر شد چهارشنبه در رم با مقدس را فشار دهید و به دنبال چند “سنتز” و کنسرو مصاحبه در زبان های متعدد مبادا کسی آن را درک کند.

سند گل و بلبل و شاعرانه با تمرکز بر اثرات زیست محیطی از حرص و آز و جهانی شدن است. آن را نمی کند و حتی به طور خاص ذکر است این درخواست توسط آمازون رهبران کلیسا به مقدر محلی deacons که درک زبان و فرهنگ بلکه خواستار اسقف در آمریکای لاتین “به بیشتر سخاوتمندانه” تشویق کسانی که “نمایش یک مبلغ حرفه” را انتخاب کنید منطقه آمازون. او همچنین خواستار ایده تسهیل بیشتری حضور وزیران مقرر “باریک” در محدوده و به جای آن می گوید که وضع مردم (که توسط راه حمل شده تمام وزن برای کلیسا وجود دارد برای چندین دهه) باید بیشتر درگیر.

برای کسانی که می دانستند ordaining مردان متاهل بود و یک شوت از راه دور وجود دارد هنوز هم با روشنایی ضعیف تابیدن از امید جهان پاپ ممکن است “سازش” و به جای آن اجازه می دهد تا به زنان مقرر به عنوان deacons که اساسا سبک تر از نسخه های کشیش که می تواند همه چیز را به جز انجام آیینهای کلیسا.

در اینجا بیش از حد فرانسیس درب بسته به نوعی توجیه است که به زنان قدرت بیشتری خواهد به نوعی سازش قدرت آنها ظاهرا باید توسط نه بودن حزب از روحانیت. او در طول پاپی فرانسیس در ادامه برای گفتن راهبه و مؤمن کاتولیک زنان است که آنها را با دادن قدرت بیشتر در سلسله مراتب کلیسا او را قرار داده و آنها را در رقابت مستقیم با روحانیت دلالت آنها هرگز برنده آن نبرد.

فرانسیس به نمایش گذاشته شده است یک “زن مشکل” از شروع خود پاپی هر دو در زبان او استفاده کرده است و پیوسته منابع به زنان تنها به عنوان مادر و پرستارش. در نصیحت او اذعان می کند که بسیاری از جوامع در مناطق دور افتاده هستند و تنها پایدار “به دلیل حضور قوی و سخاوتمندانه زنان” اما در همان نفس هشدار در برابر کاهش کلیسا به “عملکردی سازه.”

او هشدار می دهد که به زنان قدرت به عنوان deacons خواهد منجر به یک “فلسفه” از نقش خود به عنوان زنان مذهبی و وضع زنان در کلیسا. “که رویکرد او می گوید: می “باریک چشم انداز ما; آن می تواند ما را به clericalize زنان کاهش ارزش بزرگ از آنچه آنها در حال حاضر انجام شده و ماهرانه خود را ضروری سهم کمتر موثر است.”

با ایده دادن زنان قدرت بیشتری به وضوح رد او سپس به تحسین سهم زنان به کلیسا محدود به عنوان که ممکن است و دوبله آن به “مناقصه قدرت مری” قبل از تماس برای ایجاد “جدید زنانه خدمات” که—با به رسمیت شناختن نر اسقف—اجازه می دهد تا ورودی خود را به تحت تاثیر تصمیمات گرفته شده در جامعه است.

“این نیز اجازه می دهد تا زنان را به یک واقعی و تاثیر موثر در سازمان” فرانسیس می نویسد. “مهم ترین تصمیم گیری ها و جهت, جوامع, در حالی که در ادامه به انجام این کار در راه است که منعکس کننده زنانگی خود را است.”

محافظه کار کاتولیک سنت را برای لحظه ای حداقل گریختم گلوله و انتخاب خواهد شد اما به خوشحال با محتویات سند آنها می ترسید برای مدت طولانی. تهدید است که اجازه می دهد مردان متاهل به مقدر به عنوان کشیش—حتی در اواخر عمر و حتی برای اطمینان حاصل شود که همه کاتولیک ها می تواند خدمت به—می شود راه را به پایان تجرد در مجموع فروکش کرده است.

برای کسانی که بسیار کاتولیک مؤمن—که بسیاری از آنها نه کشیش اما زنده توسط خودخواسته پرهیز جنسی—هیچ سوال وجود دارد که تجرد روحانی نشان می دهد مهمی قربانی به خدا حتی اگر آن را تنها نهاد به عنوان یک قانون برای روحانیت در حدود یک هزار سال پیش است. قبل از این که روحانی تجرد بود لازم نیست و اغلب اوقات بعد از آن به خصوص در دوران رنسانس این بود که افتخار نیست.

لیبرال ها این را به عنوان یک مصالحه توسط این پاپ به منظور حفظ کلیسای متحد اساسا ساخت آمازون یکی برای تیم به جای پاسخ دادن به تمایل جدی از آن منطقه را کاتولیک تر بود مومن.

کشیش کمبود هنوز هم وجود دارد. کاتولیک جوامع در برخی از مناطق هنوز هم دیدن یک کشیش تنها یک بار در سال. از آنجا که میانگین زمان آن طول می کشد برای یک seminarian برای تبدیل شدن به یک کشیش است که پنج سال از فارغ التحصیلی از دانشگاه حتی اگر این نصیحت موجب افزایش مشاغل, آن را نمی خواهد هر گونه تاثیر فوری بر وزرا درجه اعتبار ساقط است.

آمازون مورد می تواند به راحتی مورد استفاده بوده اند به عنوان سابقه برای نحوه مبارزه با کشیش کمبود در دیگر مناطق دور افتاده. و اگر تعدادی از مناطق اجازه می دهد کشیش ازدواج (منطقه آمازون دهانه نه کشور در جنوب امریکا) پس مطمئنا تمام جهان به زودی خواهید آنها را.

تجرد سوال این است که سنت می دانم که آنها هنوز هم می تواند به راحتی از دست دادن به راحتی. و دقیقا به دلیل پرهیز جنسی است نه, نوشته شده در متعارف قانون و به عنوان مثل آن است که موضوع را به یک لیبرال فکر پاپ که می تواند لغو آن در دسترس نباشد.

بیشتر در برابر لغو تجرد تمایل به ترس است که آن را یک گام است که می تواند به آزاد سازی کلیسایی در راه های دیگر. باز کردن درب به کشیش ازدواج می تواند منجر به ordaining زنان به عنوان کشیش برخی از ترس. زن کشیش پذیرفته نیست توسط سنت گرایان به دلیل اعتقاد به این که یک کشیش به خدا مرد شباهت.

یکی دیگر از جنبه های فرانسیس’ open-mindedness که محافظه کاران به ویژه خوار شمردن لینک بازگشت به آمریکای لاتین میراث فرهنگی و احترام به سنت های محلی. در این موضوع بحث انگیز که برای او شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار عمدتا اروپایی و آمریکایی خود را نصیحت می کند زمین را ندارد.

در کلیسایی در رم در پاییز گذشته فرانسیس اجازه نمایندگان از آمازون به همراه پنج اصطلاح Pachamama چوبی مجسمه که به تصویر کشیده شده در میان چیزهای دیگر, برهنه, حامله رقم در مثل یک بومی آمازون کاری معمول سفید مریم باکره نمادهای مرتبط با جریان اصلی کلیسای کاتولیک.

خیلی عصبانی شد و بسیاری از محافظه کاران در حضور این “بت پرست” آمار و ارقام که به طور خلاصه به سرقت رفته و پرتاب به رم رودخانه Tiber که آنها را پس از استفاده از آنها به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر به سعی کنید برای نشان دادن فرانسیس’ کلیسا به عنوان یک روحانی کاهش است. بسیاری از این محافظه کاران را متهم به پاپ در نامه سرگشاده ای با امضای 100 کشیش و روحانی دانشمندان “موهن بمقدسات و خرافی عمل” برای پرستش “غلط بت” حتی اگر خود قصد اجازه می دهد تا بازدید از prelates به احساس در خانه.

فرانسیس آدرس این متن ریختن آب سرد بر کسانی که از او انتقاد. “اجازه بدهید ما نمی تواند سریع برای توصیف به عنوان خرافه یا الحاد خاص مذهبی است که بوجود می آیند خود به خود از زندگی مردم” او می نویسد. “این ممکن است به یک نماد بومی در برخی از راه, بدون اینکه لزوما با توجه به آن به عنوان بت پرستی. یک اسطوره به اتهام معنوی معنی می توان برای استفاده و همیشه به عنوان یک بت پرست خطا.”

سوال از کشیش ازدواج زنان و deacons ممکن است آرام برای لحظه ای اما مطمئنا اندکی. در این سند نکات است که این مورد ممکن است بسته اما بحث این است که نه به طور کامل خفه.

“پاپ فرانسیس باقی مانده وفادار به آنچه که او گفت: قبل از شورای کلیسایی” کاردینال مایکل Czerny یک حامی بزرگ از پاپ و در چند واتیکان جماعت گفت: در یک ایمیل پس از انتشار این سند است. “امکان ordaining مردان متاهل در حال حاضر وجود دارد برای مثال در کلیساهای شرقی.این بحث در جریان بوده است برای بسیاری از قرن ها و کلیسایی آزادانه خطاب آن را نه در انزوا اما در زمینه Eucharistic کلیسا و وزرا زندگی است.”

رسمی خط است که ازدواج کاتولیک مردان نمی خواهد بود قادر به اختصاص خود را به طور کامل به روحانیت اگر آنها به حال همسران و فرزندان. برخی از کسانی که حمایت از آن رفته اند تا آنجا که به می گویند که کشیش ازدواج کمک خواهد کرد که مبارزه با آزار جنسی کودکان در روحانیت. اما این استدلال ناقص است و تنها می شوی اگر این بدان معنی است که اجازه می دهد کشیش به ازدواج خواهد ترجمه برای افزایش علاقه به روحانیت و یا ممکن است گم غربالگری بهتر است از کسانی که وارد این حرفه با توجه به رقابت. یکی از بزرگترین عوامل در روحانیت سوء استفاده جنسی بحران روشن است عدم مناسب غربالگری از طلاب که ممکن است در معرض ابتلا به آزار جنسی کودکان.

همچنین از نگرانی های عملی به کلیسا ممکن است نگهداری از کشیش ازدواج با خانواده های بزرگ است. کشیش اغلب به نذر از فقر به طور کامل با تکیه بر محلی دایره اسقفی برای غذا و مسکن و حمایت های مالی و خروج از کلیسا تمام اموال خود را زمانی که آنها می میرند. خانواده ها را پیچیده است که سناریو.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>