بلاگرها و حضور آنلاین آنها در شهرهای ایران2020-05-05

زندگی به سبک بلاگرها ایرنا

من با تکیه بر دانش و تجربیاتم در زمینه SEO و تولید محتوای بهینه‌شده، به کسب‌وکارها کمک می‌کنم تا در فضای دیجیتال رقابتی به رشد و موفقیت دست پیدا کنند. همچنین نویسنده مقالات تخصصی در حوزه‌های مختلف هستم و همواره در تلاش برای به‌روز نگه‌داشتن خود با آخرین روندها و تغییرات دیجیتال هستم. سمیرابلاگر خانوادگی با بیش از ۷۴ هزار فالوور است و محتوای خود را به تجربیات خانوادگی و زندگی روزمره اختصاص داده است. تعامل خوب پیج او، این صفحه را برای تبلیغ محصولات خانوادگی و خدمات اقامتی کاربردی می‌کند.

{
    {
  • اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد.
  • |}{
  • عمده فعالیت‌ های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی‌ هایش می ‌باشد.
  • |}
  • به گفته خودش کودکی او سرشار از شیطنت بوده است و در سال 1394 تصمیم می‌گیرد انتشار ویدیو در اینستاگرام خود را شروع کند.
  • با انتخاب صحیح بلاگر مرتبط با حوزه کاری خودتان از پنل جریان، می‌توانید پیام برندتان را به دست مخاطبان هدف برسانید و نرخ تبدیل را بهبود ببخشید.
  • در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم.
  • {
  • در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.
  • |}
|}

تبلیغات متنی

پست های نگین میرصالحی اکثرا مربوط به استایل لباس پوشیدن و روتین زیبایی او می باشد. محمد امین کریم پور جزو اولین نفرات در لیست بلاگرهای ایرانی است که در سال 1373 به دنیا آمد. جالب است بدانید او اکنون می‌خواهد قدم در مسیر هنر و کارگردانی بگذارد و به طور حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کند. در ادامه، به بررسی لیست بلاگرهای ایرانی معروف می‌پردازیم که توانسته‌اند در اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در اینستاگرام نقش پررنگی را ایفا کنند. اغلب محتواهایی که سپیده بزمی‌پور در صفحات خود منتشر می‌کند مربوط به دو دختر او با نام‌های پناه و نبات است.

تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد. برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر می‌توانند مشتریان جدیدی جذب کنند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری می‌پردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم می‌کند.

  • بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد.
  • {
  • چشم‌اندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباس‌های تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است.
  • |}
  • از اینفلوئنسرهای گردشگری جوان ایرانی است که از سن ۱۹ سالگی، کوله‌پشتی گرد شده و با هیچهایک، ایرانگردی کرده و اکنون مقصدهای گردشگری خارج از کشور را نیز معرفی می‌کند.
  • {
  • او علاوه‌بر فعالیت در سایتش به‌نام «کیبرد آزاد»، پادکست «رادیوگیک» را هم اداره می‌کند.
  • |}
  • آن‌ها معمولاً با صداقت و شفافیت در مورد زندگی شخصی خود نوشته یا ویدیوهایی تولید می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط صمیمی برقرار کنند.
  • {
  • با این کار، هم گردش می‌کنند و هم با تولید محتوای انجام شده، به معرفی برندها و بناهای تاریخی و مراکز تفریحی و خرید و توریستی اقدام کرده و درآمدزایی می‌کنند.
  • |}

بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. همچنین، باتوجه‌به تعداد زیادی تکنولوژی بلاگرها که هر روز هم به تعداد آن افزوده می‌شود، دست شما برای انتخاب فرد مورد اعتماد شما باز است.

الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می ‌کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می ‌باشد.

چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد. نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان‌ پذیر است. ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم ‌های اجتماعی می ‌باشد و شهرت زیادی در این شبکه ‌ها به دست آورده است. اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند. گفته می شود که این سلبریتی یکی از اعضای تیم مشهور مد آرت می باشد. فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد.

بلاگران هنری و فرهنگی به تبدیل تجربیات هنری، ادبی، موسیقی، و هنرهای تجسمی خود به محتوای دلچسب برای مخاطبان می‌پردازند. آن‌ها معمولاً اثرات هنری خود را به نمایش می‌گذارند و در مورد آثار هنری و فرهنگی مختلف نقدها و تحلیل‌ها ارائه می‌دهند. این افراد با ایجاد محتواهای زیبا و خلاقانه توانایی ایجاد ارتباط عاطفی قوی با مخاطبان خود را دارند و جامعه مجازی را با زیبایی و هنر پر می‌کنند. بلاگرهای تخصصی عمدتاً در حوزه‌های علمی، تکنولوژی، پزشکی، و موضوعات مشابه فعالیت می‌کنند. بلاگرهای تخصصی به عنوان منابع معتبر و مورد توجه در زمینه‌های خاص شناخته می‌شوند و تاثیر بسزایی در انتقال دانش و اطلاعات به مخاطبان خود دارند. این گونه بلاگران ممکن است به تحقیقات و پژوهش‌های جدید همکاری کنند و برای افزایش دانش و آگاهی مخاطبان خود تلاش کنند.

فاطمه تیموری که در اینستاگرام با نام کاربری خودفاطی فعالیت می‌کند، یکی از بهترین بلاگرهای اصفهانی است که محتوای خلاقانه و جذاب در حوزه‌های زندگی روزمره و طنز اجتماعی ارائه می‌دهد. او با بیش از۳.۴ میلیون فالوور، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان اصفهانی و سراسر ایران پیدا کند. پیج خودفاطی به دلیل ارتباط مستقیم و صمیمانه با مخاطبانش و تولید محتوای کاربردی، موفق به جذب تعاملات بالا مانند لایک‌های فراوان و کامنت‌های مثبت شده است.

نمایشگاه کتاب

غذاهای محلی و فضاهای دنج طبیعت از جذاب‌ترین تجربیات سفر به شمال ایران هستند. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی غذا و سفر، می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت رستوران‌ها و کافه‌های منطقه جذب کرده و حس و تجربه‌‌ای منحصربه‌فرد را القا کند. متوجه شدم عامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت افراد، طرز فکر آن‌هاست که از باورهای آن‌ها سرچشمه می‌گیرد.

در این میان کسانی هم هستند که همواره سعی در تولید محتوای مناسب، درخور شعور مخاطبان و کاربران در فضای مجازی دارند. برای شناخت دقیق این افراد می‌بایستی به طور کامل داستان‌ها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک می‌گذارند دنبال کنید. شبنم شاهرخی در ابتدا یک ورزشکار بود و سپس یک لایف‌استایل بلاگر در اینستاگرام است. شبنم شاهرخی جزو اولین کسانی بود که پیج خودش را به پیج بلاگری تغییر کاربری داد. او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراس‌فیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوق‌العاده‌ای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

اگر به صفحه او در اینستاگرام سری بزنید، ویدئوهای آموزشی او را خواهید دید. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.

یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد. اگر می‌خواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات می‌تواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید. امکان ندارد که نام غذایی ایرانی را به‌زبان انگلیسی در اینترنت جست وجو کنید و با نام بلاگ «زردچوبه و زعفران» و تصاویر رنگارنگ از غذاهای ایرانی روبه‌رو نشوید. آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی می‌کند و به‌گفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاس‌های ای‌اس‌ال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد.

پس از آن توانست در مؤسسات و آموزشگاه‌های مختلف به تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی بپردازد. اما پس از گذشت سال‌ها، حالا مادر سام و سامیار جزو موفق‌ترین بلاگرهای ایرانی به شمار می‌رود. او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی است.

از جمله آنها می توان آشپزی، فود، بیوتی، گردشگری و غیره را مثال زد. برخی از سایت ها هم هستند که لیست آنها را مرتب کرده و در اختیار علاقنمدان قرار می دهند. شما نیز می توانید با مراجعه به آنها به این لیست دسترسی داشته باشید. تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است. بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود.

اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. بهارک قربانی، از دیگر اینفلوئنسرهای جوان ایرانی است که حدود 200 هزار دنبال کننده دارد. بهارک قربانی به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و شهرهای توریستی بسیاری در ایران و اقصی نقاط جهان را از تیر رس دوربین خود گذرانده است.

در ادامه، نگاهی به لیست بلاگرهای تهرانی برای تبلیغات خواهیم داشت. بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. وقتی تصمیم می‌گیرید با شخصیت‌های معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخاب‌های خود دقت زیادی داشته باشید. در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی می‌پردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. اگر می‌خواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچ‌چیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست.

  • روایت داستان‌وار او از جهانگردی‌هایش، عامل مهمی در جذب مخاطب شده است.
  • {
  • بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند.
  • |}
  • همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است.
  • {
  • اما با توجه به تخصص، ارتقاء مداوم محتوا، و برنامه‌ریزی به مدت طولانی، می‌توانید به یک بلاگر موفق در ایران تبدیل شوید.
  • |}
  • «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک می‌گذارد.
  • {
  • در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد.
  • |}

فاطمه تیموری در میان اینفلوئنسرهای اصفهانی به‌عنوان یک چهره محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود که رضایت بالای کاربرانش، موجب گسترش روزافزون محبوبیت او در شبکه‌های اجتماعی شده است. از معروف‌ترین و موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که فعالیت رسمی خود را تقریباً پنج سال پیش آغاز کرد. آرین توانسته با تولید محتواهای آموزشی در زمینه تکنولوژی، توجه کاربران زیادی را به سمت شبکه‌های اجتماعی‌اش جلب کند.

سحر طاهری«سحر طاهری»، با بیش از ۴۴۰ هزار فالوور، سبک زندگی خاص خود را که ترکیبی از مد محلی و مدرن است، به نمایش می‌گذارد. محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است. این پیج برای تبلیغات پوشاک، محصولات زیبایی و خدمات مد انتخابی کارآمد به شمار می‌رود.

او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. روایت داستان‌وار او از جهانگردی‌هایش، عامل مهمی در جذب مخاطب شده است. خلاصه این پرسه زن جوان را که از زوریخ سوئیس تا غار قلعه کرد را طی کرده، در اینستاگرامش دنبال کنید. استوری‌های شادی گنجی را نباید فراموش کنید که نقاط نعز و شنیدنی و دیدنی بسیار دارد.

انتخاب بلاگر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و باید براساس حوزه فعالیت، میزان تعامل و همخوانی مخاطبان با برند انجام شود. در پلتفرم تبلیغات جریان می‌توانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آن‌ها را به‌صورت رایگان مشاهده کنید. از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران که در این گفتار ویرگول معرفی می‌کنیم، ملیکا بکایی است.

{

چه موضوعاتی را بهترین بلاگرهای اصفهانی پوشش می‌دهند؟

|} {
    {
  • در دنیای دیجیتال امروز، بلاگرها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی، تبلیغات و معرفی خدمات ایفا می‌کنند.
  • |}
  • همچنین عنوان کرد که زمانی که پیچ در حال رشد بود و تعداد فالوورها به ۳۰۰ هزار نفر رسیده بود، خودش مسئولیت ادمینی، تدوین ویدئوها، پشتیبانی پست‌ها و ادیت آنها را بر عهده داشته است.
  • {
  • در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند.
  • |}{
  • ما در تلاشیم تا با ارائه گزارش هایی جامع و تحلیل های عمیق، پوششی گسترده از موضوعات متنوع شامل سیاست، اقتصاد، فرهنگ، ورزش و تکنولوژی را فراهم آوریم.
  • |}
  • از تخصص‌های علمی و فنی تا موضوعات هنری، ورزشی یا حتی زندگی روزمره، بلاگران به صورت فعال در حوضه‌های گوناگون محتوا ایجاد می‌کنند و جمعیت زیادی از مخاطبان خود را جذب می‌کنند.
  • اصفهان، با تاریخ و فرهنگ غنی خود، زادگاه بسیاری از بلاگرهای خلاق و حرفه‌ای است که در زمینه‌های مختلف از جمله مد، غذا، گردشگری و هنر فعالیت دارند.
|}

اکنون با انتشار حدود ۱۶۳ پست و نزدیک به ۲۰۹ هزار نفر فالوور در اینستا؛ جزو پرطرف‌دارترین تکنولوژی بلاگرهای فارسی‌زبان به شمار می‌رود. در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود. کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند. در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم. محمد جنتی از مطرح ترین و بهترین بلاگرهای اصفهانی است که با تولید کلیپ‌های طنز و محتوای سرگرم‌کننده، به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فضای مجازی تبدیل شده است. او با استفاده از لهجه اصفهانی و پرداختن به موضوعات روزمره، ویدیوهایی خنده‌دار و جذاب تولید می‌کند که باعث شده تا بیش از ۱.۱ میلیون فالوور جذب پیج او شوند.

یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آن‌ها دارد. جواهرات دست‌ساز و دارای طراحی‌های خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم می‌آیند. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است.

او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفت‌انگیز مادرش در آشپزی انجام می‌دهد. داشتن یک تیم خوب در امر بلاگری به صورت اختیاری است و تیم میتواند تها بر روی کیفیت محتوا و افزایش دیده شدن تاثیر بگذارد. تصویر بالا مربوط به سفر مینا و همسرش آروین به ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی است.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

میزان درآمد بستگی به تعداد دنبال‌کنندگان، تعهد به ایجاد محتوای مرتب و متمایز، تخصص در حوزه‌ی انتخابی، و همچنین همکاری‌های تجاری دارد. در این مقاله به بررسی اهمیت و نقش بلاگری در جامعه امروزی می‌پردازیم و راهکارهایی را برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق در شبکه‌های اجتماعی بیان می‌کنیم. این مقاله با هدف افزایش آگاهی و دانش افرادی که تصمیم به ورود به دنیای بلاگری گرفته‌اند یا در حال تلاش برای توسعه حضور خود در این زمینه هستند، تدوین شده است. اینستاگرامش با نام سمانه پولو شناخته می‌شود و بیش از 1 هزار تصویر از ایرانگردی و جهانگردی‌هایش به اشتراک گذاشته که دیدنی بوده و مخاطب را با دنیای دیدنی سمانه آشنا می‌کند. سمانه قائدی درباره مکان‌های اقامتی هم که تجربه کرده، نظر می‌دهد و به نوعی HOTEL REVIEWER هم محسوب می‌شود. سایت سمانه در نشانی MAPGARD.com امکان خرید بعضی از محصولات مربوط به برند وی را نیز فراهم کرده است.

محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده می‌شوند. با اشتراک‌گذاری زندگی روزمره خود به‌عنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. او تجربیات خود را به‌صورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبال‌کننده به اشتراک می‌گذارد. برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

این افراد با مردم ارتباط نزدیکی دارند و می‌توانند به‌واسطه این ارتباط، اطلاعات خود را با آنان به اشتراک بگذارند. تبلیغات اینفلوئنسری از طریق جریان باعث افزایش آگاهی از برند، جلب‌اعتماد مخاطبان و بهبود نرخ تبدیل می‌شود، چراکه پیام شما را به دست افراد واقعی و علاقه‌مند می‌رساند. اگر به دنبال تبلیغاتی هدفمند، شفاف و پربازده هستید، همین حالا به پنل جریان بپیوندید. آژانس ادوایس به شما کمک می‌کند تا با صرف کمترین هزینه برند خود را معرفی کنید. در واقع، شما می‌توانید با توجه به بودجه خود مناسب‌ترین کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را انتخاب کنید.

«مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایده‌های مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد. تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایده‌های مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا می‌کند. او این روزها حرفه‌ای ورزش سه‌گانه انجام می‌دهد، خاطرات سفرهایش را می‌نویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد می‌کند. شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد. او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار می‌رود که تلاش می‌کنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند.

اکثر رسانه‌های فعال در زمینه تکنولوژی و دیجیتال؛ اعتقاد دارند این جایگاه (پرطرف‌دارترین پیج تکنولوژی) ماحصل تلاش بی‌وقفه مهدی شجاری در طول این سال هاست. هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد. به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد.

«مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت می‌کند و رستوران‌ها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده می‌شوند. سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیه‌سازی علاقه‌ای ندارد. او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هم علاقه نشان داده است.

شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. همه علاقمندان به بلاگری میتوانند از تمامی شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاکرام و یا روبیکا فعالیت خود را آغاز کنند. بهارک قربانی برنامه سفرهایش را استوری کرده تا مخاطبانش بدانند او در ماه های آینده به کدام نقاط سفر می‌کند. استوری‌هایش ما را با مقصدهای گردشگری دیدنی از سریلانکا تا هندوستان آشنا می‌کند.

    {
  • «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکمل‌ها و محصولات زیبایی تولید می‌کند.
  • |}
  • در ایران افراد زیادی مشغول به لایف‌استایل بلاگری هستند و هرکدام طرف‌داران خاص خودشان را دارند.
  • از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران، باید به آرش آروین اشاره کرد.
  • {
  • البته این شرایط معمولاً برای بلاگرهای داخل ایران کمی سخت می‌ باشد.
  • |}{
  • از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم.
  • |}
  • به یاد داشته باشید که موفقیت در دنیای بلاگری نیازمند زمان و تلاش زیادی است و ممکن است نیاز به صبر و شکیبایی داشته باشد.

سناریو سازی کلیپ‌های کمدی او باعث شده است به چهره‌ای معروف در لیست اینفلوئنسر های ایرانی مرد تبدیل شود. در ایران افراد زیادی مشغول به لایف‌استایل بلاگری هستند و هرکدام طرف‌داران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرف‌دارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم.

بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که روی سبک زندگی لوکس متمرکز هستند می‌توانند به انتقال این حس کمک کنند. شمال کشور با موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد، طبیعت بکر و محبوبیت بالا به‌عنوان مقصد گردشگری، بستری ایده‌آل برای تبلیغات هدفمند برخی از صنایع و کسب‌وکارها است. در ادامه، انواع کسب‌وکارهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند از ظرفیت تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بیشتر استفاده کنند. سرنا امینی که در صدر لیست محبوب‌ترین اینفلوئنسر های زن ایرانی در حوزه طنز قرار دارد، متولد سال 1372 است و از سال 1398 فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد. او قبل از شروع ساخت و انتشار کلیپ طنز در اینستاگرام، به عنوان مربی ایروبیک فعالیت داشت؛ اما آرزوی همیشگی او از دوران کودکی بازیگری بوده است. نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایف‌استایل فعالیت می‌کند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار می‌رود.

برای آن‌که اینفلوئنسر گردشگری یا توریسم بلاگر شوید، با همین گوشی موبایل خود شروع کنید. مخصوصا اگر در مناطق بیابانی یا کوهستانی یا جنگلی کشور ساکن هستید. سپهر زمانی تاکنون با شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرها به شمار می‌رود. حدوداً دو سال پیش بود که یک ویدئو در پیج خود منتشر کرد که نشان می‌داد برای پیشرفت کارش وسایلی از پرده سبز و تجهیزات نورپردازی تهیه کرده است.

اما او نیز یک مدل بسیار موفق است و طرفداران نسبتا زیادی در ایران و خارج از ایران دارد. سام اصغری ساکن آمریکاست و مدتی است با خواننده معروف آمریکایی، بریتنی اسپیرز رابطه عاشقانه ای دارد. بدون شک، تمامی انسان‌ها وقتی روی یک کمپین سرمایه گذاری می‌کنند، می‌خواهند بهترین نتیجه را از آن بگیرند.

{
  • دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای  تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود.
  • {
  • «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند.
  • |}{
  • اما ازآنجایی‌که ساخت ویدئوهایی با فضای طبیعی و نرمال کار بسیار دشواری بود، پس از تحقیقات فراوان با موشن‌گرافیک آشنا شد.
  • |}
  • او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند.
  • {
  • او علاوه بر فعالیت‌های کمدی خود به عنوان گوینده صدای خاصی دارد که باعث محبوبیت بیشترش در فضای مجازی شده است.
  • |}
  • یکی از بلاگرهای موفق حوزه تکنولوژی، که در فضای مجازی به‌خصوص اینستاگرام فعالیت می‌کند و به کار تولید محتوای آموزشی مشغول است؛ سینا عزتی است.
|}

محتوای طنز محمد جنتی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و رضایت بالایی از سوی دنبال‌کنندگان او گزارش شده است. اگر به طنز علاقه دارید، حتماً پیج او را دنبال کنید و از کلیپ‌های طنز و خلاقانه او بهره‌مند شوید. گیتا اخوان با نام مستعار گیتا هوم، متولد ۱۳۷۱ و یکی از مشهورترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی است.

از اینفلوئنسرهای گردشگری جوان ایرانی است که از سن ۱۹ سالگی، کوله‌پشتی گرد شده و با هیچهایک، ایرانگردی کرده و اکنون مقصدهای گردشگری خارج از کشور را نیز معرفی می‌کند. تجربیات خود را با روایتی دوست‌داشتنی با فالوئرهایش به اشتراک می‌گذارد. بیش از 200 هزار دنبال کننده داشته و از بولیوی در آمریکای جنوبی تا مالزی سفر کرده است. هزینه‌های سفرش را با تدریس زبان انگلیسی و کار در مزارع (گردشگری مزرعه) و کمک به کودکان و غیره، تامین می‌کند. مهیا رحیمی«مهیا رحیمی»، بلاگر طبیعت‌گردی و سبک زندگی، زندگی ساده و طبیعی خود را با بیش از ۱ میلیون فالوور به اشتراک می‌گذارد. او با محتوای خاص و الهام‌بخش خود، مخاطبان زیادی را به تجربه زندگی نزدیک به طبیعت ترغیب می‌کند.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بهترین بلاگرها در هر شهر