بهینهسازی محتوای قدیمی تبدیل پستهای فراموششده به منبع ترافیک!

راهنمای بروزرسانی پست‌ های قدیمی: با مقالات قدیمی چه کنیم؟

با استفاده از این افزونه، می‌توانید سرعت سایت خود را افزایش داده و تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان فراهم کنید. به علاوه، این افزونه به‌طور مؤثری به بهبود رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند و باعث می‌شود که سایتتان در برابر رقبا برتری یابد. این روش علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه تولید محتوای جدید، به شما این امکان را می‌دهد که از قدرت لینک‌سازی داخلی، بهبود نرخ کلیک (CTR) و افزایش مدت‌زمان حضور کاربران در سایت استفاده کنید. اما چگونه می‌توان این مقالات قدیمی را به‌درستی بهینه کرد؟ در این مقاله، اصول و تکنیک‌های کاربردی را بررسی می کنیم که به شما کمک می‌کند مقالات قدیمی خود را به منابعی باارزش و پرمخاطب تبدیل کنید. افزونه Revive Old Posts به صورت خودکار پست‌های قدیمی و جدید را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و در طولانی مدت می‌تواند باعث افزایش ترافیک، بهبود سئو و این دست از موارد می‌شود. نسخه رایگان می‌تواند به نیازهای پایه‌ای شما پاسخ دهد؛ ولی نسخه پرمیوم از شبکه‌های اجتماعی بیشتری پشتیبانی می‌کند.

اینفوگرافیک ها در انتهای یک پست یا نوشته وبلاگ می تواند به عنوان یک خلاصه کامل از مطالب موجود در محتوای نوشته شده باشد هم یکی از روش های بروزرسانی محتوای قدیمی است. از جمله روش ها و راهکارهای بروزرسانی محتوای قدیمی یافتن عبارات کلیدی جدید برای مطالب و پست ها است. دیوید اشنایدر ، بنیانگذار Ninja Outreach ، با بروزرسانی محتوای قدیمی ، ترافیک طبیعی صفحات سایت را بیش از 40٪ افزایش داد. به شما کمک می‌کند تا برای کلمات کلیدی طولانی که در آن افراد به‌طور خاص محتوای امسال را جستجو می‌کنند، ظاهر شوید. برخی از ابزارها برای ایجاد سرفصل‌های عالی عبارتند از تحلیلگر سرفصل CoSchedule و همچنین هک‌های عنوان SmartBlogger. به علاوه، مطمئن شوید که کلمات کلیدی را برای CTR درج کرده‌اید و بررسی کنید که آیا می‌توانید کلمات کلیدی را که قبلاً پیدا کرده‌اید، درج کنید.

فراموش نکنید که بررسی کنید آیا لینک های قدیمی به درستی کار می کنند و به وب سایت های هدف منجر می شوند یا خیر. مدتی پیش، اطلاعاتی که شما به مخاطبان ارائه می‌کردید، برای گروه خاصی از افراد آموزنده و جالب بود. در صورتی که تغییر کرده باشد و مخاطب هدف شما گسترده‌تر یا کوچک‌تر شده باشد، به عنوان مثال، گسترش گروه‌های سنی کاربران، علایق، انواع فعالیت‌ها و غیره، بهتر است کمی سبک نوشتاری خود را تغییر دهید. در بخش تنظیمات WP Rocket، گزینه‌ای برای فشرده‌سازی تصاویر به صورت خودکار وجود دارد. با فعال‌سازی این گزینه، تصاویر سایت شما به‌طور خودکار فشرده و بهینه می‌شوند تا سرعت بارگذاری افزایش یابد.

این افزونه با یکپارچه شدن با صفحه‌ساز WPBakery، استفاده از آن را بسیار آسان می‌کند و به شما امکانات متنوعی برای شخصی‌سازی افکت‌ها می‌دهد. پیوند یکتا، آدرس‌های منحصر به فردی هستند که وردپرس برای شناسایی صفحات و مطالب سایت ایجاد می‌کند. چگونه مشکلات جستجو را برطرف کنم؟ بررسی تنظیمات موتور جستجوی سفارشی، بهینه‌سازی سرعت سایت و استفاده از ابزارهای تحلیلی می‌تواند به رفع مشکلات جستجو کمک کند. برای مثال، اگر در گذشته بر روی خدمات خاصی تمرکز داشته‌اید و اکنون رویکرد دیگری را دنبال می‌کنید، باید محتوای قدیمی را نیز در این راستا تغییر دهید. محتوای قدیمی یک مشکل طبیعی است که همه سایت‌ها با گذشت زمان با آن مواجه می‌شوند و گوگل راهکارهایی فراتر از حذف صفحات قدیمی ارائه کرده است. "بهبود محتوا به این معنی است که فقط رتبه بندی وب‌سایت بالا می‌رود، در حالی که با حذف محتوا رتبه بندی وب‌سایت خود را از دست خواهید."

بنابراین، سئو تیترهای پست‌های قدیمی شما راه خوبی برای جذب خوانندگان جدید است. برای اینکه گیج و سردرگم نشوید بهتر است برای تعیین موضوع به سراغ پست‌های قبلی خود بروید و با باز آفرینی محتوا در قالب وبینار بار دیگر از مطالبی که تولید کرده بودید، استفاده کنید. شما می‌توانید پُست‌های قدیمی، محتوای ایمیلی، مطالب فیسبوک یا هر نوع محتوای دیگری را که در دست دارید به شکل محتوای ویدیویی تبدیل کنید و از آنها به عنوان ترفند جذب مشتری (lead magnet)، بهره ببرید. استفاده از فیسبوک، راه مناسبی برای بیشتر شدن میزان همراهی و مشارکت مخاطبان با محتوای شما است. فیس بوک در حال حاضر پر مخاطب ترین سایت دنیا به حساب می آید پس ارسال پست در این شبکه اجتماعی می تواند به یکباره تعداد مخاطبان شما را افزایش دهد .

شما با هر بار آپدیت کردن مطالب قدیمی سایت به ربات‌های گوگل می‌فهمانید که برای کاربران خود و سوالات آن‌ها ارزش قائل هستید. محتوایی دارید که قبل از شما وجود نداشته یا دارای نکته خاصی است که کسی به آن شکل به آن اشاره نکرده است. اما چگونه؟ در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است به اهمیت آپدیت محتوا قدیمی بپردازیم. ما قبلا در بلاگی به بازاریابی محتوایی و اهمیت آن در کسب‌وکارها پرداخته‌ایم که توصیه می‌کنم حتما مطالعه کنید. پس از این محتوای قدیمی را بروزرسانی کردید حتما مخاطبان خود را از طریق ارسال ایمیل و یا شبکه های اجتماعی از این تغییرات مطلع سازید و یا می توانید مستقیما لینک مطالب را برای آنها ارسال کنید.

به کمک این نوع محتوا می‌توانید به صورت مداوم در صندوق ایمیل‌های مخاطبان‌تان حضور داشته باشید. چالش‌هایی که انتخاب میکنید بر اساس حوزه کاری تان می‌توانند متنوع و مختلف باشند . مثلا چالش «کاهش استرس با مدیتیشن در 10 روز » یا چالش «لاغری در ۹۰ روز» و… . انتشار چنین مقالات و پست هایی، به ساعات طولانی از تحقیق و مطالعه نیاز دارد. خیلی طول می‌کشد که چنین محتوایی را بنویسید، بازنویسی کنید و ویرایش هم که دیگر جای خود دارد.

بله، Make.com می تواند برای بازنویسی انواع مختلف محتوا، از جمله مقالات وبلاگ، صفحات وب، و محتوای رسانه های اجتماعی استفاده شود. برای نصب افزونه WP Rocket کافیست وارد پیشخوان وردپرس خود شده و به بخش «افزونه‌ها» رفته، سپس روی «افزودن جدید» کلیک کنید و افزونه WP Rocket را جستجو کنید. این افزونه به‌صورت خودکار بسیاری از ویژگی‌های بهینه‌سازی را برای شما فعال می‌کند و شما تنها باید به تنظیمات جزئی‌تری بپردازید. به همین دلیل، حتی افرادی که تجربه فنی کمی دارند، می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در این مثال، وقتی کاربر موس خود را روی تصویر قرار می‌دهد، تصویر کمی بزرگ‌تر می‌شود و سایه‌ای به آن اضافه می‌شود.

علاوه بر این حذف یک محتوا باعث می شود ورودی تمام بک لینک هایی که آن محتوا دارد نیز بسته شود. لینک های بسته یا خراب تاثیری منفی روی سایت ما دارند پس در هنگام حذف یک محتوا دقت کنید که لینک های داخلی و خارجی آن را نیز حذف کنید. همچنین می توانید محتوای قدیمی خود را به سادگی بروزرسانی کنید تا به وبسایت و منابع جدید نیز لینک دهید که این یک فرصت عالی برای لینک دهی به صفحات خارجی است که در زمان انتشار نسخه قدیمی خود وجود نداشتند. یک بخش از ترافیک مربوط به ورودی از گوگل است که در بالا نحوه بررسی ctr را توضیح دادیم. اما کابران به طرق دیگری مثل شبکه های اجتماعی ، تبلیغات بنری و بک لینک از سایت های دیگر نیز وارد سایت می شوند.

ابتدا باید بفهمید کدام پست ها در زمان آپلود شدن تقاضای زیادی داشته اند و آیا هنوز هم در بین بازدیدکنندگان محبوب هستند. برای افزودن ابزارک‌ها به سایت وردپرسی خود، نیاز به طی کردن چند گام ساده دارید. در ادامه، مراحل افزودن ابزارک‌ها به مطالب وردپرس را به طور گام به گام توضیح خواهیم داد. نوشته‌های رمزدار تنها برای کسانی که رمز عبور را دارند قابل مشاهده است. در حالی که نوشته‌های خصوصی تنها برای مدیران سایت و افرادی که دسترسی ویژه به سایت دارند، قابل مشاهده است.

برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر، بهتر است در انتهای هر پست، مقالات مرتبط را نمایش دهید. با استفاده از پلاگین‌های وردپرس، می‌توانید پست‌های مرتبط را به طور خودکار در سایت نمایش دهید و کاربران را به گشت و گذار بیشتر در سایت تشویق کنید. محتوای چندرسانه‌ای مانند تصاویر، ویدیوها و اینفوگرافیک‌ها نه تنها باعث جذاب‌تر شدن محتوا می‌شوند، بلکه به بهبود سئو نیز کمک می‌کنند. 2️⃣ تصور کنید کاربری وارد سایت شما شود و مقاله‌ای بی‌ارزش و تاریخ‌گذشته ببیند. اما اگر مقاله‌های شما همیشه به‌روز باشد، حس اعتماد و وفاداری در مخاطب ایجاد می‌شود. کاربران به سایت‌هایی که اطلاعات جدید و دقیق ارائه می‌کنند، بیشتر اعتماد دارند.

هر چه سایت سریع‌تر بارگذاری شود، تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان فراهم می‌شود و در نتیجه، نرخ بازگشت کاربران و رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو نیز بهبود می‌یابد. ببینید انجام این کار می‌تواند یک استراتژی ارزشمند برای شما و کسب و کارتان باشد. این کار می‌تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد و منجر به بهبود حضور در شبکه‌های اجتماعی شود. در عصر حاضر افزایش میزان تعامل و میزان ترافیک سایت مسئله‌ای مهم و حیاتی است. در مسیر پاسخ دهی به این نیاز وب سایت‌ها از افزونه‌های متعددی استفاده می‌کنند.

محتوایی که قبلاً به خوبی رتبه بندی می شد، ممکن است دیگر اینگونه نباشد. بهبود محتوای قدیمی به شما کمک می کند تا با این تغییرات همگام شوید و رتبه خود را در موتورهای جستجو حفظ کنید. برای یافتن محتوای قدیمی برای به روز رسانی، به دنبال صفحاتی باشید که در طول زمان ترافیک یا کلیک آنها کاهش یافته است. این می تواند نشان دهد که محتوا دیگر برای کاربران جذاب نیست یا با عبارات جستجوی مرتبط به خوبی رتبه بندی نمی شود. اگر پست شما از نظر حجم زیاد است و اطلاعات زیادی را پوشش می‌دهد، بهتر است آن را ساختارمند کنید، اگر هنوز این کار را انجام نداده‌اید.

می توانید با استفاده از مقالات قدیمی که موضوعی را به صورت گام به گام توضیح داده اند، مقالات جدیدی ایجاد نمایید. در زمان ایجاد مقاله جدید، به دنبال کلمات مرتبط با مقالات قبلی خود باشید. به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن مقاله جدیدی در مورد "مد مردانه" هستید و با کلماتی مانند "اصول مد" و "ایده های مد" مواجه شدید، می توانید آنها را به مقالات قبلی خود لینک دهید. پس صبور باشید و برای کسب رتبه، محتواهای خود را زود به زود دستکاری نکنید. ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه زمان لازم باشد تا نتیجه کار خود را ببینید.

گام اول در تبدیل محتوای قدیمی به گنجینه سئو، شناسایی محتواهای قدیمی با پتانسیل بالا است. برای این کار باید محتوای موجود در سایت خود را بررسی کرده و محتوای پر بازدید و پربازده را پیدا کنید. برای شناسایی این نوع محتواها می‌توانید از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics استفاده کنید. تقویت فهرست ایمیلی که از مخاطبان در دست دارید، کار چندان ساده‌ای نیست. در نهایت، بهبود محتوای قدیمی یک استراتژی کلیدی برای بازاریابی محتوا است.

این فرآیند به شما کمک خواهد کرد تا از ارزش پنهان محتوای قدیمی خود بهره‌برداری کنید و به نتیجه‌های بهتری در سئو برسید. افزونه ترجمه پیوند یکتا در وردپرس یکی از ابزارهای مفید برای وب‌سایت‌های چندزبانه است که می‌تواند تأثیر زیادی در بهبود سئو و تجربه کاربری داشته باشد. این فرایند به شما این امکان را می‌دهد که پیوندهای یکتا سایت خود را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید، بدون اینکه ساختار اصلی URL تغییر کند. استفاده از این ابزار به شما کمک می‌کند تا برای کاربران جهانی دسترسی آسان‌تری به محتوای وب‌سایت خود فراهم کنید و در نتیجه رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. این فرایند همچنین به تسهیل ارتباط بین فرهنگ‌ها و گسترش بازار هدف شما کمک می‌کند.

بنابراین، سرمایه‌گذاری در پست‌ها و صفحاتی که قبلاً دارید، سرمایه‌گذاری در چیزی است که از قبل بیشترین بازدیدکننده را به همراه دارد. به‌روزرسانی محتوای قدیمی، نحوه نمایش آن در موتورهای جستجو را نیز تغییر می‌دهد. زمانی که تاریخی که در SERP ها نشان داده می شود، مربوط به همین سال یا سال گذشته باشد، نسبت به زمانی که مربوط به چندین سال پیش باشد، تأثیر بسیار بهتری ایجاد می‌کند. بنابراین، به روز رسانی منظم محتوای خود، راه خوبی برای افزایش نرخ کلیک است. به لطف Google RankBrain، این می تواند رتبه بندی شما را نیز بهبود بخشد. برای این که جستجوی گوگل در سایت شما به بهترین شکل عمل کند، باید از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics استفاده کنید تا عملکرد جستجو را ارزیابی کنید و مواردی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی کنید.

با به‌کارگیری این روش‌ها، می‌توانید بازدید سایت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید و ترافیک بیشتری جذب کنید. آیا می‌خواهید ترافیک وردپرس خود را افزایش دهید؟ یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای جذب بازدید بیشتر، ارتقا دادن پست‌های قدیمی است. در مقاله ۸ روش افزایش ترافیک وردپرس به شما بهترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای ارتقا پست‌های قدیمی در وردپرس و افزایش ترافیک سایتتان را معرفی خواهیم کرد. یکی از عوامل مهم برای جذب مخاطب و بهبود رتبه سئو، ساختار و خوانایی محتوا است. مقالات قدیمی ممکن است دارای ساختاری پیچیده یا طولانی باشند که خوانندگان را خسته کند. آپدیت محتوا با هدف بهبود ساختار و ساده‌سازی مطالب می‌تواند تأثیر زیادی در تجربه کاربری (UX) داشته باشد.

اما برای اینکه در اینستاگرام از بازآفرینی محتوای‌بهره بگیرید باید محتواهای قبلی‌تان را متناسب با فضای این شبکه اجتماعی تغییر بدهید. مثلا لحن آن را کمی ساده‌تر و دوستانه‌تر کنید و پیوندی هم به بلاگ‌تان ایجاد کنید. فرض کنید که در وبلاگ خود، بخشی را به موضوع توسعه و رشد فردی اختصاص داده‌اید. پس باید دست به کار بشوید و مقالات خوب این قسمت را گلچین کنید و آنها را در قالب مجموعه‌ای منسجم و رایگان در اختیار خوانندگان خود قرار بدهید. وقتی موضوع چالش را انتخاب کردید، محتوایی متناسب را به صورت مستمر برای مخاطب خود ارسال می‌کنید. فرضا اگر قرار است درباره روش های کاهش استرس به کمک مدیتیشن محتوا تولید کنید می توانید هر روز یک محتوا برای آموزش تمرین های ذهنی و مدیتیشن بنویسید و به ایمیل مخاطب ها ارسال کنید.

محتواهای دوره ای یا چالشی محتواهایی هستند که در طی چند گام، به یک مشکل یا سؤال مخاطب با ترفندهای جذاب پاسخ می دهند است . ضمنا در بسیاری از مواقع، مخاطبان در پی یادگیری و خواندن موضوعی خاص هستند اما مجموعه نبودن مقالات و مطالب باعث می‌شود کمی به دردسر بیافتند. پس اگر بتوانید در قالب دوره‌ای آموزشی، مطالب و محتوایی را که قبلا تولید کرده‌اید، گردآوری کنید و به شکل یک مجموعه به مخاطب ارائه بدهید ، هم به نفع شما خواهد بود هم مخاطبان‌تان. برای تولید دوره های آموزشی رایگان هیچ قانونی مبنی بر عدم استفاده از مطالب قدیمی و انتشار آنها در قالب دوره آموزشی رایگان وجود ندارد. پس می‌توانید، مطالب و پست‌های خوب قدیمی را در کنار مطالب جذاب تازه جمع‌آوری کرده و آنها را به شکل دوره‌ای آموزشی و رایگان برای مخاطبان‌تان ارائه کنید.

پس از نصب، به بخش تنظیمات افزونه در پیشخوان وردپرس دسترسی پیدا خواهید کرد. در این بخش، می‌توانید تنظیمات مختلفی مانند فعال‌سازی کش صفحات، فشرده‌سازی CSS و JavaScript، بهینه‌سازی تصاویر و مدیریت کش موبایل را پیکربندی کنید. همچنین، WP Rocket به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور خودکار تصاویر جدید را فشرده‌سازی کنید و تنظیمات کش را برای کاهش بار سرور بهینه کنید. با انجام این تنظیمات، می‌توانید سرعت سایت خود را به طور مؤثر افزایش دهید. افکت گذاری تصاویر در وردپرس یکی از بهترین روش‌ها برای زیباتر و جذاب‌تر کردن سایت شما است.

با تمرکز بر بهینه‌سازی، حذف، یا بازنویسی پست‌های قدیمی می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و به ترافیک ارگانیک پایدار دست پیدا کنید. گاهی امکان دارد یک مقاله با ماهیت عالی که دارد دیده نشود ، که علت آن می تواند عدم انتشار مناسب آن ، عدم سئو محتوا ، ضعف در برند سایت و یا ایراد در به اشتراک گذاری آن باشد. در صورتی که بازدید هر مطلب یا نوشته ای پایین باشد باید بروزرسانی محتوا را در دستور کار قرار دهید. مطالب کاربردی که برای افراد دیگر راهگشا و مفید باشند را نباید به حال خود رها کرد بلکه با آپدیت مطلب باید تعداد بازدیدکنندگان را افزایش داد. این افزایش بازدید نه تنها مطالعه همان صفحه را در پی دارد بلکه می تواند به افزایش ترافیک کل سایت و بهبود سئو کمک نماید. پس به عقب برگردید ، مطالب را مجددا ارزیابی کنید و اشتباهات آن را ببینید و برطرف کنید.

گاهی اوقات افراد در این کار زیاده‌روی می‌کنند، بازدیدکنندگان را عصبی می‌کنند و گاه به طور غیرضروری آن‌ها را از وب‌سایت دور می‌کنند. با پاپ‌آپ‌ها محتاط باشید، زیرا آن‌ها نه تنها محتوای شما را مسدود می‌کنند، بلکه بر سرعت صفحه نیز تأثیر می‌گذارند و تاثیر منفی بر خوانندگان شما می‌گذارند. می‌توانید یک CTA ساده بنر انتهای پست قرار دهید و به بازدیدکنندگان فرصتی بدهید تا با شما آشنا شوند و سپس با آسودگی و تمایل بیشتری محصول شما را خریداری کنند/از برخی صفحات بازدید کنند/شما را دنبال کنند. فراموش نکنید که کلمات کلیدی در نوشته‌های شما به مخاطبان کمک می‌کند تا شما را در گوگل و سایر موتورهای جستجو پیدا کنند. احتمالا زمانی که برای اولین بار پست را می‌نوشتید، از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید.

الف- کدام محتواها کامل، مفید و برای مخاطب جذابند و آیا این محتواها پاسخگوی نیاز کاربر هستند یا خیر. با سپردن خدمات پشتیبانی سایت خود به تیم متخصصی همانند وب‌ آنجل، با سابقه موفق بیش از یک دهه در دنیای دیـجیتال مارکتینگ، خیال‌تان از بهترین بودن سایت کسب و کار خود راحت باشد. © تمامی حقوق این وب‌سایت به آی‌تی‌جو تعلق دارد و استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به مطلب بلامانع است. روش دیگر این است که محتوای پست‌های گذشته خود را به شکل تصویر دربیاورید و آنها را در توییتر منتشر کنید. بستری که یوتیوب و آپارات برای ارتباط با مخاطب در اختیارتان می‌گذارد از اثرگذاری زیادی روی مخاطب برخوردار است زیرا آنها می‌توانند شما را در ویدئوها ببینند و بشنوند. همین باعث می‌شود تا ارتباطی قوی با شما ایجاد کنند، برندتان تقویت شود و فروش بیشتری هم داشته باشید.

برای مثال، اگر مقاله‌ای در مورد “ترفندهای اینستاگرام 2020” دارید، می‌توانید آن را به “ترفندهای اینستاگرام 2024” تغییر دهید و کلمات کلیدی مرتبط با این تاریخ جدید را به متن اضافه کنید. این تغییرات باعث می‌شود مقالات شما با جستجوهای جدید هماهنگ شوند و ترافیک بیشتری جذب کنند. برای انجام یک تحقیق کلمه کلیدی عالی از چک لیست تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید. محتواهای قدیمی تاثیر زیادی در بهبود سئوی سایت و افزایش رتبه آن دارند. داشتن برنامه منظم برای بروزرسانی این محتواها می تواند یک استراتژی عالی برای پیشی گرفتن از رقبا باشد.

یعنی می‌توانید برای ویدیوهای خود، محتوایی تولید و آنها را به شکل مقالات وبلاگ درآورید. یوتیوب  و آپارت هم از مهم‌ترین سایت های انتشار ویدئو به شمار می‌روند. بسیاری از تولید کننده های محتوای حرفه ای هم برای دسترسی به مخاطبان بیشتر از آنها استفاده می‌کنند. ولی مشخصا برای نوشتن پست های تازه و به روز در فیس بوک یا هر شبکه اجتماعی دیگر نیاز به زمان زیادی دارید . اما یکی از ترفندهای به روز رسانی فیس بوک در کمترین زمان ممکن استفاده از تکه ای از مقالات قدیمی و تبدیل آن به پست فیس بوک است.

محتوای تازه و ارزشمندی در رابطه با موضوعات قدیمی ارائه دهید تا بازدیدکنندگان شما به خاطر داشته باشند که منبع شما همیشه به‌روز است و ارزش توجه و بازدیدهای بعدی را دارد. در ادامه این مقاله، با هم به بررسی مهم ترین استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی پست های وبلاگ قدیمی برای سئو و ترافیک بهتر خواهیم پرداخت. WP Rocket از کش (Cache) استفاده می‌کند تا اطلاعات صفحات وب‌سایت را در حافظه ذخیره کرده و هنگام مراجعه مجدد بازدیدکنندگان به سایت، آن اطلاعات سریع‌تر بارگذاری شود. با استفاده از کش، تعداد درخواست‌های ارسالی به سرور کاهش می‌یابد و سایت بدون هیچ مشکلی حتی در ترافیک‌های بالا نیز عملکرد مناسبی خواهد داشت. اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر روی افکت‌ها داشته باشید، می‌توانید از کدهای CSS برای اعمال افکت به تصاویر استفاده کنید. این روش مناسب کسانی است که با CSS آشنایی دارند و می‌خواهند افکت‌های خاصی برای تصاویر خود ایجاد کنند.

آپدیت مقالات قدیمی یکی از مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای بهبود سئو سایت است. برخلاف تصور بسیاری از افراد که بر تولید مداوم محتوای جدید تمرکز دارند، به‌روزرسانی مقالات قدیمی می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای در بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل داشته باشد. چرا؟ چون این روش هم با الگوریتم‌های گوگل سازگار است و هم تجربه کاربری (UX) را بهبود می‌بخشد. برای افزایش ترافیک وردپرس، یکی از روش‌های مؤثر، ارتقا پست‌های قدیمی است. بسیاری از وب‌سایت‌ها تنها پس از انتشار یک پست آن را رها می‌کنند، در حالی که بازنشر و ارتقای آن می‌تواند به جذب ترافیک بیشتر کمک کند. بهبود محتوای قدیمی به شما امکان می‌دهد آن را با آخرین پیشرفت‌ها و قوانین تغییر یافته به روز کنید.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/