تبلیغات هدفمند کلیدی برای جذب مخاطب2024-09-18
تبلیغات راهنمای جامع برای موفقیت در بازاریابی و جذب مشتریان
این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد و میتواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. فرض کنید فردی به فروشگاه اینترنتی X جهت خرید لوازم ورزشی مراجعه کرده و سبد خرید خود را تا انتها پیش نبرده است یا صرفا از محصولات دیدن کرده است. تبلیغات ریتارگتینگ در سایتهای دیگری که کاربر به آنها مراجعه میکند اجرا میشود، بدین صورت که در حاشیه آن سایتها محصولات سایت X تبلیغ میشود. این پلتفرمها ابتدا باید اطلاعاتی از مخاطبانتان را در دست داشته باشند که معمولا از طریق کوکی وبسایتهایی که کاربران به آنها سر زدهاند یا فرمهایی که پر کردهاند، بدست میآید.
قبل از شروع هر کمپین تبلیغاتی، درک عمیق از بازار هدف از اهمیت بالایی برخوردار است. شناخت دقیق نیازها، علایق و رفتارهای مشتریان به شما کمک میکند که پیام تبلیغاتیتان را به درستی تنظیم کنید. برای انجام این کار، میتوانید از طرق مختلف، دادههای مربوط به مشتریان فعلی و احتمالی را بررسی و دستهبندی نمایید. با گذر زمان، کسبوکارها به این نتیجه رسیدند که تخصیص بودجهٔ بازاریابی برای جذب مشتری بدون رعایت ویژگیهای فردی و گروهی وی، تأثیر چشمگیری بر افزایش فروش آنها ندارد.
وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شاتهای شما حرفهایتر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک میکنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. اگر میخواهید شات زمان طولانیتری در پیج شما باشد، میتوانید از پست استفاده کنید.
تبلیغات اصولی چه تأثیری بروی بازاریابی و جذب مشتریان جدید دارد؟
این روش همچنین برای برندهایی که یک محصول وابسته به مکان جغرافیایی رو می فروشن یا برای تبلیغ کنندگانی که رویدادی رو در یک مکان خاص بازاریابی می کنن، خیلی مفید هستش. شناخت برند به معنای آشنایی مشتریان با نام، لوگو، و ویژگیهای منحصر بهفرد یک برند است. تبلیغات یکی از مؤثرترین ابزارها برای ایجاد و تقویت شناخت برند محسوب میشود.
- {
- زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواستهتان را در اینترنت جستجو میکنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که بهطور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر میشوند. |}
- کانون ایران نوین بهعنوان بهترین شرکت تبلیغاتی ایران، صفر تا صد تبلیغات آفلاین و آنلاین را برای کسبوکارها اجرا میکند. {
- متاورس به عنوان محیطی جدید و پویا برای تعامل کاربران، فرصتهای تبلیغاتی بیسابقهای ارائه میدهد. |}{
- این اطلاعات معمولا به کمک کوکیهایی به دست میآید که اطلاعات بازدیدکنندگان وبسایتها را ذخیره میکنند. |}
- داستانها قدرتی دارند که حتی سادهترین حقایق را به یادماندنی میکنند و راهی مؤثر برای برقراری ارتباط عمیقتر با مشتریان و افزایش فروش هستند.
- اگر ایمیلها را به شکلی هدفمند و شخصیسازیشده برای هر گیرنده بفرستید، شانس تبدیل آنها بالاتر خواهد رفت.
چتباتهای هوشمند برای تعامل مستقیم با مخاطبان برای پاسخگویی به سوالات و افزایش تعامل میتواند کمک کننده باشد. استفاده از تبلیغات هدفمند باعث میشود بتوانید روی افراد مناسب در مکان و زمان درست سرمایه گذاری کنید. همچنین، کسب و کارتان را در معرض دید مشتریانی قرار میدهد که بر اساس اطلاعات موجود بیشترین علاقه را به محصولات و خدماتتان دارند. در کل، استفاده صحیح و بجا از این تاکتیک تبلیغاتی میتواند مشتریان کنونی را بارها و بارها برای خرید مجدد محصولاتتان برگرداند.
تبلیغات هدفمند هم درست مثل هر استراتژی بازاریابی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامهریزی هوشمندانه، میتوانید از شات اینستا بهعنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیجتان استفاده کنید و به هدفتان نزدیکتر شوید. به خصوص اگر ادمین شبکههای اجتماعی باشید، روش درست استفاده از شات به رشد پیج اینستاگرام شما کمک زیادی میکند.
براساس آمار مؤسسهٔ HubSpot، شرکتهایی که از ابتدا اهداف تبلیغاتی خود را با برندسازی و توسعه کسبوکار همسو میکنند، تا ۳۰ درصد نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالاتری دارند. کمپین تبلیغات هدفمند به کسب و کارها این امکان را میدهد که با استفاده از اطلاعات دقیق درباره مخاطبان، پیام های تبلیغاتی خود را به گروههای خاصی از مردم ارسال کنند. این نوع تبلیغات به دلیل شخصیسازی محتوا، هم برای بازاریابان و هم مصرفکنندگان مفید است و باعث افزایش تعامل و فروش میشود. دیجیکالا بهعنوان یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی در ایران، هر ساله کمپینهای متنوعی را برای افزایش فروش و جذب مخاطب هدف برگزار میکند. در یکی از موفقترین کمپینهای پایان سال، هدف اصلی، ایجاد افزایش آگاهی از برند نزد مشتریانی بود که هنوز تجربه خرید آنلاین نداشتند. برای تحقق این هدف، دیجیکالا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی و وبسایتهای پربازدید و تبلیغات سنتی (بنرهای محیطی و بیلبورد) را به کار گرفت.
از تبلیغات چاپی و تلویزیونی گرفته تا شبکههای اجتماعی؛ بدیهی است که این بستر، فرصتهای بیشماری برای معرفی و متمایز کردن برند شما ارائه میدهد. اگر میخواهید مخاطبانتان را جذب کنید، احساساتشان را هدف قرار دهید و آنها را به خرید تشویق کنید. میبایست داستانی شفاف و الهامبخش از برندتان روایت کنید که ارزشهایتان را با خواستههای آنها همسو نشان دهد.
به طور کلی، معیارهای اصلی ترافیک وبسایت، تعداد عضویت و تعداد تعاملات هدفمند مانند لایک و کامنت است. هرچند، متخصصان بازاریابی شبکههای اجتماعی هزینههای نمایش، هزینه هر کلیک، تبدیل و سایر پارامترها را هم در نظر میگیرند. بازاریابی اینترنتی را تنها به تولید محتوا در شبکههای اجتماعی محدود نکنید. فضای مجازی فرصتی عالی برای تعامل مستقیم با مخاطبان است و همچنین میتوانید از نظرسنجیها، استوریها، مسابقات، ولاگها و پستهای تعاملی برای افزایش مشارکت کاربران استفاده کنید.
در این مسیر، انجام تحقیقات بازار و تدوین پیام تبلیغاتی دقیق، کمک میکند تا جذب مخاطب هدف با موفقیت بیشتری صورت گیرد. بهعنوان مثال، شرکتی که محصول جدیدی را در حوزهٔ تکنولوژی عرضه میکند، ابتدا با بررسی نیازها و علایق مشتریان بالقوه، محتوایی تولید میکند که مزایای خاص آن محصول را توضیح دهد. در نتیجه، این نوع تبلیغات با ارائهٔ اطلاعات درست و بهموقع، شرایط لازم برای تصمیمگیری هوشمندانهتر مخاطبان را فراهم میسازد. یعنی شما می توانید با دقت بسیار بالا افراد و مخاطبین خود را شناسایی و آن ها را هدف تبلیغات پیامکی خودتان قرار دهید. در این بخش، هدف اصلی جذب مخاطب هدف به یک اقدام مشخص است؛ خواه خرید فوری، پر کردن فرم، یا تماس با واحد فروش. بهعنوان مثال، شرکتی در حوزه محصولات آرایشی با ارائه تخفیفات محدود و هشدار دربارهٔ تمامشدن موجودی، توانست در یک هفته ۱۵ درصد افزایش فروش داشته باشد.
۳. بازاریابی پیامکی هدفمند
از طرف دیگر این کار جزئیات بسیاری دارد که هر آژانس تبلیغاتی از عهده هماهنگی آن برنمیآید. اواخر دهه ۱۹۸۰، نایکی با چالشی بزرگ مواجه بود؛ Reebok فروش بیشتری داشت و نایکی باید سریع کاری میکرد تا از این رقابت عقب نماند. برای پیروز شدن در این رقابت چکار کرد؟ کمپین افسانهای “Just Do It” که تحولی در تبلیغات ورزشی است را راه انداخت. به بیانی سادهتر، تبلیغات بخشی از دنیای بازاریابی را تشکیل میدهد که از طریق بسترهای مختلف بازاریابی همچون، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، سئو، تبلیغات محیطی و… دیده میشود. تبلیغات محیطی نیز نوعی تبلیغات چاپی است، اما در ابعادی بسیار بزرگتر و با تاثیرگذاری بیشتر. طراحی، مکان قرارگیری و هزینههای بیلبوردها با سایر تبلیغات چاپی متفاوت است و همین ویژگیها، این نوع تبلیغات را به ابزاری منحصربهفرد تبدیل کرده است.
این می تونه شامل افرادی باشه که از وب سایت شما بازدید کردن، مواردی رو به سبد خریدشون اضافه کردن یا خریدی انجام دادن. وقتی تبلیغات خودتون رو برای مخاطبان مناسب هدف قرار بدین، می تونین تجربه بهتری برای مشتری ایجاد کنین. با ارسال پیا های مرتبط و شخصی شده، به مشتریانتون نشون میدین که نیازهای اونها رو درک می کنین و راه حل هایی رو ارائه میدین که متناسب با اونها باشه. برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر، بازاریابان می تونن برای نمایش تبلیغات در پلتفرم های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام یا تیک تاک از تبلیغات پولی استفاده کنن.
هنگامی که کسبوکارها تصویر روشنی از مقصد نداشته باشند، حتی بهترین برنامهریزی تبلیغات نیز نمیتواند آنها را به نتایج مطلوب برساند. همچنین، نبود بودجه کافی و ساختار منسجم در تیم تبلیغات یا بازاریابی، مانع اجرای مؤثر کمپین تبلیغاتی و رسیدن به بازگشت سرمایه (ROI) مناسب میشود. با ثبت نام در پنل پیامکی پیام رسان، 100 درصد امکانات بصورت فعال در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می توانید خودتان از طریق پنل پیامکی، ارسال پیامک انبوه خود را ثبت کنید. به طور کلی، توانایی هدف گیری مجدد مشتریان قبلی یا ریتارگتینگ یعنی در ارتباط موندن با مخاطبان و یادآوری محصولات یا خدماتی که قبلا به اونها علاقه نشون دادن. با استفاده از تبلیغات هدفمند، می تونین به این هدف برسین و در نهایت به رشد کسب و کار خودتون کمک کنین.
هر کسبوکار، مشتریان بالقوهای دارد که در گوگل یا سایر موتورهای جستوجو، به دنبال محصولات و خدمات مورد نظر خود میگردند. سئو (SEO) یا بهینهسازی صفحات وبسایت برای موتورهای جستجو، باعث میشود تا به مرور، وبسایت شما در میان نتایجی که گوگل به کاربران نمایش میدهد، رتبۀ بالاتری داشته باشد. این کار توسط متخصصین سئو و تولید محتوا و از طریق جستوجوی کلمات کلیدی و نگارش محتوای متنی یونیک بر اساس این کلمات و لینکسازی در مقالههای سایت انجام میشود. این روش یکی از موثرترین راهها برای جذب ترافیک ارگانیک و بدون پرداخت هزینه است. بازاریابی اینترنتی روشی برای جذب مشتری از طریق دنیای دیجیتال برای جذب ترافیک سایت و افزایش فروش است. در این مقاله، به بررسی جامع بازاریابی اینترنتی، اهمیت آن، انواع روشها، مزایا و ابزارهای پرکاربرد آن میپردازیم.
ابزارهای بازاریابی پیامکی امکان ارسال پیامک هدفمند به مشتریان خاص را فراهم میکنند. این ابزارها برای یادآوری اس ام اسی خریدها، ارسال کد تخفیف پیامکی و ایجاد تعاملی مستقیم برای درگیر کردن مخاطب، بسیار مؤثر هستند. از مشتریان خود نظراتشان دربارۀ محصولات و خدمات را مستقیم یا غیرمستقیم، با بهرهگیری از روشهای مختلف، بپرسید. آیا میدانید که چگونه میتوان میزان موفقیت کمپینهای تبلیغاتی را اندازهگیری کرد؟ نرخ کلیک یا Click-Through Rate معیاری برای محاسبۀ مقدار موفقیتآمیز بودنِ مارکتینگ برای کسبوکارتان است.
{استفاده از امتیازات و نظرات مشتریان
|}دستهبندیهایی که گروههای مشتاق به محصول یا خدمت را شناسایی میکنند تا انواع اقدامات بازاریابی و تبلیغات مطابق سلیقه و خوشایند آنها طراحی شود. این نوع کمپین ها با سه هدف اطلاعرسانی به مشتریان، تأثیرگذاری بر رفتار مخاطبان، و تقویت جایگاه برند طراحی میشوند. تأثیرگذاری بر رفتار مخاطبان با استراتژیهای هدفمند منجر به تعامل و خرید بیشتر میشود. تقویت جایگاه برند با ارتباطات قوی و تجربهات مثبت موجب وفاداری مشتریان و کسب مزیت رقابتی میشود.
اس ام اس مارکتینگ یکی از موثرترین روشهای بازاریابی است، اما مانند هر روش دیگری معایبی نیز دارد. با رعایت نکاتی مانند ارائه محتوای ارزشمند، شخصیسازی پیامها و استفاده از پنلهای معتبر مانند پنل پیامکی نواتل، میتوانید بازدهی این روش را به طور چشمگیری افزایش دهید. با این اوصاف برجسته کردن داستان برند ازجمله مهمترین اقداماتی است که میبایست در راستای رشد کسبوکارتان بردارید. داستانها قدرتی دارند که حتی سادهترین حقایق را به یادماندنی میکنند و راهی مؤثر برای برقراری ارتباط عمیقتر با مشتریان و افزایش فروش هستند.
برای بررسی این موارد، میتوانید از ابزارهای تحلیل داده، مانند Google Analytics و Google Search Console استفاده نمایید. با مشاهدهٔ بازدهی بالا و فرآیند مقرونبهصرفهٔ بازاریابی هدفمند، این استراتژی مارکتینگ به یکی از باارزشترین روشها برای جذب مشتری، تبدیل شد. ۴۰ درصد مردم نیز بین تبلیغات هدفمند و تبلیغات تصادفی، اولی را انتخاب میکنند. علاوهبر این، بهرهگیری از کلماتی که احساس کمبود وقت، از دست دادن فرصت و فوریت را به مخاطب منتقل میکنند، در عناوین تبلیغاتی استفاده کنید. این مورد با ترغیب مشتری به هرچه سریعتر کلیک کردن روی لینک شما، موجب افزایش نرخ کلیک خواهد شد. این پنل، امکاناتی مانند خط مبدا معتبر با پیش شمارهی 8، ارسال پیامک از طریق خط ثابت مخابراتی شما، ارسال گروهی پیامک و اتصال به CRM ابری را در اختیار شما قرار میدهد.
با گسترش استفاده از اس ام اس مارکتینگ، بسیاری از کاربران ممکن است از دریافت پیامهای تبلیغاتی خسته شوند. پس فقط در صورتی پیام شما را میخوانند که محتوای جذاب را با یک شماره معتبر و آشنا برای آنها ارسال کنید. ایمیل مارکتینگ یک از استراتژیهای بازاریابی اینترنتیست به شما کمک میکند تا ارتباطی شخصیسازیشده با هر یک از افراد علاقهمند به کسبوکار خود را برقرار کنید. بازاریابی ایمیلی یکی از روشهای موثر برای حفظ ارتباط با مشتریان و ارائۀ پیشنهادات ویژه است.
همچنین، در قالب اهداف اطلاعرسانی، کاربران را با روش استفاده از اپلیکیشن و مزایای تاکسی اینترنتی آشنا میساخت. این اقدام نهتنها باعث افزایش آگاهی از برند و تشویق به خرید فوری (ثبت سفارش سفر) شد، بلکه در طول یک بازه سهماهه، تعداد کاربران فعال اسنپ را تا ۳۰ درصد بالا برد. در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید بصورت آنلاین ثبت نام کنید و در کمتر از 5 دقیقه پنل اس ام اس خود را به همراه خط هدیه و پیامک رایگان تست دریافت کنید. در دنیای پررقابت امروز، تبلیغات برای هر کسبوکاری بهعنوان یکی از ارکان اصلی برای رشد و جذب مشتریان جدید به شمار میرود.
مثلاً ارسال ایمیل به افرادی که در ماههای اخیر چیزی نخریدهاند یا برعکس، بیشترین خرید را داشتهاند. در سطحهای دیگر هم میتوانید ایمیلهای خود را با توجه به رفتار قبلی مشتری ارسال کنید. مثلاً اگر رمان «سلوک» را از شما خریده است، میتوانید پیشنهادهایی متناسب با همین رمان ایمیل کنید.
به این روش میتوان ترافیک ارگانیک جذب کرد، لیدهای ارزشمندی برای فروش ایجاد کرد و نرخ تبدیل و وفاداری مشتریان را افزایش داد. اما بهتر است توجه داشته باشید که موفقیت در بازاریابی اینترنتی نیازمند تحلیل مداوم دادهها، بهبود تجربۀ کاربری و تعامل مستقیم با مخاطبان است. در نهایت، با بهکارگیری این استراتژیها، میتوانید در فضای رقابتی امروز، جایگاه برند خود را ارتقا دهید و به اهداف کسبوکار خود دست یابید. یکی از مهمترین عوامل موفقیت در استراتژی تبلیغات و برنامهریزی تبلیغات، تعیین اهدافی شفاف و کاربردی است. این اهداف بهطور مستقیم بر جهتگیری اهداف بازاریابی و نحوه تخصیص منابع در کسبوکار تأثیر میگذارند.
در بخش اجرای کمپین، دربارهٔ یک نمونه کمپین بازاریابی ایمیلی هدفمند صحبت کردیم. ایمیل یکی از بهترین راهها برای برقراری ارتباطی عاطفی و محکمکردن روابط با مشتری است. شما اسکریپت را به سایت اضافه کردهاید و این افراد را در گروه مشتریان خود قرار دادهاید. مثلاً اگر شلوار لی خریده است، پیراهنی متناسب با آن تبلیغ را با تخفیف به او ارائه کنید. باید از هر روشی که میتوانید، اطلاعات بیشتری از مخاطبان خود جمعآوری کنید.
متأسفانه استفاده از آنها در ایران با چالشهای زیادی همراه بوده و گاهی غیرممکن است. برای یک تبلیغ هدفمند باید دستهبندی درستی از مخاطبان در نظر گرفته شود و این کار فقط به هدف تبلیغ شما بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهای تبلیغات هدفمند، دستهبندیکردن مخاطبان (Audience Segmentation) است.
از طرف دیگر، تغییر سریع ذائقهٔ مشتریان و پیشرفت فناوری در تبلیغات دیجیتال یا رسانههای تبلیغاتی دیگر، میتواند برنامهریزیهای بلندمدت را دچار مشکل سازد. در چنین شرایطی، فقدان تحقیقات بازار و عدم توجه به مخاطبشناسی دقیق، منجر به اتلاف منابع میشود. بهعلاوه، بسیاری از برندها در ارزیابی عملکرد خود دچار چالش هستند؛ چراکه از معیارهای نادرست یا ناقص برای سنجش اثرگذاری تبلیغات بهره میبرند.
با هدفگذاری بر اساس کلمات کلیدی مرتبط، تبلیغات به کاربرانی نمایش داده میشود که به دنبال محصولات یا خدمات مشابه شما هستند. نتیجه این رویکرد، افزایش احتمال تعامل و تبدیل مخاطبان به مشتریان و کاهش هدر رفت منابع تبلیغاتی است. بنابراین در پاسخ به سوال تبلیغات هدفمند چیست، میتوانیم بگوییم تبلیغاتی که برایتان بازدهی بیشتری داشته باشد تبلیغات هدفمند گفته می شود. در ابتدای کمپین، اطلاعات لازم را جمعآوری کرده و چالشهای پیش رو را شناسایی کنید. اهداف کمپین خود را تعیین نمایید و با تحقیق در مورد رقبا، بررسی فعالیتهای بازار و دادههای مشتریان مانند نظرسنجیها، انتظارات عملی برای کمپین را مشخص کنید.
هر چقدر کمپین های بیشتری رو تکمیل کنین، بهتر می تونین درک کنین که چه چیزی برای شرکت شما خوبه و چه چیزی بیشترین بازده رو برای سرمایه گذاری شما ایجاد می کنه. بودجه ای که به دقت تنظیم شده می تونه به شما کمک کنه که منابع خودتون رو کجا سرمایه گذاری کنین و همچنین ردیابی بازده این سرمایه گذاری ها رو در آینده آسون تر می کنه. استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت...
موسسات مشاوره صادرات و مشاورههای کسبوکار میتوانند در شناسایی بازار هدف، تدوین پیامهای تبلیغاتی و ارزیابی اثربخشی کمپینها به شما کمک کنند. این موسسات با ارائه تحلیلهای حرفهای، راهکارهای بهینهای برای بهبود بازدهی تبلیغات شما پیشنهاد میدهند. این امکان برای ما ایرانیها فعال نیست؛ ولی همچنان میتوانیم مخاطبان را بر اساس پارامترهای مختلف مثل علایق یا جنسیت دستهبندی کنیم. پس از دستهبندی مشتریان، پیامک مخصوص هر دسته را همراه با کالتواکشن مناسب آماده و برایشان ارسال کنید. در روشی دیگرمیتوانید فهرستی از سایتهایی که مشتریان شما آنها را دنبال میکنند تهیه کنید. سپس آنها را براساس موضوع و نوع مخاطب دستهبندی کرده و برای هر تبلیغ خود گروه مناسبی از این سایتها را برای نشر آن انتخاب کنید.
با رشد نگرانیها دربارۀ حفظ حریم خصوصی، قوانین جدیدی مانند GDPR و CCPA تصویب شدهاند که نحوۀ جمعآوری و استفاده از دادهها برای راهاندازی بازاریابی هدفمند را محدود میکنند. کسبوکارهایی که برای اولین بار، به سراغ Targeted Marketing رفتند، تبلیغات خود را برای گروهی از افراد که مجلاتی با موضوع مد نظرشان را تهیه میکردند، شخصیسازی نمودند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکردهاید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه میشوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحهای که معرفی میکنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمیگیرید.
چناچه از خدمات پنل پیامکی پیام رسان رضایت نداشته باشید می توانید مطابق قوانین ، درخواست بازگشت وجه را ثبت نمایید. اگر صاحب یک نرم افزار، وب سایت یا اپلیکیشن هستید، باقابلیت وب سرویس پیامکی پیام رسان می توانید تنها با چند خط کد برنامه نویسی، از داخل نرم افزار به کاربران و مشترکین خود پیامک ارسال کنید. مثلا می تونین ارزش کل تبدیل ها رو با هزینه کمپین بازاریابی هدفمند مقایسه کنین و ببینین آیا در مجموع نتیجه مثبت بوده یا نه. با محاسبه این اعداد و ردیابی مداوم اونها می تونین مطمئن بشین که هزینه تبلیغات منطقی هستش.
باید همۀ مخاطبان خود را بشناسید و براساس معیارهایی درست، آنها را دستهبندی کنید. هنگام طراحی و اجرای تبلیغ مشخص میکنید که کدام گروه، هدف این تبلیغ هستند و چه محتوا یا رسانهای در جذب آنها مؤثرتر عمل میکند. این کارکرد به برندها امکان میدهد اطلاعات مفیدی درباره محصولات یا خدمات خود به مشتریان ارائه دهند و آگاهی آنها را افزایش دهند.
چگونه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب میکند؟