آموزش اینستاگرام افزایش فالوور 2020-11-18
آموزش افزایش تعداد فالوورها مطابق با الگوریتمهای اینستاگرام 6 روش سریع رایاد
برای مثال حساب کاربری Visit the USA از کاربران میخواهد برای به دست آوردن شانسی برای بازنشر محتوایی که تولید کردهاند، این حساب را تگ کنند. برای مثال بیایید فرض کنیم مقالهای درباره جمعیتشناسی کاربران شبکه اجتماعی لینکدین نوشتهایم. در چنین پستی میتوانیم یک تصویر اینفوگرافی نیز قرار دهیم که مهمترین جزییات را به شکلی بصری نمایش میدهد.
هر زمان که در حال اشتراکگذاری محتوایی مانند تصاویر، نمودارها یا اینفوگرافیها درون بلاگ خود بودید، فرصتی برای این دارید که در عوض پست اینستاگرامی حاوی محتوای مشابه را به اشتراک بگذارید. این ابزارها به شما کمک میکنند تا عملکرد پیج خود را بررسی کنید و بفهمید کدام نوع محتوا بهتر عمل میکند و کدام استراتژیها کارایی بیشتری دارند. با تحلیل دادهها و بازخوردها، میتوانید استراتژیهای خود را بهینه کنید و محتوای خود را بهتر به نیازهای فالوورها سازگار کنید. افزایش فالوور در اینستاگرام تنها به تولید محتوا محدود نمیشود؛ بلکه تعامل با مخاطبان از طریق نظرات و گفتوگوهای معنادار بسیار موثر است.
در صنعت خود به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که با شما و برند شما مشترک هستند. شما میتوانید با کلیک کردن بر روی قسمت تنظیمات در قسمت بالای پروفایل اینستاگرام خود Nametag را پیدا کنید. برای مثال اگر به کاکتوسها علاقه دارید، میتوانید به صفحه tierrasolstudio سر بزنید، به چینش صفحهی اینستاگرام این مجموعه و تصاویر آن دقت کنید.
همچنین میتوانید از طریق استوری، نظرسنجی برگزار کنید تا تعامل بیشتری با کاربران داشته باشید. برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام، تنظیمات حساب کاربری و محتوا باید بهگونهای باشد که جذب مخاطب هدف را به حداکثر برساند. ریلزها ۴۲ درصد بیشتر از پستها لایک میگیرند و چهار برابر بیشتر به اشتراک گذاشته میشوند. این یکی از روش های سریع افزایش فالوور در اینستاگرام و به دنبال آن افزایش فروش کالا است. میتوانید برای خرید فالوور واقعی و فیک اینستاگرام به سایت ما مراجعه کنید.
در استوریها، میتوانید از استیکرهای هشتگ (که در منوی استیکرهای اینستاگرام در هنگام ایجاد استوری یافت میشوند) استفاده کنید یا فقط بهطور مستقیم در کپشن پست خود هشتگها را قرار دهید. شاید براتون جالب باشه که خیلی از خوانندهها، بازیگرها و سلبریتیها برای رشد پیج شون سراغ خرید فالوور ارزون میرن. دیجی فالوور با افتخار به خیلی از افراد معروف کمک کرده تا پیج شون رو میلیونی کنن و توی این مسیر کنارشون بوده. اگه شما هم رویای یه پیج پرطرفدار و مشهور رو دارید، دیجی فالوور بهترین همراه شماست.
نیازی به جایزههای گرانقیمت نیست؛ حتی یک کارت هدیه کوچک یا معرفی برنده در پیج شما هم میتواند افراد زیادی را جذب کند. استفاده از یه ربات مدیریت پیج اینستاگرام میتونه کمک خوبی براتون باشه. همیشه که نمیتونید بیدار باشین و پست بذارید و لایک کنید و کامنت بذارید یا تک به تک کاربرانتون رو دایرکت تبلیغاتی بدین. ربات اینستاگرامی میتونه اینجا بشدت کمکتون کنه در مدیریت پیج، میتونید حالا از زمان بندی ارسال پست و یا استوری حتی تمرکز کنید. روزای تعطیل میتونید خارج از زمان بندی روزانه فعالیت کنید که یه تازگی خاصی هم به پیج داده باشین و فالوور های شما جذب این نوع فعالیت شما بشن.
امروزه مخاطبان فقط به محتواهایی توجه میکنند که متمایز و منحصر به فرد باشد. اگر واقعاً خواهان موفقیت در اینستاگرام هستید، باید محتواهای عالی، ارزشمند، معنادار و متمایز تولید کنید. سه نوع فالوور اصلی در اینستاگرام وجود دارند که دو نوع ِاول آنها فالوور های مناسبی نیستند و باید برای پیشرفت اکانت تجاری تان در این شبکه اجتماعی از آنها دوری کنید. بدون داشتن بیوگرافی (قسمت معرفی)، کپشن برای تصویر، نام کاربری یا تصویر پروفایل مناسب، مخاطبان متوجه تعلق حساب کاربری اینستاگرامتان به شما نخواهند شد. ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما در اینستاگرام، بیوگرافی و تصویر شما به شکل گیری هویت برند شما کمک میکند.
در هر زمینه ای که هستید باید به صورت اصولی فالوورهای خود را افزایش دهید. فالووری که خریداری می کنید، دنبال کننده هدف شما نیست، به افزایش فروش شما کمک نمی کند و با پست های شما ارتباط برقرار نمی کند. به طور کلی، اگر می خواهید پیشرفت کنید، ابتدا روی هشتگ تمرکز کنید نه اکسپلور. از آنجایی که مخاطبان هدف شما در هشتگ ها هستند، زمانی که تاپ هشتگ شوید، راه شما برای ورود به صفحه اکسپلور باز می شود و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را تجربه خواهید کرد. جهت افزایش فالوور اینستاگرام، استفاده از یک پلتفرم مناسب برای مدیریت نشر محتوا مثل برنامه ریزی و اشتراک گذاری را در اولویت قرار دهید.
برای این کار یک کمپین برگزار کنید و از مخاطبانتان بخواهید کارهایی مثل فالوکردن، تگ کردن دوستان، لایک و کامنت و… انجام دهند. آنها در یک مسابقه شرکت داده میشوند که در نهایت افراد خوششانس موفق به دریافت جایزه میشوند. انجام این کار به تخصص و تجربه زیادی احتیاج دارد و باید با تحلیل و بررسی دقیق انجام شود. در نتیجه لازم است برای تولید محتوا در اینستاگرام، استراتژی خاص و منحصربهفردی داشته باشید.
با استفاده از قابلیت جستجوی اینستاگرام، هشتگهای محبوب مربوط به محصول، خدمت یا صنعت خود را پیدا کنید. شما میتوانید با استفاده از خدمات تحت وب نظیر Iconosquare به بررسی این هشتگها بپردازید و با بررسی هشتگها میتوانید با محتواهایی که مخاطبان شما با آنها ارتباط برقرار میکنند آشنا شوید. یکی دیگر از بخشهای پیج شما که میتوانید از آن برای زیباسازی پیج و ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند به مخاطبان خود استفاده کنید، بخش هایلایت اینستاگرام است. اگر میخواهید از این بخش برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید، ابتدا کاورهای متناسب و هماهنگ با حال و هوای لوگو و پیج خود، برای هایلایتها طراحی کنید.
در صورتی که میزان ریزش بیشتر از این مقدار بود از طریق ارسال تیکت یا تماس به ما اطلاع دهید تا جبران ریزش را برای سفارش شما فعال کنیم. اگر تمایل به استفاده سرویس خاصی دارید، ولی از کیفیت آنها مطمئن نیستید، توصیه میکنیم در ابتدا از سرویسهای رایگان استفاده کنید. با استفاده از خدمات بدون هزینه میتوانید در کمترین زمان ممکن پیج خود ارتقاء داده و پیشرفت کنید. گرفتن خدمات رایگان مانند فالوور رايگان اينستاگرام راهی کاملا امن، مطمئن و بی دردسر برای بالابردن رشد پیج است. همچنین فراموش نکنید که میتوانید برای بیوگرافی خودتان به سراغ یک لینک هم بروید. از آنجایی که اینستاگرام امکان اشتراکگذاری لینکهای قابل کلیک را برای پستها فراهم نکرده، باید از این لینک بطور هوشمندانه استفاده کنید.
تقریبا نیمی از کاربران اینستاگرام در هر ماه به صفحه اکسپلور سر میزنند. بنابراین برندهایی که در پی افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند با فرصتی بزرگ روبهرو شدهاند. اما چطور میتوان از صفحه اکسپلور سر درآورد؟ چنین کاری آسان نیست اما خوشبختانه یک مقاله کامل با عنوان «چطور در اکسپلور اینستا دیده شویم؟» داریم که به شما در این مسیر یاری میرساند. اگر اینستاگرام پلتفرمی عمدتا بصری به حساب میآید، اما کپشنهایی که به زیبایی نوشته شدهاند نقشی اساسی در دستیابی به گستره وسیعی از کاربران و تعاملات هرچه بیشتر ایفا میکنند. همانطور که خودتان از پیش میدانید نیز، دامنه دیده شدن پروفایل شما و تعامل، کلیدیترین فاکتورها در افزایش فالوور اینستاگرام به حساب میآیند.
نوریه رضویثانی دانشآموخته IT است و به نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و دنیای شبکههای اجتماعی علاقه دارد. برای یافتن Nametag خود کافی است روی آیکن سهنقطه در گوشه بالا سمت راست پروفایل اینستاگرام زده و گزینه Nametag را انتخاب کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را...
پس نیاز نیست نسبت به پیدا کردن سایت فالوور رایگان نگرانی یا دغدغهای داشته باشید. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی افزایش فالوور رایگان می توانید از فیلم آموزشی کمک بگیرید. برای چنین کاری کامنتهای کاربران را لایک کنید، به کامنتهای آنها پاسخ دهید و همچنین برخی از فالوورهایتان را دنبال کنید. زمانی که جامعه مخصوص به خودتان را ساختید و فالوورهای وفادار پیدا کردید، میتوانید کم کم روی درآمدزایی از این پلتفرم حساب باز کنید. الگوریتم اینستاگرام پستهایی که بیشتر به آنها علاقه دارید را برایتان به نمایش میگذارد و پستهای جدیدتر در اختیارتان قرار میگیرند.
از سوی دیگر قادر به دستیابی به اطلاعات جمعیتشناسی گوناگون راجع به فالوورهای خود خواهید بود و برای مثال میتوان به سن، جنسیت و محل زندگی آنها اشاره کرد. هر زمان که در پسزمینه پست یا استوری خود عنصری واضح و مرتبط با یک مکان خاص دارید، بهتر است که لوکیشن را نیز تگ کنید. این هم یک راه آسان دیگر برای دیده شدن از سوی مخاطبان تازه به حساب میآید. یک گزینه، استفاده از کامنتهای سنجاق شده برای نوشتن کپشنهایی است که طولی بیشتر از ۲۲۰۰ کاراکتر دارند. به این ترتیب میتوانید متونی حتی عمیقتر و پرجزییاتتر بنویسید که شاید برای حساب کاربری شما مناسب باشد.
با خرید فالوور، میتوانید در مدت زمان کوتاهی به تعداد دلخواه خود برسید و به ظاهر محبوبیت بیشتری دست پیدا کنید. همچنین، داشتن تعداد بالای فالوور میتواند به افزایش اعتبار و اعتماد کاربران نسبت به شما کمک کند. استفاده از هشتگهایی نظیر #likeforLike، #tagsforlikes یا #followme میتواند به طور موقت تعداد فالوورهای شما را افزایش دهد. این اقدام به شما در جهت ایجاد جامعهی مخاطبین درگیر و وفادار کمکی نمیکند.
وقتی مخاطبان شما و برندتان را بشناسند و اعتماد کنند، در کنار شما قرار میگیرند و اگر یک کسب و کار دیگر هم راه اندازی کنید، به شما کمک میکنند که خیلی سریع رشد و پیشرفت کنید و به فروش برسید. البته باید شهرت خود را حفظ کنید و بهترین محصولات و خدمات را به مشتری ارائه کنید تا بتوانید اعتماد او را نگه دارید. وقتی در بین مخاطبان خود مشهور و معروف شوید، به حرف شما توجه میکنند و اگر درخواستی از آنها داشته باشید، انجام خواهند داد. بنابراین در صورتی که میخواهید به یک شخصیت تأثیرگذار یا اینفلوئنسر تبدیل شوید و در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ فعالیت کنید، باید تلاش کنید که فالوورهای خود را تا حد امکان افزایش دهید. گزینه دیگر ایجاد محتوایی است که تا حد امکان برای فالوورهای شما مفید باشد.
در این مطلب میخواهیم روشهایی را به شما آموزش دهیم که به وسیله آنها میتوانید به صورت رایگان تعداد فالوور های خود را در این شبکه اجتماعی افزایش دهید. همچنین در مطلبی دیگر نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح دادهایم. زمانی که برای مشاهده نتایج افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز است، بستگی زیادی به استراتژیهای مورد استفاده و کیفیت محتوای شما دارد. با بهینهسازی کپشنهای اینستاگرام خود با کلمات کلیدی مرتبط و توصیفی، بهاحتمال زیاد در صفحه اکسپلور ظاهر میشوید و فالوورهای بیشتری به دست میآورید. این روش میتواند در کوتاهمدت فالوورهای زیادی برای شما جذب کند و اگر محتوای پیج شما جذاب باشد، بسیاری از آنها به فالوورهای دائمی تبدیل خواهند شد.
در عوض از هشتگهایی استفاده کنید که با تصویر، محصول یا کسبوکار شما در ارتباط هستند. برای افزایش دیدهشدن، از تبلیغات اینستاگرام و همکاری با اینفلوئنسرها بهره ببرید تا برند شما به افراد بیشتری معرفی شود. همچنین استفاده از ایمیل مارکتینگ یکی از روشهای مؤثر برای معرفی حساب اینستاگرامی به مخاطبان است. شما میتوانید از طریق ایمیلهای تبلیغاتی یا خبرنامهها، لینک به حساب اینستاگرام خود را به مشتریان فعلی یا افرادی که قبلاً از خدمات یا محصولات شما استفاده کردهاند، ارسال کنید. این کار باعث میشود که مخاطبان از وجود حساب اینستاگرام شما مطلع شوند و به راحتی فالوور اینستاگرام رایگان پیدا کنید. افرادی واقعی که برای شما و برندتان اهمیت قائل هستند و تعامل مناسبی با شما دارند.
در تبلیغات تعرفهای، عکس یا ویدیوی آمادۀ شما توسط پیجها و اینفلوئنسرها به صورت پست یا استوری منتشر میشود. در روش اول، هزینه میپردازید تا ادمین آن پیج برایتان پست یا استوری بگذارد. روش دوم هم این است که با صفحۀ مد نظر تبادل انجام دهید؛ یعنی شما صفحۀ او را تبلیغ میکنید و در مقابل، او هم صفحۀ شما را معرفی میکند. این روش هزینه ندارد و البته با صفحاتی انجام میشود که دنبالکنندگان کمتری نسبت به بلاگرها دارند. اگر ویترین جذاب نباشد، نظر مخاطب بهکلی دربارۀ برند و صفحۀ شما تغییر میکند. با زیباسازی صفحه میتوانید دل هر مخاطبی را به دست آورید؛ همانطور که بیتوجهی به این امر میتواند باعث از دست رفتن مخاطب شود.
شما میتوانید تا 2200 کاراکتر را به کپشن اضافه کنید که شامل هشتگ و ایموجی هم میشود. یعنی علاوه بر آنکه مخاطبان خود را سرگرم میکنید و تعامل پیج خود را بالا میبرید، پیجتانرا برای الگوریتم اینستاگرام هم مطلوب جلوه میدهید. همین روند باعث دیدهشدن بیشتر پیج شما میشود و بهطور بالقوه، مخاطبان بیشتری را برای شما به ارمغان میآورد. محتوای UGC، افرادی را نشان میدهد که از محصولات یا خدمات شما، در زندگی واقعی استفاده کردهاند و حالا، داستانی برای نقل کردن دارند. این رابطۀ ایجاد شده بین برند شما و انسانها، باعث ایجاد تعامل، اعتماد و وفاداری میشود. حتما میدانید که در بیوی اینستاگرام تنها میتوانید یک لینک داشته باشید که قابل کلیک است؛ پس از آن باید عاقلانه استفاده کنید.
با استفاده از این سرویس می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد فالوورها و اعتبار پیج خود را افزایش دهید. برای مثال کپشن نویسی مناسب، اشتراکگذاری پستها در شبکههای اجتماعی دیگر و همچنین پست گذاشتن بطور منظم میتوانند منجر به افزایش فالوور های اینستاگرام شود. استوریها بسیار انعطافپذیر هستند و میتوانید تصاویر، ویدیوها و حتی ویدیوهای لایو را از طریق آنها به اشتراک بگذارید. امکان نوشتن متن هم در استوریها وجود دارد و البته هشتگها را هم فراموش نکنید. درست مانند پستها، با هشتگها در استوریها میتوانید شانس دیده شدن آنها را افزایش دهید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام